Ik vraag me af welke er überhaupt vóór kwamquote:
Afterpartyquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke er überhaupt vóór kwam
Abodingesquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]Je eerste bijnaam dan! Nou ja, Aoibidinges.
Haha Autobahnquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Abodinges
Aibodinges
Aiobhin
AOI![]()
Autobahn
Deze kan ik me in ieder geval herinneren
Dat was @Hamlapjesquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is wel creatief met auto's! Nu ook al de lesotho!
Niet de lesotho van Greda een Oppel wasquote:
Wat heb jij nou weer gesnoven Tim!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet de lesotho van Greda een Oppel was
FIFYquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet dat de lesotho van Greda een Oppel was
Waarvoor dankquote:
Oh ja!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt er zelf op gereageerd mop
ESF / [Slowchat] #842 See you next year in Rotterdam!
Precies!!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Vond dat nog wel zo'n goede post!
https://www.songfestivalw(...)lfeest-in-ziggodome/quote:Op donderdag 9 december wordt er opnieuw het grote songfestivalfeest georganiseerd in het Ziggodome in Amsterdam. Verdere informatie is er op dit moment nog niet bekend. Als er meer informatie is maken we dat hier uiteraard zo snel mogelijk bekend.
Grappig dat ze het nu in alfabetische volgorde doen. Anders krijgen ze misschien weer een Dima Bilan gevalletjequote:Op woensdag 12 mei 2021 13:46 schreef grazz het volgende:
Er zijn al enkele namen bekend gemaakt, waaronder die van windmachine-queen Carola, Verka @:Aoibhin, Lenny @:Greys, Kristian @:Cee, Bobbysocks @:FredB en Eleni @:Nexum
[ afbeelding ]
Keiino!! Ze zullen wel niet 2 nummers doen? Ik moet echt even tegen de datum aan bekijken hoe ik me voel (want dan een kindje van 3,5 maand als het goed is). Dus het wordt een Ticketswapje of last-minute-actie denk ik.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:46 schreef grazz het volgende:
Er zijn al enkele namen bekend gemaakt, waaronder die van windmachine-queen Carola, Verka @:Aoibhin, Lenny @:Greys, Kristian @:Cee, Bobbysocks @:FredB en Eleni @:Nexum
[ afbeelding ]
Twee nummers, ze hebben toch maar één keer meegedaan?quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Keiino!! Ze zullen wel niet 2 nummers doen? Ik moet echt even tegen de datum aan bekijken hoe ik me voel (want dan een kindje van 3,5 maand als het goed is). Dus het wordt een Ticketswapje of last-minute-actie denk ik.
Dit jaar ook in de voorronde 2e gewordenquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Twee nummers, ze hebben toch maar één keer meegedaan?
De Bobbysocks zijn echt iets voor mij (of voor die andere @FredB ). Word ik hier met rijpere vrouwen geassocieerdquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:46 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dus maar 1 keer echt meegedaanquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit jaar ook in de voorronde 2e geworden
Ik was de vorige keer ook met mijn moeder geweest, kijken of ik haar weer kan overhalen. Maar ik zie Brotherhood of Man ertussen staan dus dat komt vast goed.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:04 schreef Aoibhin het volgende:
Hier al kaartjes voor mij en mams gekochtWe staan weer in de Golden Circle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |