SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door stokj op 14-05-2020 20:23:31 ]![]()
Wonderen bestaan niet. Alleen in de Eftelingquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:04 schreef stokj het volgende:
HAHAHA achja, de wonderen zijn soms de wereld nog niet uit Kopje, vergeet dat niet.
Die klote Harry Potter marathon kan ik ook voorlopig in de ijskast zetten met deze zon...'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Mja Harry Potter; toen ik er voor het eerst naar keek met een toenmalige vriendin van me vond ik het echt iets voor tienertjes tot de sfeer wat zwaarder werd en ik meer zoiets had van: "WTF am I watching?"
Jaren later opnieuw naar gekeken, was een stuk minder kut, maar de laatste 2 delen hadden ze ook best 1 deel van kunnen maken. Erg uitgerekt.![]()
Ik geniet meer van de boeken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef ToT het volgende:
Mja Harry Potter; toen ik er voor het eerst naar keek met een toenmalige vriendin van me vond ik het echt iets voor tienertjes tot de sfeer wat zwaarder werd en ik meer zoiets had van: "WTF am I watching?"
Jaren later opnieuw naar gekeken, was een stuk minder kut, maar de laatste 2 delen hadden ze ook best 1 deel van kunnen maken. Erg uitgerekt.![]()
![]()
Maakt niet uitquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHA sorry, ik zie het ook nu, ik maak wel een TR![]()
![]()
Nou nee. Ga maar eens het boek lezen, ze hadden er juist 3 films van moeten maken. In de film is alles veel slechter, de boeken zijn vele malen beter. Dat wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef ToT het volgende:
Jaren later opnieuw naar gekeken, was een stuk minder kut, maar de laatste 2 delen hadden ze ook best 1 deel van kunnen maken. Erg uitgerekt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Die prinses met haar glazen muiltje kon volgens mij ook goed dansen ( @:cinderelladreamer)![]()
![]()
![]()
![]()
Boeken lees ik amper.quote:
Sinds de boeken van A Song Of Ice And Fire die tot nu toe zijn uitgekomen heb ik volgens mij niks meer aangeraakt.
Daarvoor was het volgens mij de reeks van "Het veelkleurig land" en daar weer voor "De poort des doods".
Oh, en nog een paar Stephen King boeken hier en daar tussendoor.![]()
Een wereld die tot leven komt...quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wonderen bestaan niet. Alleen in de Efteling
Ben je er weleens geweest?![]()
99,95% van de keren gaat dat wel op, ja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou nee. Ga maar eens het boek lezen, ze hadden er juist 3 films van moeten maken. In de film is alles veel slechter, de boeken zijn vele malen beter. Dat wel.
Verfilmingen kunnen soms best aardig zijn, maar ze halen het zelden bij de boeken.![]()
Je zou de boeken inderdaad een keer moeten lezen ( @Amee) . Die boeken hebben 100x meer detailinformatie die cruciaal is om het hele verhaal te begrijpen. Lees het voor aan Mini ToTquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef ToT het volgende:
![]()
De verfilming van The Da Vinci Code vond ik ongelooflijk gehaast en bepaalde personages had ik me (uiteraard) heel anders voorgesteld, maar al met al was het niet echt verkeerd.![]()
Dit inderdaad (en ook de boeken lezen).quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou nee. Ga maar eens het boek lezen, ze hadden er juist 3 films van moeten maken. In de film is alles veel slechter, de boeken zijn vele malen beter. Dat wel.![]()
Whehe, het arme kind zou dan tot na z'n 21e of zo geen oog meer dicht doen, denk ik!quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Je zou de boeken inderdaad een keer moeten lezen ( @:amee) . Die boeken hebben 100x meer detailinformatie die cruciaal is om het hele verhaal te begrijpen. Lees het voor aan Mini ToT![]()
![]()
Probeer luisterboeken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Boeken lees ik amper.
Sinds de boeken van A Song Of Ice And Fire die tot nu toe zijn uitgekomen heb ik volgens mij niks meer aangeraakt.
Daarvoor was het volgens mij de reeks van "Het veelkleurig land" en daar weer voor "De poort des doods".
Oh, en nog een paar Stephen King boeken hier en daar tussendoor.![]()
Ja, elke keer kijken of Hedwig de uil onder zijn bed aan het loeren is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, het arme kind zou dan tot na z'n 21e of zo geen oog meer dicht doen, denk ik!![]()
Haha, misschien als mini-ToT me ooit de tijd zou gunnen!quote:
Verder wat ik van luisterboeken heb gehoord vond ik het allemaal wat droogjes overkomen, hoe het allemaal voorgelezen wordt. Niet lekker spannend of goede intonatie of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |