Lachbanden vind ik sowieso kut.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Kees&Co en shit heb je toch ook een lachband trouwens? Waarom erger je je dan alleen aan de lachband van Amerikaanse sitcoms?
Ja dat is wel briljant inderdaad.quote:
Doe niet zo elitair.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Gaat die hem vervangen door een poster
Man man man
Toren C...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel briljant inderdaad.
Maar die Amerikaanse poep- en plashumor is vaak van een bedenkelijk niveau.
Ik heb net een simpele comedyserie opgehemeld, nu mag ik weer elitair doenquote:
Ook Marvel behandeld diepere vragen...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:34 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zit wat in. Vind 't gevoelsmatig diep, wellicht daardoor, behandeld toch de diepere vragen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook Marvel behandeld diepere vragen...
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zoals "Waarom vindt een groot deel in deze bioscoopzaal dit een ontroerend moment terwijl ik uit elkaar spat van cringe?"
superhelden voor volwassene is dubieus.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook Marvel behandeld diepere vragen...
Niks mis met muren.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:39 schreef Solotovski het volgende:
Ik kijk nog liever naar een muur dan naar marvelzooi.
The Punisher uitgezonderd.
deze man weet behalve laatste zin.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:39 schreef Solotovski het volgende:
Ik kijk nog liever naar een muur dan naar marvelzooi.
The Punisher uitgezonderd.
je stelt geen vraag, gaat het wel?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:41 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
deze man weet behalve laatste zin.
Ik wist niet dat Reinout Oerlemans ook films had gemaakt met dat personage.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Niet alleen Marvel trouwens.
Jean Claude van Damme, Jet Li, Sylvester Stallone en Arnie-films mogen daar echt gerust aan toegevoegd worden
Govdverquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Reinout Oerlemans ook films had gemaakt met dat personage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |