Dit!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:43 schreef BobbyMcGee het volgende:
@:Bottoms_Up: ik herken je gevoel een klein beetje. Slaap is een gevoelig onderwerp. Er wordt zo vaak gedaan alsof je er zelf invloed op hebt en dat is maar zeer beperkt zo.
Lakentje pakken en die strak om haar middel/benen instoppen onder het matras. Let op dat je dit ook strak doet, anders schopt ze het gewoon losquote:Op woensdag 20 mei 2020 07:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De nachten beginnen vervelend te worden hier. Het ging super goed, maar mijn dochter kan tegenwoordig heel goed rollen.
Ze kan het al een maand, maar nu is ze er echt een enorme fan van. De hele nacht probeert ze van haar rug naar haar buik te rollen als ze even wakker is. Na een paar minuten is het dan te zwaar en wil ze terug. En dat laat ze weten ook.
Iemand tips?
Ze is nu 4,5 maanden.
Is een een stukje ervaring van een ouder zelf. Als je mij vraagt hoe ze slapen zeg ik prima, ik vind het namelijk niet zo erg als ze 2x wakker zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:30 schreef automatic_ het volgende:
Hier sliep meneer ook door van 19.30 tot 6.00. Toen nog even tutje geprobeerd, maar om 6.45 was het op. Verder prrrima!
Overigens vind ik het hier ook altijd fijn te lezen dat er meer nachtbrakers zijn. “In het echt” hoor ik vaak alleen positieve verhalen (waar ik ook twijfels bij heb...).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:43 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ik hoop dat je verwachting een beetje bijgesteld is door alle bovenstaande verhalen, want met 9 weken al hopen op een doorslapend kind is wel wat optimistisch![]()
Nou, dat dus! Vooral m'n schoonouders vind ik lastig. Die "geloven niet" in clusteren bijvoorbeeld, en vinden dat we wel erg veel flessen geven 's avonds. Kind hoeft overdag niet meer en 's avonds wil ze ieder uur een klein flesje. Is doodnormaal, maar vroeger bestond dat blijkbaar niet, of zij hebben het nooit ervaren. Ze zeggen dat we het gewoon op onze manier moeten doen dus ze zeggen niet per se direct iets, maar door te blijven benoemen "goh, alweer een fles?" enzo, wordt het steeds irritanter.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:30 schreef automatic_ het volgende:
Overigens vind ik het hier ook altijd fijn te lezen dat er meer nachtbrakers zijn. “In het echt” hoor ik vaak alleen positieve verhalen (waar ik ook twijfels bij heb...).
Hier ook. Zelfs de smakeloze (waar geen verpoederde groente ofzo opzitten) worden enthousiast ontvangen.quote:
We slapen hier niet met hem in bed. Alleen als we hem vasthouden. Dat gebeurt soms en dan slaap ik wel half zittend maar echt uitgerust word ik er niet van (en dan hebben we het nog niet over mijn rugquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:37 schreef Ticootje het volgende:
Oh door de jaren heen heb ik gewoon geleerd niet teveel in detail te treden.
Hoe gaat het -> goed
Druk zeker -> ach ja wat is druk
Hoe zijn de nachten -> ja gaat opzich wel
Enz enz
Bottom: wat nou als je m gewoon tegen je aan geplakt houdt?
Slaapt dan iedereen beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit! Zo persoonlijk. Zulke dingen voelen voor iedereen anders.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:20 schreef Ticootje het volgende:
Ieder moet lekker doen wat goed voelt.
Zo is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |