quote:Op zondag 23 februari 2020 23:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Mijn overleden vader maar oke dankjewel
Damnquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:53 schreef Linkse_krijger het volgende:
Even de man zelf ook naar het topic halen om hem te confronteren met zijn walgelijke verzinsels
[..]
viesmadquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:01 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Tja @:Wollah is zieke debiel, beter laat hij zich een tijdje opnemen.
Laat ik doen bij mezelf door een hertje.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:07 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Pijp je maatje nog eens met je stoere praatjes op je 11m2
Randje dit hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:06 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Maar is je vader nou dood? Of alleen mentaal net als zijn zoon?
Valt wel mee toch? De beste man heeft een complete act verzonnen met een erfenis van 135.000 euro van zijn overleden vader en ineens leeft zijn vader weer en komt de erfenis van een tante.quote:
Ooooh, nou game on danquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:28 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? De beste man heeft een complete act verzonnen met een erfenis van 135.000 euro van zijn overleden vader en ineens leeft zijn vader weer en komt de erfenis van een tante.
Het enige wat je me kwalijk kunt nemen is dat ik mijn pijlen op een downie richt, dat is inderdaad niet zo aardig.
Volgens mij vindt hij de (negatieve) aandacht die hij door zijn mongoloïde capriolen krijgt oprecht leukquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:28 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? De beste man heeft een complete act verzonnen met een erfenis van 135.000 euro van zijn overleden vader en ineens leeft zijn vader weer en komt de erfenis van een tante.
Het enige wat je me kwalijk kunt nemen is dat ik mijn pijlen op een downie richt, dat is inderdaad niet zo aardig.
We kunnen hem ook met zn allen negeren en niet meer in zn topics postenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij de (negatieve) aandacht die hij door zijn mongoloïde capriolen krijgt oprecht leuk
Dat gaat toch niet gebeurenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We kunnen hem ook met zn allen negeren en niet meer in zn topics posten
Oh godquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
Heb alvast even de fiscus ingelicht voor je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |