Dus jij laat je oordeel van een knotje afhangen?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:27 schreef Zorro het volgende:
Een stel met een man met een knotje kan ik niet serieus nemen. Bij voorbaat geloof ik zo iets niet.
Rare uitspraak dus.
Laat ik het zo zeggen: De rest wat eronder zat hoorde er perfect bij.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij laat je oordeel van een knotje afhangen?
Een leuke vrouw.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: De rest wat eronder zat hoorde er perfect bij.
Ik ook. Maar die heks vindt zichzelf helemaal te gek en beledigt de buurvrouw tot op het bot. Mr Visser had die boete wmb wat hoger mogen zetten, want hier lacht madam om.quote:
Met die opmerkingen en het constante gegrinnik vind ik het sterk richting pestgedrag neigen.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Maar die heks vindt zichzelf helemaal te gek en beledigt de buurvrouw tot op het bot. Mr Visser had die boete wmb wat hoger mogen zetten, want hier lacht madam om.
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:46 schreef doeka het volgende:
Ik liep een beetje achter en zie nu pas de uitslag, wat en takkewijf die benedenheks. Ik adviseer Marielle een cursus flamencodansen aan huis.
Dat is pesten.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:46 schreef doeka het volgende:
Ik liep een beetje achter en zie nu pas de uitslag, wat en takkewijf die benedenheks. Ik adviseer Marielle een cursus flamencodansen aan huis.
Barbara is de onderbuurvrouw.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:15 schreef NoCigar het volgende:
Die vader is nogal merkwaardig, En, hoewel ik het niet geloof, zou het best kunnen dat als Bou weg is, Barbara lekker gaat stampen. Een soort gaslighten door een of andere psychische stoornis. Ik had ook verwacht door hier mee te lezen dat Barbara veel vreselijker zou zijn, dat viel een beetje tegen.
Dat moet je dan ook wetenquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:32 schreef Snowsquall het volgende:
Ze hadden bij aankoop even de binnenkant vd olievuldop moeten kijken....maarja 1250,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |