en de vraag: Gaat de voorgestelde oplossing het probleem wel verhelpen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
' ja moet je dat nou wel doen voor dat beetje geluid'
Nou ja draai mentaal door dus...
het praten en snurken wel ja. het lopen niet, zal wat gedempt wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en de vraag: Gaat de voorgestelde oplossing het probleem wel verhelpen?
Praat bovengnoom dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het praten en snurken wel ja. het lopen niet, zal wat gedempt worden
Nou aan wie dit ligt is niet zo relevant toch. Ik wil gewoon niet constant mijn bovenbuurman horen praten. Denk dat niemand dat wiltquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt het aan hem of heb je zelf snel last van geluiden?
Oplossen dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou aan wie dit ligt is niet zo relevant toch. Ik wil gewoon niet constant mijn bovenbuurman horen praten. Denk dat niemand dat wilt
Ik dacht dat alleen mijn moeder zo wasquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
maar ben beetje klaar met dat ongevraagd advies van iedereen ;P stiefmonster ook; ja weten ze dan wel dat daar misschien leidingen lopen?
![]()
![]()
En tante die dan begint over haar aannemers die ietsverkeerd hebben gedaan. Vraag ik toch allemaal niet om ;p
ja wat plumpyquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt het zo luid, is het een dikkerdje dan?
Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling nee. Wellicht hebben ze boven ook weinig vloerisolatie maar dan kan jij verder ook niks mee in eerste instantie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou aan wie dit ligt is niet zo relevant toch. Ik wil gewoon niet constant mijn bovenbuurman horen praten. Denk dat niemand dat wilt
Echt niet :p Constant advies geven. mijn stiefmoeder is de ergste en geeft ook hele domme adviezen. Heb haar welles gevraagd of ze zelf zo dom is dat ze daar niet aan zou denken? Zei ze ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen mijn moeder zo was
Zo'n type dat zowat bakboter zweet dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat plumpyEn dat elke dag thuisbezorgd werkt ook niet mee denk ik :p
Hebben ze ook niet maar das de 2e strijd :pquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling nee. Wellicht hebben ze boven ook weinig vloerisolatie maar dan kan jij verder ook niks mee in eerste instantie.
Beetje viezig.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n type dat zowat bakboter zweet dus.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt niet :p Constant advies geven. mijn stiefmoeder is de ergste en geeft ook hele domme adviezen. Heb haar welles gevraagd of ze zelf zo dom is dat ze daar niet aan zou denken? Zei ze ja.
Zulke kunnen zelf ontvlammen heb ik ooit eens op Discovery gezienquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n type dat zowat bakboter zweet dus.
Dan gaat ze klagen dat ie nog meer kabaal maakt tijdens t lopenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag een komkommer door zijn brievenbus heen frotten dan.
ja hij bestelde eerst bij picknick zijn boodschappen maar geloof dat hij daar al die tijd niet doorheen komtquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag een komkommer door zijn brievenbus heen frotten dan.
Ik zou zo iemand echt wegpestenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij bestelde eerst bij picknick zijn boodschappen maar geloof dat hij daar al die tijd niet doorheen komt
Wellicht later, net de boel opgeruimd en ik wil straks eten.quote:
ja dat gaat tegenwoordig wel beterquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij bestelde eerst bij picknick zijn boodschappen maar geloof dat hij daar al die tijd niet doorheen komt
ja afgelopen week. De helft van de slots was vol maar er was nog wel wat beschikbaarquote:
kwaliteit was zeker goed?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja afgelopen week. De helft van de slots was vol maar er was nog wel wat beschikbaar
dan hebben ze flink bij gepakt denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik bestel voor elke vrijdagavond. Plek zat.
Als ik nu kijk, kan ik ook nog voor morgenmiddag bestellen, tot dinsdag. Die slots daarna zijn nog niet vrijgegeven.
https://9gag.com/gag/aGdw9PKquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoiiiiiii, doet u mij maar een cappuccino ongeroerd en een Tom Collins.
Ja geef dat varken eens ongelijk, ik zou na het bijten helemaal losgaanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook de goeie nuJij bent dat varken
hij deed nog een poging maar die man kwam er tussenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geef dat varken eens ongelijk, ik zou na het bijten helemaal losgaan
Stomme bemoeinegert.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij deed nog een poging maar die man kwam er tussen
Monster.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt he. misschien is dat varken nu wel een lekker speklapje
Mensenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
4 MINUTEN GELEDEN
Bedreigingen na verwarring over voucher geannuleerde reizen
Door tegenstrijdige uitspraken van Nederlandse en Europese autoriteiten over het terugkrijgen van geld bij geannuleerde reizen, is verwarring ontstaan. Verschillende reisorganisaties melden aan de NOS dat meer klanten hun geld terugvragen. Medewerkers van TUI hebben volgens de touroperator te maken met fysieke en verbale bedreigingen.
TUI-directeur Arjan Kers zegt dat door de uitspraken van Rutte en de Europese Commissie consumenten in de veronderstelling zijn dat ze snel hun geld terugkrijgen: "Sinds gisteren hebben we zelfs te maken met verbale en fysieke bedreigingen van onze medewerkers door klanten die geld eisen. Het is onacceptabel dat onze medewerkers hierdoor in gevaar komen. De uitspraken zetten een te grote druk op de hele reissector."
Oh god...... dat bedreigen lijkt alleen maar toe te nemen
wat een idioten weerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
4 MINUTEN GELEDEN
Door tegenstrijdige uitspraken van Nederlandse en Europese autoriteiten over het terugkrijgen van geld bij geannuleerde reizen, is verwarring ontstaan. Verschillende reisorganisaties melden aan de NOS dat meer klanten hun geld terugvragen. Medewerkers van TUI hebben volgens de touroperator te maken met fysieke en verbale bedreigingen.
TUI-directeur Arjan Kers zegt dat door de uitspraken van Rutte en de Europese Commissie consumenten in de veronderstelling zijn dat ze snel hun geld terugkrijgen: "Sinds gisteren hebben we zelfs te maken met verbale en fysieke bedreigingen van onze medewerkers door klanten die geld eisen. Het is onacceptabel dat onze medewerkers hierdoor in gevaar komen. De uitspraken zetten een te grote druk op de hele reissector."
onze architect is er geloof ik mee gekaptquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:55 schreef phoenyx het volgende:
Ik wil graag ook een plekje op die paint. Ik ben ICT'er, die zijn wel nodig en zag dat er geen was.
Ach ja logisch, sommige mensen geven duizenden euro's uit en zien die mogelijk niet meer terug. Moeten wij eens bij bedrijven aankomen als wij het financieel moeilijk hebben met een voucher dat we later voor onze vakantie gaan betalen. Accepteren ze ook nooit. Maar omgekeerd moet iedereen het maar wel slikkenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
4 MINUTEN GELEDEN
ja mag niet meer in ons dorpquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:58 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach ja logisch, sommige mensen geven duizenden euro's uit en zien die mogelijk niet meer terug. Moeten wij eens bij bedrijven aankomen als wij het financieel moeilijk hebben met een voucher dat we later voor onze vakantie gaan betalen. Accepteren ze ook nooit. Maar omgekeerd moet iedereen het maar wel slikken
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je moet het altijd met bitterbal eens zijn anders vind ze je stom, altijd.
Ach valt wel mee, als je me in het echt zou kennen zouden een paar zinnetjes op het forum je echt niet zoveel meer uitmaken. Gaat er toch om hoe de ander je ziet, niet om wat je echt denkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
geen angst. ik hou niet zo van mensen die bedreigen oke vinden
Ze mag een voucher om het over 5 jaar nogeens te proberenquote:
Geeft niet hoor meid, we hebben allemaal een "rugzakje"quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach valt wel mee, als je me in het echt zou kennen zouden een paar zinnetjes op het forum je echt niet zoveel meer uitmaken. Gaat er toch om hoe de ander je ziet, niet om wat je echt denkt.
Je hebt de minder leuke dagen nodig om andere dagen extra leuk te vinden. Wees blij dat vandaag zo klote was, dan is de kans groot dat morgen beter is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, wandelrondje kort gehouden. Ik voelde me gewoon meh. Voor het eerst in misschien wel een maand geen enkel nieuw straatje vandaag. Meh meh meh.
Meh.
je kan toch nieuw straatje opzoeken?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, wandelrondje kort gehouden. Ik voelde me gewoon meh. Voor het eerst in misschien wel een maand geen enkel nieuw straatje vandaag. Meh meh meh.
Meh.
kei ver weg man. Vandaag geen zin in, zo bleek.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan toch nieuw straatje opzoeken?
oke. Zo op het balkon?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kei ver weg man. Vandaag geen zin in, zo bleek.
quote:
Ik kan toch helemaal niet zwanger zijn joh.quote:
Die was bijna dood toch een paar weken geleden?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
las trouwens dat barbie een tweeling krijgt
ja toen ze in het ziekenhuis lag kwamen ze er achter dat ze weer zwanger isquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die was bijna dood toch een paar weken geleden?
Een geluk bij een ongeluk.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
ah nu blijkt het geen tweeling meer te zijn
Wat je zegt ben je zelfquote:
Ja klopt toch gewoon.quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je wilt mij zeker niet het funda linkje sturen :p
je mag best langs komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik dan weet waar het is? Niet dat ik langskom maar be wel benieuwd hoe het er uit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ondergnoom.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
dit is trouwens verdacht goedkoop
https://www.funda.nl/koop(...)495-dahliastraat-22/
Klopt, zit een spook in.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
dit is trouwens verdacht goedkoop
https://www.funda.nl/koop(...)495-dahliastraat-22/
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag best langs komen.
wel even van te voren melden, anders heb ik geen vlaai in huisDie foto's van buiten zijn best gek om zo te zien op Funda, opeens hoogteverschil in het landschap en allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag best langs komen.
wel even van te voren melden, anders heb ik geen vlaai in huissjieke omgeving zo met die groene veldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft de makelaar gezegd waarom het nog niet vrkocht is?
nee. op zich zijn er wel al mensen geweest die interesse hadden maar die moesten dan eerst nog gaan kijken of ze wel geld hadden. dus dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sjieke omgeving zo met die groene velden![]()
Heeft de makelaar gezegd waarom het nog niet vrkocht is?
Er is wel interesse dus. Is het huis van je vader vergelijkbaar?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee. op zich zijn er wel al mensen geweest die interesse hadden maar die moesten dan eerst nog gaan kijken of ze wel geld hadden. dus dat schiet niet op.
Woensdag is een stel geweest die kleiner wilde gaan wonen, die vonden het leuk, maar die hadden hun eigen hun nog niet eens te koop gezet.
maandag komt er weer iemand kijken
ja, op zich wel. maar daar zit een garage aan en een heeft een zolder met dakkapel.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is wel interesse dus. Is het huis van je vader vergelijkbaar?
maar in zelfde dorp?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op zich wel. maar daar zit een garage aan en een heeft een zolder met dakkapel.
en meer tuin buiten, maar weer minder achterom
ja. bijna dezelfde straat.quote:
na ja, woningen zijn wel schaars, maar de meesten hier zijn hier op ziek naar een net iets hoger segment.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
het kan natuurlijk dat het daar niet zo oververhit is als hier :p
mag ze duits zijn?quote:
Vrouwen moeten eens ophouden met maar overal van alles van te vinden jahquote:
Op het moment van versturen verwachtte ik dergelijke reactiequote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op het moment van versturen verwachtte ik dergelijke reactie
Net te laat dusquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op het moment van versturen verwachtte ik dergelijke reactie
Nee hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Is het heel erg slecht als je iemand na 5 dagen alweer beetje mist?![]()
Top. Zou ook eens een hobby moeten oppakkenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, prima. Ben druk met verschillende hobbyprojectjes.
Klinktquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaa... land redden, dit dat.... je weet....
Is deze hobby wat voor je?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Top. Zou ook eens een hobby moeten oppakken
Vraag een van je filipijnse vrienden voor een verzetjequote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe staat het leven hier? Ik heb entertainment nodig
moe..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag een van je filipijnse vrienden voor een verzetje
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
moe..
en blij dat ik allerlei vage netwerk problemen heb kunnen oplossen (wifi die niet werkt, supertraag netwerk etc)
Ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
Het zijn ondergeschikten, geen vriendenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag een van je filipijnse vrienden voor een verzetje
dat hoeft niet per definitie een probleem te zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het zijn ondergeschikten, geen vrienden
Ik vind Aziaten alles behalve aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
dat hoeft niet per definitie een probleem te zijn
Ik denk dat ik het er ook niet op zou kunnenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind Aziaten alles behalve aantrekkelijk.
Jaaaaa die mķet ik hebben!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
Zag net trailer van assassins creed Valhalla.
Omg
Die taal.. die lucht uut die verrotte bekken..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het er ook niet op zou kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
De wereld is oneerlijk.Knuf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Nou ja, om even heel nonchalant te zijn, het is voor mij persoonlijk geen probleemquote:
De wereld is oneerlijk.Er is helaas soms geen stop op 'nu is het wel genoeg'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wereld is oneerlijk.sommigen wordt niks bespaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
ik kan op zoek naar een seks buddy, is een ding geloof ik nuquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
teh horror![]()
Als ik jou was ging ik actief allerlei hobbies beoefenen.
Ik weet niet of dat per definitie zo is. Sommige mensen maken zo veel mee dat je denk 'hoe komt diegene 's ochtends uberhaupt z'n bed uit' en die mensen gaan nog fluitend elke dag naar hun werk. Anderen kunnen letterlijk lamgeslagen raken door iets waar een ander zo overheen kan stappen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, om even heel nonchalant te zijn, het is voor mij persoonlijk geen probleem. Maar gewoon naar om eraan te denken hoe zij zich nu moet voelen. Je moet zo enorm sterk zijn om daar uit te kunnen komen, jeetje.
Mooi gezegd en eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat per definitie zo is. Sommige mensen maken zo veel mee dat je denk 'hoe komt diegene 's ochtends uberhaupt z'n bed uit' en die mensen gaan nog fluitend elke dag naar hun werk. Anderen kunnen letterlijk lamgeslagen raken door iets waar een ander zo overheen kan stappen.
Op 'leed' zit geen zwaarte of vergelijk met anderen.
Ik kom jou trouwens nog even een dikke knuffel brengen voor je collegaquote:
Trek een fles wijn open, dans de twist door je woonkamer, gooi je haar los en zing hard met de muziek meequote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik overweeg te gaan slapen omdat het zo'n saaie kut avond is.
Nah wat super lief van je! Het gaat op zich wel hoor, maar heb wel mijn momentjes zeg maar, ben blij dat de kinderen er weer wat meer zijn, goede afleiding.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kom jou trouwens nog even een dikke knuffel brengen voor je collega![]()
Ben hier half veel te weinig geweest, maar er wordt aan je gedacht.
Durf niet meer hard te zingen sinds ik weet dat de buren het kunnen horen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trek een fles wijn open, dans de twist door je woonkamer, gooi je haar los en zing hard met de muziek mee
Wil ik ook maarquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik overweeg te gaan slapen omdat het zo'n saaie kut avond is.
De kinderen zijn dan inderdaad een fijne afleiding, middagen vliegen dan ook om.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah wat super lief van je! Het gaat op zich wel hoor, maar heb wel mijn momentjes zeg maar, ben blij dat de kinderen er weer wat meer zijn, goede afleiding.
Blij om je weer even langs te zien komen hier, de wereld draaiende houden klinkt zwaar.
Schijt aanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Durf niet meer hard te zingen sinds ik weet dat de buren het kunnen horen.
Schijt aan hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schijt aan![]()
Ik wil eigenlijk leren saxofoon spelen... vinden mijn buren denk ik ook niet leuk
Ja, kan ik me wel iets bij voorstellen. Ben wel blij dat ik gewoon normaal aan het werk ben..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:45 schreef Ygritte het volgende:
Ik kom er eigenlijk nu pas achter dat het morgen weekend is![]()
/alle dagen gaan op elkaar lijken
In mijn volgende leven wil ik ook een kat wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie die poes genieten![]()
![]()
[ afbeelding ]
6,2 km gewandeld
Ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn volgende leven wil ik ook een kat worden
lekkerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
6,2 km gewandeld
Zoetwatermatrozenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
6,2 km gewandeld
Zei Koos gisteren ook!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
6,2 km gewandeld
Gezellig. Schaaltje brekkies er bij om op te knabbelenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gaan we met z'n tweeen ook zo in de zon zitten
Doos? De poesquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je doos was aan het spinnen van het trillend ei?
Nog ergens aan een verdwaalde grasspriet knagenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig. Schaaltje brekkies er bij om op te knabbelen
Beetje haarballen uitbrakenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog ergens aan een verdwaalde grasspriet knagen
Hahaha, mooi is datquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Net buiten beeld zaten twee jochies te blowen en te giechelen dat ik die poes aan het fotograferen was
En daarna kwam ik een fotograaf tegen met wie ik vroeger veel heb gewerkt. Wat een dronken, verlopen kop heeft die vent gekregenquote:
Alcoholist?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna kwam ik een fotograaf tegen met wie ik vroeger veel heb gewerkt. Wat een dronken, verlopen kop heeft die vent gekregen
Een poes heeft een poesquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou aan mijn eigen cloaca gaan lebberen, langdurig en met trage halen
Beetje door de troep op straat rollen en vervolgens maar richting huis, ff checken of je bij dat oude vrouwtje op de hoek nog wat te vreten krijgt, vervolgens thuis nog ff zeuren om lekker eten en lekker warm bij de kachel liggen slapen.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje door de troep op straat rollen en vervolgens maar richting huis, ff checken of je bij dat oude vrouwtje op de hoek nog wat te vreten krijgt, vervolgens thuis nog ff zeuren om lekker eten en lekker warm bij de kachel liggen slapen.de leef
Waarom verbaasd mij dit nietquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou aan mijn eigen cloaca gaan lebberen, langdurig en met trage halen
Zo zijn alle fotografen toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna kwam ik een fotograaf tegen met wie ik vroeger veel heb gewerkt. Wat een dronken, verlopen kop heeft die vent gekregen
Tis nu al weekend hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:45 schreef Ygritte het volgende:
Ik kom er eigenlijk nu pas achter dat het morgen weekend is![]()
/alle dagen gaan op elkaar lijken
Heeft hij een bedrijfsbusje?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was hij toen al, maar hij is nu echt afgegleden.
Budaaatjequote:
En vervolgens in de schoenen van de vrouw des huizes kotsen en er een kleedje overheen leggenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje door de troep op straat rollen en vervolgens maar richting huis, ff checken of je bij dat oude vrouwtje op de hoek nog wat te vreten krijgt, vervolgens thuis nog ff zeuren om lekker eten en lekker warm bij de kachel liggen slapen.de leef
Nee, persfotografen zijn niet van die paradijsvogelsquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo zijn alle fotografen toch?
Ok, mijn buurman niet moet ik zeggen, maar dat is ook geen typische fotograaf
Verdient ook geen zak meer tegenwoordig denk ik?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, persfotografen zijn niet van die paradijsvogels
Kun je iig minder krasjes mee veroorzakenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, vroeger reed hij in een dikke Mercedes, nu op een ouwe fiets.
Rekken man!quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je iig minder krasjes mee veroorzaken
Ik zit alweer trip naar Zwitserland te plannenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen kuddes Hollanders met sleurhutten in je land deze zomer, las ik
Ik heb 'een kotsert' op de een of andere manier doet hij dat voornamelijk in de gangquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
En vervolgens in de schoenen van de vrouw des huizes kotsen en er een kleedje overheen leggen
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit alweer trip naar Zwitserland te plannen
Beetje zoals mijn moeder foto's maaktquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als hij foto’s zou maken, zou niemand snappen wat er op staat.
Dat deed onze hond vroeger met schoenen als hij diarree hadquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
En vervolgens in de schoenen van de vrouw des huizes kotsen en er een kleedje overheen leggen
Had mijn moeder ook een handje van. Dan zag je alleen lucht. Of haar hand.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn moeder foto's maakt
Ik heb een keer op vakantie met mijn zusje een hele reeks gemaakt ter ere van haar fotografiekunsten
Ik mik op december... ik hoop dan op wuivende palmbomen en wit zandquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit alweer trip naar Zwitserland te plannen
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb 'een kotsert' op de een of andere manier doet hij dat voornamelijk in de gang
Juli ofzo. Half juni grens weer open, dan snel trein of vliegtuig boekenquote:
en dat dan pas een jaar later want eerst moest het rolletje van vorig jaar nog vol....quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had mijn moeder ook een handje van. Dan zag je alleen lucht. Of haar hand.
Leuk een lotgenootquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was hij toen al, maar hij is nu echt afgegleden.
Geen kerktoren, wel een vinger erop en een heel stuk kerkplein...😅🤣quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had mijn moeder ook een handje van. Dan zag je alleen lucht. Of haar hand.
Walking like y'd just had sexquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
dat lukt wel![]()
moet je niet zien hoe ik daarna loop
Waarheen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik mik op december... ik hoop dan op wuivende palmbomen en wit zand
Vanaf welke leeftijd ongeveer?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Walking like y'd just had sex![]()
![]()
Matig wel ja. Wordt vaak wel minder naarmate je eckt oud wordt trouwens. Opstekertje!
[..]
Waarheen?
Zeker 50quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd ongeveer?![]()
Ligt er een beetje aan hoe en wat en wie 'ons' hebben wil.
Ik snak naar Caribbean.
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker 50![]()
Ah! Dan zijn er vast mogelijkheden joh. Denk dat Azië lastiger en minder prettig vakantie vieren is
Sinds afgelopen week is sowieso alles en iedereen veel.chiller, echt bijzonder om mee te maken
Ik maak alvast een afstreep kalender voor 'tot de 50' en tot potentieel vacantione.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker 50![]()
Ah! Dan zijn er vast mogelijkheden joh. Denk dat Azië lastiger en minder prettig vakantie vieren is
Sinds afgelopen week is sowieso alles en iedereen veel.chiller, echt bijzonder om mee te maken
wat voor wat voor wat voor!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
Ik zat te mijmeren van de week over een nieuwe keuken en nu wil ik m
![]()
![]()
![]()
Even uit mijn hoofd zetten
Yes!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik maak alvast een afstreep kalender voor 'tot de 50' en tot potentieel vacantione.
Gaat hier overigens op straat al een tijdje alsof er niet zo veel aan de hand is, winkels is nog wel behoorlijk van de richtlijnen maar dan gaat men vervolgens voor die winkel lekker op straat staan bijkletsen.
Zandkleurige marmoleum vloer, zwarte keuken, zijdeglans, grooooot, ingebouwde kookplaat afzuiger, strak ipv onze vanillekleurige keuken met kersenhout nu. Begint wat op te raken en de kleuren zijn gewoon enorm meh.quote:
Oi leuk leuk leuk hier zijn de laatste weken kavel ideeën ontstaan. Wordt meerjaren project denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Zandkleurige marmoleum vloer, zwarte keuken, zijdeglans, grooooot, ingebouwde kookplaat afzuiger, strak ipv onze vanillekleurige keuken met kersenhout nu. Begint wat op te raken en de kleuren zijn gewoon enorm meh.
Andere tegeltjes op de wanden en plafond opnieuw stucen (want afzuigkap weg).
Dus hoop geld, en nu niet nodig.
Maar het idee is wel leuk en had al vloerstalen aangevraagd en inmiddels al uitgekozen ook
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen kuddes Hollanders met sleurhutten in je land deze zomer, las ik
Heb jij eigenlijk al een Frans paspoort, of blijf je gewoon Nederlander?quote:
Ja van truttige keuken naar veel strakker, zal echt heel anders zijn dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oi leuk leuk leuk hier zijn de laatste weken kavel ideeën ontstaan. Wordt meerjaren project denk ik
Ik ben realistisch en meestal juist vrij negatief ingesteldquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht in Denemarken ofzo, zo positief
O nee ik lees allemaal horrorverhalen. Je krijgt me met geen stok de deur uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben realistisch en meestal juist vrij negatief ingesteld![]()
Maar het gaat prima nu, dus los met die handel
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee ik lees allemaal horrorverhalen. Je krijgt me met geen stok de deur uit.
Met een vlammenwerper wel?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee ik lees allemaal horrorverhalen. Je krijgt me met geen stok de deur uit.
de ellende went iddquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik neem de hele Corona momenteel helemaal niet meer serieus
Ik bedoel hou me uit socialiteit wel aan de regels maar in mijn gedachte slaat het helemaal nergens meer op.
wow lekker hoor zo lang lichtquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:02 schreef Fogel het volgende:
Zo, zon is onder, begint donker te worden en ik ben het bos weer uit. Overweeg de kachel nog even aan te stoken.
Einde dienstmededeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |