Denk even wachten tot 0:00?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Abdoe het volgende:
Hmm jammer. Zal ik tot morgen wachten of een nieuwe vraag stellen?
8:00 jij bent wel heel enthousiast, ik was niet van plan om dan al op te staan op m'n vrije dag.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk even wachten tot 0:00?
Dan maakt iedereen die de vraag nog niet heeft gezien nog kans.
Of morgenochtend bijvoorbeeld. Stel je een deadline van 8.00 ofzo.
Voor een deadline hoef je niet op te staan hé. Je kunt zeggen: tot 8.00 inleveren reacties. Alles daarna wordt niet meer in behandeling genomen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:50 schreef Abdoe het volgende:
[..]
8:00 jij bent wel heel enthousiast, ik was niet van plan om dan al op te staan op m'n vrije dag.Oké ik laat hem nog open staan en als er niks komt stel ik morgen een nieuwe.
quote:
The Guilty stond op mijn gok-lijstje, toen jij zei: T.. G.....quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:45 schreef Abdoe het volgende:
De film heet Den Skyldige / The Guilty. Prima thriller die zich volledig afspeelt in één locatie, zoals Phone Booth, Buried en Locke.
Maargoed, dan maar een wat makkelijkere.
[ afbeelding ]
Welke film
quote:Assistant cameraman Michael G. Riba turned down two weeks of work on Waterworld (1995), which paid better, to work on this movie. Riba has been the assistant cameraman on everyfilm since.
quote:has rarely commented on the movie since its release, and it remains his least known film. By 2015, DVD copies were selling for over one hundred dollars online.
Me tooquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:39 schreef Abdoe het volgende:
Als PBH Philip Baker Hall is denk ik dat ik het weet. Toevallig niet zo lang geleden de eerste film van Paul Thomas Anderson gezien: Sydney / Hard Eight.
Noemquote:is a Greek-French film director and producer who lives and works in France. He is known for films with overt political themes, such as the political thriller
(1969, Academy Award for Best Foreign Language Film)
Yes, ik heb weer eens een punt! Werd weer eens tijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:22 schreef Abdoe het volgende:
Klopt helemaal! L'Aveu heb ik vorige week gezien en is de reden dat ik een vraag wilde stellen over Costa-Gavras, maar ik dacht dat die film te moeilijk zou zijn om te vragen.Heel goede regisseur met een zeer eigen stijl, ook aan te raden zijn État de siège en Missing met Jack Lemmon.
Tussenstand 2020:
Sabata 32
Sands 27
pipster 24
Asap 24
Burnett 14
Abdoe 11
Starflyer 10
FireFox1 10
Karstman 7
Jor_Dii 5
Salina 4
drakin 3
Max23 2
sjoemie1985 2
hornage 2
Sarabi 2
ok01 1
Heb je ook de volledige titel?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:01 schreef Sabata het volgende:
Dat is Werner Herzog![]()
Maar goed, het gaat om films die hij regisseerde. Wat me nu zo invalt:
- Fitzcarraldo (film van hierboven)(1)
- Aguirre![]()
(2)
- Rescue Dawn![]()
![]()
(3)
- Little Dieter needs to fly (docu versie van RD)![]()
![]()
![]()
(4)
- Grizzly Man![]()
![]()
![]()
![]()
(5)
Zeven titels wordt het.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:50 schreef Abdoe het volgende:
10 lijkt me wel wat veel, ik weet er niet meer dan Sabata iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |