Er werd gevraagd naar daar waar ik ze dus vandaan heb, in de groothandel dus, en in die groothandel hebben ze veel maar geen wow mondkapjesquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet waar. https://www.etsy.com/list(...)search_click=1&col=1
For the Horde!
Zo’n pinguïn is wel leuk, die heb ik jarenlang gespaardquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Er werd gevraagd naar daar waar ik ze dus vandaan heb, in de groothandel dus, en in die groothandel hebben ze veel maar geen wow mondkapjes
Uitwasbare is dan wel weer voordeliger. Maar ja daar zit ik ook mee. Vandaar mijn mails naar de werkgevert.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat ik me afvraag he.
Dochterlief zal ooit weer naar school moeten met het ov
Ik weer naar werk.
Dat is 2x 2x per dag met het ov.
En dat 5x per week.
En dan is 10¤ per mondkapje wel echt een heel prijzige hobby zegmaar.
Ja, daarom doe ik uitwasbare en heb voor 'nood' een aantal niet uitwasbare. Heb er nu 4, is wel genoeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat ik me afvraag he.
Dochterlief zal ooit weer naar school moeten met het ov
Ik weer naar werk.
Dat is 2x 2x per dag met het ov.
En dat 5x per week.
En dan is 10¤ per mondkapje wel echt een heel prijzige hobby zegmaar.
Zijn grappige waggelaars, wat me vooral aanspreekt is zo'n vooraanzicht van een pinguin, zijn nog een paar van zoals deze:quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo’n pinguïn is wel leuk, die heb ik jarenlang gespaard
Mja maar denk dat ik maar gewoon achter de naaimachine ga kruipen ofzo..quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Uitwasbare is dan wel weer voordeliger. Maar ja daar zit ik ook mee. Vandaar mijn mails naar de werkgevert.
Heb je fb? Dan even naar de pagina mondkapjes maken gevolgd door je provincie, daar vragen ze 2 euro p/squote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar denk dat ik maar gewoon achter de naaimachine ga kruipen ofzo..
want van 10¤ per stuk word ik niet heel gelukkig.
Die van @:AnneX wil ik nog overwegen trouwens..
maar je gaat ze niet elke dag op heet programma wassen ook dus het aantal loopt snel op.
Zullen een hoop zijn die sowieso geen btw betalen, de hobbyisten en de ondernemers die niet veel verdienen hoefden al geen 21% btw te betalen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:24 schreef golfer het volgende:
Nogmaals: mondkapjes zijn pas per 1 juni alleen verplicht in het OV en vanaf 25-5 heeft de regering er voor gezorgd dat de 21% BTW er af gaat, dus worden ze allemaal goedkoper.
in het OV zijn ze alleen verplicht omdat daar de 1.5 m afstand niet gehaald kan worden..quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:24 schreef golfer het volgende:
Nogmaals: mondkapjes zijn pas per 1 juni alleen verplicht in het OV en vanaf 25-5 heeft de regering er voor gezorgd dat de 21% BTW er af gaat, dus worden ze allemaal goedkoper.
Ik moest wat hebben van IKEA Delft maar daar stond een rij van garage naar voordeur. Ik heb rechtsomkeert gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:32 schreef Kreator het volgende:
In veenendaal was het bizar druk overal dus weggegaan.
Bij de IKEA echt heel rustig. Stoel gekocht voor in de kamer.
Nu eten besteld.
Wel erg druk overal (doe er zelf ook aan mee anders wist ik dat niet)
Ik was in Amersfoort. Was goed te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moest wat hebben van IKEA Delft maar daar stond een rij van garage naar voordeur. Ik heb rechtsomkeert gedaan
Vanaf dan is er nog meer markt voor die dingen, dus ik denk dat je blij mag zijn als de prijs dan gelijk blijft...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:24 schreef golfer het volgende:
Ik was gisteren even de grens over geweest, ik was in de minderheid met mij enigszins zinvol FPP2 masker, de rest leek vooral om design te geven. Er waren een paar ouderen met een standaard ding.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:34 schreef Barreltje het volgende:
waarschijnlijk zullen veel mensen over hun mondkapjes schaamte zetten als het straks in het OV ook moet
Dit werkt enkel in een wat grote ruimte en met meerdere runderen. Runderen zijn kudde en prooi dieren, heb je de leider te pakken gaat de rest er zonder verder weerstand achteraan. Een kudde met enkel stieren is wel een uitdaging. Loopt er echter 1 koe bij gaat het een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het gaat om dit soort filmpjes. (Vorig jaar zelfde soort filmpjes gezien maar dan van een kleine boerderij in Engeland, daar waren wat minder hekken en ging het om koeien)
Nee ik ben het niet met zijn verdienmodel eens, maar ja, ik vind het wel knap hoe hij dit doet
. Makkelijker gezegd/gezien dan gedaan. En het zal vast wel meer dan eens gevaarlijk zijn/mis gaan.
Is ook de manier waarop wij de koeien in de stal naar buiten of binnen moeten drijven op de uni.
(Nu zijn dat wel rustige koeien, en geen stieren)
Dat scheelt een berg.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je fb? Dan even naar de pagina mondkapjes maken gevolgd door je provincie, daar vragen ze 2 euro p/s
Hoe is de verhuizing gegaan? Vanavond daar slapen?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verwarrend hoor in BOTW moet je juist van achteren ongezien een paard dat je wil gaan temmen besluipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |