quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:33 schreef machtpen het volgende:
Muizen eten dolgraag konijnen hetzelfde als saffraan voor mensen.
ÉÉN VAN JULLIE IS EEN LIEGEBEESTquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
Muizen zijn absoluut niet gevaarlijk of schadelijk voor de konijnen. De muizen komen op het voer van de konijnen af, daar ontkom je gewoonweg niet aan.
Oké... goed om te horen, ik dacht dat muizen ziektes en vlooien bij zich dragenquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
Muizen zijn absoluut niet gevaarlijk of schadelijk voor de konijnen. De muizen komen op het voer van de konijnen af, daar ontkom je gewoonweg niet aan.
Dat doen mensen ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:23 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Oké... goed om te horen, ik dacht dat muizen ziektes en vlooien bij zich dragen
Of misschien wel allebei. Ik zou ze nu niet meer vertrouwen hoor, wie weet welke duistere agenda hier speelt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
[..]
ÉÉN VAN JULLIE IS EEN LIEGEBEEST
Ga bij het bos wonen zeiden ze... is leukquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat doen mensen ook. En konijnen.
Doe niet zo panisch over een muisje. Zoals gezegd hoort dat erbij als je konijnen houdt.
Midden in de stad heb je doorgaans een hoop ratten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:07 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Ga bij het bos wonen zeiden ze... is leuk
Ik zou kippen nemen. Kan je helemaal je lol op qua muizen en rattenquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:07 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Ga bij het bos wonen zeiden ze... is leuk
Die tip kreeg ik al ja... maar goed, neem je 3 konijnen en dan nog eens een kat om de muizen weg te houdenquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:15 schreef SQ het volgende:
Je kunt ook een kat nemen, dan vind je de muizen binnenstebuiten in de bijkeuken terug
Alpaca'squote:Op donderdag 14 mei 2020 11:07 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik al ja... maar goed, neem je 3 konijnen en dan nog eens een kat om de muizen weg te houdenbeter ook gelijk nog 2 alpacas er bij zetten haha.
Ik zou je konijnen trouwens wel jaarlijks laten inenten. Zeker aangezien je in de buurt van een bos woont.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:23 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Oké... goed om te horen, ik dacht dat muizen ziektes en vlooien bij zich dragen
Goed idee ja ! Dat gaan we sowieso maar doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zou je konijnen trouwens wel jaarlijks laten inenten. Zeker aangezien je in de buurt van een bos woont.
Wie zou dat nou zijnquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
[..]
ÉÉN VAN JULLIE IS EEN LIEGEBEEST
En even goed opletten dat je voor myxemetose, rhd1 en rhd2 inent.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:34 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Goed idee ja ! Dat gaan we sowieso maar doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |