We gebruiken Sab Simplex op aanraden van het consultatiebureau, maar ik ga hier ook eens even naar kijken! Thanks.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
yay voor lang slapen!
Qua krampjes, wij gebruiken probiotica voor babies = Orthiflor. Heb geen aandelen ben wel fanOnze dame heeft helemaal geen last meer van krampjes. Wel ff op internet rondshoppen anders betaal je de hoofdprijs
Prenatal?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:51 schreef Bottoms_up het volgende:
Nu het toch over slaapzakken gaat: iemand nog tips voor redelijk geprijsde zomerslaapzakken die een beetje smal vallen. Die van hema vallen veel te groot voor meneer.
Lodger en snoozebaby zijn ideaal maar ik betaal liever geen 30 euro voor een mouwloos hydrofiel slaapzakje![]()
Online vind ik dat moeilijk in te schatten en naar verschillende winkels gaan doe ik nu liever niet.
Ja daar slaapt ze nu in, en ze bevallen tot nu toe erg goed. Kosten ook niet de hoofdprijs, 10 euro en had er laatst zelfs met korting voor 5 euroquote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:55 schreef Tink89 het volgende:
De kruidvat heeft soms slaapzakken van bambino. Die vallen ook fijn smal
Ik heb nog een lodger zomerslaapzakje liggen. Welke maat heb je nodig?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:51 schreef Bottoms_up het volgende:
Nu het toch over slaapzakken gaat: iemand nog tips voor redelijk geprijsde zomerslaapzakken die een beetje smal vallen. Die van hema vallen veel te groot voor meneer.
Lodger en snoozebaby zijn ideaal maar ik betaal liever geen 30 euro voor een mouwloos hydrofiel slaapzakje![]()
Online vind ik dat moeilijk in te schatten en naar verschillende winkels gaan doe ik nu liever niet.
Hij draagt nu 68/80.quote:Op zondag 24 mei 2020 00:08 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Ik heb nog een lodger zomerslaapzakje liggen. Welke maat heb je nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Lijstjes <3
Koos en Robin. Begin sept 2019.Ligt het nou aan mij of gaan ze steeds meer op elkaar lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De jongens van ela zijn juist weer de grootste tegenpolen, fascinerend blijft het
disclaimer
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Lijstjes <3
Koos en Robin. Begin sept 2019.Heerlijke mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ela heeft een 2 eiige tweeling, wij een eiig.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of gaan ze steeds meer op elkaar lijken?![]()
De jongens van ela zijn juist weer de grootste tegenpolen, fascinerend blijft het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |