SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die schommel is ook favoriet bij Thomas, hij moet altijd schaterlachen in dat ding![]()
Wij hebben laten inenten. Dat zou je niet moeten uitstellen vind ik.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat een lekkertje
hier was t telefoongesprek van t CB hoe gaat het? goed. Super.
geen vraag naar gewicht, lengte of wat dan ook.
alleen nog de bevestiging voor de 11 maanden vaccinatie. welke gepland staat met 11+2
Hoe denken jullie over de situatie nu met vaccineren en corona? als in wil je dat je kind nu even minder weerstand gaat hebben? of stellen jullie uit?
en verder echt t dilemma over schommel. We willen een schommel, maar met of zonder glijbaan? en is t als met, dan verstandig om dat nu al te doen, of kun je dan beter wachten met het geheel tot meneer groter is?
Heb ik ook gewoon gedaan.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De 11 maanden prik stel ik niet uit. De 14 maanden prik waarschijnlijk wel.
quote:Op maandag 1 juni 2020 12:37 schreef taxibabe het volgende:
Hij is idd best lang, er zit overigens wel een afwijking in de curve met de laatste weging. Hij is wel fors aangekomen, maar dat vind ik niet erg haha. Ik heb nog de papieren van mij van het CB, ik woog pas met 14 maanden 10 kilo
Bas z'n curve ziet er niet uit. Laatste meting lag hij geen seconde stil dus ik vraag mij af of het wel betrouwbaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die schommel is ook favoriet bij Thomas, hij moet altijd schaterlachen in dat ding![]()
Maar dit dus, WHO
http://imgur.com/a/tzRrn39
Volgens de weegschaal thuis zou hij nu zo'n 9 kg wegen en zit hij weet op -1. Ach, nog anderhalve week en dan mag hij weer![]()
CB is hier alleen open voor de afspraken met vaccinatie en echt noodzakelijke afspraken. Rest gaat telefonisch.
Die schommel heeft onze Thomas ookquote:Op maandag 1 juni 2020 11:01 schreef taxibabe het volgende:
Heerlijke jongens Ticootje! Maatje 74/80 heeft Thomas ook al. T-shirts heeft hij maat 80, ik vind het qua dikte ook wel meevallen, maar hij is dikker dan op de foto lijkt.
Qua vaccineren, in het begin van de corona moest ik wel vaccineren ivm interval van de vorige, ik had hem liever uitgesteld. De 11 maandenprik duurt nog ff
Wij hebben deze schommel: https://vdxl.im/8718475727620_a_en_hd.jpg
Ik leg hem in alleen romper en zomerslaapzak in bed en als ik naar bed ga, leg ik een dun dekentje nog opquote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind Thomas ook niet dik
Vaccineren stellen wij niet uit. Hij heeft niet overdreven veel last ervan (beetje hangerig, beetje uit z'n hum) en ik wil hem gewoon beschermen tegen alles wat daarbuiten is. We doen aan social distancing dus een korte verminderde weerstand moet niet uitmaken en op lange termijn zijn er veel ergere ziektes dan Corona voor een baby.
Als de slaapkamer 22-23 graden is, is een romper+zomerslaapzak+lakentje dan genoeg? 's Avonds denk ik dat mijn smurfje een warmbloedig exemplaar is, 's ochtends zijn zijn handjes en hoofdje koel. Heb er vannacht om 5 uur toch maar een dekentje bijgelegd.
De Pebble! Ik ga inderdaad even het boekje opzoeken.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:23 schreef douche-eendje het volgende:
QuattroF, welk type heb je? Het staat sowieso in de handleiding en kan per soort MC verschillen.
En het gaat alleen nog maar leuker worden. Bas zwaait en zegt 'hallow' of 'da'. Echt, om op te vreten zo schattig.
Had je die uit de MC gehaald? Zo niet, klepje aan de achterkant openen. Daar zit hij in. Wij hadden de pebble plus, die verkleiner moest er rond 60cm uit geloof ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:40 schreef QuattroF het volgende:
[..]
De Pebble! Ik ga inderdaad even het boekje opzoeken.
Ach wat schattig!Ik kijk daar echt naar uit.
Haha wauw, dat is een verschil! Mijn meisje is niet zo groot. Met de geboorte was ze ongeveer 3300 gram denken we (moeilijk in te schatten omdat ze pas na haar operatie en dus vol vocht en slangetjes gewogen werd). Ze zit iets onder de 0-lijn. Maar de laatste meting was vorige week en sindsdien lijkt ze echt een heel stuk zwaarder dus ik denk dat ze een groeispurtje aan het maken is!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:17 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Haha quattro! Ik moest echt even kijken naae het gewicht van jouw kleine. Mijnes is 11 weken en 6.45 kg gisteren 😂 Maar die was al 4,6 bij geboorte.
Fijn die discussie over wat aan in bed. Ik was ook aan het twijfelen. Het is hier nu al 24 graden in de kamer. Ik heb zo’n puckababy ‘cool’, van tencel materiaal. En daar leg ik haar dan met een rompertje in. We doen het liefst ook nog een lakentje over haar beentjes, anders gaan die steeds de lucht in en slaapt ze nog niet 😂
Mooizo😃 hoe gaat het nu met jullie? Zo te horen doet ze het heel goed!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:01 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Haha wauw, dat is een verschil! Mijn meisje is niet zo groot. Met de geboorte was ze ongeveer 3300 gram denken we (moeilijk in te schatten omdat ze pas na haar operatie en dus vol vocht en slangetjes gewogen werd). Ze zit iets onder de 0-lijn. Maar de laatste meting was vorige week en sindsdien lijkt ze echt een heel stuk zwaarder dus ik denk dat ze een groeispurtje aan het maken is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |