Jup…quote:
Ja, maar binnenkort niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
probeerde ze de relatie te beeindigen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup…
[..]
Ja, maar binnenkort niet meer.
Hij heeft in 2011 12 jaar gekregen, maar dat loopt over een poosje dus af
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:32 schreef Muck het volgende:
Voor de details:O jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de details:ach die kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zie je die nog?
Toffe vent.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
lees dat dat monster alweer nieuwe relatie heeft en tijdens zijn verlof ook al heeft mishandeld.
dat zou toch wel een red flag situatie moeten zijn om hem permanent/veel langer vast te houden...quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
lees dat dat monster alweer nieuwe relatie heeft en tijdens zijn verlof ook al heeft mishandeld.
Bekeerde kaaskop?quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
maar snap het hoofdoekje niet?
Willem L ?
Leuk tochquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, het is donderdag vandaag. Aan het einde van de werkdag een borrel.
lees dat ze bij de uitspraak al in hadden geschat dat hij een hoger risico heeft om hetzelfde gedrag in de toekomst te herhalen..quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou toch wel een red flag situatie moeten zijn om hem permanent/veel langer vast te houden...
Mja, met 40 man in een videocall. Ik zie niet helemaal in hoe dat een scucces gaat worden. Maar we gaan het zien.quote:
Dat had ze al een paar keer geprobeerdquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
probeerde ze de relatie te beeindigen?
Nee, het is hier een takke-eind vandaan en ik kende ze al niet, omdat dat van hem niet mocht.quote:
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
Voor de details:"Verdachte heeft op 27 augustus 2011 zijn 35-jarige vriendin voor de ogen, althans in bijzijn van hun twee kinderen, de zesjarige zoon [zoontje] en tweejarige dochter [dochter 2], met 22 messteken van het leven beroofd. Het slachtoffer is in een mensonterende situatie achtergelaten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat had ze al een paar keer geprobeerd
[..]
Nee, het is hier een takke-eind vandaan en ik kende ze al niet, omdat dat van hem niet mocht.
[..]
Ja
In het bible belt-gebied waar ik vroeger over schreef heeft een vader zijn dochter doodgeslagen omdat de dominee haar op straat had gezien. En dat mocht niet, want het was net een kwartiertje zondagquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het bible belt-gebied waar ik vroeger over schreef heeft een vader zijn dochter doodgeslagen omdat de dominee haar op straat het gezien. En dat mocht niet, want het was net een kwartiertje zondag
Gekkies.
zijn zat dames die kicken op gevangenisbewonersquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou toch wel een red flag situatie moeten zijn om hem permanent/veel langer vast te houden...
Wat zit je nou weer te kijken?quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
die hersenoperaties waarbij de patiënt bij bewustzijn is zijn toch fascinerend
was klein stukje op Op1 ;pquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te kijken?
Zijn meestal niet de slimste en de meest begeerlijke types.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn zat dames die kicken op gevangenisbewoners
Eigenlijk is dat dus een lichaamstransplantatie.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
ik wacht nog steeds op die hoofdtransplantatie van die Russische arts
hoofd klinkt toch spannenderquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat dus een lichaamstransplantatie.
Heb je als Iwan ineens tieten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat dus een lichaamstransplantatie.
Jemig jij bent ook luguberquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
waarom? das toch super spannend en baanbrekendquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jemig jij bent ook luguber
sommige mensen zou dat een verbetering zijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Is het ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
die hersenoperaties waarbij de patiënt bij bewustzijn is zijn toch fascinerend
Stel je voor: je kijkt nu naar beneden en ziet daar het lichaam van een Doutzen. Ik zou daar best aan kunnen wennenquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een kop als een Iwan en dan tieten, lama
Wil je met jezelf neuken maar heb je geen piemelquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je voor: je kijkt nu naar beneden en ziet daar het lichaam van een Doutzen. Ik zou daar best aan kunnen wennen
dat kost veel moeite hoor omdat lichaam zo tehoudenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je voor: je kijkt nu naar beneden en ziet daar het lichaam van een Doutzen. Ik zou daar best aan kunnen wennen
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:01 schreef Amarantha het volgende:
Oh lekker ik heb straks even geen directe bovenburen meer.
Enormquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom? das toch super spannend en baanbrekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |