abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193299631
Het had mij eerder verbaasd als ie alsnog gevonden was.
  maandag 25 mei 2020 @ 18:37:35 #27
486757 SenseoCoffeePad
Opstartproblemen?? Neem Mij
pi_193307770
Lijkt mij sterk dat hij nog gevonden word, de stroming is sterk, zijn lichaam is waarschijnlijk al ver de noordzee op. Afschuwelijk voor de nabestaanden, vrienden, collega's, ;( ;( ;( :'( :'( :'(
pi_193307773
Na een paar dagen liggen drenkelingen wel ergens op een strand meestal...

Kitesurfer die 2 jaar geleden overleed bij het zuidelijk havenhoofd werd de volgende dag op de blokken gevonden.
pi_193308134
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:37 schreef Faxie het volgende:
Na een paar dagen liggen drenkelingen wel ergens op een strand meestal...

Kitesurfer die 2 jaar geleden overleed bij het zuidelijk havenhoofd werd de volgende dag op de blokken gevonden.
Meestal wel ja, maar het is afhankelijk van o.a. de stroming, het weer en de wind. Het is mogelijk dat zijn lichaam nooit meer gevonden wordt. Het is absoluut niet te hopen voor de nabestaanden natuurlijk, maar het is wel een mogelijkheid.
pi_193308272
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:59 schreef madam-april het volgende:

[..]

Meestal wel ja, maar het is afhankelijk van o.a. de stroming, het weer en de wind. Het is mogelijk dat zijn lichaam nooit meer gevonden wordt. Het is absoluut niet te hopen voor de nabestaanden natuurlijk, maar het is wel een mogelijkheid.
Er is weleens een kiteboard kwijtgeraakt aan de Engelse kust, en die werd aangetroffen op Terschelling na een maand.

Maar zo ver afdrijven van de kust is zeldzaam. Ik geloof dat hij nog wel aangetroffen wordt eigenlijk.
pi_193311560
Een beetje niet fris verhaal. Kan je er niet tegen dan niet lezen aub.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193312634
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:37 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
Lijkt mij sterk dat hij nog gevonden word, de stroming is sterk, zijn lichaam is waarschijnlijk al ver de noordzee op. Afschuwelijk voor de nabestaanden, vrienden, collega's, ;( ;( ;( :'( :'( :'(
Een dame uit Katwijk die een tijdje terug de zee in was gelopen, is aangespoeld op Schiermonnikoog als ik het goed heb. Denk dat het in die richting is, als hij ooit wordt gevonden. Tragisch
pi_193312831
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Een dame uit Katwijk die een tijdje terug de zee in was gelopen, is aangespoeld op Schiermonnikoog als ik het goed heb. Denk dat het in die richting is, als hij ooit wordt gevonden. Tragisch
Anja Schaap. Boven de Waddeneilanden ja.
pi_193468130
Politie vindt lichaam bij strand Scheveningen: Gaat mogelijk om vermiste surfer

https://www.nu.nl/binnenl(...)vermiste-surfer.html
  Spellchecker donderdag 4 juni 2020 @ 13:11:11 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193469354
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:52 schreef Zipportal het volgende:
Politie vindt lichaam bij strand Scheveningen: Gaat mogelijk om vermiste surfer

https://www.nu.nl/binnenl(...)vermiste-surfer.html
Ik hoop dat hij het is. Duidelijkheid voor zijn familie.
pi_193469804
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 13:11 schreef maily het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij het is. Duidelijkheid voor zijn familie.
En dan kunnen ze echt afscheid nemen.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 4 juni 2020 @ 19:32:40 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193475534
POL_DenHaag twitterde op donderdag 04-06-2020 om 19:15:41 Identificatie heeft uitgewezen dat het lichaam dat vanmorgen werd gevonden bij het #NoordelijkHavenhoofd in #Scheveningen van de 23-jarige vermiste surfer is. Zijn familie is in kennis gesteld. @PolScheveningen @PolDelft
https://t.co/TksLLhQAek https://t.co/KN0Jk0nFUQ reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 4 juni 2020 @ 19:42:17 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193475809
Gelukkig, dan kan hij eindelijk begraven worden door zijn familie en vrienden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 juni 2020 @ 20:23:38 #40
486757 SenseoCoffeePad
Opstartproblemen?? Neem Mij
pi_193476916
Wat ben ik blij dat het lichaam gevonden is, Nu kan de familie een gepast afscheid nemen.

Mijn respect gaat uit naar de Reddingswerkers die hebben gezocht naar matthijs.

Heel veel sterkte voor de familie, vrienden en nabestaanden
pi_193476975
Nou, een opluchting met een zeer trieste ondertoon. Fijn dat hij eindelijk uit die koude zee weg is.

Arme Matthijs, arme surfers.
pi_193481676
Fijn dat ze hem alsnog hebben gevonden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 juni 2020 @ 21:53:47 #43
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193759446
Ik kom dit nu pas tegen, maar is interessant genoeg om alsnog te delen. Er is op 5 juni een rapport verschenen van het NIOZ over het zeeschuim van die dag. Rapport is hier te lezen: https://www.nioz.nl/appli(...)an_ZEESCHUIM/#page=1

quote:
Onderzoek: zeeschuim belangrijkste oorzaak surfdrama Scheveningen

De aanwezigheid van grote hoeveelheden algenschuim lijkt een belangrijke verklaring voor het surfdrama op 11 mei. Daarbij kwamen vijf surfers om het leven. Dat wijst het eerste onderzoek naar de oorzaken van het drama uit.

Het schuim ontstond die dag waarschijnlijk door een uitzonderlijke combinatie van veel algenresten en een voor dit jaargetijde ongebruikelijk harde wind uit het noord-noordoosten.

Mathijs en Max, beiden studenten van de TU Delft, waren maandagavond 11 mei samen gaan surfen. Joost, Sander en Pim waren in zee voor een training lifeguardzwemmen. Alle vijf kwamen door nog onbekende oorzaak onder een dikke, verstikkende laag algen terecht die zich had opgehoopt in de branding van de zee. Die laag was metershoog, waardoor omhoog komen uit de laag schuim onmogelijk was.

Vandaag ontvangt de gemeenteraad de rapporten van de regionale hulpdiensten, inclusief de KNRM en de Kustwacht, van de gemeente Den Haag zelf, van het Openbaar Ministerie, van het KNMI en de quickscan Zeeschuim gecoördineerd door het Koninklijk Nederlands Instituut voor het Onderzoek der Zee (NIOZ).

Ongelukkige samenloop
Burgemeester Johan Remkes: ,,Ik ben het NIOZ zeer erkentelijk dat zij, in een voor een academisch instituut ongekend hoog tempo, de inzichten van eigen onderzoekers en een groot aantal andere deskundigen naar de ontwikkeling van het zeeschuim hebben verzameld en geduid. Ook het KNMI heeft snel in kaart gebracht wat de meteorologische ontwikkelingen die dag en avond zijn geweest.

Uit de rapportages van de hulpdiensten blijkt opnieuw dat zij alles op alles hebben gezet die avond en de dagen erna. Het OM kan met zekerheid zeggen dat er geen sprake is van mogelijk strafbaar handelen. ,,De slachtoffers krijgen we hier niet mee terug, maar voor de families en vriendenkringen die zo’n groot verlies moeten lijden is inzicht in de gebeurtenissen en de ongelukkige samenloop van omstandigheden van groot belang.”

De gemeente benadrukt dat zij de ervaringen en ideeën van de surfers die op de avond van het ongeval op eigen kracht, of met hulp, uit het water zijn gekomen, nog wil horen. Met hen is al contact gezocht, maar voor een goed gesprek en een reconstructie is het in een aantal gevallen nog te vroeg.

https://www.ad.nl/binnenl(...)heveningen~af2dfff7/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')