Viel mij ook op. S'avonds een stuk warmer dan s'ochtends.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die weerkaarten zijn echt een wereld van verschil tussen ochtend en avond
Nog net niet onder de noemer 'het kan vriezen het kan dooien'
Vorig jaar was dat precies andersomquote:Op maandag 25 mei 2020 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het weekend, wanneer je vrij bent is het matig weer en nu weer schitterend wanneer je weer moet werken.
Toch maar eens de werkdagen gaan aanpassen.
Mooi zomers pluimpje weerquote:Op maandag 25 mei 2020 23:20 schreef InverHouse het volgende:
De tropische dagen zijn er voorlopig uit.
[ afbeelding ]
Ik zag dit kaartje van de totale neerslagsom tot +240 uur voorbij komen op Weerwoord:quote:
Mooiquote:Op maandag 25 mei 2020 23:20 schreef InverHouse het volgende:
De tropische dagen zijn er voorlopig uit.
[ afbeelding ]
Best bizar ja, in 2018 (en 2019 ook vaak volgens mij) dat er precies een gat zit boven nederland en het westen van duitsland.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zag dit kaartje van de totale neerslagsom tot +240 uur voorbij komen op Weerwoord:
[ afbeelding ]
Delen van de Sahara krijgen zelfs nog meer.
Precies al wat ik dacht. Droogte zit bijna alleen in de Benelux. Om ons heen krijgt wel neerslag. Gewoon hele dikke pech...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zag dit kaartje van de totale neerslagsom tot +240 uur voorbij komen op Weerwoord:
[ afbeelding ]
Delen van de Sahara krijgen zelfs nog meer.
Of geluk, tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:14 schreef Schwein het volgende:
[..]
Precies al wat ik dacht. Droogte zit bijna alleen in de Benelux. Om ons heen krijgt wel neerslag. Gewoon hele dikke pech...
True:). Qua temperatuur is het heerlijk, maar ik hou ook van een fleurige natuur:)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Of geluk, tis maar hoe je het bekijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |