7 keer? Heb ik iets gemist????quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Leuk verhaal maar Hamilton kan er wel even op wijzen dat híj 7x kampioen is geworden en Vettel hem niet echt het vuur aan zijn schenen heeft gelegd. Als we nou de afgelopen paar jaar een gevecht hadden gezien in de top 3, had Mercedes een punt maar het kampioenschap is al jaaaren zo spannend als
Net als bij voetbal gaat de FIA dit jaar de kampioen aanwijzenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Bovendien schijnt Vettel nogal speciale wensen te hebben met betrekking tot de achterkant van de wagen...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Leuk verhaal maar Hamilton kan er wel even op wijzen dat híj 6x kampioen is geworden en Vettel hem niet echt het vuur aan zijn schenen heeft gelegd. Als we nou de afgelopen paar jaar een gevecht hadden gezien in de top 3, had Mercedes een punt maar het kampioenschap is al jaaaren zo spannend als
Die moet los staan toch? Draaien ze de boutjes er toch een halve slag uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:20 schreef aesop het volgende:
[..]
Bovendien schijnt Vettel nogal speciale wensen te hebben met betrekking tot de achterkant van de wagen...
Kwam dat door Vettel dat hij Hamilton het vuur niet aan de schenen kon leggen, of lag het aan de auto?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Leuk verhaal maar Hamilton kan er wel even op wijzen dat híj 6x kampioen is geworden en Vettel hem niet echt het vuur aan zijn schenen heeft gelegd. Als we nou de afgelopen paar jaar een gevecht hadden gezien in de top 3, had Mercedes een punt maar het kampioenschap is al jaaaren zo spannend als
Iedereen van het huidige F1 kan kampioen worden in een de Mercedes.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kwam dat door Vettel dat hij Hamilton het vuur niet aan de schenen kon leggen, of lag het aan de auto?
Dus Hamilton kan wel wijzen, maar dat zou de positie van Mercedes alleen maar sterker maken. Zelfs Bottas zou kampioen zijn geworden in een Mercedes. Dus zou Vettel het ook wel moeten lukken toch?
Ligt eraan wie de teamgenoot is natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Iedereen van het huidige F1 kan kampioen worden in een de Mercedes.
Zo'n fake house speelde nog een grote rol in een aflevering van Sherlock:quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap dus echt totaal niet de keuze voor Baku
Geen idee. Als op 1 rijdt en zelf de muur in stuurt ligt dat niet aan de auto.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kwam dat door Vettel dat hij Hamilton het vuur niet aan de schenen kon leggen, of lag het aan de auto?
Mercedes is gewoon de meest dominante wagen (al jaren) en alle dreiging richting Hamilton komt van z’n teamgenoot. Dat Vettel onder druk nog wel es niet thuis geeft werkt natuurlijk niet mee. Maar een echt gelijkwaardige auto over een heel seizoen genomen is de Ferrari natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geen idee. Als op 1 rijdt en zelf de muur in stuurt ligt dat niet aan de auto.
Als hij Leclerc voor moet laten die 8 seconden achter ligt ligt dat ook niet aan de auto.
Vooralsnog is er weinig dreiging richting Hamilton geweest de laatste jaren, op Rosberg na. En dat debacle wil Mercedes niet nog eens denk ik , dus het is ook niet verstandig om daar Hamilton mee onder druk te zetten
En wat doet Nederland? Nog steeds geen duidelijkheid welke sportwedstrijden zonder publiek wel of niet als evenement tellen....quote:De Grand Prix van België zou op 30 augustus achter gesloten deuren kunnen worden verreden. Dat heeft de Waalse regering vrijdagochtend bekendgemaakt.
Mercedes zou wel gek zijn. Die gebruiken al jaren de suprematie van Mercedes om Hamilton als groot kampioen af te schilderen, want dat is belangrijk voor de Mercedes marketing.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus Hamilton kan wel wijzen, maar dat zou de positie van Mercedes alleen maar sterker maken. Zelfs Bottas zou kampioen zijn geworden in een Mercedes. Dus zou Vettel het ook wel moeten lukken toch?
Maar een Duitser in een Duitse wagen is natuurlijk ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mercedes zou wel gek zijn. Die gebruiken al jaren de suprematie van Mercedes om Hamilton als groot kampioen af te schilderen, want dat is belangrijk voor de Mercedes marketing.
Dat is hartstikke verkeerd. Mercedes leed juist onder het degelijke oude mannen imago. Ondanks zijn humor gaat een family man als Vettel daar niks voor betekenen. Bovendien is het een Duitser, dus gaat de hele Engelstalige pers dan van de daken schreeuwen dat het allemaal alleen maar aan de auto ligt en dat de F1 op deze manier niks meer aan is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar een Duitser in een Duitse wagen is natuurlijk ook niet verkeerd.
Vind ik eigenlijk niet. Prima coureur als alles meezit, qua pure snelheid een van de topcoureurs zoals er meestal wel een stuk of 3 tegelijk zijn maar de grootsheid komt volledig op conto van Mercedes, met afstand het meest superieure team met de meest superieure auto uit de geschiedenis van de F1.quote:En Mercedes hoeft Hamilton niet als een groot kampioen af te schilderen. Dat doen z’n 6 wereldtitels al. Nee het is niet de beste coureur allertijden maar z’n palmares is indrukwekkend, en dat maakt hem toch zeker een groot coureur.
Het is verdomd moeilijk op regelmatige basis poles, overwinningen en wereldtitels pakken als je auto niet dominant is. De onderlinge verschillen tussen de coureurs zijn een stuk kleiner dan 20-30 jaar terug. Dat Mercedes zo goed is, daar kun je Hamilton niet op afrekenen. Want als een echt goed coureur in een snelle auto zit, is die coureur plotsklaps niet meer zo goed, want snelle auto.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is hartstikke verkeerd. Mercedes leed juist onder het degelijke oude mannen imago. Ondanks zijn humor gaat een family man als Vettel daar niks voor betekenen. Bovendien is het een Duitser, dus gaat de hele Engelstalige pers dan van de daken schreeuwen dat het allemaal alleen maar aan de auto ligt en dat de F1 op deze manier niks meer aan is.
[..]
Vind ik eigenlijk niet. Prima coureur als alles meezit, qua pure snelheid een van de topcoureurs zoals er meestal wel een stuk of 3 tegelijk zijn maar de grootsheid komt volledig op conto van Mercedes, met afstand het meest superieure team met de meest superieure auto uit de geschiedenis van de F1.
De TV-uitzending is zo'n beetje de enige bron van inkomsten, dus daar moet het van betaald worden lijkt me.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de rekening gaat betalen van een Belgische GP die achter gesloten deuren gehouden wordt.
Hij had kunnen laten zien dat hij een groot coureur was in een competitieve auto van een absoluut topteam, maar toen werd hij verslagen door Button en om de oren gereden door Vettel en viel hij vooral op door brokken te maken. Hij werd ook verslagen door Rosberg en hij worstelt nog flink wat met invalkracht Bottas. Dat vind ik geen kenmerken van grootsheid. De manier waarop hij met zeldzame tegenslag omgaat ook niet en zijn kwalificatiestatistiek is ook helemaal niet denderend als je naar het kwalificatieduel met zijn teamgenoten kijkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is verdomd moeilijk op regelmatige basis poles, overwinningen en wereldtitels pakken als je auto niet dominant is. De onderlinge verschillen tussen de coureurs zijn een stuk kleiner dan 20-30 jaar terug. Dat Mercedes zo goed is, daar kun je Hamilton niet op afrekenen. Want als een echt goed coureur in een snelle auto zit, is die coureur plotsklaps niet meer zo goed, want snelle auto.
Dus ja, ik vind Hamilton een groot coureur.
Een coureur kan zich ook ontwikkelen, je kunt zijn prestaties wel proberen te bagataliseren door terug te grijpen naar het verleden, en de keren dat hij de fout in ging. Maar welk coureur maakt geen fouten? Welk coureur was vanaf dag 1 wereldtop? Max Verstappen maakte 2-3 jaar geleden ook nog domme fouten. Vettel net zo goed. Maar zodra een coureur zich ontwikkelt en vooraan gaat rijden, krijgt de auto en het team alle lof.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij had kunnen laten zien dat hij een groot coureur was in een competitieve auto van een absoluut topteam, maar toen werd hij verslagen door Button en om de oren gereden door Vettel en viel hij vooral op door brokken te maken. Hij werd ook verslagen door Rosberg en hij worstelt nog flink wat met invalkracht Bottas. Dat vind ik geen kenmerken van grootsheid. De manier waarop hij met zeldzame tegenslag omgaat ook niet en zijn kwalificatiestatistiek is ook helemaal niet denderend als je naar het kwalificatieduel met zijn teamgenoten kijkt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij had kunnen laten zien dat hij een groot coureur was in een competitieve auto van een absoluut topteam, maar toen werd hij verslagen door Button en om de oren gereden door Vettel en viel hij vooral op door brokken te maken. Hij werd ook verslagen door Rosberg en hij worstelt nog flink wat met invalkracht Bottas. Dat vind ik geen kenmerken van grootsheid. De manier waarop hij met zeldzame tegenslag omgaat ook niet en zijn kwalificatiestatistiek is ook helemaal niet denderend als je naar het kwalificatieduel met zijn teamgenoten kijkt.
Waarom is het zo moeilijk om iets toe te geven? Ik vind Hamilton ook een jankende idioot, maar geef gewoon toe dat Vettel er vrij weinig heeft gebakken na Red Bullquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ligt niet aan Vettel.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om iets toe te geven? Ik vind Hamilton ook een jankende idioot, maar geef gewoon toe dat Vettel er vrij weinig heeft gebakken na Red Bull
En dat allemaal omdat een aantal Britten hebben gezegd dat hij de beste aller tijden is....quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om iets toe te geven? Ik vind Hamilton ook een jankende idioot, maar geef gewoon toe dat Vettel er vrij weinig heeft gebakken na Red Bull
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |