quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorover gebogen staan alsof je een grote negerlul moet ontvangen in een Amerikaanse gevangenis.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zou het eigenlijk wel moeten doen ja. Beetje lening worden
KLB / Vroeger hè, vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:48 schreef 00wildchild het volgende:
Wat als in wat. Hoe link jij mij aan jouw bafgedoe. Je hebt m’n kont niet eens gezien dus...
Ik oordeel ook niet over of je geestelijk wel of niet gezond bent. Ik vind je alleen vaak overkomen hier alsof alle aandacht op jou gericht moet zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:49 schreef 00wildchild het volgende:
Jaja ninja.
Ik zeg toch nergens dat ik geestelijk gezond ben?
Begin daar nu pas iets van te merken (rust in je hoofd) en vind het veel chiller dan wat dan ook.
Wow ik had toen al iets met peggen. I did not know.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:51 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
KLB / Vroeger hè, vroeger was alles beter
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wow ik had toen al iets met peggen. I did not know.
Zie edit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:51 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
SEX / Baffen / rimmen.
door jou zag ik vrouweanus als lustobject.
Ben aanwezig en typ veel. Dat is waar. Niet alledaagse onderwerpen ook vaak.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik oordeel ook niet over of je geestelijk wel of niet gezond bent. Ik vind je alleen vaak overkomen hier alsof alle aandacht op jou gericht moet zijn.
Bah rimmen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:51 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
SEX / Baffen / rimmen.
door jou zag ik vrouweanus als lustobject.
Dat doen er wel meer. Gaat meer erom dat je elk onderwerp wat hier besproken wordt naar je eigen situatie probeert te trekken, 0 interesse in andere users toont, met een `toppakill'komt als mensen posten maar niet reageren op jouw post. Maakt mij verder niet uit hoor. Ben gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben aanwezig en typ veel. Dat is waar.
hoezo? Zelfs bij mooie vrouw?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bah rimmen.
Moet er niet aan denken.
Nee klopt, heb ook weinig interesse in mensen in het algemeen. Dat is een flaw. Vind maar een paar mensen leuk en daar focus ik me op.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer. Gaat meer erom dat je elk onderwerp wat hier besproken wordt naar je eigen situatie probeert te trekken, 0 interesse in andere users toont, met een `toppakill'komt als mensen posten maar niet reageren op jouw post. Maakt mij verder niet uit hoor. Ben gewoon eerlijk.
Ook mooie vrouwen kunnen onhygenisch zijn.quote:
Oke, chill dat je wel die zelfkennis hebt danquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee klopt, heb ook weinig interesse in mensen in het algemeen. Dat is een flaw. Vind maar een paar mensen leuk en daar focus ik me op.
Dan kan je nog wel meer bijdragen aan discussies in de algemeenheid, boeit het geen reet of je mensen wel of niet mag.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee klopt, heb ook weinig interesse in mensen in het algemeen. Dat is een flaw. Vind maar een paar mensen leuk en daar focus ik me op.
Ja dan komt er nog bloed bij kijken ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:59 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
nee maar doen er daarna vrouwedinge mee waardoor dat niet merkbaar is.
Heh watquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:59 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
nee maar doen er daarna vrouwedinge mee waardoor dat niet merkbaar is.
Vind het geen chille eigenschapquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, chill dat je wel die zelfkennis hebt dan
Dit is opzich wel een goed tegenargument op het argument: Je gaat toch niet likken waar er poep uitkomt!! nee urine en menstruatiebloed is wel lekker.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan komt er nog bloed bij kijken ook.
Stukje ADHD.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vind het geen chille eigenschapmaar ik weet wel dat het er is. 1 op 1 ben ik overigens wel anders hoor. Als je me iets vertelt wat op jou van invloed is dan vraag ik daar later wel naar. Maar als er teveel mensen door elkaar heen praten dan is mijn focus ver te zoeken. Kan al die verschillende draden niet volgen.
Ja kan ik me enigszins wel in vinden in dat laatste. Maar dan wel in real life. In een groep waar iedereen door elkaar kakelt. 1 op 1 kan ik uren naar iemand luisteren en interesse tonen voor diegenequote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vind het geen chille eigenschapmaar ik weet wel dat het er is. 1 op 1 ben ik overigens wel anders hoor. Als je me iets vertelt wat op jou van invloed is dan vraag ik daar later wel naar. Maar als er teveel mensen door elkaar heen praten dan is mijn focus ver te zoeken. Kan al die verschillende draden niet volgen.
Smaakt menstruatiebloed zoveel anders dan normaal bloed dan? #dtvquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is opzich wel een goed tegenargument op het argument: Je gaat toch niet likken waar er poep uitkomt!! nee urine en menstruatiebloed is wel lekker.
Ik zou het niet weten, maar ik vermoed dat dat wel anders smaakt ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smaakt menstruatiebloed zoveel anders dan normaal bloed dan? #dtv
Vrouwe nemen lange baden met roze badbomme en shit dus je merkt niet dat ze soms vieze dinge deed.quote:
Oh ik dacht dat je er misschien wel ervaring mee had.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik vermoed dat dat wel anders smaakt ja.
Ja. Nou ja dat dus. 1 op 1 ben is heel anders dan hier door elkaar. En even eerlijk hier is het ook niet erg persoonlijk, ook qua onderwerpen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan ik me enigszins wel in vinden in dat laatste. Maar dan wel in real life. In een groep waar iedereen door elkaar kakelt. 1 op 1 kan ik uren naar iemand luisteren en interesse tonen voor diegene
Typ eens normaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:05 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Vrouwe nemen lange baden met roze badbomme en shit dus je merkt niet dat ze soms vieze dinge deed.
Met baffen wel. Met menstruatiebloed nietquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er misschien wel ervaring mee had.
Oh zonde.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met baffen wel. Met menstruatiebloed niet
Je moet geven en nemen in het leven.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is opzich wel een goed tegenargument op het argument: Je gaat toch niet likken waar er poep uitkomt!! nee urine en menstruatiebloed is wel lekker.
Nee eens. Maar merkte gewoon dat je nooit echt een vraag terug stelt aan anderen maar het wel fijn vind als anderen vragen aan jou stellenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Nou ja dat dus. 1 op 1 ben is heel anders dan hier door elkaar. En even eerlijk hier is het ook niet erg persoonlijk, ook qua onderwerpen.
Dat heeft niks met smetvrees te maken maar is gewoon goor.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:07 schreef 00wildchild het volgende:
Waarom zou je menstruatiebloed willen likken lol de smetvreeserror
Wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met baffen wel. Met menstruatiebloed niet
Zag een keer op tv ook zo'n gast die het geil vond om moedermelk te drinken, of naja zuigen. Lijkt me ook zo tering ranzigquote:
Nou op het moment niet dat ik het bewust aan het doen ben (doe behalve studie en kind ook maar wat) maar af en toe wel van joh hou je bek eens (tegen mezelf).quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee eens. Maar merkte gewoon dat je nooit echt een vraag terug stelt aan anderen maar het wel fijn vind als anderen vragen aan jou stellenMaar prima als je je daar van bewust bent
Klopt maar icm smetvrees nog heel veel ergerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat heeft niks met smetvrees te maken maar is gewoon goor.
Niet verkeerd.quote:
Drink je wel koemelk?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag een keer op tv ook zo'n gast die het geil vond om moedermelk te drinken, of naja zuigen. Lijkt me ook zo tering ranzig
Wel steeds minder. Vroeger wel echt vaak. Ook niet zo best voor je hequote:
Wtf is dat?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik praat zowaar fijn met een OkCupid match
Niet verliefd worden Naat.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik praat zowaar fijn met een OkCupid match
Zitten wel leukere dames op in general dan op andere datingapps, vind ik danquote:
Wil dat best eens proberen hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag een keer op tv ook zo'n gast die het geil vond om moedermelk te drinken, of naja zuigen. Lijkt me ook zo tering ranzig
Ik ken alleen tinder en badooquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten wel leukere dames op in general dan op andere datingapps, vind ik dan
Hele pakken ijskoude melkquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel steeds minder. Vroeger wel echt vaak. Ook niet zo best voor je he
Badoo is voor Priscilla en Djaylanoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:13 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ken alleen tinder en badoo
Badoo is wel echt crisis.
Nee joh, zitten alleen maar Aziaten op. Wat moet je daarmee.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten wel leukere dames op in general dan op andere datingapps, vind ik dan
Maar jij weet als enige hier als het goed is hoe moedermelk smaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hele pakken ijskoude melkvroeger dan idd.
Nee ze zeggen dat idd.
Zoet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij weet als enige hier als het goed is hoe moedermelk smaakt
Dan kijk je niet goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, zitten alleen maar Aziaten op. Wat moet je daarmee.
Ik kijk gewoon naar wat in mijn swipelijst terecht komt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed.
Ze zijn ook origineler vaak in hun profieltekst dan alleen drankjes doen, festivals en openingszinnen
En best een hoop die heel wat andere dan monogame relaties zoeken
Nou ja zeg. Half Asians zijn mooi hoor. Waar val je op dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, zitten alleen maar Aziaten op. Wat moet je daarmee.
Hm, klinkt wel grappig ja. Morgen maar eens kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Badoo is ruk ja.
Ik heb nu Hinge erop gezet, best geinig.
Het gaat mij niet om hoe ze eruit zien, maar dat je toch niet met ze kan daten als ze in Indonesië wonen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Half Asians zijn mooi hoor. Waar van je op dan?
Iddquote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om hoe ze eruit zien, maar dat je toch niet met ze kan daten als ze in Indonesië wonen.
Ja moet je eerst geld sturen zeker (lol)
Hopelijk heb je wel zes foto's van jezelf, dat is verplicht.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, klinkt wel grappig ja. Morgen maar eens kijken
Hoeveel van die dingen zijn er wel niet? Ik hoor ook vrouwen over bumble dat is dat vrouwen zelf het gesprek moeten beginnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Badoo is ruk ja.
Ik heb nu Hinge erop gezet, best geinig.
Ja dat heb ik ook, en dan match je vaak en laten ze het lekker aflopen zodat je er niks aan hebt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen zijn er wel niet? Ik hoor ook vrouwen over bumble dat is dat vrouwen zelf het gesprek moeten beginnen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wel zes foto's van jezelf, dat is verplicht.
Was voor mij nog een hele opgave.
Soort feministische ellende is het volgens mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, en dan match je vaak en laten ze het lekker aflopen zodat je er niks aan hebt.
Maar heel weinig matches daar gekregen lol.
Lexa zitten echt vreselijke typesquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:19 schreef 00wildchild het volgende:
Denk dat je moet kijken naar waar je zelf naar op zoek bent, en daar je app op moet aanpassen.
Voor serieus zou je dan beter iets als Alexa en Parship ofzo moeten pakken.
Het idee is best geinig, maar als vrouwen dan alsnog alleen "Hey" zeggen en de man het gesprek op gang moet helpen schiet het zijn doel voorbij.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Soort feministische ellende is het volgens mij.
Serieus zit ik al helemaal niet op te wachten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:19 schreef 00wildchild het volgende:
Denk dat je moet kijken naar waar je zelf naar op zoek bent, en daar je app op moet aanpassen.
Gewoon tinder, al die speciale apps doen alleen vrouwen die moeite gaan doen, en dus niet aan de man komen. Tinder is goed omdat daar veel normale vrouwen op zitten die het gewoon even willen proberen, zeker met corona.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:19 schreef 00wildchild het volgende:
Nou. Denk oprecht dat als ik eens een serieuze poging ga wagen, ik eerder naar zoiets zou kijken dan naar Tinder. Vanwege de fuckboys.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gewoon tinder, al die speciale apps doen alleen vrouwen die moeite gaan doen, en dus niet aan de man komen. Tinder is goed omdat daar veel normale vrouwen op zitten die het gewoon even willen proberen, zeker met corona.
Als je daar een maand kan swipen en geen matches krijgt moet je toch wat anders proberen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gewoon tinder, al die speciale apps doen alleen vrouwen die moeite gaan doen, en dus niet aan de man komen. Tinder is goed omdat daar veel normale vrouwen op zitten die het gewoon even willen proberen, zeker met corona.
Dan ben je of heel lelijk of gewoon geneukt door het algoritme en moet je even een nieuw account maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daar een maand kan swipen en geen matches krijgt moet je toch wat anders proberen.
Waar ligt het dan denk je aan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daar een maand kan swipen en geen matches krijgt moet je toch wat anders proberen.
Als student sowieso welquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:22 schreef 00wildchild het volgende:
Grappig dat we even er irl iemand tegenkomen buiten beschouwing laten. Is dat nog een optie tegenwoordig haha.
Wel een paar keer geprobeerd, iemand leren kennen op een feestje bijvoorbeeld en dan mee uitvragen. Heeft verder nergens toe geleid.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:22 schreef 00wildchild het volgende:
Grappig dat we even er irl iemand tegenkomen buiten beschouwing laten. Is dat nog een optie tegenwoordig haha.
Ik zie er gewoon gemiddeld uit, maarja Tinder is volgens mij wel oplichterij ja. Hun verdienmodel is toch de wanhopige mannen die dan gaat betalen voor Tinder Gold.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dan ben je of heel lelijk of gewoon geneukt door het algoritme en moet je even een nieuw account maken.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:24 schreef TTSS het volgende:
Denk dat ik zeker 75% van al mijn dates door tinder heb...
Mwah, weet niet. Het ligt echt heel erg aan je foto's ook denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tinder die de boel oplicht.
Want mijn foto's zijn hartstikke leuk!
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, weet niet. Het ligt echt heel erg aan je foto's ook denk ik.
25quote:
je hebt louter gescoord via apps?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:23 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wel een paar keer geprobeerd, iemand leren kennen op een feestje bijvoorbeeld en dan mee uitvragen. Heeft verder nergens toe geleid.
Ja dat zijn net die jaren verschil van wanneer je begon met daten. Tinder bestond al toen je nog 17 18 was en dan wordt dat de maatstaf.quote:
Ik vond het tot ik iets van 22 was maar iets voor kneuzen. Toen heb ik het geinstalleerd en dacht ik van ja kan ook wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:26 schreef 00wildchild het volgende:
Leeftijd is ook een bitch in deze. Vroeger had je heel dat Tinder niet. Als je elkaar via internet kende was het via een chat, pp2g, fora, dat soort dingen.
Nu is het Tindertijdperk en dat trekt ook wel door in het echte leven met stappen.
Nee joh, dit gaat over het laatste jaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:27 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
je hebt louter gescoord via apps?
Ja ik ook natuurlijk lol. Mensen gaan ook nog gewoon uit hoor :pquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb zelf nog net het leren kennen via stappen/ school/ buiten chillen meegemaakt.
Jawel, maar merk wel verschil ook in uitgaan. De hele intentie is veranderd. Ken beide exen van uitgaan en dat werden jarenlange relaties.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja ik ook natuurlijk lol. Mensen gaan ook nog gewoon uit hoor :p
Of je moest het doen met de smaken uit het dorp.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:29 schreef 00wildchild het volgende:
Je schept ook al hele verwachtingen. De markt is gigantisch en een nieuwe, betere date zit in mensen hun broekzak.
Dat was vroeger niet. Dan werd je verliefd en ging je beltegoed kopen om elkaar te kunnen smsen.![]()
#okboomer
10 euro voor 1000 smsjes per maand genotquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:29 schreef 00wildchild het volgende:
Je schept ook al hele verwachtingen. De markt is gigantisch en een nieuwe, betere date zit in mensen hun broekzak.
Dat was vroeger niet. Dan werd je verliefd en ging je beltegoed kopen om elkaar te kunnen smsen.![]()
#okboomer
Waarschijnlijk ben je zelf gewoon ouder en cynischer.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jawel, maar merk wel verschil ook in uitgaan.
Ik zou dit echt niet verkeerd vindenquote:
T-Mobilequote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
10 euro voor 1000 smsjes per maand genot
En die gingen zeker op
SMS'enquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
10 euro voor 1000 smsjes per maand genot
En die gingen zeker op
Ja wellicht. Sowieso.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:30 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je zelf gewoon ouder en cynischer.
Paar jaar geleden had ik er wel veel leuke matches.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:31 schreef TTSS het volgende:
Dankzij tinder heb ik vrouwen ontmoet die ik waarschijnlijk anders nooit was tegengekomen dus het is alleen maar extra.
Hij doelt waarschijnlijk zoals velen die die term bezigen gearrangeerde huwelijken en die zijn prima inderdaad.quote:
Mijn huidige date is van tinder en zij is de leukste tot nu toe. En ik heb sowieso wel iets van 25 tinderdates gehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had ik er wel veel leuke matches.
Maar nu is de app verneukt.
Nja, sowieso. Als je een goeie band met je ouders hebt en je ouders kennen je ook goed, weten dus waar jij waarde aan hecht en wat je leuk vind. Denk dat je er best een leuke partner door kunt krijgenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je wel de eerste zoon zijn van een rijke familie.
Het is natuurlijk compleet idioot. Net als van die mensen die settelen voor lelijke/domme partners. Kom op man, dan blijf ik liever alleen hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:33 schreef 00wildchild het volgende:
Het is wel een stuk makkelijker. Tenzij het totaal niet blijkt te matchen. Zit je dan in quarantaine.
En de rest van je leven als je pech hebt met je familie en eer enzo, niet te vergeten.
Mijn ouders kennen mij helemaal niet goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, sowieso. Als je een goeie band met je ouders hebt en je ouders kennen je ook goed, weten dus waar jij waarde aan hecht en wat je leuk vind. Denk dat je er best een leuke partner door kunt krijgen
Ik maar eentje.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Mijn huidige date is van tinder en zij is de leukste tot nu toe. En ik heb sowieso wel iets van 25 tinderdates gehad.
Nou laat het de Incels maar niet lezenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het is natuurlijk compleet idioot. Net als van die mensen die settelen voor lelijke/domme partners. Kom op man, dan blijf ik liever alleen hoor.
Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, sowieso. Als je een goeie band met je ouders hebt en je ouders kennen je ook goed, weten dus waar jij waarde aan hecht en wat je leuk vind. Denk dat je er best een leuke partner door kunt krijgen
Inderdaad. Helaas zijn er een hoop simpele wanhopige mannen die lekker settelen voor way less met 0 criteria, als er maar een gat in zit. Echt treurig gewoonquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het is natuurlijk compleet idioot. Net als van die mensen die settelen voor lelijke/domme partners. Kom op man, dan blijf ik liever alleen hoor.
Wel jammer hoor, had er wel meer kunnen hebben.quote:
Ik wil louter prime punaniquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas zijn er een hoop simpele wanhopige mannen die lekker settelen voor way less met 0 criteria, als er maar een gat in zit. Echt treurig gewoon
Snap ik ook niet, dan erger je je toch helemaal kapot als je daarmee moet samenwonen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas zijn er een hoop simpele wanhopige mannen die lekker settelen voor way less met 0 criteria, als er maar een gat in zit. Echt treurig gewoon
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, dan erger je je toch helemaal kapot als je daarmee moet samenwonen?
Waarom heb je dan een aversie voor de rijke kerels?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:40 schreef 00wildchild het volgende:
Want dat is lekker makkelijk, dan hoef je niet te werken. Zoek gewoon een rijke man joh.
Besef nu ineens waar m’n aversie voor rijke kerels van komt.
Maar even eerlijk hoor. Als zo’n man daarvoor settelt dan heeft ‘ie toch ook amper keuze en zelf misschien ook weinig meer te bieden? Of doet hij geen moeite om beter te krijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat m’n oom ze probeerde op te dringen en ik toch echt niet als een domme armcandy ga dienen omdat dat wel lekker makkelijk is en ik dan zelf niet hoefde te studeren.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een aversie voor de rijke kerels?
Dan heb je toch eerder een aversie tegen dat soort type vrouwen die dat doen dan de rijke kerels zelfquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat m’n oom ze probeerde op te dringen en ik toch echt niet als een domme armcandy ga dienen omdat dat wel lekker makkelijk is en ik dan zelf niet hoefde te studeren.
Hmm nou nee wat die dames doen moeten zij weten. En hun mannen ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je toch eerder een aversie tegen dat soort type vrouwen die dat doen dan de rijke kerels zelf
Stel. 😏quote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:36 schreef TTSS het volgende:
Zaten ook een paar van badoo bij en en een stel in het buitenland.
Ben hele dagen een beetje sufjans stevens wezen luisteren in vlinderkostuum zingend over zijn homoseksuele jeugdstrugglesquote:
Ben sowieso al weken (maanden?) niet op fok geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sky was hier vaste gast maar is overgestapt en heeft zich aangesloten bij de mongolen
Oh dan ben je iemand anders dan die ik in gedachte had. Maar dit is niet goed.quote:
Hij is ash. Baffer-Ash.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 03:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben hele dagen een beetje sufjans stevens wezen luisteren in vlinderkostuum zingend over zijn homoseksuele jeugdstruggles
Heb een vermoeden, maar toch, van wie ben jij een nieuw acc?
Oh er begint me nu wel iets bij te staan van een user die steeds vroeg aan mensen of ze wel eens gebaft hadden en wat ze er van vondenquote:
gast ben je me srs vergeten? ash van pol sc, die recht deed in amsterdam.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 04:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh er begint me nu wel iets bij te staan van een user die steeds vroeg aan mensen of ze wel eens gebaft hadden en wat ze er van vonden![]()
![]()
Ashkelon met een pf van die guy uit breaking bad toch hahaquote:Op vrijdag 15 mei 2020 04:18 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
gast ben je me srs vergeten? ash van pol sc, die recht deed in amsterdam.
ja!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 04:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ashkelon met een pf van die guy uit breaking bad toch haha
Nog steeds eeuwige student, bestuurskunde rotterdam, doordeweeks beetje werken voor politieke partij en int weekend in de keuken. Verder onlangs nieuwe game pc aangeschaft dus me daar een beetje mee vermakenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 04:21 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
ja!
hoe is 't leven maat, wat doe je tegenwoordig zoal?
Niks verandertquote:Op vrijdag 15 mei 2020 04:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog steeds eeuwige student, bestuurskunde rotterdam, doordeweeks beetje werken voor politieke partij en int weekend in de keuken. Verder onlangs nieuwe game pc aangeschaft dus me daar een beetje mee vermaken
EN daar?
Ik ga om 11.00 uurquote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet nodig naar de kapper toe.
Begin op een emoboy te lijken.
Ik ga dinsdagquote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet nodig naar de kapper toe.
Begin op een emoboy te lijken.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik ga om 11.00 uurwas voor de komende 2 weken helemaal volgeboekt
Ik ben jaloers.quote:
Laffe herderquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben jaloers.
Ik moet bellen, maar durf niet.
Weet niet meer of we nou wel of geen vrienden waren maar ik ga uit van het positieve!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zolang onze vriendschap dat ook maar niet doet!!
Skyquote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zolang onze vriendschap dat ook maar niet doet!!
Rijke vrouwen vind ik wel extra aantrekkelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:40 schreef 00wildchild het volgende:
Want dat is lekker makkelijk, dan hoef je niet te werken. Zoek gewoon een rijke man joh.
Besef nu ineens waar m’n aversie voor rijke kerels van komt.
Vrienden natuurlijk!!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet meer of we nou wel of geen vrienden waren maar ik ga uit van het positieve!!!
Dat is altijd een goed tekenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 04:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben sowieso al weken (maanden?) niet op fok geweest
Een magnetronmaaltijd van 79 cent? Watquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gisteren pierogi van 25 cent met krokante kip met kaas van 50 cent. Met wat restjes sla.
Vandaag een magnetronmaaltijd, ook van de Pool, van 79 cent.
Was gisteren niet onder de indruk, maar wat verwacht je van die prijs. Hopelijk is het vandaag beter.
Wtf 79 cent?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gisteren pierogi van 25 cent met krokante kip met kaas van 50 cent. Met wat restjes sla.
Vandaag een magnetronmaaltijd, ook van de Pool, van 79 cent.
Was gisteren niet onder de indruk, maar wat verwacht je van die prijs. Hopelijk is het vandaag beter.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een magnetronmaaltijd van 79 cent? Watdit MOET @:Naatje_1 horen.
Wat kreeg je dan?
Is afgeprijsd omdat het uiterste verkoopdatum was.quote:
Alsnog. Echt cheap.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Is afgeprijsd omdat het uiterste verkoopdatum was.
Is een hoopje aardappelpuree, een stuk varkensvlees in saus, en wat uien geloof ik
Neem ik er nog voor 50 cent kip bij, plus laatste stuk komkommer en wat er nog meer op moet.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Is een hoopje aardappelpuree, een stuk varkensvlees in saus, en wat uien geloof ik
En kip voor 50 cent? Hoe dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem ik er nog voor 50 cent kip bij, plus laatste stuk komkommer en wat er nog meer op moet.
Zondag bij schoonmoeder eten. Alleen nog voor morgen iets bedenken.
Was een verpakking van 1,49 voor 6 krokante kipsticks met kaas. Denk ik. Mijn Pools is niet denderend.quote:
En heb nog een hele gratis kip in de vriezer liggen. Van schoonpa. Die slacht af en toe een kipje op de boerderij.quote:
Polen zitten meestal hier in het Westen, ja. Waar er veel seizoensarbeiders waren, en bouwlieden.quote:
Ah zoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was een verpakking van 1,49 voor 6 krokante kipsticks met kaas. Denk ik. Mijn Pools is niet denderend.
Dus gisteren 2 gegeten, en vandaag 2.
Hmm hier ook niet denk ik.quote:
Lawl. Maar voor paar euro zal je daar wel gewoon prima maaltijdjes hebben dan of niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En heb nog een hele gratis kip in de vriezer liggen. Van schoonpa. Die slacht af en toe een kipje op de boerderij.
[..]
Polen zitten meestal hier in het Westen, ja. Waar er veel seizoensarbeiders waren, en bouwlieden.
We hebben zelfs Poolse slijters
Ik kom er zelden. Ik kwam er als ik bier wilde (maar drink niet meer) en als ik kruiden nodig had (maar de Turk heeft meer keuze).quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lawl. Maar voor paar euro zal je daar wel gewoon prima maaltijdjes hebben dan of niet?
Seems legit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind echt pracht winkel.
Er werken aardig medwerkers
Er staat kwaliteit produten goedkoop.
ongeveer 2 jaar geleden
5 sterren
Lekker man
Zelf geschreven?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer boekje verkocht, 40 euro op de rekening erbij
Helaas niet.quote:
Lijkt me ook nietquote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas niet.
Lijkt me wel mooi, om iedere keer wat geld te krijgen daarvoor. Is alleen niet aan mij besteed.
Afgaande op je posts moet ik je hierin gelijk geven.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas niet.
Lijkt me wel mooi, om iedere keer wat geld te krijgen daarvoor. Is alleen niet aan mij besteed.
Je kunt niet overal goed in zijn Lenny.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Afgaande op je posts moet ik je hierin gelijk geven.
Dat klopt. Maar nergens goed in zijn is wel wat overdreven.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet overal goed in zijn Lenny.
Ik ben verschrikkelijk goed in masturberen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar nergens goed in zijn is wel wat overdreven.
Heb je van je moeder. Die kan ook ontzettend goed met peners omgaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben verschrikkelijk goed in masturberen.
Klopt. Ik kom uit een talentvolle familie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je van je moeder. Die kan ook ontzettend goed met peners omgaan.
Leuk dat je hier postquote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburgerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik rasp penen altijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier was ik niet bijzonder blij van gewordenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het was ook niet bijzonder lekker, kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier was ik niet bijzonder blij van geworden
Wat verwacht je ook met die prijsquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was ook niet bijzonder lekker, kan ik je vertellen.
Maar het vlees was prima.
Jij koopt ook altijd die schijtmaaltijden van 3 euro. Als je nou het dubbele even neerlegt weet je in ieder geval dat je nog beetje kwaliteit en een beetje groentjes hebtquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat verwacht je ook met die prijsDe goedkoopste magnetronmaaltijd die ik te pruimen vind is de spaghetti bolognese van Us Heit
Och, ik liep toevallig bij de Pool binnen voor wat kruiden en ze hadden een koelvak met dingen die weg moesten. Geen idee wat de normale prijs is, de helft van de producten heeft geen kaartje.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat verwacht je ook met die prijsDe goedkoopste magnetronmaaltijd die ik te pruimen vind is de spaghetti bolognese van Us Heit
Dit is niet waar?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij koopt ook altijd die schijtmaaltijden van 3 euro. Als je nou het dubbele even neerlegt weet je in ieder geval dat je nog beetje kwaliteit en een beetje groentjes hebt
Wat is niet waarquote:
Iedereen boos omdat de NOS precies doet wat er behoort te gebeuren met een diversiteitsbeleid (en daarmee meteen reden om zo'n beleid te wantrouwen).quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, ik liep toevallig bij de Pool binnen voor wat kruiden en ze hadden een koelvak met dingen die weg moesten. Geen idee wat de normale prijs is, de helft van de producten heeft geen kaartje.
Wat vond je van onze vrinden van de NOS vandaag?
https://www.ah.nl/product(...)-stamppot-boerenkoolquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
Koop juist vaak de luxere magnetronmaaltijden nl...
Nee, juist niet, die zijn zeer matig. Misschien heb ik die dingen ooit gekocht, maar die luxere stamppotten zijn echt veel beterquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)-stamppot-boerenkool
Dit soort dingen kocht je toch. Nou ja. 20 cent duurder
Die dingen heb je ooit gekocht. Mijn geheugen laat me niet in de steekquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, juist niet, die zijn zeer matig. Misschien heb ik die dingen ooit gekocht, maar die luxere stamppotten zijn echt veel beter
Maar niet frequent in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die dingen heb je ooit gekocht. Mijn geheugen laat me niet in de steek
Omdat moeitequote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:05 schreef 00wildchild het volgende:
Snap niet waarom je niet gewoon een pak aardappels en groenten koopt en dan zelf stamppot maakt?
Stuk goedkoper ook in verhouding.
Ik nietquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben aan het overwegen een slowcooker te kopen
Wat is de meerwaarde voor je?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben aan het overwegen een slowcooker te kopen
Denk dat ik wat goedkoper uit ben qua eten, omdat ik zelf ook vaak nogal terugval op gemak. Wat slowcooker ook is, maar dan bereid je in ieder geval nog je eigen eten klaarquote:
Ik zie even niet in hoe het goedkoper is dan een gewone pan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik wat goedkoper uit ben qua eten, omdat ik zelf ook vaak nogal terugval op gemak. Wat slowcooker ook is, maar dan bereid je in ieder geval nog je eigen eten klaarIk heb zoals bekend een hoerenkeuken dus dat is sowieso al een prima vervanging, het is gezond, ik werk nu thuis dus dat ding kan gewoon prima de hele dag aan staan. En je kan er echt letterlijk alles in klaarmaken
quote:
Nee het is niet goedkoper dan in een gewone pan. Maar het is voor mij persoonlijk wel beter klaar te maken dan in een gewone panquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie even niet in hoe het goedkoper is dan een gewone pan?
Of het gezond en goedkoop is, hangt er helemaal van af wat je erin doet denk ik.
Hertog JanGenot beste genotquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Amstelgenot op de achtergrond
@:jancees
eensquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hertog JanGenot beste genot
@:haags_kwartiertje
Ook lekker ja, drinkt als water bohhquote:
Lol dat moest naar Etto haha maar wil ook wel hoi tegen jou zeggen hoorquote:
Coldbloodeddquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lol dat moest naar Etto haha maar wil ook wel hoi tegen jou zeggen hoorDaar niet van haha.
Klinkt als een pornosite waarop vrouwen genomen worden door reptielen.quote:
Yukquote:
Op naar het darkweb!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een pornosite waarop vrouwen genomen worden door reptielen.
Even hitman hurenquote:
Een maatje van mij heeft daar ooit drugs besteld, is ie gepakt (lol)quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een maatje van mij heeft daar ooit drugs besteld, is ie gepakt (lol)
Hoeveel had ie besteld dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een maatje van mij heeft daar ooit drugs besteld, is ie gepakt (lol)
Hij had het al een paar keer gedaan, gewoon 50 XTC pillen in pakket met de vorm van een boek met een sticker van een niet bestaande boekenwinkel, ging een paar keer primaquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]Terwijl het toch best legit is normaal. Wordt gewoon in Postnl pakketje bezorgd
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij had het al een paar keer gedaan, gewoon 50 XTC pillen in pakket met de vorm van een boek met een sticker van een niet bestaande boekenwinkel, ging een paar keer prima
50 is niet bepaald weinig verder...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij had het al een paar keer gedaan, gewoon 50 XTC pillen in pakket met de vorm van een boek met een sticker van een niet bestaande boekenwinkel, ging een paar keer prima
Geen idee eigenlijk, heeft wel een maand vast gezeten met een taakstrafje er achteraanquote:
Hoe is hij gepakt dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, heeft wel een maand vast gezeten met een taakstrafje er achteraan
Wij als vriendengroep waren daar zo doorheen johquote:
Hij maakte er geen geheim van, ook online niet, geen idee hoe ze dat verder hebben gedaan.quote:
Mensen die stoer doen om drugsquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij maakte er geen geheim van, ook online niet, geen idee hoe ze dat verder hebben gedaan.
Was ook al vaker gepakt met drugs
Dan ga je heel discreet je zaakjes regelen op Darkweb om vervolgens op Feesboek te posten hoeveel drugs je hebt aangeschaftquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij maakte er geen geheim van, ook online niet, geen idee hoe ze dat verder hebben gedaan.
Was ook al vaker gepakt met drugs
De beste jongen was niet de allerslimste neequote:
Ja dat was dus met zijn eerste handeltje, gok dat hij daarna toch in de gaten is gehouden, dit was zijn 3e keer dat ie gepakt was, eerste 2x waren niet via het darkwebquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je heel discreet je zaakjes regelen op Darkweb om vervolgens op Feesboek te posten hoeveel drugs je hebt aangeschaftDan ben je ook wel een josti van de eerste orde ook
Mja wat Kaneel zegt. Als je zelf ook meehelpt de drupscriminaliteit in stand te houden moet je niet piepen als je keer gepakt wordtquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat was dus met zijn eerste handeltje, gok dat hij daarna toch in de gaten is gehouden, dit was zijn 3e keer dat ie gepakt was, eerste 2x waren niet via het darkweb
Uiteraard, hij heeft na de laatste keer nooit meer aan gedaan en heeft nu netjes een vaste baan met een gezinquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja wat Kaneel zegt. Als je zelf ook meehelpt de drupscriminaliteit in stand te houden moet je niet piepen als je keer gepakt wordt
Waarom was hij toch een goede vriend van je?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De beste jongen was niet de allerslimste nee
Je moet ook niet in pakket versturenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met de maten op stap en wat pillen tikken, hij regelde de pillen, niks mis meequote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom was hij toch een goede vriend van je?
Als je onder de radar zit en goed beveiligd bent op het web is dat wel veilig hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet ook niet in pakket versturen
Brievenbuspost beste.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je onder de radar zit en goed beveiligd bent op het web is dat wel veilig hoor
Kan ook inderdaad, maar dat moet je niet te veel in één keer bestellenquote:
Ik krijg juist zin om het te kopen van die ondernemer, ik zie perspectiefquote:
We waren het ook niet nodig, maar toch was het leukquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap niet dat men pillen nodig heeft.
Wij zijn hier niet om plezier te maken. Wij zijn al zondaars.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We waren het ook niet nodig, maar toch was het leuk
Net als het biertje dat ik nu drink niet nodig is maar wel lekker is, zelfde geldt voor mijn sigaret.
Beetje plezier maken in het leven is niks mis mee
Plezier hebben is zo'n buzzword.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Net als het biertje dat ik nu drink niet nodig is maar wel lekker is, zelfde geldt voor mijn sigaret.
Eerst bitcoins kopen, moet je trouwens ook illegaal doen anders kom je misschien op de radar.quote:
Hoe koop je illegaal bitcoins dan? Want die bitcoins zul je ook weer moeten betalen met een encrypted betaalmiddelquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerst bitcoins kopen, moet je trouwens ook illegaal doen anders kom je misschien op de radar.
Daarna in bitcoins je drugs kopen
Moeite, moeite, moeitequote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerst bitcoins kopen, moet je trouwens ook illegaal doen anders kom je misschien op de radar.
Daarna in bitcoins je drugs kopen
Gelukkig is plezier heel subjectief.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon daar doen, ga je gewoon overkopen van iemand, kun je ook gewoon voor afspreken met iemand die verkooptquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe koop je illegaal bitcoins dan? Want die bitcoins zul je ook weer moeten betalen met een encrypted betaalmiddel
Ja maar ik bedoel dus, de source, heeft een keer legaal iets moeten aanschaffen. Dus je blijft nooit 100 procent onder de radarquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon daar doen, ga je gewoon overkopen van iemand, kun je ook gewoon voor afspreken met iemand die verkoopt
Kun jij ook wel gebruikenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap niet dat men pillen nodig heeft.
Ja, laten we mensen die mentaal niet altijd even stabiel zijn aan de pillen helpenquote:
Ben jij dat jaquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, laten we mensen die mentaal niet altijd even stabiel zijn aan de pillen helpen
Ik begin daar niet aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:15 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb een bitcoinwallet
De rest weet ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |