Vriezerbroodquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende: [..] Enige waar ik mij druk om maak is of er brood in de vriezer ligt
![]()
Ja nee geen tijd voorquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:01 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
VriezerbroodHier staat deeg te fermenteren, morgenochtend afbakken
Eensquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
niks mis met vers ingevroren brood hoor
eens.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
niks mis met vers ingevroren brood hoor
Je poetshulp kan toch even vers brood bij de bakker halen voor je?quote:
Daar is een poetshulp niet voor heaquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Je poetshulp kan toch even vers brood bij de bakker halen voor je?
Ieder zijn dingquote:
Doe ik zelf hoorquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Je poetshulp kan toch even vers brood bij de bakker halen voor je?
Gewoon tientje extra betalen, dan halen ze het vast wel voor jequote:Op donderdag 14 mei 2020 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is een poetshulp niet voor hea
Ik sta even buiten in de zon, koud windje maar zon is heerlijk welquote:
Geen ideequote:Op donderdag 14 mei 2020 17:05 schreef Molo het volgende:
Zo kind van de crčche halen![]()
Hier dan straks burrito's eten, wat nassen jullie vanavond guys?
Via zoom?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu te bedrijfsborrelen en FOK!ken tegelijk
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:11 schreef Karzai het volgende:
karbonades te laat uit de vriezer gehaald zijn nog dik bevroren
Support mijn locale turk vandaag, haal een pizzaatje
zijn er bitterballen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu te bedrijfsborrelen en FOK!ken tegelijk
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:14 schreef Karzai het volgende:
Buda ga naar huis joh, gaat toch niet zitten fokken op een bedrijfsborrel?
Ik ben al thuisquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:14 schreef Karzai het volgende:
Buda ga naar huis joh, gaat toch niet zitten fokken op een bedrijfsborrel?
Ik zoek er ook zo eentjequote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zoek er ook zo eentje
Of drie, gezien de staat van mijn huishouden
Minimaal een fulltimer nodig johquote:
Klinkt goed. Opzichquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pizza Florida
Tomaat, kaas, salami, ham, champignons en knoflook
met extra gorgonzola
Salami met gorgonzola? Aparte combiquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pizza Florida
Tomaat, kaas, salami, ham, champignons en knoflook
met extra gorgonzola
Hahahaquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe het voor 75 euro per uur
Eet smakelijk!quote:
Hou ik je aanquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werk ik meteen een week zonder rust door goed?
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je ziet toch even wie je collega's ook alweer waren/zijn.
Stond ze in lingerie op beeld?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Precies.
Collega heeft een knappe vriendin![]()
Nee. Maar gewoon een leuk gezichtquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stond ze in lingerie op beeld?
Alles kan kapotquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Maar gewoon een leuk gezicht
Zo heet mijn moederquote:
Andersom zou wel verfrissend anders zijnquote:
Leukquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo heet mijn moeder
En mijn schoonmoeder
Kut voor je.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo heet mijn moeder
En mijn schoonmoeder
Rug die naar vis stinktquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Andersom zou wel verfrissend anders zijn
Was vroeger een vrij vaak gezegd iets jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk
Joke stop toch met roken/koken.
Beter dan je voor kutquote:
Truequote:Op donderdag 14 mei 2020 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Was vroeger een vrij vaak gezegd iets ja
[..]
Beter dan je voor kut
Altijd een oestertje om aan te slurpenquote:
Gewoon realistischquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt een dirty mind he
molo is echt een viespeukquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt een dirty mind he
Retteketetquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zet Molo en mij in 1 kamer en je hebt cabaret.
Correct.quote:
Laat ik dat maar niet doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zou met deze slogan zo een beddenzaak kunnen beginnen
Uit haar verwoordingen.quote:
Dat wordt sneldrogende spuitkak morgenquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:48 schreef Molo het volgende:
Rustig aan koken nu, kind heeft 200 gram kaas en een broodje zitten wegdauwen onderweg in de auto dus die zal straks wel niks meer eten
Valt mee denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt sneldrogende spuitkak morgen
Ja ik ook. Maar eerst nog even wachten tot alles binnen is wat ik besteld heb. Al daalde dat vandaag van 10 naar 8. It's somethingquote:
Ja echt hč... Heb mijn zomervakantie al betaald, plus nieuwe garderobe voor mijn kind, wat huisdingen, gaat hard zoquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar eerst nog even wachten tot alles binnen is wat ik besteld heb. Al daalde dat vandaag van 10 naar 8. It's something
En belastinggeld!quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt hč... Heb mijn zomervakantie al betaald, plus nieuwe garderobe voor mijn kind, wat huisdingen, gaat hard zo
Even wachten tot mijn salaris er is
Ja het eindmeigeldschipquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En belastinggeld!
En vakantiegeld!
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe jas nodif
Jezusquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://indebuurt.nl/denh(...)eta-thunberg~129248/
Ja maar niet zo.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:27 schreef Karzai het volgende:
wja ik houd er wel van, beetje opfleuren die saaie kantoor gebouwen
ANWB'tje?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe jas nodif
Vakantiegeld heb ik al gekregen, was natuurlijk niet zoveel want nieuwe baanquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En belastinggeld!
En vakantiegeld!
Ik hoop toch dat dat in scčne is gezetquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
je zal maar op zon date eindigen
https://viraaltjes.nl/kij(...)DGlhZrWyKodePa9G6ueQ
ik denk dt ze wel echt zo simpel zijn ;Pquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat dat in scčne is gezet
Vrees het ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dt ze wel echt zo simpel zijn ;P
Geen Cambuur hequote:Op donderdag 14 mei 2020 19:33 schreef Karzai het volgende:
ik heb een leren jas voor je, alleen verzend kosten
Haags wil wel leren pijpenquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:33 schreef Karzai het volgende:
ik heb een leren jas voor je, alleen verzend kosten
Ch mooi als iemand open staat voor educatiequote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
To
[..]
Ch mooi als iemand open staat voor educatie
7 biljetjes en een kalimbaquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:34 schreef Molo het volgende:
Hey maar Fles, wat voor pakketjes heb je onderweg?
Mobiel fokkenquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:36 schreef Dity het volgende:
Hoest hier? Ik was vandaag vrij en heb mijn laptop eens weer uit het stof gehaald na 4 maanden... Alles weer bijgewerkt en nu maar weer mobiel verder. Ben toch meer een tablet/telefoon mens.Nu languit op de bank en wacht op de afwas kabouters 🤪
Ga nog ff in het zonnetje zitten johquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:36 schreef Dity het volgende:
Hoest hier? Ik was vandaag vrij en heb mijn laptop eens weer uit het stof gehaald na 4 maanden... Alles weer bijgewerkt en nu maar weer mobiel verder. Ben toch meer een tablet/telefoon mens.Nu languit op de bank en wacht op de afwas kabouters 🤪
Wat errugquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
je zal maar op zon date eindigen
https://viraaltjes.nl/kij(...)DGlhZrWyKodePa9G6ueQ
Ik heb geen idee wat voor postuur of maat jij hebt manquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoek jij eens een leuke jas voor mij
Leukquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor postuur of maat jij hebt man![]()
Maar in algemeen vind ik dit wel mooi, tenzij je te vet bent ervoor
https://www.wefashion.nl/nl_NL/heren-jas-78077782.html
Kan niet anders. Eten kost tijd. 1 boterham is al snel 30 posts grgrquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben redelijk aan de slanke kant.
Ga jij lekker zelf in het zonnetje zitten johquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga nog ff in het zonnetje zitten joh
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan niet anders. Eten kost tijd. 1 boterham is al snel 30 posts grgr
Doe ik, daarom weet ik dat. Ben je boos?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:43 schreef Dity het volgende:
[..]
Ga jij lekker zelf in het zonnetje zitten joh
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik, daarom weet ik dat. Ben je boos?
Ja hoe denk je dat dat is? Met 4 ton vrijwel iedereen achter je laten, alleen maar om te zien dat je nog niet op de helft bent. Huilen!quote:
Ben ik niet mee bezigquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoe denk je dat dat is? Met 4 ton vrijwel iedereen achter je laten, alleen maar om te zien dat je nog niet op de helft bent. Huilen!
Over zes wekenquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat de kleine al naar school bijna?
Laterquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:50 schreef Karzai het volgende:
Mensen houd elkaar heel, liggen, luieren, zwijmelen, spater
Ja wel spannende tijd voor zo'n stap, maar ze heeft er veel zin inquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zou ik ook zeggen idd
[..]
Ik zie dat zijn busje een beetje scheef staat geparkeerdmisschien kun je hem ff tippen
Ehm... Ja pas 1.dag gehad maar opzich wel goed.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja wel spannende tijd voor zo'n stap, maar ze heeft er veel zin in
Hoe doet jouw kleine het nu weer op school?
Zin in mijn geliefden knuffelenquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:50 schreef Karzai het volgende:
Mensen houd elkaar heel, liggen, luieren, zwijmelen, spater
Gelukkig!quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ehm... Ja pas 1.dag gehad maar opzich wel goed.
Oh dat is balen zeg, moet vast echt weet wennenquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen wegbrengen is drama
Dank!quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is balen zeg, moet vast echt weet wennen
Sterkte iig!
Jaquote:
Bij mij welquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaik heb het wel een beetje verpest geloof ik
What did you do?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaik heb het wel een beetje verpest geloof ik
Ik ben nooit boos, maar hier is geen ☀️🙃quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik, daarom weet ik dat. Ben je boos?
Ik mag jou welquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:54 schreef Dity het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos, maar hier is geen ☀️🙃
Mijn paranoīde autistische ik zag haar aan voor een DDR spionne, dat was alles.quote:
Morgen beter 🙂 komende dagen wordt het weer lekker weerquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:54 schreef Dity het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:54 schreef Dity het volgende:
[..]
Wederzijds Haags, maar mijn kabouters verzaken weer eens dus ik ga aan de afwas..quote:
Tot laterquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:57 schreef Dity het volgende:
[..]
[..]
Wederzijds Haags, maar mijn kabouters verzaken weer eens dus ik ga aan de afwas..
Staken de kabouters?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:57 schreef Dity het volgende:
[..]
[..]
Wederzijds Haags, maar mijn kabouters verzaken weer eens dus ik ga aan de afwas..
Dat heeft me niet echt bezig gehouden...quote:
Oh okequote:Op donderdag 14 mei 2020 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heeft me niet echt bezig gehouden...
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
@:Budapestenaar
Ik moest lachen.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Mooi als dat je grootste zorgen zijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Alle (rol)gordijnen zijn gehaald of besteld, feest.
Ok Herr Weltschmerz met je BBQ'tje en balkonnetjequote:Op donderdag 14 mei 2020 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi als dat je grootste zorgen zijn
Netjesquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Alle (rol)gordijnen zijn gehaald of besteld, feest.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
@:Budapestenaar
Ik moest lachen.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Ik lees het vandaag voor het eerst in deze post.quote:
Ja gewoon weer SARS zoals vroeger.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lees het vandaag voor het eerst in deze post.
Wat. Ik meende dit.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ok Herr Weltschmerz met je BBQ'tje en balkonnetje.
Oh ik dacht dat je sarcastisch en brompotterig deed. Nee dan is het liefquote:
Voordeel van dat iedereen het corona noemt is da ik gewoon nog steeds vrolijk met sarsverwensingen kan strooienquote:
In de rij staan en SARS hoestenquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordeel van dat iedereen het corona noemt is da ik gewoon nog steeds vrolijk met sarsverwensingen kan strooien
Daar werd ik ook moe vanquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de wereld leuker toen we het over stikstof hadden
Lekker boeiend dat het een teringzooi is, het is een huis waar in geklust wordt, daar moet je je geen seconde druk om maken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
Help, we moeten morgen onze woningen laten zien aan collega's want leuk. Maar ja, iedereen weet hoe een huis er een paar dagen voor een verhuizing uit ziet.
Ik begin me alvast te schamen.
Neh, gaat nog net om de oude woningquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat het een teringzooi is, het is een huis waar in geklust wordt, daar moet je je geen seconde druk om maken.
Mijn collega’s wilden dat ook. Drie van die hijgerige vrouwen die weleens even wilden weten hoe ik als single woon. Echt niet dusquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, gaat nog net om de oude woning. Is ook niet erg, maar er zullen wel weer (blijvende) grapjes gaan komen
.
Dan zou ik me er nog minder druk om maken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, gaat nog net om de oude woning. Is ook niet erg, maar er zullen wel weer (blijvende) grapjes gaan komen
.
Die verwachtten gewoon een rukbunker.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn collega’s wilden dat ook. Drie van die hijgerige vrouwen die weleens even wilden weten hoe ik als single woon. Echt niet dus
Het voordeel dat je afstand moet houden is wel dat je dan minder goed die irritante chipszakjes hoort kraken.quote:
Ze gaan maar bij hun man op zolder kijken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die verwachtten gewoon een rukbunker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |