Klopt, maar dan gaat het wel over meerdere schijven, die verkoper heeft het ook weer van iemand, die het ook weer van iemand heeft en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dus, de source, heeft een keer legaal iets moeten aanschaffen. Dus je blijft nooit 100 procent onder de radar
Doelde op Kaneel. Maar ik ben om die reden ook wel voorzichtig met drugs jaquote:
Lijkt me inderdaad enorm onverstandig.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, laten we mensen die mentaal niet altijd even stabiel zijn aan de pillen helpen
Goed zoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doelde op Kaneel. Maar ik ben om die reden ook wel voorzichtig met drugs ja
Ik had de blikken van de clubleiding wel willen zien bij het ontvouwen van dit spandoekquote:
Ja, die stond er al. Geen inspiratie voor een anderequote:
Neem een pilletjequote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die stond er al. Geen inspiratie voor een andere
Zet er een leuk meisje of meme in.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die stond er al. Geen inspiratie voor een andere
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik had de blikken van de clubleiding wel willen zien bij het ontvouwen van dit spandoek
Dat Amerikaanse overacting zit er al vroeg inquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben wel eens onder invloed van drugs naar het stadion gegaan, vond alles interessant behalve het voetbal, was dus eenmalig
PalingGenot.quote:
Snap ik als je naar Feyenoord gaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben wel eens onder invloed van drugs naar het stadion gegaan, vond alles interessant behalve het voetbal, was dus eenmalig
Gewoon googlen op offensive memesquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor subreddits bezoek jij joh.
Kwam je zo ook bij die zwartjoekel?quote:
Ik vond hem zelf erg cliché, maar mijn slechte grappen alterego nam mijn lichaam weer even over.quote:
Dat moet je aan diegene vragen die dat er onder geschaard heeftquote:
Nee. dat was gewoon googlen op zwartjoekelquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf erg cliché, maar mijn slechte grappen alterego nam mijn lichaam weer even over.
bij mij moeten er nog zeker 2 uitkomen #600quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
Een user van het OP1 topic denk dat ik een echte racist ben, heb er ook ineens 4 notes bij uit één topic
Had leuk geweest als ze weer een schakelkanaaltje hadden gedaan na al die voetballoze maandenquote:
Ik vergeet ze eigenlijk altijd meteen weer.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
Nu vind ik dat JR maar eens wat memes moet posten die hij zelf grappig vind dan
Verwacht van wel ja, misschien op de Duitse zenders dat ze wat laten zien maar dat weet ik nietquote:
Hoe ziet jouw dag er nu uit ongeveerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken.
Voetbal is helemaal uit mijn systeem verdwenen.
Ja maar dan is het gewoon geen voetbal meer.quote:
Wakker worden, douchen, eten met YouTube aan, soms Duolingo (interesse verdwijnt wel al wat enorm kut is), dan hardlopen/work-out thuis, Wheel of Time lezen, eten, internet en meestal Netflix ofzo, daarna FOK! en weer slapen.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het gewoon geen voetbal meer.
Dan kijk ik nog liever een e-sportwedstrijd met Messi en Ronaldo bij Roda JC.
Je hebt er al wel aardig ritme ingekregen in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wakker worden, douchen, eten met YouTube aan, soms Duolingo (interesse verdwijnt wel al wat enorm kut is), dan hardlopen/work-out thuis, Wheel of Time lezen, eten, internet en meestal Netflix ofzo, daarna FOK! en weer slapen.
Wat een leven.
Nee dat heb ik al een jaar niet meer gespeeld ofzo, had wel leuke game toen met Sevilla maar uiteindelijk verdwijnt die interesse dan toch weer.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt er al wel aardig ritme ingekregen in ieder gevalGeen Football Manager nachten meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |