Is dat van Sjakie en zijn wondersloffen?quote:
Wat een schatjequote:Op woensdag 13 mei 2020 20:56 schreef Candaasje het volgende:
Dames, heren, en alles ertussenin en erbuiten; het mysterie van het rondhuppelende konijntje is een soort van opgelost.
Ze heet Nijnie, ze woont al 3 jaar in de buurt, ze wordt door verschillende mensen strak in de gaten gehouden en gevoerd, en ze heeft genoeg mannelijk gezelschap. (En dus ook wel nestjes in het voorjaar/zomer).
En de poot wordt al weer meer belast zag ik.
Ik durf haar niet eens meer te vangen, dan heb ik ruzie met de buurt. Niet nodig en wenselijk ook, als ze het prima naar haar zin heeft verder en de vrijheid buiten gewend is.
![]()
Ik gooi morgen nog wel wat biks op bij de mevrouw die me dit kwam vertellen. Lijkt me beter dan wit brood.Ik kreeg ook al gelijk de uitnodiging om de babyfoto's van de nakomelingen van Nijnie te komen bewonderen.
Dus ik ga de opvang bellen in Amersfoort, want Cas is zeer timide. Eet re-de-lijk, maar laat zich ook veel meer aaien dan normaal. En alleen is voor een konijn ook maar zo alleen.
Mijn oog is gevallen op Karbonkel (echt, wie verzint die namen?!): https://www.dierenbescher(...)/knagers/dier/151655
Eens kijken of het asiel ook denkt dat het een goede match zou kunnen worden.
We hebben geen Tarzanzwaai op ons terrein, dus met het controleverlies komt het wel goedquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
@:Tele6: tof, tof! Ik heb niet zozeer hoogtevrees, maar vrees om de controle te verliezen. Maar komt vast goed
malle babbe.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat een schatje
Ik had niet aan zien komen dat het een vrouwtje was, met die naam
Heb je al ideeën voor een andere naam?
Dat is wel een van onze spectaculairdere hindernissen ook.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:29 schreef fietsie het volgende:
Ik kwam gister op 9GAG nog een mooie tarzanzwaai tegen; zo van een brug af tegen de stalen ligger aan de onderkant van de brug...
Iemand die het natuurkundige principe niet helemaal snapte van dat je vrijwel evenver -omhoog- zwaait als dat je eerst naar beneden bent gegaan (tenzij je beneden loslaat...)quote:
Konijnen zijn groepsdieren, dus ja, één is oprecht best zielig. Dan scheelt het nog dat je tante's konijntje de hond als huisdier heeft, maar daar communiceert ze waarschijnlijk niet al te goed meequote:Op woensdag 13 mei 2020 21:29 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje geldt het voor alle konijnen dat ze het niet goed doen in hun eentje?
Mijn tante heeft één konijn, maar dat loopt los rond in huis en in de vrij grote achtertuin, en het heeft de hond om mee te spelen (al is de hond een beetje bang van het konijn, schijterd). Is het slecht voor zo'n konijn?
Oooh, jakkes! Mijn hoogtevrezende lijf zegt al nope bij het lezen hiervan alleen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
(De Tarzanzwaai is dat je vanaf een verhoging in een touw springt en er aan de andere kant van de zwaai weer af springt, meestal over een sloot of greppel. Ik heb niet genoeg armkracht om de klap van de sprong op te vangen, dus moet ook heel snel een voetklem zetten. Ik heb er iedere keer weer wat gezonde spanning als ik die hindernis tegenkom in een run.)
quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:32 schreef fietsie het volgende:
Als je hier nu de koelkastdeur opendoet vallen alle muggen dood uit de lucht![]()
(Knof)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik kan maar heel langzaam een voetklem en dan ook nog matig dus uh, ik flikker in de sloot, zeg maar. Met brandwonden aan de handen. Awesome.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We hebben geen Tarzanzwaai op ons terrein, dus met het controleverlies komt het wel goed
(De Tarzanzwaai is dat je vanaf een verhoging in een touw springt en er aan de andere kant van de zwaai weer af springt, meestal over een sloot of greppel. Ik heb niet genoeg armkracht om de klap van de sprong op te vangen, dus moet ook heel snel een voetklem zetten. Ik heb er iedere keer weer wat gezonde spanning als ik die hindernis tegenkom in een run.)
Ja, dat dacht ik ook. Ik kijk en lees vooral moestuindingen uit Engeland en daar doen ze niet zo rigide over hun aardappelteelt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen zorgen, kan nog prima, en het kan ook nog veel later.
[..]
Ik spreid het planten tegenwoordig enorm, omdat we hier _altijd_ phytophtera krijgen. De piepers zijn prima eetbaar, maar niet houdbaar. Dus wil ik ze gespreid oogstbaar hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |