abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:19:13 #1
63722 z80
I fink you freaky
pi_193110232
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:21:27 #2
370431 drakin
vurig typje
pi_193110280
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:19 schreef z80 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat van Sjakie en zijn wondersloffen?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_193110338
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 20:56 schreef Candaasje het volgende:
Dames, heren, en alles ertussenin en erbuiten; het mysterie van het rondhuppelende konijntje is een soort van opgelost.

Ze heet Nijnie, ze woont al 3 jaar in de buurt, ze wordt door verschillende mensen strak in de gaten gehouden en gevoerd, en ze heeft genoeg mannelijk gezelschap. (En dus ook wel nestjes in het voorjaar/zomer).
En de poot wordt al weer meer belast zag ik.

Ik durf haar niet eens meer te vangen, dan heb ik ruzie met de buurt :D . Niet nodig en wenselijk ook, als ze het prima naar haar zin heeft verder en de vrijheid buiten gewend is. ^O^

Ik gooi morgen nog wel wat biks op bij de mevrouw die me dit kwam vertellen. Lijkt me beter dan wit brood. :+ Ik kreeg ook al gelijk de uitnodiging om de babyfoto's van de nakomelingen van Nijnie te komen bewonderen.

Dus ik ga de opvang bellen in Amersfoort, want Cas is zeer timide. Eet re-de-lijk, maar laat zich ook veel meer aaien dan normaal. En alleen is voor een konijn ook maar zo alleen.
Mijn oog is gevallen op Karbonkel (echt, wie verzint die namen?!): https://www.dierenbescher(...)/knagers/dier/151655

Eens kijken of het asiel ook denkt dat het een goede match zou kunnen worden. O+
Wat een schatje O+

Ik had niet aan zien komen dat het een vrouwtje was, met die naam :')

Heb je al ideeën voor een andere naam?
pi_193110393
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 20:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

@:Tele6: tof, tof! Ik heb niet zozeer hoogtevrees, maar vrees om de controle te verliezen :') . Maar komt vast goed :P
We hebben geen Tarzanzwaai op ons terrein, dus met het controleverlies komt het wel goed :P

(De Tarzanzwaai is dat je vanaf een verhoging in een touw springt en er aan de andere kant van de zwaai weer af springt, meestal over een sloot of greppel. Ik heb niet genoeg armkracht om de klap van de sprong op te vangen, dus moet ook heel snel een voetklem zetten. Ik heb er iedere keer weer wat gezonde spanning als ik die hindernis tegenkom in een run.)
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:27:10 #5
63722 z80
I fink you freaky
pi_193110410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat een schatje O+

Ik had niet aan zien komen dat het een vrouwtje was, met die naam :')

Heb je al ideeën voor een andere naam?
malle babbe.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193110418
Welkom karbonkel :D
pi_193110442
Altijd al een tarzanzwaai willen doen _O-
pi_193110463
@Candaasje geldt het voor alle konijnen dat ze het niet goed doen in hun eentje?
Mijn tante heeft één konijn, maar dat loopt los rond in huis en in de vrij grote achtertuin, en het heeft de hond om mee te spelen (al is de hond een beetje bang van het konijn, schijterd). Is het slecht voor zo'n konijn?
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:29:41 #9
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193110472
Ik kwam gister op 9GAG nog een mooie tarzanzwaai tegen; zo van een brug af tegen de stalen ligger aan de onderkant van de brug...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193110508
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:28 schreef Blues het volgende:
Altijd al een tarzanzwaai willen doen _O-
Dat is wel een van onze spectaculairdere hindernissen ook.

Ik heb altijd de neiging om onderweg heel hard WIEHOOEOEOEOEOE te gaan roepen of zo :')

Behalve bij de run in Vollenhove, want toen zat ik niet hoog genoeg in het touw en ging ik tot de knie door een ijskoude sloot :')
Natte voeten was nog niet zo het probleem, maar vooral dat ik dus midden boven de sloot tot stilstand kwam door de weerstand van het water *O*
pi_193110514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:29 schreef fietsie het volgende:
Ik kwam gister op 9GAG nog een mooie tarzanzwaai tegen; zo van een brug af tegen de stalen ligger aan de onderkant van de brug...
:o :X
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:33:06 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193110535
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:o :X
Iemand die het natuurkundige principe niet helemaal snapte van dat je vrijwel evenver -omhoog- zwaait als dat je eerst naar beneden bent gegaan (tenzij je beneden loslaat...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 mei 2020 @ 21:34:33 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193110561
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:09 schreef minilot het volgende: [..] Frisse sneakers! :) Duur?
Wat is duur. Ongeveer net zo duur als nieuwe (deze zijn nieuw maar uit 2017)
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:35:24 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193110571
Ik kreeg zojuist een grote PET-fles met rode fris.

Bleek geen fris, maar een Wodka-drank, verkocht in 1,5 liter PET-flessen....
pi_193110580
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:29 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje geldt het voor alle konijnen dat ze het niet goed doen in hun eentje?
Mijn tante heeft één konijn, maar dat loopt los rond in huis en in de vrij grote achtertuin, en het heeft de hond om mee te spelen (al is de hond een beetje bang van het konijn, schijterd). Is het slecht voor zo'n konijn?
Konijnen zijn groepsdieren, dus ja, één is oprecht best zielig. Dan scheelt het nog dat je tante's konijntje de hond als huisdier heeft, maar daar communiceert ze waarschijnlijk niet al te goed mee :+ En los lopen is wel heel fijn O+ (zoveel nijntjes alleen in een klein hok, ik word daar heel triestig van)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193110674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

(De Tarzanzwaai is dat je vanaf een verhoging in een touw springt en er aan de andere kant van de zwaai weer af springt, meestal over een sloot of greppel. Ik heb niet genoeg armkracht om de klap van de sprong op te vangen, dus moet ook heel snel een voetklem zetten. Ik heb er iedere keer weer wat gezonde spanning als ik die hindernis tegenkom in een run.)
Oooh, jakkes! Mijn hoogtevrezende lijf zegt al nope bij het lezen hiervan alleen. :N
Wel gaaf als je dat durft. O+
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:43:30 #17
370431 drakin
vurig typje
pi_193110687
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:32 schreef fietsie het volgende:
Als je hier nu de koelkastdeur opendoet vallen alle muggen dood uit de lucht :P

(Knof)
O+ knof

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_193110691
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 21:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

We hebben geen Tarzanzwaai op ons terrein, dus met het controleverlies komt het wel goed :P

Ik kan maar heel langzaam een voetklem en dan ook nog matig dus uh, ik flikker in de sloot, zeg maar. Met brandwonden aan de handen. Awesome.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:47:14 #19
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193110745
quote:
3s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Geen zorgen, kan nog prima, en het kan ook nog veel later.
[..]

Ik spreid het planten tegenwoordig enorm, omdat we hier _altijd_ phytophtera krijgen. De piepers zijn prima eetbaar, maar niet houdbaar. Dus wil ik ze gespreid oogstbaar hebben.
Ja, dat dacht ik ook. Ik kijk en lees vooral moestuindingen uit Engeland en daar doen ze niet zo rigide over hun aardappelteelt.
Ooit als ik een kas heb, zorg ik voor charlottes met kerst :9
Spoilers!
pi_193110772
@Candaasje misschien niet wat je zoekt maar mocht de opvang niets weten zag ik net dat De Witte Parkiet in ons plekje ook 3 konijntjes te koop had staan.
Uiteraard is uit de opvang beter. Maar voor het geval dat.....
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:49:10 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193110779
Hier ligt de moestuin nog grotendeels stil; de kas staat vol verhuisspullen en de moestuin is nog maar 1/3 onkruidvrij
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:50:59 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193110816
Ik heb eerlijk gezegd niks met konijnen (behalve heel soms in een gerecht), maar die Karbonkel ziet er wel schattig uit.
Moet je dan ook zelf nog de kosten voor sterilisatie betalen @Candaasje of regelt de opvang dat nog?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:51:49 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193110825
Goede gympies Krea. Je hebt me geïnspireerd om ook weer Air Maxen te kopen tzt.

@Candaasje Karbonkel het konijn _O-
Spoilers!
pi_193110845
Kiek nou wat een mooi monster over mij kroop!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193110864
Oooo @sigme wat een schoonheid! O+
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')