Maar er is dan toch geen kermis.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hemelvaart is toch kermis? Kan ik er wat aan doen
Had je me maar mijn romantische anekdote moeten laten vertellen.quote:
Dat het niet mag betekent niet dat er geen borrels zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar er is dan toch geen kermis.
WAT EEN ONZIN
Mel Gibson die vanwege een vermoord familielid c.q. verraad heel dramatisch kijkt en vervolgens psycho gaat en alles en iedereen kapotdood maakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is een filmcliché waar jullie de grootste hekel aan hebben?
Ter voorbereiding van zijn begrafenis, het is een ongelofelijke stretch om dat te extrapoleren op een hele kerk die vol met goud en kostbaarheden hangt. Typisch ook iets Rooms om een klein dingetje zo op te blazen en te interpreteren dat er een heel dogma of een "traditie" aan opgehangen kan worden. Zie je ook bij sommige protestanten gebeuren trouwens.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of je leest even over hoe Jezus toestond dat men hem met dure olie balsemde.
Vertel dat maar aan Alexander VI.quote:Dat goud, die wierook en al die pracht staan namelijk niet in dienst van mensen of een instituut, zelfs niet van een paus. Alles staat in dienst van Christus.
Het is de huidige wetenschappelijke visie op het ontstaan van het Jodendom. Wat de goden betreft, daar kan je beelden van bekijken in menig musea. Vaak veel ouder dan het hele Jodendom zelf...quote:Wat Ezechiël betreft: waarop baseer je dit? Wat zijn je bronnen?
Maar dan is het toch niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat het niet mag betekent niet dat er geen borrels zijn
Kloptquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet hetzelfde.
Dat had ik met de film Taken.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mel Gibson die vanwege een vermoord familielid c.q. verraad heel dramatisch kijkt en vervolgens psycho gaat en alles en iedereen kapotdood maakt.
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Amarantha zie TT. Respect daarvoor svp.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mel Gibson die vanwege een vermoord familielid c.q. verraad heel dramatisch kijkt en vervolgens psycho gaat en alles en iedereen kapotdood maakt.
Weet niet of het een filmcliche is maar ik vind het enorm ongeloofwaardig overkomen dat niemand ook echt daadwerkelijk eet in een restaurant of wat dan ook als er eten voor ze staat.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Katholieken doen het niet goed, protestanten doen het niet goed...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ter voorbereiding van zijn begrafenis, het is een ongelofelijke stretch om dat te extrapoleren op een hele kerk die vol met goud en kostbaarheden hangt. Typisch ook iets Rooms om een klein dingetje zo op te blazen en te interpreteren dat er een heel dogma of een "traditie" aan opgehangen kan worden. Zie je ook bij sommige protestanten gebeuren trouwens.
[..]
Vertel dat maar aan Alexander IV.
[..]
Het is de huidige wetenschappelijke visie op het ontstaan van het Jodendom. Wat de goden betreft, daar kan je beelden van bekijken in menig musea. Vaak veel ouder dan het hele Jodendom zelf...
Altijd in een bar drinken bestellen en het dan laten staan om boos weg te lopen (lol)quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet of het een filmcliche is maar ik vind het enorm ongeloofwaardig overkomen dat niemand ook echt daadwerkelijk eet in een restaurant of wat dan ook als er eten voor ze staat.
Dat er best plek was voor Jack op de deur en dat hij onnodig stierfquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu welquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd in een bar drinken bestellen en het dan laten staan om boos weg te lopen (lol)
Of een moeder die een godsgruwelijk uitgebreid ontbijt heeft gemaakt en dat een zoon dan een hap van zijn toast neemt en haast om naar school te gaan.
Klopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:51 schreef TTSS het volgende:
Al die tonnen aan goud dat over de rug van het gepeupel is verkregen in de middeleeuwen is allemaal "tot eer van God".
Oh wat scherp zeg, ik heb een I verkeerd geplaasd... Tevens gebruik je weer een paar leuke stromannen en steken die ik maar even laat.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Katholieken doen het niet goed, protestanten doen het niet goed...
Jimmy, die weet hoe het zit.
Alzo ook miljoenen andere zelf-lezers die denken dat de Bijbel ineens uit de hemel verscheen.
Daarbij bedoel je volgens mij Alexander VI... En dat toont te meer aan dat je het hele concept van pausschap niet hebt begrepen.
Overigens, terugkerend op mijn vraag: door wie is het woord van Christus precies overgeleverd?
Die at ik gister.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd in een bar drinken bestellen en het dan laten staan om boos weg te lopen (lol)
Of een moeder die een godsgruwelijk uitgebreid ontbijt heeft gemaakt en dat een zoon dan een hap van zijn toast neemt en haast om naar school te gaan.
Leg Sky eens uit waarom hij About Time moet kijkenquote:
Waarom enkel die vier? Waarom ook niet Thomas? Of Maria Magdela? Of Bartholomeüs? Waarom die vier? Wie heeft dat besloten?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oh wat scherp zeg, ik heb een I verkeerd geplaasd... Tevens gebruik je weer een paar leuke stromannen en steken die ik maar even laat.
Christus woorden zijn overgeleverd door de vier evangelisten.
Als je het zelf maar geloofd.quote:
Omdat Rachel McAdams en Bill Nighty.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Leg Sky eens uit waarom hij About Time moet kijken
Ja, dat doen alle thuis-lezers, de bijbel citeren. Heb ik niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:54 schreef TTSS het volgende:
[..]
Als je het zelf maar geloofd.
Want Gij hebt geen lust tot offerande, anders zou ik ze geven; in brandofferen hebt Gij geen behagen. De offeranden Gods zijn een gebroken geest; een gebroken en verslagen hart zult Gij, o God! niet verachten.
Ik ben nooit boos. Ieder mens op aarde geef ik mijn liefdequote:
oei... hummel vergetequote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik wel want waar blijft de taart?
Dit ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik wel want waar blijft de taart?
ja, over de liefde gesproken...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos. Ieder mens op aarde geef ik mijn liefde
Misschien @Elan maar weer eens hier laten posten dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos. Ieder mens op aarde geef ik mijn liefde
Nee Ettoquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, over de liefde gesproken...
Moet jij wetenquote:
Je vergeet er nog eentjequote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Rachel McAdams en Bill Nighty.
Omdat tijdreizen.
Omdat romantiek op een niet-cliché manier.
Omdat enige vorm van diepgang.
Omdat het een zeer prettige kijkervaring is.
Athanasius. Overigens een interessante vraag. Ik ben niet per se zo van de Canon. Vooral het evangelie van Thomas heeft een goede claim.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom enkel die vier? Waarom ook niet Thomas? Of Maria Magdela? Of Bartholomeüs? Waarom die vier? Wie heeft dat besloten?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vergeet er nog eentje
Omdat Bill Nighygod
Je hebt niet zoveel met de bijbel? Goed dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat doen alle thuis-lezers, de bijbel citeren. Heb ik niet zoveel mee.
Oh laat maar. blindquote:
De premisse van die film is wel enorm creepy.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat tijdreizen.
Concilie van Hippo, 393. Een roedel bisschoppen besloot dat om tot consensus te komen. Waarom zou je die laat-Romeinse charlatans vertrouwen?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
Athanasius. Overigens een interessante vraag. Ik ben niet per se zo van de Canon. Vooral het evangelie van Thomas heeft een goede claim.
Ja, nu is het een chewbacca beeldjequote:
Met de bijbel van alles, zowel positief als negatief. Met lieden die 'de waarheid' in pacht denken te hebben omdat ze de bijbel zelf lezen - en citeren - niets. Nada. Noppes.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel met de bijbel? Goed dan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja, nu is het een chewbacca beeldje
PICSquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja, nu is het een chewbacca beeldje
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
De premisse van die film is wel enorm creepy.
Ik zeg toch juist dat ik dat niet doe?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Concilie van Hippo, 393. Een roedel bisschoppen besloot dat om tot consensus te komen. Waarom zou je die laat-Romeinse charlatans vertrouwen?
Nee, jij denkt de waarheid in pacht te hebben zonder dat je dat op de bijbel kan baseren.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met de bijbel van alles, zowel positief als negatief. Met lieden die 'de waarheid' in pacht denken te hebben omdat ze de bijbel zelf lezen - en citeren - niets. Nada. Noppes.
spinnen zijn lief, ga het gesprek eens met ze aan... leer hun interesses te delen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie een spin, ik steek nu mijn huis in de fik.
Jammer dat je er weer een semantisch steekspel van moet maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zojuist waren het nog de vier evangelisten.
Poëtischquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Ze zouden eens een goeie incel-film moeten maken. Die is er nog niet volgens mijquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veel romantische films zijn toch ook creepy.
Met één van de hoofdpersonages die vaak stalkt (lol)
Welnee... ik heb mijn waarheid, en die is katholiek, en daar ben ik superblij mee. Dat kan ik verder ook onderbouwen, waarom het mijn waarheid is. Dat het ook 'de waarheid' is... die arrogantie heb ik niet. Maar leken laten schijten over zaken (mijn voorvaderlijk geloof, bijvoorbeeld) waar ze op enkele Jack Chick-achtige websites na niets van weten is me ook weer wat te gortig.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nee, jij denkt de waarheid in pacht te hebben zonder dat je dat op de bijbel kan baseren.
Adviseer je mij om dit te gaan schrijven?quote:Op zondag 17 mei 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden eens een goeie incel-film moeten maken. Die is er nog niet volgens mij
RIP spinquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:59 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adviseer je mij om dit te gaan schrijven?
Eerst even de baard op het juiste beeldje plakken.quote:
Taxi Driverquote:Op zondag 17 mei 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee ik zat er gewoon aan te denken, omdat dat nu best wel een ding is de laatste dagen. Ik vind er niet veel dramafilms, want dat wordt het dan waarschijnlijk, of thrillers misschien bijzitten over incels
Mwah. Vind hoofdpersoon niet echt een incelquote:
Wat nou als ik last heb van epilepsie?quote:
Je UI. Niet echt bevorderlijk voor mensen met epilepsiequote:
Geen id. Ik heb er geen last van.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je UI. Niet echt bevorderlijk voor mensen met epilepsie
Als i de hele avond Normaal moest luisteren zou ik mezelf ook dronken willen drinken jaquote:
Wanneer gaat er bij jou de kerstmuts af?quote:Op zondag 17 mei 2020 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je UI. Niet echt bevorderlijk voor mensen met epilepsie
Lekker egocentrischquote:
Deze blijft tot het einde der dagenquote:Op zondag 17 mei 2020 00:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wanneer gaat er bij jou de kerstmuts af?
Ach het wordt vanzelf wel weer kerstquote:
Ook wel ergerlijk iddquote:Op zondag 17 mei 2020 00:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wanneer gaat er bij jou de kerstmuts af?
Valt wel mee tochquote:
Daaromquote:Op zondag 17 mei 2020 00:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ach het wordt vanzelf wel weer kerst
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 17 mei 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als i de hele avond Normaal moest luisteren zou ik mezelf ook dronken willen drinken ja
Ik ken die hele Jack Chick niet. Ik constateer alleen dat de Roomse kerk gestoeld is op een aristoteliaanse systematiek (door onder andere Aquino, die ik zeker gelezen heb...). En op een menselijk institutionalisme dat al tijdens het Romeinse rijk, maar zeker tijdens Karel de Grote en het feodalisme een enorme maatschappelijke en politieke component heeft gekregen, en daarmee een groot gedeelte van de mensheid bewust dom, arm en politiek gebonden gehouden heeft.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee... ik heb mijn waarheid, en die is katholiek, en daar ben ik superblij mee. Dat kan ik verder ook onderbouwen, waarom het mijn waarheid is. Dat het ook 'de waarheid' is... die arrogantie heb ik niet. Maar leken laten schijten over zaken (mijn voorvaderlijk geloof, bijvoorbeeld) waar ze op enkele Jack Chick-achtige websites na niets van weten is me ook weer wat te gortig.
Gadverdamme manquote:Op zondag 17 mei 2020 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal jou eens volproppen met kaastaart
Maar hoe zie je dat dan voor je? Een gefrustreerde incel die uiteindelijk een meid verkracht of met een geweer een winkelcentrum ruimt? Of iemand die ervoor in therapie gaat oid.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee ik zat er gewoon aan te denken, omdat dat nu best wel een ding is de laatste dagen. Ik vind er niet veel dramafilms, want dat wordt het dan waarschijnlijk, of thrillers misschien bijzitten over incels
Viel er zo weinig uit dat concept te halen?quote:Op zondag 17 mei 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
2. Incel (2018)
19 min | Short, Drama
5,2
Rate this
A young incel college student, angry at being rejected by women his whole life, contemplates suicide.
Oh wel short film dus
Omdat ik eerst wel eens zou willen weten waarop jij baseert dat dat de woorden van Christus zijn.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ken die hele Jack Chick niet. Ik constateer alleen dat de Roomse kerk gestoeld is op een aristoteliaanse systematiek (door onder andere Aquino, die ik zeker gelezen heb...). En op een menselijk institutionalisme dat al tijdens het Romeinse rijk, maar zeker tijdens Karel de Grote en het feodalisme een enorme maatschappelijke en politieke component heeft gekregen, en daarmee een groot gedeelte van de mensheid bewust dom, arm en politiek gebonden gehouden heeft.
Vervolgens kijk ik dan naar de woorden van Christus, en kan ik dat moeilijk rijmen met dit instituut dat zegt Zijn kerk te zijn.
Helaas ga je daar dan weer niet op in.
Gewoon het dagelijks leven van diegene. Inclusief gesprekken op internet.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat dan voor je? Een gefrustreerde incel die uiteindelijk een meid verkracht of met een geweer een winkelcentrum ruimt? Of iemand die ervoor in therapie gaat oid.
Wellicht zoiets?quote:Op zondag 17 mei 2020 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat dan voor je? Een gefrustreerde incel die uiteindelijk een meid verkracht of met een geweer een winkelcentrum ruimt? Of iemand die ervoor in therapie gaat oid.
Dit deed mij denken aan GTA San Andreas.quote:
Eerder dronken gok ikquote:
De historische validiteit van in elk geval de vier evangelieën staat redelijk vast.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik eerst wel eens zou willen weten waarop jij baseert dat dat de woorden van Christus zijn.
Voorts: het protestantisme heeft inderdaad enorme verlichting gebracht, zie Luther en de boeren of de wijze waarop het Calvinisme in de V.S. en Zuid-Afrika bezig is geweest.
Die validiteit staat ook vast voor het scala aan evangelies en handelingen en apokalypsen die uiteindelijk niet in de canon terecht zijn gekomen. Rest de vraag dus: waarom die bepaalde evangelies wel?quote:Op zondag 17 mei 2020 00:16 schreef TTSS het volgende:
[..]
De historische validiteit van in elk geval de vier evangelieën staat redelijk vast.
Ik ben hier niet om protestantisme te verdedigen, dat is je gebruikelijke pivot. Wederom ontwijk je mijn voornaamste kritiekpunten weer, dit is geen manier van discussieren.
Zijn niet veel mensen die aan zelfreflectie doen, kudosquote:
Welke?quote:Op zondag 17 mei 2020 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Heb je die film weleens gezien trouwens @:JR-Style-93
Interessante film is dat. Ook boek trouwens, maar die moet ik nog lezen
Geen id. Ik drink niet.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn niet veel mensen die aan zelfreflectie doen, kudos
We need to talk about Kevinquote:
Zonder id mag je inderdaad niet drinken neequote:
klopt.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder id mag je inderdaad niet drinken nee
Dat is dus helemaal niet waar. De enige mogelijke uitzondering is het evangelie van Thomas. Van de meeste anderen is niet eens duidelijk welke geschriften nu eigenlijk de veronderstelde evangeliën zijn.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die validiteit staat ook vast voor het scala aan evangelies en handelingen en apokalypsen die uiteindelijk niet in de canon terecht zijn gekomen. Rest de vraag dus: waarom die bepaalde evangelies wel?
Evangelie van Thomas is dan juist weer vrij laat... Ik heb het eerder over de Brief van Clemens en de Brief van Barnabas, of de Herder van Hermas. Ook niet vreemd verder, aangezien die in bepaalde kerken gewoon als gezaghebbend werden erkend.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal niet waar. De enige mogelijke uitzondering is het evangelie van Thomas. Van de meeste anderen is niet eens duidelijk welke geschriften nu eigenlijk de veronderstelde evangeliën zijn.
Vooruit ik ga hem kijken!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat tijdreizen.
?quote:
Yesquote:Op zondag 17 mei 2020 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooruit ik ga hem kijken!
Rachel mcadams is ook van notebook toch
Ik drink nu melkquote:Op zondag 17 mei 2020 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mensen die gestremde stinkende melk eten
Ok. Doeiquote:Op zondag 17 mei 2020 00:25 schreef KingRoland het volgende:
kon niet zien wij mij had gementioned maar krijg corona wie dat had gedaan
Die film heb ik al heel lang niet gezien, dus weet ik niet meer.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooruit ik ga hem kijken!
Rachel mcadams is ook van notebook toch
Een andere rol van Ezra Miller.quote:
JensenGodquote:Sowieso wel interessante schrijfster ook. Laatst boek van haar gelezen wat ging over een vrouw die haar broer op bezoek krijgt die in de jaren dat ze hem niet heeft gezien opeens zo'n 100 kilo is aangekomen en enorm vraatzuchtig is, en hoe ze daar dan mee omgaat.
Zag laatst nog een comedy met hem en Russel Crowe, was best vermakelijk (en ik kijk zelden meer comedy's)quote:Op zondag 17 mei 2020 00:26 schreef Fok-it het volgende:
The Notebook is ook tof nu je het zegt ja. Ryan Gosling is dan ook een enorme filmgod
The Nice Guysquote:Op zondag 17 mei 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag laatst nog een comedy met hem en Russel Crowe, was best vermakelijk (en ik kijk zelden meer comedy's)
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:28 schreef Fok-it het volgende:
En La La Land natuurlijk. Maar wat wil je
Met EmmaStone
en Ryan
Gosling
als koppel. Dat is magic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan, toch gelukt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan, toch gelukt.![]()
Nee ok, dat is wel lief“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ja maar ik HAAT kaas juistquote:Op zondag 17 mei 2020 00:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
Zin om een stinkende Limburger bij Etto door de brievenbus te proppen
neeeheeeeeeeeequote:Op zondag 17 mei 2020 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zin in pannenkoeken met spek en kaas.
Man crushquote:Op zondag 17 mei 2020 00:26 schreef Fok-it het volgende:
The Notebook is ook tof nu je het zegt ja. Ryan Gosling is dan ook een enorme filmgod
Gesmolten kaas mag welquote:
Ja die is gaaf!quote:Op zondag 17 mei 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag laatst nog een comedy met hem en Russel Crowe, was best vermakelijk (en ik kijk zelden meer comedy's)
Ik help je wel opetenquote:
Beetje wel. Jude Law in zijn jonge jaren ookquote:
Met een beetje stroopquote:Op zondag 17 mei 2020 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik dat te cringe ga vinden.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:28 schreef Fok-it het volgende:
En La La Land natuurlijk. Maar wat wil je
Met EmmaStone
en Ryan
Gosling
als koppel. Dat is magic
Mokerlekker.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zou ik?quote:Op zondag 17 mei 2020 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
gaan jullie niet over je nek van die kaaslucht?
Ja oké, maar de stroop maakt het af voor mij.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee als ik met spek en kaas heb dan is het goed zo.
Maar zou je hem dan ook echt doen of wat moet ik mij hierbij voorstellen?quote:Op zondag 17 mei 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel. Jude Law in zijn jonge jaren ook
Maar Timothée nog nr 1 mancrush
Nee echt genieten. het is wel moderne filmmusical maar daar stoor je je eigenlijk nooit aanquote:Op zondag 17 mei 2020 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat ik dat te cringe ga vinden.
Denk het wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zou je hem dan ook echt doen of wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Ik HAAT musicals.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee echt genieten. het is wel moderne filmmusical maar daar stoor je je eigenlijk nooit aan
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik HAAT musicals.
Laatst ook geprobeerd Les Miserables te kijken, na twee minuten afgezet omdat zo'n debiel zijn dialoog ging zingen ipv gewoon normaal praten. Dan ben ik er al helemaal uit, stel dat mensen in het echt ineens zouden gaan zingen tijdens een gesprek
Ik vind Les Miserables ook helemaal niksquote:Op zondag 17 mei 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik HAAT musicals.
Laatst ook geprobeerd Les Miserables te kijken, na twee minuten afgezet omdat zo'n debiel zijn dialoog ging zingen ipv gewoon normaal praten. Dan ben ik er al helemaal uit, stel dat mensen in het echt ineens zouden gaan zingen tijdens een gesprek
ja en ik een reukorgaan.. EN NOU??quote:Op zondag 17 mei 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik smaakpapillen heb denk ik.
Smeerkaas op een toastje, kaas op brood, kaas door de pasta, op de pizza of oude kaasblokken met een mosterddipjequote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik smaakpapillen heb denk ik.
Heb nog een lijstje met 40-45 andere films die voorrang hebben.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Les Miserables ook helemaal niks![]()
Probeer gewoon keertje.
En dan wel Indiase diarree eten.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Gesmolten kaas
Smeerkaas
Andere kaassoorten:
Indiaas genot bedoel jequote:Op zondag 17 mei 2020 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan wel Indiase diarree eten.
Hier snap ik niks van.
die taart komt echt nog hoor...quote:
Valt wel mee. Wereldwijd een erg populaire keukenquote:
Wereldwijd zijn er ook een hoop mensen religieus, dus dit zegt mij weinig.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Wereldwijd een erg populaire keuken
quote:Op zondag 17 mei 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereldwijd zijn er ook een hoop mensen religieus, dus dit zegt mij weinig.
Brie is ook lekker of gewoon blokjes kaas snacken.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Gesmolten kaas
Smeerkaas
Andere kaassoorten:
varkensvet met honingquote:Op zondag 17 mei 2020 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brie is ook lekker of gewoon blokjes kaas snacken.
Ik twijfelde nog.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik dacht even dat je over de Italiaanse keuken zou beginnen maar deze kon ook inderdaad
Ik geloof je niet meerquote:Op zondag 17 mei 2020 00:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die taart komt echt nog hoor...
ben toch een feeder denk ik
Brie met honing en nootjesquote:
Moest lachenquote:
Het is een beetje zoals met Louis van Gaal bij Trump. Eerst kon je er om lachen, daarna ga je je aan hem ergerenquote:
Oh ik kom nooit aan bij de erger-fase eigenlijk.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals met Louis van Gaal bij Trump. Eerst kon je er om lachen, daarna ga je je aan hem ergeren
Dat zit er wel dik in ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik verwacht nog 4 jaar twittergenot
Een dag na de Super-duper raket, een Super-duper videofuck. Ik vind hem mooiquote:
niet zoveel zin in nu, beetje serie kijken en zo ff rs ofzoquote:
Jude law god zeker, wie is timotheequote:Op zondag 17 mei 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel. Jude Law in zijn jonge jaren ook
Maar Timothée nog nr 1 mancrush
je bent zelf hot!!quote:
Chalametquote:Op zondag 17 mei 2020 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jude law god zeker, wie is timothee
[..]
je bent zelf hot!!
Genotfilm hequote:Op zondag 17 mei 2020 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh van call me by your name genot. Vond die blonde guy wel knapper.
Ik vond dat meisje wel cute.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh van call me by your name genot. Vond die blonde guy wel knapper.
Marzia of Chiara?quote:
:quote:
Vriendin van de hoofdpersoon.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vriendinnetje van die jongere jongen neem ik aan?
die was cute ja
Ja prima toch.quote:
Zekerquote:Op zondag 17 mei 2020 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vriendin van de hoofdpersoon.
[..]
Ja prima toch.
Ja oké die stond bovenaan het verlanglijstje uit die film ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
die moeder was ook echt een milf trouwens
Mooi. Zijn reactie toen hij werd geconfronteerd zei veelquote:Op zondag 17 mei 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
wat vonden jullie van de perzik scene haha
quote:Op zondag 17 mei 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
wat vonden jullie van de perzik scene haha
Zit eigenlijk niet per se op een vervolg te wachten.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Er kwam een vervolg aan, waar ook de vader meer aan bod kwam
Rip corona
Als het hetzelfde heerlijke Italiaanse sfeertje heeft als Call me by your name. Prima hoorquote:Op zondag 17 mei 2020 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit eigenlijk niet per se op een vervolg te wachten.
Ik verwacht in de komende jaren veel films en series waar corona centraal staatquote:Op zondag 17 mei 2020 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Er kwam een vervolg aan, waar ook de vader meer aan bod kwam
Rip corona
Verhaal is toch wel gewoon klaar.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:22 schreef Fok-it het volgende:
A
[..]
Als het hetzelfde heerlijke Italiaanse sfeertje heeft als Call me by your name. Prima hoor
Misschien als backdrop maar als belangrijkste plotpunt denk ik niet hoor.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik verwacht in de komende jaren veel films en series waar corona centraal staat
Nope. Is een boek uitgebracht waarin het zoveel jaar later isquote:
Sofjan Stevens zit al flink in Call me by your name qua muziekquote:Op zondag 17 mei 2020 01:24 schreef skysherrif het volgende:
Dit is ook een prachtig nummertje over homosensualiteit
Had ook wel in call me by your name gemogen
Er zijn altijd figuren die er een slaatje eruit halen, waaronder schrijvers, regisseurs en producenten.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als backdrop maar als belangrijkste plotpunt denk ik niet hoor.
Ja soundtrackjes zijn van hem dus waarom deze.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sofya Stevens zit al flink in Call me by your name qua muziek
Matrix is echt gigantisch kut.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:26 schreef skysherrif het volgende:
Jammer dat nieuwe Matrix film vertraagd is door Corona
Nee joh. Wat moet je daarvan makenquote:Op zondag 17 mei 2020 01:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik verwacht in de komende jaren veel films en series waar corona centraal staat
Ja maar zoveel originele verhalen vallen er toch ook niet uit te halen joh.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Er zijn altijd figuren die er een slaatje eruit halen, waaronder schrijvers, regisseurs en producenten.
Call me by your name heeft datj aar geloof ik wel best original script gewonnen ofzoquote:Op zondag 17 mei 2020 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja soundtrackjes zijn van hem dus waarom deze.
STom dat hij niet de oscar won
Het is een wereldwijd dingetje en iedereen voelt het, niks aan de hand verderquote:
Mwah. Over de economische crisissen zijn ook niet al teveel films gemaakt geloof ikquote:Op zondag 17 mei 2020 01:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het is een wereldwijd dingetje en iedereen voelt het, niks aan de hand verder
Zoveel mensen in een lockdown, dat biedt creativiteitquote:Op zondag 17 mei 2020 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar zoveel originele verhalen vallen er toch ook niet uit te halen joh.
Is geen Tweede Wereldoorlog.
Daar viel mijn aandacht ook wel meerdere keren weg.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:31 schreef Fok-it het volgende:
The Big Short is de enige grote film die ik me kan herinneren
Ah ja, dat was hemquote:
Die was echt heel saai jaquote:Op zondag 17 mei 2020 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar viel mijn aandacht ook wel meerdere keren weg.
Het biedt in ieder geval perspectieven.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Over de economische crisissen zijn ook niet al teveel films gemaakt geloof ik
Moorden oplossen via Zoom zeker.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zoveel mensen in een lockdown, dat biedt creativiteit
Daar past een melodietje bijquote:
Bij Baantjer denk ik altijd aan @El-Stinhoquote:
jij nog een beetje bundesliga gekeken vnadaag?quote:Op zondag 17 mei 2020 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Baantjer denk ik altijd aan @:El-Stinho
Nee ik sla het voetbal over als er geen publiek bij mag zijn.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij nog een beetje bundesliga gekeken vnadaag?
Wie?quote:Op zondag 17 mei 2020 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Baantjer denk ik altijd aan @:El-Stinho
Oh zegt me niets, ik hou niet van voetbal en heb geen twitterquote:
Dan houdt het al snel op ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Oh zegt me niets, ik hou niet van voetbal en heb geen twitter
Wel een vrij saai plaatsje daar.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
van dit soort scenes krijg je wel echt zin om op vkantie te gaan
Dat huis echter, en de omgeving, kan ik wel paar maandjes toeven hoorquote:
Moet je wel flink wat boeken meenemen.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat huis echter, en de omgeving, kan ik wel paar maandjes toeven hoor
Dat komt wel goed. En wat simpele muziekboekjes om beetje piano te leren.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je wel flink wat boeken meenemen.
Zit er bij dat arrangement ook een abonnement op die meisjes en die MILF inbegrepen? Dan kan het wel leuk worden.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. En wat simpele muziekboekjes om beetje piano te leren.
quote:Op zondag 17 mei 2020 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit er bij dat arrangement ook een abonnement op die meisjes en die MILF inbegrepen? Dan kan het wel leuk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |