SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Waarschijnlijk moet ik tot 1 september a.s. thuiswerken... de ambtenaren geven voorrang aan de overige sectoren.![]()
PO = primair onderwijs, basisscholen dusquote:
Ik bedoelde alle andere sectoren dan Rijksoverheid... dus dat kan van alles zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
PO = primair onderwijs, basisscholen dus
Dus dacht ik dat SO secundair onderwijs zou zijn, middelbaar dus.
Nee en ook niet zo fijn/handig als leidinggevende. Maar het kan natuurlijk wel.quote:
En anders een fysieke teammeet inschieten, gewoon ergens in de buitenlucht, in een parkje of zo..... en dan overleg over hele luchtige zaken. Gewoon ook om elkaar weer eens in het echt te zien en zo. Wel als het weer mag natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee en ook niet zo fijn/handig als leidinggevende. Maar het kan natuurlijk wel.
Symph die weet straks de weg naar het werk niet eens meer te vinden.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gok dat Symph nog heel lang in principe thuiswerkt, het gaat ook prima. Hij denkt zelf dat hij voor de zomervakantie nog wel eens een keertje voor een dagje naar kantoor zal moeten gaan.
Ja dat is misschien wel een idee, op een centrale plek want iedereen woont ergens anders.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:33 schreef Melting het volgende:
[..]
En anders een fysieke teammeet inschieten, gewoon ergens in de buitenlucht, in een parkje of zo..... en dan overleg over hele luchtige zaken. Gewoon ook om elkaar weer eens in het echt te zien en zo. Wel als het weer mag natuurlijk.
Maar dan moeten jullie elkaar wel toevallig tegenkomen want anders is het samenscholingquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel een idee, op een centrale plek want iedereen woont ergens anders.
Vanaf 1 juni mag dat toch weer? Tot 30 personen volgens mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dan moeten jullie elkaar wel toevallig tegenkomen want anders is het samenscholing
Als, mits, dan...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanaf 1 juni mag dat toch weer? Tot 30 personen volgens mij.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:29 schreef Symphonic het volgende:
Net een collega gerustgesteld.
Een proces verbaal van een examen was verkeerd ingescand en daardoor onleesbaar. (lees blanco)
Heb haar verteld het goed te bewaren omdat ze nu de eerste collega is die weet hoe de achterkant van een PV eruit ziet.
Krijg net antwoord dat haar dochter niet snapt waarom ze ze onbedaarlijk hard zit te lachen.
Natuurlijk onder voorwaarden, zoals bijna alles tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als, mits, dan...
Tenzij al die schoolkinderen en kappersbezoekers ineens aan de Corona gaan. Maar ook die kans schat ik niet hoog in...
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:29 schreef Symphonic het volgende:
Net een collega gerustgesteld.
Een proces verbaal van een examen was verkeerd ingescand en daardoor onleesbaar. (lees blanco)
Heb haar verteld het goed te bewaren omdat ze nu de eerste collega is die weet hoe de achterkant van een PV eruit ziet.
Krijg net antwoord dat haar dochter niet snapt waarom ze ze onbedaarlijk hard zit te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het geel wel gewaagd, maar ook wel lekker zomers.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb lekker leip gedaan. Zomerse schoentjes besteld.
Ben benieuwd of ik ze in het echt ook wat vind, maar gratis retour zenden van Zalando is dan toch wel fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het geel wel gewaagd, maar ook wel lekker zomers.
Net of er iets overheen gevallen is.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Mja, daar ben ik ook wat bang voor, maar als het echt zo is gaan ze retour.quote:
Ik hoop niet dat het er op lijkt alsof je er overheen gepist hebt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik ook wat bang voor, maar als het echt zo is gaan ze retour.
Denk dat het er in het echt beter uit ziet dan op die "foto".
Dat hoop ik althans. Ben toe aan wat nieuws dat lekker cassual is.
Nette schoenen heb ik nog wel. En wat ik zei, lekker leip gedaan.
Bijna Darkwing Duck, maar die deed lekker link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |