ja het lijkt eropquote:
quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:21 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk bandje zeg! Aangename kennismaking, thx maily
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:58 schreef asco het volgende:
[..]![]()
Die Michelle Phillips is nooit in de zon geweest en nu nog steeds mooi voor haar leeftijd.
Prachtige vrouw.quote:
Nee .... te laat, te laat, je weet wel hoe dat gaat ...quote:
Story of my lifequote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nee .... te laat, te laat, je weet wel hoe dat gaat ...
Hangt beetje vanaf waarom je daar van houdt, dat genre is nogal breed. Door de chick die zingt, of de oldschool jaren 80 house achtige stijl.quote:
Ik snap je, misschien maar die gaay shit is heel wat anders FLOWERPOWERquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hangt beetje vanaf waarom je daar van houdt, dat genre is nogal breed. Door de chick die zingt, of de oldschool jaren 80 house achtige stijl.
Ik bedoel niet negatief, maar het nummer wat je speelt is meer een mix tussen genres, tenzij je juist de mix relaxed vind.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik snap je, misschien maar die gaay shit is heel wat anders FLOWERPOWER
Oke..goeie zo had ik het nog niet gezien..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik bedoel niet negatief, maar het nummer wat je speelt is meer een mix tussen genres, tenzij je juist de mix relaxed vind.
Yep, hier gebeurt alles.quote:
Begrijp ik, Bad boyquote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vergis me soms wel eens en ik wil niet dat de TS boos wordt.
zo ff luisterenquote:
Got, die is lang geleden.quote:
Wansmaak is ook smaakquote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Got, die is lang geleden.
Ik ging wel naar houseparties, maar nooit platen gehad (wel een paar singeltjes trouwens waar ik me nu voor schaam, wat een wansmaak). Geen behoefte thuis aan house en aanverwanten, draai ik echt zelden.
Ga dit speciaal voor jou overtypen in YTquote:
Ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga dit speciaal voor jou overtypen in YT
quote:
Yeps, ga ik ook wel kijken, maar is toch anderdersquote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hey, ze hebben alsnog wat in elkaar geknutseld hoor.![]()
Goeie ouwe tijd:
Maar in Luxor klonk het echt echt leuk, en je kon er lekker op dansenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jezus dat nummer van jou is oprecht kut inderdaad.
Nou, ik niet hoor, Chantal Janzen *burp......sorry haarbal. En die andere droeftoeter, het is teveel.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Yeps, ga ik ook wel kijken, maar is toch anderders
Ik kan dat prima aan, geen hekel aan niemand van die 3quote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor, Chantal Janzen *burp......sorry haarbal. En die andere droeftoeter, het is teveel.
Met genoeg drank en genoeg sfeer zie ik mensen ook losgaan op die apreski herrie en die Nederlandse hiphop van heden ten dage.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maar in Luxor klonk het echt echt leuk, en je kon er lekker op dansen
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voel je nergens toe verplicht vriend
Met genoeg goede sfeer is alles leukquote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met genoeg drank en genoeg sfeer zie ik mensen ook losgaan op die apreski herrie en die Nederlandse hiphop van heden ten dage.
*geef me wat jij hebtquote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kan dat prima aan, geen hekel aan niemand van die 3
Inherent aan jouquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
K, komt ie hè.
Hmmmpffff grrrlzzz
Voel je al iets?
Als je iets van me wil opslaan Sebbe, dan doe deze maar.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:03 schreef IxCalypso het volgende:
Deze postte ik 3 weken geleden ofzo, vannacht werd ie officieel gestreamt en ik keek weer, samen met 55000 anderen
Toevallig klik ik, maar dit was anders aan m'n aandacht ontglipt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als je iets van me wil opslaan Sebbe, dan doe deze maar.
Dit weekend kijken, daarna issie weg denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Toevallig klik ik, maar dit was anders aan m'n aandacht ontglipt.
23 uur geleden lieve schat, dus hoe kan dat vorige week gepost zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als je iets van me wil opslaan Sebbe, dan doe deze maar.
Ik postte een andere (onofficiële link)quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
23 uur geleden lieve schat, dus hoe kan dat vorige week gepost zijn.
Wel mooie toevalligheid zo die 23 uur geleden. Kan ik erg waarderen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik postte een andere (onofficiële link)
Eh uh? Want wat is met 23?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel mooie toevalligheid zo die 23 uur geleden. Kan ik erg waarderen.
Dat concert is energy energy energy.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:ixcalypso heb nu die live act opstaan
Ik ken zoveel niet, ik ben bijvoorbeeld erg slecht in afkortingen die mensen gebruiken op internet.quote:
De 23 enigma wel kennenquote:
Vind het oprecht een goede live act. Normaal knap ik gauw af van opgenomen live acts.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat concert is energy energy energy.
Jwt.quote:
Zeg Hoof, ik ben op zoek naar een nummer ook uit die tijd. Daar had ik ook een singeltje van, maar ik weet er niks meer van. Alleen dat het hoesje volgens mij oranje met groenig was?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Serieus? Die wilde ik plaatsen na deze hahaha
Zegt me niksquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zeg Hoof, ik ben op zoek naar een nummer ook uit die tijd. Daar had ik ook een singeltje van, maar ik weet er niks meer van. Alleen dat het hoesje volgens mij oranje met groenig was?
Wel een minder grote hit dan deze 2.
Als ik homo was geweest sowieso Jason Stathamquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:27 schreef IxCalypso het volgende:
Mocht ik lesbisch geweest zijn dan was het toch wel echt Wendy geweest![]()
Dat zei ik alquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij beter
Calypso ik kijk die andere wel andere keer af, anders kan ik hier niet meer posten![]()
Doe maar? Iets daarvan?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mij dus ook niet meer, kan het niet uitstaan, zit er al een week aan te denken.
Gadverdammequote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ik homo was geweest sowieso Jason Statham
Neeeequote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die shit is erg, jaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mij dus ook niet meer, kan het niet uitstaan, zit er al een week aan te denken.
Ah getsie onze mannensmaak zou zo niet overeen komenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:32 schreef Stray_cat het volgende:
Tom Cruise kan ik wel wat mee, is geen vrouw, maar ik heb niks met vrouwen alleen IC uiteraard
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nouja je als ik homo was smaak is dan ook wel tergend slecht.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Beetje mijn "als ik homo was"-smaak af zitten kraken
Overgetypt en toegevoegd uit nieuwsgierigheidquote:
Tom Hanks? Vraag het voor niemand speciaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ah getsie onze mannensmaak zou zo niet overeen komen
Is hij ook die persiflage guy uit de simpsons van "if you have to choose a government to trust, why not this one?!"?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Tom Hanks? Vraag het voor niemand speciaal.
Je hebt niks met vrouwen maar wel met mij. Juist.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:32 schreef Stray_cat het volgende:
Tom Cruise kan ik wel wat mee, is geen vrouw, maar ik heb niks met vrouwen alleen IC uiteraard
Als je het moet vragen dan sta je al buitenspelquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is hij ook die persiflage guy uit de simpsons van "if you have to choose a government to trust, why not this one?!"?
Jaaaaa namen, rugnummers en gezichten hou ik niet altijd even goed bij elkaarquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:37 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Als je het moet vragen dan sta je al buitenspelTom fucking Hanks
Run away or run to you.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:37 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Als je het moet vragen dan sta je al buitenspelTom fucking Hanks
Om het maar even ongemakkelijk te maken, zoals jij meestal doet.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je hebt niks met vrouwen maar wel met mij. Juist.
Ow, sorry deed ik dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Om het maar even ongemakkelijk te maken, zoals jij meestal doet.
Shit is juist retemakkelijk als calypso in de buurt isquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Om het maar even ongemakkelijk te maken, zoals jij meestal doet.
Als ik op echt op de kast zit ben ik anders, dat weet jequote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent gewoon grappig, niet gelijk op de kast heh
Wel leukerquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Shit is juist retemakkelijk als calypso in de buurt is
Energyquote:
quote:
Someone forced you?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]![]()
Deze nu dus, maar niet op eigen initiatief.
Nee nee dat niet, maar het was een geopperde suggestie door iemand anders. Dus ja wel soort van m'n eigen initiatief, maar niet m'n eigen idee.quote:
Deze manquote:
Winnefan dus. Kan ik ook waarderen, maar 23 is mijn squadquote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:00 schreef IxCalypso het volgende:
Maak er dan 25 of 27 van, ik vind 3 zo niks. Tenzij het 33 is
No shitquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Born to be alive...... Is niet..... Van de Village People!
23 is je squad. Okay.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Winnefan dus. Kan ik ook waarderen, maar 23 is mijn squad
Met 33 denk ik dan eerder aan MV.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is niet bij iedereen bekend.
[..]
Meer info op aanvraag, slangen loeren jwz
Sowieso, oprecht doorzeequote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nouja mooi liedje toch én mijn naam. Tssk.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nouja mooi liedje toch én mijn naam. Tssk.
Kan dat nummer gewoon niet uitstaanquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Kan dat nummer gewoon niet uitstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |