Jup…quote:
Ja, maar binnenkort niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
probeerde ze de relatie te beeindigen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup…
[..]
Ja, maar binnenkort niet meer.
Hij heeft in 2011 12 jaar gekregen, maar dat loopt over een poosje dus af
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:32 schreef Muck het volgende:
Voor de details:O jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de details:ach die kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zie je die nog?
Toffe vent.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
lees dat dat monster alweer nieuwe relatie heeft en tijdens zijn verlof ook al heeft mishandeld.
dat zou toch wel een red flag situatie moeten zijn om hem permanent/veel langer vast te houden...quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
lees dat dat monster alweer nieuwe relatie heeft en tijdens zijn verlof ook al heeft mishandeld.
Bekeerde kaaskop?quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
maar snap het hoofdoekje niet?
Willem L ?
Leuk tochquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, het is donderdag vandaag. Aan het einde van de werkdag een borrel.
lees dat ze bij de uitspraak al in hadden geschat dat hij een hoger risico heeft om hetzelfde gedrag in de toekomst te herhalen..quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou toch wel een red flag situatie moeten zijn om hem permanent/veel langer vast te houden...
Mja, met 40 man in een videocall. Ik zie niet helemaal in hoe dat een scucces gaat worden. Maar we gaan het zien.quote:
Dat had ze al een paar keer geprobeerdquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
probeerde ze de relatie te beeindigen?
Nee, het is hier een takke-eind vandaan en ik kende ze al niet, omdat dat van hem niet mocht.quote:
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
Voor de details:"Verdachte heeft op 27 augustus 2011 zijn 35-jarige vriendin voor de ogen, althans in bijzijn van hun twee kinderen, de zesjarige zoon [zoontje] en tweejarige dochter [dochter 2], met 22 messteken van het leven beroofd. Het slachtoffer is in een mensonterende situatie achtergelaten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat had ze al een paar keer geprobeerd
[..]
Nee, het is hier een takke-eind vandaan en ik kende ze al niet, omdat dat van hem niet mocht.
[..]
Ja
In het bible belt-gebied waar ik vroeger over schreef heeft een vader zijn dochter doodgeslagen omdat de dominee haar op straat had gezien. En dat mocht niet, want het was net een kwartiertje zondagquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het bible belt-gebied waar ik vroeger over schreef heeft een vader zijn dochter doodgeslagen omdat de dominee haar op straat het gezien. En dat mocht niet, want het was net een kwartiertje zondag
Gekkies.
zijn zat dames die kicken op gevangenisbewonersquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou toch wel een red flag situatie moeten zijn om hem permanent/veel langer vast te houden...
Wat zit je nou weer te kijken?quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
die hersenoperaties waarbij de patiënt bij bewustzijn is zijn toch fascinerend
was klein stukje op Op1 ;pquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te kijken?
Zijn meestal niet de slimste en de meest begeerlijke types.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn zat dames die kicken op gevangenisbewoners
Eigenlijk is dat dus een lichaamstransplantatie.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
ik wacht nog steeds op die hoofdtransplantatie van die Russische arts
hoofd klinkt toch spannenderquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat dus een lichaamstransplantatie.
Heb je als Iwan ineens tieten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat dus een lichaamstransplantatie.
Jemig jij bent ook luguberquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
waarom? das toch super spannend en baanbrekendquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jemig jij bent ook luguber
sommige mensen zou dat een verbetering zijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Is het ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
die hersenoperaties waarbij de patiënt bij bewustzijn is zijn toch fascinerend
Stel je voor: je kijkt nu naar beneden en ziet daar het lichaam van een Doutzen. Ik zou daar best aan kunnen wennenquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een kop als een Iwan en dan tieten, lama
Wil je met jezelf neuken maar heb je geen piemelquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je voor: je kijkt nu naar beneden en ziet daar het lichaam van een Doutzen. Ik zou daar best aan kunnen wennen
dat kost veel moeite hoor omdat lichaam zo tehoudenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je voor: je kijkt nu naar beneden en ziet daar het lichaam van een Doutzen. Ik zou daar best aan kunnen wennen
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:01 schreef Amarantha het volgende:
Oh lekker ik heb straks even geen directe bovenburen meer.
Enormquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom? das toch super spannend en baanbrekend
Haha nee bovenbuurman stond net aan de deur dat hij gaat verhuizen (hij heeft hier denk ik 8 maanden gewoond).quote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:01 schreef Amarantha het volgende:
Oh lekker ik heb straks even geen directe bovenburen meer.
Zo, die had het naar zijn zinquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee bovenbuurman stond net aan de deur dat hij gaat verhuizen (hij heeft hier denk ik 8 maanden gewoond).
Snap hem wel haha, boven is echt klein.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo, die had het naar zijn zin
Wat een onzin, ik ken genoeg vrouwen met een perfect lichaam die er erg weinig voor hoeven doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kost veel moeite hoor omdat lichaam zo tehouden
Ja, na een jaar zie je Tineke de Nooij. Da’s minder.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kost veel moeite hoor omdat lichaam zo tehouden
Hoeveel m2?quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap hem wel haha, boven is echt klein.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee bovenbuurman stond net aan de deur dat hij gaat verhuizen (hij heeft hier denk ik 8 maanden gewoond).
Doutze sport flinkquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik ken genoeg vrouwen met een perfect lichaam die er erg weinig voor hoeven doen.
Hmmmquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
52 m2 volgens Google maar dat klinkt best best ruim.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, na een jaar zie je Tineke de Nooij. Da’s minder.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Mail van de Hema: speciaal voor jou als damesmodeliefhebber de beste aanbiedingen
betrapt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Mail van de Hema: speciaal voor jou als damesmodeliefhebber de beste aanbiedingen
Ik heb een extra slaapkamer, wc en douche apart, gang is groter, heb een tuin, gangkast erbij voor jassen enz.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hopelijk duurt het evenvoordat ze huurders vinden.
Ik heb een keer tegen iemand die hier boven kwam bezichtingen verteld dat het echt eeen slechte buurt was voor zon dure auto. Kwam hem tegen op straat en zag 2 jonge kinderen in de auto zitten met moeders. Dacht dat moet ik niet boven mij hebben
Nicequote:Op donderdag 14 mei 2020 09:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een extra slaapkamer, wc en douche apart, gang is groter, heb een tuin, gangkast erbij voor jassen enz.
ohdat vind ik juist wel leukquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik als man geen roze sokjes dragen?
Ja hoor doe je dingquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik als man geen roze sokjes dragen?
En boven krijg je geen huurtoeslag waardoor eigenlijk mijn huis goedkoper is uiteindelijk.quote:
Huh wtfquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En boven krijg je geen huurtoeslag waardoor eigenlijk mijn huis goedkoper is uiteindelijk.
Oh dat verklaart.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boven zijn de huisjes te goedkoop voor huurtoeslag.
Wil je ons iets vertellen, Buda?quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je ook pandapuntenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben ik wel wat karmapunten mee verloren
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:11 schreef RockNijntje het volgende:
Deze week internet in het appartement.
Die verdien je wel weer terug met boodschappen bezorgen bij stiefmonster.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben ik wel wat karmapunten mee verloren
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:11 schreef RockNijntje het volgende:
Deze week internet in het appartement.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. ja dan heb ik wel pandapunten ja
troost je, #metooquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. ja dan heb ik wel pandapunten ja
Lief dat je het vraagt! Ik quote even twee eerdere berichten van me, want ik heb geen zin om het opnieuw te typenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hoe is gesprek met je vriend afgelopen?
quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou het hoge woord is eruit hoor. Ik heb gewoon eens een beetje zijn kant aan zitten horen en blijkbaar is hij ook doodsbang voor die twee, waardoor hij dus ook niet durft op te komen voor zichzelf of mij. Ik heb niks gepushed of wat dan ook en hij kwam uit zichzelf met dat hij ze eigenlijk nooit meer wil zien, waarna er nog een hele rits aan gebeurtenissen waarin ze hem misbruikt (de niet-seksuele versie van het woord) hadden volgde en hij ze de meest toxische mensen op aarde noemde
.
Hij heeft volgens mij ook een of ander berichtje naar ze gestuurd dat hij het niet oké vond wat er vandaag gebeurde, maar ik heb niet gevraagd wat er precies in stond, hoef ik niet te weten. Verder is hij ook helemaal klaar met de bemoeienis en dat ze zichzelf op iedere manier altijd maar relevant proberen te maken.
Ik weet niet hoe dit afloopt, maar ik hoop voor mezelf maar ook voor hem dat we van ze af zijn. Als ze bijdraaien is dat natuurlijk ook prima, maar hij verwacht dat niet.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Nog wel een mooi stukje. Toen ik zei dat ik na maandenlang nadenken had besloten dat ik ze niet in ons nieuwe appartement wil hebben zei hij direct zonder nadenken met veel afgunst "nee, ik ook niet".
On the same page after all.
ondanks dat ik echt wel van d'r hou is de spanning in dat opzicht niet echt groot meerquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw.. hier gaat wat mis.
Hmm ja kan ik ook wel begrijpen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ondanks dat ik echt wel van d'r hou is de spanning in dat opzicht niet echt groot meer
Mooiquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Ik quote even twee eerdere berichten van me, want ik heb geen zin om het opnieuw te typen.
[..]
[..]
quote:
Gaat dit over Pandapunten? 1 per week als je student bent, 1 per maand als je dat niet bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het maar onzin haha.Het was minder dan een uur geleden????? Wel je handen gewassen en je mond afgeveegd voordat je hier kwam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Ik quote even twee eerdere berichten van me, want ik heb geen zin om het opnieuw te typen.
[..]
[..]
Oh we houden nu de 1 uur regel aan ineens?quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het was minder dan een uur geleden????? Wel je handen gewassen en je mond afgeveegd voordat je hier kwam?
Ik vind het maar onzin haha.Wilde nachten in Emmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo zo.quote:Mannelijke niet-studenten van >=34 jaar hebben gemiddeld 7 pandapunten.
Niet-studenten van >=34 jaar hebben gemiddeld 1.0 pandapunten.
Niet-studenten van alle leeftijden hebben gemiddeld 3.4 pandapunten.
Ik vind het maar onzin haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is haar pwandapunten aan het wegwerken
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi? Die was hier gisteren even
Maar buda is hier... hoe kan dat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat idd iets mis in de logistiekquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar buda is hier... hoe kan dat?
Ja, toch een rijke Zwitser blijkbaarquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar buda is hier... hoe kan dat?
something smells fishyquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, toch een rijke Zwitser blijkbaar
ach geld maakt niet gelukkigquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, toch een rijke Zwitser blijkbaar
misschien neemt de wanhoop voor sociaal contact af nu we steeds meer normaal gaan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:31 schreef Koen66 het volgende:
en ook nieuwe aanwinsten blijven minder lang plakken geloof ik
vast, maar op het moment een gevangenisbewoner tijdens zijn verlof weer de fout in gaan EN ze waren al bang voor recidive, dan mogen ze daar best direct een langere(=uitbreiding van de bestaande) gevangenisstraf aankoppelen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn zat dames die kicken op gevangenisbewoners
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
Dibby durft ook niet meer te posten nu ze voor de geheime dienst in uitgemaakt.
zo werkt het niet :pquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
vast, maar op het moment een gevangenisbewoner tijdens zijn verlof weer de fout in gaan EN ze waren al bang voor recidive, dan mogen ze daar best direct een langere(=uitbreiding van de bestaande) gevangenisstraf aankoppelen.
Ja precies. Het is echt niet alsof ik dat per se wilde of zo. Als hij vrienden met ze wil blijven prima, maar dan wel een beetje voor me opkomen als ze weer feeksengedrag vertonen. Maar in plaats daarvan kwam een hele rant over hoe hij ze al maanden niet meer als vrienden ziet en contact vermijdt en hij zich keihard door ze misbruikt voelt en hij boos is op zichzelf dat hij zo lang niet voor zijn vriendin is opgekomen etcquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Goed nieuws dusHad niet gezien dat je al had gepost ;p
Maar geen probleemGewoon geen contact meer
wanneer begin je met tellen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Gaat dit over Pandapunten? 1 per week als je student bent, 1 per maand als je dat niet bent.
maar serieus wat voor personen zijn het als jullie beide bang voor ze zijn? Nodigen ze zichzelf dan uit? Wat doen ze in het leven, werken of studie? Nieuwschierigquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja precies. Het is echt niet alsof ik dat per se wilde of zo. Als hij vrienden met ze wil blijven prima, maar dan wel een beetje voor me opkomen als ze weer feeksengedrag vertonen. Maar in plaats daarvan kwam een hele rant over hoe hij ze al maanden niet meer als vrienden ziet en contact vermijdt en hij zich keihard door ze misbruikt voelt en hij boos is op zichzelf dat hij zo lang niet voor zijn vriendin is opgekomen etc. Oh. Ook goed hoor, als ik maar van het gezeik af ben en hij blij is met zijn wel of niet vriendschappen
.
Lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
kleine dinge blijven toch fijn. vers brood met hagelslag
We hebben meer dan een miljoen hulpverleners/psychiaters/psychologen in Nederland, die moeten ook aan de vreet blijven.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
vast, maar op het moment een gevangenisbewoner tijdens zijn verlof weer de fout in gaan EN ze waren al bang voor recidive, dan mogen ze daar best direct een langere(=uitbreiding van de bestaande) gevangenisstraf aankoppelen.
Dibby klinkt wel veel lieverquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
Dibby durft ook niet meer te posten nu ze voor de geheime dienst in uitgemaakt.
maar het is beroerd dat je zon gruwelijke daad kan verichten en dan na 12 jaar weer buiten staat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, daarom zeg dat ze dat wel moeten gaan doen
kunnen die ook wat nuttigers gaan doenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben meer dan een miljoen hulpverleners/psychiaters/psychologen in Nederland, die moeten ook aan de vreet blijven.
zoals vergaderen? bedoel je?quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen die ook wat nuttigers gaan doen
Aspergesteken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen die ook wat nuttigers gaan doen
Ik heb geloof ik nog nooit gesurft, al vond ik het vroeger wel altijd leuk om met een bodyboard de Atlantische oceaan te trotseren in de Golf van Biskajequote:Op donderdag 14 mei 2020 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik gun het je wel.
@:ltvdk kom op, werk aan de surfskills.
mja deels eens..quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het is beroerd dat je zon gruwelijke daad kan verichten en dan na 12 jaar weer buiten staat.
Oké, blonde lokken laten groeien en klaar.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit gesurft, al vond ik het vroeger wel altijd leuk om met een bodyboard de Atlantische oceaan te trotseren in de Golf van Biskaje
Ik weet niet zo goed hoe ik dat kort kan beantwoorden en je bent nieuwsgierig, dus dit is wat zo snel allemaal even in me opkomt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar serieus wat voor personen zijn het als jullie beide bang voor ze zijn? Nodigen ze zichzelf dan uit? Wat doen ze in het leven, werken of studie? Nieuwschierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Die blonde lokken zijn al flink aan het groeienquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, blonde lokken laten groeien en klaar.![]()
Iemand die de Bridal Chorus uit Lohengrin kan spelen op het orgel van de kerk in Foqueville?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik dat kort kan beantwoorden en je bent nieuwsgierig, dus dit is wat zo snel allemaal even in me opkomt.dankje voor je antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar serieus, ze klinken echt behoorlijk kansloos en kneuzig. Geen autoriteit op welke manier dan ook. Dus hoezo bang voor ze zijn?
jawel joh. Je werkt nu ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die blonde lokken zijn al flink aan het groeien. Jammer dat de kappers weer open zijn, nu heb ik geen smoes meer om het lekker wild te laten groeien
Heb je een excuus nodig dan?quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die blonde lokken zijn al flink aan het groeien. Jammer dat de kappers weer open zijn, nu heb ik geen smoes meer om het lekker wild te laten groeien
Hipsterknotje gaan ze ook Niagara op, zoals ze in Australië zeggen a cunt antenna.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik dat kort kan beantwoorden en je bent nieuwsgierig, dus dit is wat zo snel allemaal even in me opkomt."Gewoon" verwijderen uit je leven, hier heb je alleen maar schade vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik krijg nu al MI's van "man bun in the oven"quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hipsterknotje gaan ze ook Niagara op, zoals ze in Australië zeggen a cunt antenna.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hipsterknotje gaan ze ook Niagara op, zoals ze in Australië zeggen a cunt antenna.
Ik gebruik wel styling, duurt allen tegenwoordig drie keer zo lang om er nog wat van te toverenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een excuus nodig dan?
Ik vind op zich wel dat het wat langere haar me staat. Maar aangezien ik weiger om stylingproducten te gebruiken, gaat het echt alle kanten op
Als ik er zo bij ga lopen mag je mijn hoofd er af halen hoorquote:
Oh graag, wil het nu ook wel doen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik er zo bij ga lopen mag je mijn hoofd er af halen hoor
Rechtsonder teveel baard. rechtsboven te gay links boven ook te gayquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linksonder is nu juist de enige met een zwak papsnuitje
Ik denk dat jouw hoofd een zeer gewilde trofee in de collectie-bitterbal zou zijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik er zo bij ga lopen mag je mijn hoofd er af halen hoor
Ik heb nou toch geen knotje joh.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh graag, wil het nu ook wel doen?
Rechtsboven ziet er uit alsof die net in zijn broek heeft gepoept maar nog even een foto moest maken voordat die kon gaan opruimenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rechtsonder teveel baard. rechtsboven te gay links boven ook te gay
en zon vieze neusring. het is toch geen koe of wel?quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij kijkt wat zielig maar verder knappe jongen
quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
en zon vieze neusring. het is toch geen koe of wel?
Hij kijkt inderdaad alsof hij een vies luchtje ruikt, maar nog niet heeft ontdekt dat hij het zelf is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rechtsboven ziet er uit alsof die net in zijn broek heeft gepoept maar nog even een foto moest maken voordat die kon gaan opruimen
Ik heb ook jarenlang een neusring gehadquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kom door die neusring, hij ruikt metaalachtig denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kijkt inderdaad alsof hij een vies luchtje ruikt, maar nog niet heeft ontdekt dat hij het zelf is.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook jarenlang een neusring gehad
Ik ben ook gewoon een knappe jongen zonder dat ik daar zielig voor hoef te kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij kijkt wat zielig maar verder knappe jongen
we vallen duidelijk dus niet op dezelfde types :pquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kom door die neusring, hij ruikt metaalachtig denk ik.
zoooo smooth hoorquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een knappe jongen zonder dat ik daar zielig voor hoef te kijken
dat zijn verschillenden jochies hoor waar je het nou over hebtquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kom door die neusring, hij ruikt metaalachtig denk ik.
dat is als die ring in het midden zitquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oh ja. Nou, die met die neusring ruikt het toch niet. Lekke neus.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zijn verschillenden jochies hoor waar je het nou over hebt
quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn neus valt al genoeg op zonder ring
Weer een lange post oeps.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dankje voor je antwoord
Maar serieus, ze klinken echt behoorlijk kansloos en kneuzig. Geen autoriteit op welke manier dan ook. Dus hoezo bang voor ze zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nou nogmaals, het hķeft van mij niet. Maar als hij zelf aangeeft zich ook al maanden zo klote door ze te voelen, dan ja, alsjeblieft, DELET.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Gewoon" verwijderen uit je leven, hier heb je alleen maar schade van
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weer een lange post oeps.Maar zij gaan er toch niet over wat andere mensen van jou of hem vinden? En zo wel, wat boeit jou het wat gehersenspoelde zombies van je vinden? Omring je met mensen die je gezelschap waard zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja nou nogmaals, het hķeft van mij niet. Maar als hij zelf aangeeft zich ook al maanden zo klote door ze te voelen, dan ja, alsjeblieft, DELET.
[ afbeelding ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weer een lange post oeps.raar hoor dat er zoveel mensen zich zo laten kleineren door 2 van die kansloze. En overigens moet je dan ook kijken of die mensen die zich zo snel late beinvloeden door die 2 wel de mensen zijn waar jullie ook mee willen omgaan? getuigt niet echt van enig inzicht of backbone als ze zo makkelijk te beinvloeden zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja nou nogmaals, het hķeft van mij niet. Maar als hij zelf aangeeft zich ook al maanden zo klote door ze te voelen, dan ja, alsjeblieft, DELET.
[ afbeelding ]
Maar ze negeren is het beste. En mochten ze weer contact proberen op te nemen aangeven daar geen zin in te hebben. Voegen echt niets toe die 2
Onder je bed denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had ooit een koeiebel uit de Algäu. Waar zou dat ding gebleven zijn
Als je net zegt dat je neus zo ook al opvalt.... misschien eens in je neus voelen dan?quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had ooit een koeiebel uit de Algäu. Waar zou dat ding gebleven zijn
quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als je net zegt dat je neus zo ook al opvalt.... misschien eens in je neus voelen dan?
Nee, een vrij grote.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was het zon grote, of zon klein mini ding met zon lintje eraan?
Naja, ineens allerlei rare verhalen over jezelf terughoren is gewoon niet leuk, dus geen zin hebben in dat soort escalatie snap ik wel. Plus dat escaleren an sich moeite kost die die grietjes niet waard zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar zij gaan er toch niet over wat andere mensen van jou of hem vinden? En zo wel, wat boeit jou het wat gehersenspoelde zombies van je vinden? Omring je met mensen die je gezelschap waard zijn
Vanwege corona zag hij ze natuurlijk sowieso al niet meer, maar hij zegt dat hij het daarvoor ook al probeerde af te bouwen. Zijn verjaardag in januari was voor hem blijkbaar het moment van besef. Hij kocht twee jaar op rij dure cadeaus voor ze en zij feliciteerden hem niet eensquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En qua niet sjieke methode, maar met niet al te veel gelazer achteraf oplossing Nijn: Lekker dood laten bloeden.
Willen ze opgehaald worden? Vandaag geen tijd, druk met random opdracht voor werk. Oh, moet ik rijden? Sorry, net een biertje op, geen auto meer voor mij.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar hoor dat er zoveel mensen zich zo laten kleineren door 2 van die kansloze. En overigens moet je dan ook kijken of die mensen die zich zo snel late beinvloeden door die 2 wel de mensen zijn waar jullie ook mee willen omgaan? getuigt niet echt van enig inzicht of backbone als ze zo makkelijk te beinvloeden zijn.
Maar ze negeren is het beste. En mochten ze weer contact proberen op te nemen aangeven daar geen zin in te hebben. Voegen echt niets toe die 2
Oh dat zijn trouwens niet per se mensen waarmee wij omgaan. Maar het is allemaal nogal lastig in termen van een kleine studentenvereniging, omdat je dan gewoon die grimmige sfeer en afkeer naar je voelt en de hele plek een nare plek wordt. Nee joh, ik zou nooit bevriend willen raken met die mensenquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar zij gaan er toch niet over wat andere mensen van jou of hem vinden? En zo wel, wat boeit jou het wat gehersenspoelde zombies van je vinden? Omring je met mensen die je gezelschap waard zijn
Dat zijn toeristendingetjes. Dit was een echte. Gekregen tijdens een boerderijvakantiequote:Op donderdag 14 mei 2020 10:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://same4u.com/2017/11/19/te-koop-diverse-oude-koebellen/
Dan ligt ie nog in je oude huisquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, en ook niet in de gangkast. Ik woon hier net en heb dat ding al 25 jaar niet gezien.
Heh. Doeidoei.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanwege corona zag hij ze natuurlijk sowieso al niet meer, maar hij zegt dat hij het daarvoor ook al probeerde af te bouwen. Zijn verjaardag in januari was voor hem blijkbaar het moment van besef. Hij kocht twee jaar op rij dure cadeaus voor ze en zij feliciteerden hem niet eens.
[..]
[..]
Oh dat zijn trouwens niet per se mensen waarmee wij omgaan. Maar het is allemaal nogal lastig in termen van een kleine studentenvereniging, omdat je dan gewoon die grimmige sfeer en afkeer naar je voelt en de hele plek een nare plek wordt. Nee joh, ik zou nooit bevriend willen raken met die mensen.
Ja dat begrijp ik welquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanwege corona zag hij ze natuurlijk sowieso al niet meer, maar hij zegt dat hij het daarvoor ook al probeerde af te bouwen. Zijn verjaardag in januari was voor hem blijkbaar het moment van besef. Hij kocht twee jaar op rij dure cadeaus voor ze en zij feliciteerden hem niet eens.
[..]
[..]
Oh dat zijn trouwens niet per se mensen waarmee wij omgaan. Maar het is allemaal nogal lastig in termen van een kleine studentenvereniging, omdat je dan gewoon die grimmige sfeer en afkeer naar je voelt en de hele plek een nare plek wordt. Nee joh, ik zou nooit bevriend willen raken met die mensen.
Dan wordt het misschien ook eens tijd om dat studentenverenigingsgebeuren achter je te laten. Je bent nu afgestudeerd, werk, relatie alles. Volgende fase. Blijheidquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanwege corona zag hij ze natuurlijk sowieso al niet meer, maar hij zegt dat hij het daarvoor ook al probeerde af te bouwen. Zijn verjaardag in januari was voor hem blijkbaar het moment van besef. Hij kocht twee jaar op rij dure cadeaus voor ze en zij feliciteerden hem niet eens. Ondanks dat dat wellicht een relatief onschuldige gebeurtenis is in de hele reeks van gebeurtenissen was dat wel echt de druppel voor hem.
[..]
[..]
Sure. Moet wel bij de persoon passen, een AI met neusring/koeienring levert vooral een hilarisch mental image op.quote:
Hey!quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sure. Moet wel bij de persoon passen, een AI met neusring/koeienring levert vooral een hilarisch mental image op.
Als dat geen neuken wordt...quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey!
Ik heb ook wild lang haar nu, bijna knotje hoor.
Ermahgerd!quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey!
Ik heb ook wild lang haar nu, bijna knotje hoor.
Een wandeling kun je toch ook gewoon zelf organiseren?quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, alles wordt afgelast, dat schiet niet op zo.
Jawel, maar het is leukerder als iemand de route bedenkt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een wandeling kun je toch ook gewoon zelf organiseren?
Ja maar... dan zie ik IJs toch niet? Is beetje saai ook op 1.5 meter afstand lopen. Wij lopen altijd met zijn drietjes hand in hand en zo.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Organiseren? Is toch gewoon een kwestie van de deur uitstappen en een beginnen te lopenquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is best een eindje wandelen vanaf mij naar AI.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Organiseren? Is toch gewoon een kwestie van de deur uitstappen en een beginnen te lopen
Genoeg voorgeprogrammeerde wandelingen te vinden op de interwebsquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, maar het is leukerder als iemand de route bedenkt.
Nou nee. Ten eerste was dat het doel niet en ten tweede heb ik ze uiteindelijk niet in mijn haar gedaan. Anders had je hier heus wel pics langs zien komenquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is dat bij jou nog gelukt met al die bandjes in je haar?
Dat snap ik. Huppelend, toch?quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja maar... dan zie ik IJs toch niet? Is beetje saai ook op 1.5 meter afstand lopen. Wij lopen altijd met zijn drietjes hand in hand en zo.
Doe zelf ook maar eens watquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, maar het is leukerder als iemand de route bedenkt.
Waarheid dit.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Als we dat niet doen, dan raakt Molo de weg kwijt trouwens, of loopt de sloot in.
Ja, maar als niet iedereen dezelfde deur heeft, werkt dat niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Organiseren? Is toch gewoon een kwestie van de deur uitstappen en een beginnen te lopen
Dan gaat die gewoon aan een tuigje.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Als we dat niet doen, dan raakt Molo de weg kwijt trouwens, of loopt de sloot in.
Grote nee om twee redenen. Ik ga mezelf niet voorgoed weg laten jagen van een plek waar ik graag kom door een paar vervelende mensen terwijl ik de rest van de mensen wel heel fijn vind. Dat zou echt mijn laatste redmiddel zijn. En als tweede, het enige wat niet studenterig aan me is, is het feit dat ik een baan heb. Het is toevallig zo gelopen dat ik wat eerder dan de gemiddelde persoon aan de baan raakte, maar dat maakt me qua gevoel niet minder een studentquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien ook eens tijd om dat studentenverenigingsgebeuren achter je te laten. Je bent nu afgestudeerd, werk, relatie alles. Volgende fase. Blijheid
Een compleet andere maar toch zeer herkenbare situatiequote:Op donderdag 14 mei 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik welMaar om op eieren te lopen in de vrees dat ze iets verspreiden is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Ik heb ooit een collega gehad die dit deed bij mij.
Die had van een op andere moment de pik op mij. We waren niet hecht maar wel collegiaal als in gedag zeggen en vragen hoe het weekend was ofzo. Die had ineens de oorlog verklaard aan mij is en is toen een campagne begonnen om mij weg te krijgen. Dat is haar uiteindelijk nog gelukt ook![]()
Andere collega's waren ook bang voor haar en zeiden dat ik gewoon moest doen wat ze zei maar ze was geen leidiginggevende ofzo. Vrijwel iedereen liep op zijn tenen bij haar om maar aan haar goede kant te blijven staan. Was zo vermoeiend.
Goed idee dit!quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaat die gewoon aan een tuigje.
Werkt niet. Dan loopt ze geheid langs de andere kant van elk paaltje wat we tegenkomen. En dan zitten we weer vast.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaat die gewoon aan een tuigje.
Nee hoor, die trek ik gewoon los.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Werkt niet. Dan loopt ze geheid langs de andere kant van elk paaltje wat we tegenkomen. En dan zitten we weer vast.
Ja, maar ik vrees dat die niet passen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Verkopen die sites van jouw kleding ook "tuigjes"?
Maar wat nou.. als je ziet dat ze beetje richting een ondiep slootje loopt, niet oplettend.... zou je haar dan tegenhouden.....quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor, die trek ik gewoon los.
ja was echt fucking vermoeiendquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Grote nee om twee redenen. Ik ga mezelf niet voorgoed weg laten jagen van een plek waar ik graag kom door een paar vervelende mensen terwijl ik de rest van de mensen wel heel fijn vind. Dat zou echt mijn laatste redmiddel zijn. En als tweede, het enige wat niet studenterig aan me is, is het feit dat ik een baan heb. Het is toevallig zo gelopen dat ik wat eerder dan de gemiddelde persoon aan de baan raakte, maar dat maakt me qua gevoel niet minder een student.
Van een volgende fase vol burgerlijkheid zou ik op dit moment nogal ongelukkig worden, niet "blijheid".
[..]
Een compleet andere maar toch zeer herkenbare situatie. Ongelofelijk dat mensen zo kunnen zijn. Als je een probleem met iemand hebt, geef dan aan waarom, dan kan het voor iedereen beter worden. Willekeurig de oorlog aan iemand verklaren kan ik niet begrijpen. Het kost iedereen moeite en zorgt voor zo veel vervelende emoties. Echt, waarom
.
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar wat nou.. als je ziet dat ze beetje richting een ondiep slootje loopt, niet oplettend.... zou je haar dan tegenhouden.....
Duidelijk, ik neem wel paar vuilniszakken mee voor op mijn achterbank in de auto de volgende keer.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over.
Ik kreeg gelijk hele andere gedachten, maar het is natuurlijk om de achterbank droog te houden en niet om het stoffelijk overschot mee af te voerenquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Duidelijk, ik neem wel paar vuilniszakken mee voor op mijn achterbank in de auto de volgende keer.
Droog houden met Molo lukt sowieso niet, maar idd, ik ben geen moordenaar hoor. Nog niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg gelijk hele andere gedachten, maar het is natuurlijk om de achterbank droog te houden en niet om het stoffelijk overschot mee af te voeren
Euhm. Verschillende gedaan nu. begonnen met 15km of zo, en de laatste was bijna 30 in totaal.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:40 schreef Koen66 het volgende:
wat voor wandelingen doen jullie normaal gesproken @:arch-indar 🤔
tof welquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Euhm. Verschillende gedaan nu. begonnen met 15km of zo, en de laatste was bijna 30 in totaal.
Maar ergens tussen de 20 en 30 of zo dus was de planning.
Dit was de laatste gepland...
https://www.oerijexpeditie.nl/
volgens mij gaat dit alleen over mannen zo te zienquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-doorman?utm_source=(direct)&utm_medium=webpush
Frantic toch gelijk dat vrouwen niet aan boord horen.
Of waren dit hommos?
Loop je dan alleen? want met groepje loopt wel meer als vanzelf zeg maar. Beetje kwekken en zo.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tof welWow, 30km, dat soort afstanden is mij nog niet echt gelukt, respect wel
loop geregeld met Mevr Koen maar dat is meestal een wandeling van 1 a 2 uurquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Loop je dan alleen? want met groepje loopt wel meer als vanzelf zeg maar. Beetje kwekken en zo.
Wat een heks... Werkelijk onbegrijpelijk. En dat management, die mogen ook wel eens gaan doen waar ze voor betaald wordenquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was echt fucking vermoeiendEn dan blijkt ook hoeveel mensen zo iemand kan manipuleren. Ze had hele management in haar zak omdat ze zon smerige hielenlikker was. was een goede geweest voor de duitsers in ww2.
Hoe vaak ik wel niet bij management zat om op mijn kop te krijgen voor iets wat ik niet had gedaan. Zelfs beschuldigingen dat ik ruzie zou zoeken met bepaalde mensen die ik erg graag mocht. Dus ik same met management naar die persoon om te vragen of ik ruzie met ze zocht. die mensen wisten van niets. Management kwam dan ook niet terug op de beschuldigen en ze spraken die rat ook niet er op aan. Zeiden dan tegen mij ja je moet gewoon zorgen dat je niet opvalt voor haar.
Naaaaaaaah. Hoop dat ze onder een bus komt. Was werkelijkwaar absurd. Uiteindelijk ben ik tegen haar geflipt in de kantine met allemaal mensen er bij. Toen nam het af maar was het nog niet voorbij ;p
Oh, prima wandeling hoor! Als ik zelf ga, is dat ook wel zo'n beetje de max. Want tijd/prioriteit enzo.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
loop geregeld met Mevr Koen maar dat is meestal een wandeling van 1 a 2 uur
mja heb de oorlog verloren :pquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een heks... Werkelijk onbegrijpelijk. En dat management, die mogen ook wel eens gaan doen waar ze voor betaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |