Ja je kunt nog zo'n geweldig plan hebben, maar als team blijf je altijd ook afhankelijk van de regie ter plaatse, of die het oppikken/begrijpen en goed communiceren over wat er allemaal mogelijk is.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag pasgeleden een clipje van Ilse waarin ze zich iets meer uitliet over die hele situatie toen..ze was niet bepaald positief over de regie destijds
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:31 schreef Prisha het volgende:
oké...net nog even Serhat teruggeluisterd..na na na naaaaaaaa.....![]()
Help!
Jaaaaaa! Same! Ik krijg een lach als ik het terugzien.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zo slecht dat het leuk is.
Echt mijn guilty plessure van ESF 2019
Op een gegeven moment ga je je over alles druk maken. Al vind ik, de mooie docu van Cornald ten spijt, het nog steeds een matige act. Duncan en het lied waren goed, daarom wonnen we.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Was toen ook echt zenuwachtig over die dingen en dan achteraf dacht ik ook van 'alsof dat dan echt een verschil had gemaakt'
Ja inderdaad. In Denemarken, dat was toen wel subliemquote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je kunt nog zo'n geweldig plan hebben, maar als team blijf je altijd ook afhankelijk van de regie ter plaatse, of die het oppikken/begrijpen en goed communiceren over wat er allemaal mogelijk is.
Weet nog dat toen in Kopenhagen in 2014 er juist veel lof was over de Deense regie, dat die zo goed het plan hadden opgepikt. Dat heeft toen zeker ook heel veel bijgedragen.
Be a hero, be the rainbow and say na na na say na na naaaaaaaaaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:31 schreef Prisha het volgende:
oké...net nog even Serhat teruggeluisterd..na na na naaaaaaaa.....![]()
Help!
Dank jequote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Deze van Mission Eurovision:
https://www.missioneurovision.co.uk/recipes/
Ze hebben niet álle landen, maar zeker heel leuke receptjes staan ertussen!
Cee en Greys hadden vooraf een interview met Serhat, die toen zelf niet geloofde enige kans te hebben de finale te halenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Same! Ik krijg een lach als ik het terugzien.
Opdat we hem nooit vergeten, onze Serhat, die ook nog eens in de finale kwam
[ afbeelding ]
oh ja klopt ja! dat weet ik nogquote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cee en Greys hadden vooraf een interview met Serhat, die toen zelf niet geloofde enige kans te hebben de finale te halen
waaaahhh die ga ik weer teruglezen...thanksquote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Edit: opgezocht en gevonden! ESF / VERSLAG EIC persdag en concert - Eurovision in Concert
Meteen in de OP, erg leuk om te lezen
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja klopt ja! dat weet ik nogEr waren weinigen die dachten die ie zover zou komen.
Ik heb toen bij al die reaction video's de reacties tijdens de bekendmaking echt tig keer teruggekeken, die verbazing bij iedereen
ESF / VERSLAG EIC persdag en concert - Eurovision in Concertquote:"En je missie is de finale natuurlijk!"
*Serhat lacht heel hard*
"Wij denken dat je de finale wel gaat halen."
* Serhat lacht nog harder*
Ik was nog meer verbaasd dat Estland kwalificeerde.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja klopt ja! dat weet ik nogEr waren weinigen die dachten die ie zover zou komen.
Ik heb toen bij al die reaction video's de reacties tijdens de bekendmaking echt tig keer teruggekeken, die verbazing bij iedereen
Dit is zo leuk om terug te lezenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ESF / VERSLAG EIC persdag en concert - Eurovision in Concert
Oh! Dan staan die op een verkeerde instelling. Moment!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is zo leuk om terug te lezenAlleen jammer dat de YT's niet meer te zien zijn.
Zou je eens willen kijken of je ze nu wel kunt zien? Ik deed dit nog toen op m'n privé account, toen nog niet op Songfestivalforum youtube. Dus ik had ze iets te privé gezet geloof ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is zo leuk om terug te lezenAlleen jammer dat de YT's niet meer te zien zijn.
jaaaa ze zijn er weer, ik kan erbij, thanksquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je eens willen kijken of je ze nu wel kunt zien? Ik deed dit nog toen op m'n privé account, toen nog niet op Songfestivalforum youtube. Dus ik had ze iets te privé gezet geloof ik.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa ze zijn er weer, ik kan erbij, thanks
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:45 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb maar 2 recepten gekozen: tiny toads en potato bourkerkas
Haha, ja hij geloofde Cee helemaal niet toen ze zei dat hij kans maakte!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cee en Greys hadden vooraf een interview met Serhat, die toen zelf niet geloofde enige kans te hebben de finale te halen
Edit: opgezocht en gevonden! ESF / VERSLAG EIC persdag en concert - Eurovision in Concert
Meteen in de OP, erg leuk om te lezen
Ik heb ook wat gehaald, maar ergens voelt het ook als dansen op een graf, of rouwen op een verjaardag.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo, alle snacks voor vanavond zijn ingeslagen.
Wat heb je voor lekkers gehaald?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo, alle snacks voor vanavond zijn ingeslagen.
Volgens mij was toen ook net een paar dagen de running order bekend en was de #serhat4saturday real.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, ja hij geloofde Cee helemaal niet toen ze zei dat hij kans maakte!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |