Goeie vraag. Ik heb hem even een mention gegeven. Dat is jou niet gelukt zo te zien.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:16 schreef Hathor het volgende:
Ik ben hier ook regelmatig geconfronteerd met schokkende beelden en teksten, wat schuift dat @Danny?
We krijgen per edit een paar cent, per slotje een euro, en per ban 25 euro.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:10 schreef Scheepskok het volgende:
[i]Facebook betaalt in totaal 52 miljoen dollar (48 miljoen euro) aan moderatoren die een stoornis hebben overgehouden aan het beoordelen van schokkende berichten, schrijft The Guardian woensdag.
Sja, hoe zit het hier eigenlijk?![]()
Bron: https://www.nu.nl/tech/60(...)rde-moderatoren.html
Enig idee hoeveel R&P mods binnen harken?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We krijgen per edit een paar cent, per slotje een euro, en per ban 25 euro.
Topics verplaatsen naar een ander forum levert ook wat op. Als je tien jaar in dienst heb heb je recht op een laptop van Fok die je dan kan gebruiken als je je Fok-Mod-T-shirt draagt die je kreeg nadat je je 500e slotje had gezet.
Elke note is daarnaast 2 euro vijftig wat in de laatste jaren vanwege inflatie iets gestegen is. Als die note niet terecht is moeten we vijftig cent terug betalen.
Indien we voortijdig ons dienstverband beeindigen, lekken of te weinig users een ban aansmeren moeten we deze laptop dan weer inleveren.
Na 12,5 jaar dienst heb je recht op een bonus die Danny per mod bekijkt (als je een lekker wijf bent krijg je meer heb ik begrepen van enkelen. Als je nieuw bent zoals @:Lonaa heb je het eerste jaar nergens recht op en zijn die modacties bij het salaris van de forumcollega's inbegrepen.
Indien je als mod promoveert naar bijvoorbeeld FA dan verdubbelt elk bedrag en daar hebben ze volgens mij nog extra bonussen als ze langere bans uitdelen maar dat weet ik niet precies, vermoedelijk @:Straatcommando. kan daar wel wat over vertellen.
Meer wil ik over de beloningen niet kwijt, maar ik ga Danny even mailen want een miljoen haal ik denk ik net niet.
Groepstherapie voor fokmods lijkt me ook geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:10 schreef Scheepskok het volgende:
Betere werkomstandigheden voor moderatoren
Daarnaast moet Facebook de werkomstandigheden van moderatoren veranderen. Het bedrijf zegt onder meer coachingsessies met professionele gezondheidszorgadviseurs op te zetten voor zijn werknemers.
Ook moeten algoritmes op Facebook ervoor zorgen dat minder schadelijk beeld de werknemers bereikt en komen er maandelijkse groepstherapiesessies.
En hoe zit het verder met de sexuele intimidatie op de werkvloer?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We krijgen per edit een paar cent, per slotje een euro, en per ban 25 euro.
Topics verplaatsen naar een ander forum levert ook wat op. Als je tien jaar in dienst heb heb je recht op een laptop van Fok die je dan kan gebruiken als je je Fok-Mod-T-shirt draagt die je kreeg nadat je je 500e slotje had gezet.
Elke note is daarnaast 2 euro vijftig wat in de laatste jaren vanwege inflatie iets gestegen is. Als die note niet terecht is moeten we vijftig cent terug betalen.
Indien we voortijdig ons dienstverband beeindigen, lekken of te weinig users een ban aansmeren moeten we deze laptop dan weer inleveren.
Na 12,5 jaar dienst heb je recht op een bonus die Danny per mod bekijkt (als je een lekker wijf bent krijg je meer heb ik begrepen van enkelen. Als je nieuw bent zoals @:Lonaa heb je het eerste jaar nergens recht op en zijn die modacties bij het salaris van de forumcollega's inbegrepen.
Indien je als mod promoveert naar bijvoorbeeld FA dan verdubbelt elk bedrag en daar hebben ze volgens mij nog extra bonussen als ze langere bans uitdelen maar dat weet ik niet precies, vermoedelijk @:Straatcommando. kan daar wel wat over vertellen.
Meer wil ik over de beloningen niet kwijt, maar ik ga Danny even mailen want een miljoen haal ik denk ik net niet.
Daar krijgen we zo nu en dan les in, het lukt steeds beter om mensen te intimideren.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
En hoe zit het verder met de sexuele intimidatie op de werkvloer?
Die oude groep is ineens weggegaan omdat ze het volgens mij niet eens waren met de beloningen en kregen toen een oprotpremie van een ton p.p dacht ik. De huidige generatie valt nog in de newbieschaal en gezien hun profiel (net even snel gekeken) vallen ze bij de onderste categorie, de 'nog-niet-bestand-tegen-stress'-categorie en krijgen dus het minimumfokloon.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel R&P mods binnen harken?
Ik merk er andes verdomd weinig van.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar krijgen we zo nu en dan les in, het lukt steeds beter om mensen te intimideren.
neuken met crewleden onderling is toegestaan, mits je je bek d'r over houdt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat je zelf plaatst telt denk ik niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:16 schreef Hathor het volgende:
Ik ben hier ook regelmatig geconfronteerd met schokkende beelden en teksten, wat schuift dat @:Danny?
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat je zelf plaatst telt denk ik niet.
Hier in Barcelona zit Facebook ook, ook die content moderatorsquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat werken daar voor sneeuwvlokken joh___!!!
rechtse users laten bannen levert trouwens meer op dan linksequote:Op woensdag 13 mei 2020 16:23 schreef Hathor het volgende:
Maar ik snap nu ook meteen waarom ik zo vaak een ban krijg.
Kijk, dat bedoel ik nou.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
rechtse users laten bannen levert trouwens meer op dan linkse
We zoeken vast ergens nog enkele mods, be part of it !!quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Wat een golddiggers die FOK!-Mod's![]()
![]()
De meeste mensen zijn wel wat gewend maar als je tig onthoofdingen/martelingen/verkrachtingen per week moet bekijken dan gaat dat menigeen op den duur niet in de koude kleren zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:16 schreef BasEnAad het volgende:
Als je niet tegen die beelden kan, waarom is dat dan je baan?
Kettingzaag genot.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier in Barcelona zit Facebook ook, ook die content moderators
Ken mensen die content uit Zuid-Amerika moeten doen, die krijgen echt wel gruwelijke dingen te zien, van die Mexicaanse kartels etc
Zou FB hier nu een primeur leggen? Gaat dat straks ook bij bijv. Twitter/Insta of weet ik waar gebeuren? Of is dit "only-in-America" ?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn wel wat gewend maar als je tig onthoofdingen/martelingen/verkrachtingen per week moet bekijken dan gaat dat menigeen op den duur niet in de koude kleren zitten.
Is ook een interessante docu over:
Denk dat mensen wel denken het aan te kunnen. En dan blijkt het na een paar maanden toch wel heel belastend te zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:16 schreef BasEnAad het volgende:
Eens, positieve note +1quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:46 schreef Hallojo het volgende:
Wat een onzin. Alle mods hebben een stoornis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eens, positieve note +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eens, positieve note +1Terechte noteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
Dit is duidelijk een post van iemand die de Fappening-pics van Maggie de Block nog niet onder ogen is gekomenquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:16 schreef BasEnAad het volgende:
Hm eigenlijk kan ik wel een leuke Maserati erbij gebruiken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We zoeken vast ergens nog enkele mods, be part of it !!
Precies de ene zijn horror de ander zijn vermaakquote:
Ik zou haar doenquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is duidelijk een post van iemand die de Fappening-pics van Maggie de Block nog niet onder ogen is gekomen
Daarom pakken we ook subsidie op jouw fawakaquote:
geef beetje danquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daarom pakken we ook subsidie op jouw fawaka
Zoiets went toch? De eerste paar filmpjes zijn misschien wel schokkend maar later doet het je niets meer. Tenminste, zo werkte dat bij mij toen ik jaaaaaaaaaaaren geleden sites als rotten.com ontdekte. Die onthoofdingsfilmpjes van IS enzo doen mij niets meer. Niet dat ik er graag naar kijk, want het blijft gruwelijk, maar ik krijg er geen nachtmerries ofzo van.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat mensen wel denken het aan te kunnen. En dan blijkt het na een paar maanden toch wel heel belastend te zijn.
Ooit een interview gelezen van zo'n gast en die zei ook dat het verloop echt absurd hoog was. Als je er een jaar werkte was je een veteraan.
Dit jaar is gewoon kuD voor iedereenquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel blij dat ik over 5 maanden eindelijk wat kan gaan verdienen. Nu ik dit jaar ook niet kan werken op alle festivals is het wel een schamel jaar zo.
Blijkbaar went het bij de meeste mensen toch niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zoiets went toch? De eerste paar filmpjes zijn misschien wel schokkend maar later doet het je niets meer. Tenminste, zo werkte dat bij mij toen ik jaaaaaaaaaaaren geleden sites als rotten.com ontdekte. Die onthoofdingsfilmpjes van IS enzo doen mij niets meer. Niet dat ik er graag naar kijk, want het blijft gruwelijk, maar ik krijg er geen nachtmerries ofzo van.
Ik heb vernomen dat achter de schermen Knorretje best intimiderend kan overkomenquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |