quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:05 schreef grazz het volgende:
Oké, ik heb het ouderwetse songfestivalgevoel even terugJa ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin ook al echt op de klok te kijken en zo!
Insieme: 1992 kwam er nog na (in 1990). En toen was het klaar voor die talen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, ik denk dat het ook al zo lang geleden is dat überhaupt een liedje in het Frans, Duits, Spaans of Italiaans heeft gewonnen?
Ahh ja! Best ernstig. Sowieso is de kans dat je nu nog in je eigen taal wint helaas minimaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Insieme: 1992 kwam er nog na (in 1990). En toen was het klaar voor die talen.
quote:
Ik hoop dat ze er niet bij is.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Emma Wortelboer? Ik verwacht het niet, staat niets op haar twitter.
Ongeveer eens per tien jaar, mixen van talen niet meegeteldquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja! Best ernstig. Sowieso is de kans dat je nu nog in je eigen taal wint helaas minimaal.
Vorig jaar nog bijna pipo!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja! Best ernstig. Sowieso is de kans dat je nu nog in je eigen taal wint helaas minimaal.
Dat kan echt niet inderdaad. Belachelijk hoe vaak die er net naast hebben gegrepen terwijl ze alles goed doen wat de andere vier van the big five fout doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:07 schreef Em31 het volgende:
Wat betreft Italië wel een beetje belachelijk dat het gewoon niet één keer nog gelukt is
In 2015 was het gebeurd als ze er tijdens hun juryoptreden niet naast hadden gezeten denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan echt niet inderdaad. Belachelijk hoe vaak die er net naast hebben gegrepen terwijl ze alles goed doen wat de andere vier van the big five fout doen.
Twee keer, ze wonnen ook in 1964. Nu ik die lijst nog open heb staan maak ik er gebruik van ookquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:07 schreef Em31 het volgende:
Sowieso dat Italië maar één keer gewonnen heeft, met zo'n mooie taal.
Ja dat klopt wel aardig!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ongeveer eens per tien jaar, mixen van talen niet meegeteld
Ohh ja dat was ik vergetenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
In 2015 was het gebeurd als ze er tijdens hun juryoptreden niet naast hadden gezeten denk ik
Ohquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Twee keer, ze wonnen ook in 1964. Nu ik die lijst nog open heb staan maak ik er gebruik van ook
Ik vind Italiaans wel mooier klinken dan Frans over het algemeen. En Italië heeft het de laatste jaren goed gedaan op het ESF, ze wonnen alleen steeds net niet
quote:Voor de mensen die willen meestemmen vanavond. Dit kan via de AD-app, zie hier https://www.ad.nl/home/eu(...)ze-points~ad803e587/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |