abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2020 @ 16:39:36 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193160801
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 16 mei 2020 @ 16:41:02 #2
370431 drakin
vurig typje
pi_193160820
quote:
Er werd gevraagd naar daar waar ik ze dus vandaan heb, in de groothandel dus, en in die groothandel hebben ze veel maar geen wow mondkapjes
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_193160883
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:41 schreef drakin het volgende:

[..]

Er werd gevraagd naar daar waar ik ze dus vandaan heb, in de groothandel dus, en in die groothandel hebben ze veel maar geen wow mondkapjes
Zo’n pinguïn is wel leuk, die heb ik jarenlang gespaard
We have far more in common than that which devides us..
pi_193160916
Wat ik me afvraag he.

Dochterlief zal ooit weer naar school moeten met het ov
Ik weer naar werk.

Dat is 2x 2x per dag met het ov.
En dat 5x per week.

En dan is 10¤ per mondkapje wel echt een heel prijzige hobby zegmaar.
pi_193160968
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat ik me afvraag he.

Ik weer naar werk.

En dat 5x per week.

Uitwasbare is dan wel weer voordeliger. Maar ja daar zit ik ook mee. Vandaar mijn mails naar de werkgevert.
pi_193160980
Ik vond dit vanochtend in de auto wel even het luisteren waard :
https://www.nporadio1.nl/(...)je-en-dat-kan-gewoon
pi_193161037
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat ik me afvraag he.

Ik weer naar werk.

En dat 5x per week.

Ja, daarom doe ik uitwasbare en heb voor 'nood' een aantal niet uitwasbare. Heb er nu 4, is wel genoeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193161054
Ik word al (extra) benauwd als ik al die mondkapjes zie -O-
Had niet verwacht dat het zo'n ding in Nederland zou worden.
  zaterdag 16 mei 2020 @ 17:07:07 #9
370431 drakin
vurig typje
pi_193161125
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zo’n pinguïn is wel leuk, die heb ik jarenlang gespaard
Zijn grappige waggelaars, wat me vooral aanspreekt is zo'n vooraanzicht van een pinguin, zijn nog een paar van zoals deze:

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_193161135
De afgelopen weken heb ik 2 x boodschappen gedaan in de stad verderop - een zg. hotspot - met een shawl, waarin een filter.
De Verzorgenden doen wel gewoon ook boodschappen bij de jumbo bijv.
Hotspot met 24 opnamen tot nu toe en 13 mensen overleden, waarvan afgelopen week een persoon.

Dus ja, ik wen er maar aan om de komende periode het wasbare masker te dragen.
Niet alleen voor mijzelf, ook voor de ander.

Wij gaan kroketten bakken, zelf. Ik vind het gedoe, terwijl het frietpand aan de overkant staat. 8-)
pi_193161144
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:52 schreef Blues het volgende:

[..]

Uitwasbare is dan wel weer voordeliger. Maar ja daar zit ik ook mee. Vandaar mijn mails naar de werkgevert.
Mja maar denk dat ik maar gewoon achter de naaimachine ga kruipen ofzo..
want van 10¤ per stuk word ik niet heel gelukkig.

Die van @AnneX wil ik nog overwegen trouwens..
maar je gaat ze niet elke dag op heet programma wassen ook dus het aantal loopt snel op.
pi_193161193
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja maar denk dat ik maar gewoon achter de naaimachine ga kruipen ofzo..
want van 10¤ per stuk word ik niet heel gelukkig.

Die van @:AnneX wil ik nog overwegen trouwens..
maar je gaat ze niet elke dag op heet programma wassen ook dus het aantal loopt snel op.
Heb je fb? Dan even naar de pagina mondkapjes maken gevolgd door je provincie, daar vragen ze 2 euro p/s
  zaterdag 16 mei 2020 @ 17:24:50 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193161334
Nogmaals: mondkapjes zijn pas per 1 juni alleen verplicht in het OV en vanaf 25-5 heeft de regering er voor gezorgd dat de 21% BTW er af gaat, dus worden ze allemaal goedkoper.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Official ESF Kreviewer zaterdag 16 mei 2020 @ 17:32:45 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193161440
In veenendaal was het bizar druk overal dus weggegaan.

Bij de IKEA echt heel rustig. Stoel gekocht voor in de kamer.
Nu eten besteld.

Wel erg druk overal (doe er zelf ook aan mee anders wist ik dat niet)
  zaterdag 16 mei 2020 @ 17:33:09 #15
370431 drakin
vurig typje
pi_193161447
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:24 schreef golfer het volgende:
Nogmaals: mondkapjes zijn pas per 1 juni alleen verplicht in het OV en vanaf 25-5 heeft de regering er voor gezorgd dat de 21% BTW er af gaat, dus worden ze allemaal goedkoper.
Zullen een hoop zijn die sowieso geen btw betalen, de hobbyisten en de ondernemers die niet veel verdienen hoefden al geen 21% btw te betalen.
Freaks like me drink tea
  zaterdag 16 mei 2020 @ 17:34:31 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193161473
quote:
in het OV zijn ze alleen verplicht omdat daar de 1.5 m afstand niet gehaald kan worden..

met die redenatie zou je eigenlijk toch wel overal een mondkapje moeten gebruiken, want nergens houdt men zich aan de 1.5 meter...

waarschijnlijk zullen veel mensen over hun mondkapjes schaamte zetten als het straks in het OV ook moet en vinden mensen het dan toch fijner om een mondkapje te hebben , ook buiten het OV
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193161644
Avond!
Weer een dagje gemondkapt, fris gedouched en daarna eten gehaald. Nu bank.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193161768
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:32 schreef Kreator het volgende:
In veenendaal was het bizar druk overal dus weggegaan.

Bij de IKEA echt heel rustig. Stoel gekocht voor in de kamer.
Nu eten besteld.

Wel erg druk overal (doe er zelf ook aan mee anders wist ik dat niet)
Ik moest wat hebben van IKEA Delft maar daar stond een rij van garage naar voordeur. Ik heb rechtsomkeert gedaan :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193161828
Zo huis schoon en opgeruimd, 1 was hangt op t balkon, morgen nog een en dan het toilet ook doen.
Verder gefacetimed met een vriendin
Beide balkons zijn ook opgeruimd, dinsdag komt een bak binnen waar in de kruiden op het keukenbalkon kan doen en de grote plantentafel (waar nu de kruiden in zitten) staat op het grote balkon en die ga ik vullen met heel veel vrolijke planten
  Official ESF Kreviewer zaterdag 16 mei 2020 @ 18:02:46 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193161870
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik moest wat hebben van IKEA Delft maar daar stond een rij van garage naar voordeur. Ik heb rechtsomkeert gedaan :{
Ik was in Amersfoort. Was goed te doen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 18:09:20 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193161972
quote:
Vanaf dan is er nog meer markt voor die dingen, dus ik denk dat je blij mag zijn als de prijs dan gelijk blijft...

quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:34 schreef Barreltje het volgende:

waarschijnlijk zullen veel mensen over hun mondkapjes schaamte zetten als het straks in het OV ook moet
Ik was gisteren even de grens over geweest, ik was in de minderheid met mij enigszins zinvol FPP2 masker, de rest leek vooral om design te geven. Er waren een paar ouderen met een standaard ding.

Oh wat ik ook opvallend vond: de caissière hebben geen mondkapje op en het plexiglas rondom de kassa is veel maken dergelijke en netter uitgevoerd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:12:52 #22
63722 z80
I fink you freaky
pi_193162026
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 11:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het gaat om dit soort filmpjes. (Vorig jaar zelfde soort filmpjes gezien maar dan van een kleine boerderij in Engeland, daar waren wat minder hekken en ging het om koeien)

Nee ik ben het niet met zijn verdienmodel eens ;) , maar ja, ik vind het wel knap hoe hij dit doet :) . Makkelijker gezegd/gezien dan gedaan. En het zal vast wel meer dan eens gevaarlijk zijn/mis gaan.

Is ook de manier waarop wij de koeien in de stal naar buiten of binnen moeten drijven op de uni.
(Nu zijn dat wel rustige koeien, en geen stieren :P )
Dit werkt enkel in een wat grote ruimte en met meerdere runderen. Runderen zijn kudde en prooi dieren, heb je de leider te pakken gaat de rest er zonder verder weerstand achteraan. Een kudde met enkel stieren is wel een uitdaging. Loopt er echter 1 koe bij gaat het een stuk makkelijker.
En wat in het filmpje ook duidelijk werd gezegd. Niet van achteren benaderen. Zelfde als bij paarden. Recht van voren in het blikveld komen, aandacht trekken door geluid te maken en indien je er toch achter moet zijn hand op het dier houden of geluid blijven maken. De schrik reactie is datgene waar de meeste slachtoffers bij vallen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193162098
Verwarrend hoor in BOTW moet je juist van achteren ongezien een paard dat je wil gaan temmen besluipen :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193162118
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb je fb? Dan even naar de pagina mondkapjes maken gevolgd door je provincie, daar vragen ze 2 euro p/s
Dat scheelt een berg.
En ik vermoed dat er dan ook nog mensen blij van worden
pi_193162132
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verwarrend hoor in BOTW moet je juist van achteren ongezien een paard dat je wil gaan temmen besluipen :o
Hoe is de verhuizing gegaan? Vanavond daar slapen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')