De jaarlijkse terugkomers komkommer en cherrytomaatjes. Dit jaar aangevuld met puntpaprika's, boerenkool en aardappelen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Groeit er nog wat moois in de moestuin?
Ook het eerste wat ik vanochtend heb gedaan toen ik wakker werd. (om 8.00 uur)quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net genottelijk zitten schijten.
Moggequote:Op donderdag 14 mei 2020 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goedemorgen , lekker geslapen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen pepers? jammer.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De jaarlijkse terugkomers komkommer en cherrytomaatjes. Dit jaar aangevuld met puntpaprika's, boerenkool en aardappelen.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
De moeder van @:onlogisch heeft daar nooit zoveel problemen mee.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
De moeder van @:onlogisch heeft daar nooit zoveel problemen mee.
quote:
Ik twijfelde, maar ik vind jullie allebei aardig, dus ik liet deze even in het midden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
De combo waar @:onlogisch op had gehoopt gaat niet door.
hennepquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
Stel je hebt een stuk land. Wat is volgens jullie dan leuk om te verbouwen? Iets wat nog wat waard is ook. Ik heb paddenstoelen en avocados overwogen.
Erythroxylum cocaquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
Stel je hebt een stuk land. Wat is volgens jullie dan leuk om te verbouwen? Iets wat nog wat waard is ook. Ik heb paddenstoelen en avocados overwogen.
Niet gelezenquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |