en de vraag: Gaat de voorgestelde oplossing het probleem wel verhelpen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
' ja moet je dat nou wel doen voor dat beetje geluid'
Nou ja draai mentaal door dus...
het praten en snurken wel ja. het lopen niet, zal wat gedempt wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en de vraag: Gaat de voorgestelde oplossing het probleem wel verhelpen?
Praat bovengnoom dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het praten en snurken wel ja. het lopen niet, zal wat gedempt worden
Nou aan wie dit ligt is niet zo relevant toch. Ik wil gewoon niet constant mijn bovenbuurman horen praten. Denk dat niemand dat wiltquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt het aan hem of heb je zelf snel last van geluiden?
Oplossen dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou aan wie dit ligt is niet zo relevant toch. Ik wil gewoon niet constant mijn bovenbuurman horen praten. Denk dat niemand dat wilt
Ik dacht dat alleen mijn moeder zo wasquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
maar ben beetje klaar met dat ongevraagd advies van iedereen ;P stiefmonster ook; ja weten ze dan wel dat daar misschien leidingen lopen?
![]()
![]()
En tante die dan begint over haar aannemers die ietsverkeerd hebben gedaan. Vraag ik toch allemaal niet om ;p
ja wat plumpyquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt het zo luid, is het een dikkerdje dan?
Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling nee. Wellicht hebben ze boven ook weinig vloerisolatie maar dan kan jij verder ook niks mee in eerste instantie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou aan wie dit ligt is niet zo relevant toch. Ik wil gewoon niet constant mijn bovenbuurman horen praten. Denk dat niemand dat wilt
Echt niet :p Constant advies geven. mijn stiefmoeder is de ergste en geeft ook hele domme adviezen. Heb haar welles gevraagd of ze zelf zo dom is dat ze daar niet aan zou denken? Zei ze ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen mijn moeder zo was
Zo'n type dat zowat bakboter zweet dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat plumpyEn dat elke dag thuisbezorgd werkt ook niet mee denk ik :p
Hebben ze ook niet maar das de 2e strijd :pquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling nee. Wellicht hebben ze boven ook weinig vloerisolatie maar dan kan jij verder ook niks mee in eerste instantie.
Beetje viezig.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n type dat zowat bakboter zweet dus.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt niet :p Constant advies geven. mijn stiefmoeder is de ergste en geeft ook hele domme adviezen. Heb haar welles gevraagd of ze zelf zo dom is dat ze daar niet aan zou denken? Zei ze ja.
Zulke kunnen zelf ontvlammen heb ik ooit eens op Discovery gezienquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n type dat zowat bakboter zweet dus.
Dan gaat ze klagen dat ie nog meer kabaal maakt tijdens t lopenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag een komkommer door zijn brievenbus heen frotten dan.
ja hij bestelde eerst bij picknick zijn boodschappen maar geloof dat hij daar al die tijd niet doorheen komtquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag een komkommer door zijn brievenbus heen frotten dan.
Ik zou zo iemand echt wegpestenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij bestelde eerst bij picknick zijn boodschappen maar geloof dat hij daar al die tijd niet doorheen komt
Wellicht later, net de boel opgeruimd en ik wil straks eten.quote:
ja dat gaat tegenwoordig wel beterquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij bestelde eerst bij picknick zijn boodschappen maar geloof dat hij daar al die tijd niet doorheen komt
ja afgelopen week. De helft van de slots was vol maar er was nog wel wat beschikbaarquote:
kwaliteit was zeker goed?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja afgelopen week. De helft van de slots was vol maar er was nog wel wat beschikbaar
dan hebben ze flink bij gepakt denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik bestel voor elke vrijdagavond. Plek zat.
Als ik nu kijk, kan ik ook nog voor morgenmiddag bestellen, tot dinsdag. Die slots daarna zijn nog niet vrijgegeven.
https://9gag.com/gag/aGdw9PKquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoiiiiiii, doet u mij maar een cappuccino ongeroerd en een Tom Collins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |