Dat hoort ook bij servicequote:Op woensdag 13 mei 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Coolblue bezorgt hem binnen en neemt de oude mee maar staat niets over aansluiten
Het zķu kunnen dat een moderner machientje het beter droog krijgt. Of je gooit 'm te vol, want ik herken deze problemen echt niet.quote:
Hebben nog ruimte over.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
hoeveel doden willen ze daar ?
https://www.dailymail.co.(...)ack-Tube-trains.html
Geen dank!quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik stond net even de broodjes in de oven te doen. Maar dank voor de service!
Ik nam de taak over van budaquote:
Hij doet het nog prima op zich hoor. Alleen indicatie resttijd heeft ie niet, dat is wel lastig. Maar dat had ie dus sowieso al nooit. En een nieuwe kost kei duur.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zķu kunnen dat een moderner machientje het beter droog krijgt. Of je gooit 'm te vol, want ik herken deze problemen echt niet.
Een mannelijke panini?quote:
Een kaal knakworstje gaat mijn honger niet stillen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe mijn broek wel weer omlaag.
Bockworstquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kaal knakworstje gaat mijn honger niet stillen.
*noteertquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het enkelvoud van panini. Het is 1 panino en 2 panini, zo is mij in Italië geleerd.
quote:
Ik leer dingen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het enkelvoud van panini. Het is 1 panino en 2 panini, zo is mij in Italië geleerd.
Sorry grote Geitenbrijerquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He bah Ome Willem IJsdraakje, dat lusten die kinderen toch niet?
gemeente Foquevillequote:Op woensdag 13 mei 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met dank aan een vriendelijke bakker in het pittoreske stadje Riva del Garda
Kwiwi! We hebben een Comomeer nodig. Ga eens makenquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen verkeerde locatie. Alleen dan nog liever het Comomeer.
Heb ik ook een keer gehad ja. Een paar politiek incorrecte antwoorden wist mooi te voorkomen dat ik op TV kwamquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
Vriend komt vanavond op tv![]()
. Je kunt ook niet meer rustig boodschappen doen. Kregen een microfoon onder onze snufferd geduwd. Ik wilde niet en liep weg maar hij liet zich interviewen
.
JE MOEDER!!!quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad ja. Een paar politiek incorrecte antwoorden wist mooi te voorkomen dat ik op TV kwam
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANKquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad ja. Een paar politiek incorrecte antwoorden wist mooi te voorkomen dat ik op TV kwam
Je kans om ontdekt te worden...quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was de derde kans in m'n leven op tv te komen geloof ik en ik ben alle keren weggelopen of op de achtergrond gaan staan.
Daarom.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's wel gewoon waar natuurlijk
Stond met je slipje te zwaaien zeker?quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond bij een concert van Robbie Williams volgens mij vrij pontificaal op beeld toen het op tv werd uitgezonden.
Nee ik hing half op het podium om de songlist te bemachtigen, Robbie was toen al van het podium en Katja Schuurman deed een praatjequote:Op woensdag 13 mei 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond met je slipje te zwaaien zeker?
Gelukt?quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik hing half op het podium om de songlist te bemachtigen, Robbie was toen al van het podium en Katja Schuurman deed een praatje
Nee ging over agressie tegen buschauffeurs in Ede. Wat ik daar van vond. Nou was ik op dat moment zelf best nijdig op buschauffeurs in Ede wegens grote vertragingen en random uitval. Dus ik zei zoiets van "Nja, kan er niet wakker van liggen, ze vragen er zelf om".quote:
Ah, die mening paste niet bij het verhaaltje dat ze al hadden bedachtquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ging over agressie tegen buschauffeurs in Ede. Wat ik daar van vond. Nou was ik op dat moment zelf best nijdig op buschauffeurs in Ede wegens grote vertragingen en random uitval. Dus ik zei zoiets van "Nja, kan er niet wakker van liggen, ze vragen er zelf om".
Gingen ze snel naar iemand anders
Raar vrouwengedrag is dat eigenlijk hč?quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond met je slipje te zwaaien zeker?
Zegt de man die de halve dag met zijn broek op zijn enkels zitquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar vrouwengedrag is dat eigenlijk hč?
Is allemaal een act.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zegt de man die de halve dag met zijn broek op zijn enkels zit
*checked zijn webcamquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zegt de man die de halve dag met zijn broek op zijn enkels zit
Wat doe jij in Ede.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ging over agressie tegen buschauffeurs in Ede. Wat ik daar van vond. Nou was ik op dat moment zelf best nijdig op buschauffeurs in Ede wegens grote vertragingen en random uitval. Dus ik zei zoiets van "Nja, kan er niet wakker van liggen, ze vragen er zelf om".
Gingen ze snel naar iemand anders
Denk het ook ja. Deugkneuzen in die griffogordelquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, die mening paste niet bij het verhaaltje dat ze al hadden bedacht
Is wel een journalistentrekje hoorquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Deugkneuzen in die griffogordel
Ach ja, ik heb het overleefd. Was mijn eerste optreden op Google Street Viewquote:
Ja staat naast mn toiletquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft er iemand mijn fruit trommeltje gezien ?
quote:
Dan heeft haagsie straks dus lekker rijpe banaantjes is zijn fruittrommetjequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft er iemand mijn fruit trommeltje gezien ?
*overrijpequote:Op woensdag 13 mei 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Dan heeft haagsie straks dus lekker rijpe banaantjes is zijn fruittrommetje
We zien je wel weer ergens bovendrijvenquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
Vanaf vannacht/morgenochtend ff tijdje van de radar. Satteliet verbinding is er niet onderweg naar en in Svalbard. Daarna is t afwachten of we Europees bereik hebben in Barentsburg.
Mn Russische sim kaart ja niet meer geldig.
Die bruine rakkers sowiesoquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zien je wel weer ergens bovendrijven
Drukfoutquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft naast de plee gelegen. Duuuhhhh
Vanavond nog even uitlaten, dan kan ze weer voor drie dagen de kooi in.quote:
Lief.quote:
Mijn oma had de laatste paar jaar graag "Tokkelroom". Goed vermaak, aangeschoten oma.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:19 schreef Karzai het volgende:
Dronk mijn oma altijd als we op visite waren en kletste dan je oren van je kop vervolgens
Herkenhaarquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:19 schreef Karzai het volgende:
Dronk mijn oma altijd als we op visite waren en kletste dan de oren van je kop vervolgens
Woningbouw?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
nu vraag ik mij ineens af als die ruimte tussen mijn plafond en de vloer van de bovenwoning wordt ingespoten of dat wel mag. Van wie is die ruimte?
Zou dat niet op de splitsingakte staan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
nu vraag ik mij ineens af als die ruimte tussen mijn plafond en de vloer van de bovenwoning wordt ingespoten of dat wel mag. Van wie is die ruimte?
misschien. Heb die zo snel niet bij de hand. Heb het wel aan de beheerder van onze vve gevraagdquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat niet op de splitsingakte staan?
hoezo niet van de eigenaari van de boven woning? Die ruimte deel je toch?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dan is het gewoon van jou.
Goede vraag eigenlijk..quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo niet van de eigenaari van de boven woning? Die ruimte deel je toch?
Wat ik zo snel zag in m'n googlerondje, is dat het nog wel eens tot gemeenschappelijke ruimte gerekend wordt. Maar da's net hoe het afgesproken is, denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien. Heb die zo snel niet bij de hand. Heb het wel aan de beheerder van onze vve gevraagd
Welke zoekterm heb je gebruikt?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik zo snel zag in m'n googlerondje, is dat het nog wel eens tot gemeenschappelijke ruimte gerekend wordt. Maar da's net hoe het afgesproken is, denk ik.
vloer plafond appartement eigendomquote:
Dat is een goede vraag. Staat dat niet in de splitsingsakte?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Uhuquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar zou wel ergens getekend moeten zijn. In theorie.
Maar vooral deze lijkt relevante info te hebben: https://www.advocaten-amsterdam.nl/1357/geschil-vve-verbouwingquote:
thnx. Hoop dat ze snel reageert danquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar vooral deze lijkt relevante info te hebben: https://www.advocaten-amsterdam.nl/1357/geschil-vve-verbouwing
Hebben jullie 1x per jaar vergadering?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thnx. Hoop dat ze snel reageert dan
Whiskers weet hier alles van als juriste.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Staat dat niet in de splitsingsakte?
O, spuit 11.
ja geloof het welquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben jullie 1x per jaar vergadering?
Kilometertje of 10 gelopen.quote:
wat dan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zooooo. Wat ben ik goed bezig vandaag
Iedere dag is anders bij jouquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zooooo. Wat ben ik goed bezig vandaag
Mja sorryquote:
quote:
Die zit er uiteindelijk niet bij.quote:
leukquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zit er uiteindelijk niet bij.Het rokje wel.
Pics?!quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zit er uiteindelijk niet bij.Het rokje wel.
Ik heb stiekem al veel te veel zwemkleding voor mijn zwemfrequentie.quote:
Het is net verzonden joh.quote:
Je outfit of the day natuurlijk!quote:
Echt? Ik heb het gevoel dat elke dag op de vorige lijktquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedere dag is anders bij jou
iets leuks?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bezig met de lancering van een nieuw product.
Is goed.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het gevoel dat elke dag op de vorige lijkt
Zal ik jou komen vervangen tijdens je sabbatical?
Wij ook, de volte over Starlink onderhandelingen zijn open, we zullen ze krijgen die 5G mongolen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bezig met de lancering van een nieuw product.
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin niet om half vijf hoor
je moest eens weten wat ik bij mezelf kanquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel een nieuwe skill ontwikkeld. French braid, ik kan het bij mezelf.
Pics!quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan er echt niet tegen als vrienden zeggen wow wat loop je er netjes bij.!
quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je moest eens weten wat ik bij mezelf kan
moet je er ook niet zo netjes bij lopen :pquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Loop je in je galajurk te paraderen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Ja nee maar het is ook echt bullshit.. Zou best netjes zijn hoor maar ik loop vet vaak zo erbijquote:
Nee haha komt door mijn jas in combi met mijn kleding. Ik noem mezelf altijd alternatief gecombineerd met netjes.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Loop je in je galajurk te paraderen?
Een zwarte hoodie met een pencil dress?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha komt door mijn jas in combi met mijn kleding. Ik noem mezelf altijd alternatief gecombineerd met netjes.![]()
Doe nou ff pihiiiiicsquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha komt door mijn jas in combi met mijn kleding. Ik noem mezelf altijd alternatief gecombineerd met netjes.![]()
Hahaha ik draag geen vet strakke jurken hoor.. Dat ziet er niet uit bij mij.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een zwarte hoodie met een pencil dress?
Mollig?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha ik draag geen vet strakke jurken hoor.. Dat ziet er niet uit bij mij.!
Ja kan ook niet eens want heb geen spiegel om foto's in te maken en heb geen zin in moeilijk doen met timer enz.quote:
Ja ik ook niet gvdquote:
Ik heb zelfs wel wat over hier en daarquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook niet gvdMaar ben wel tevreden met mezelf hoor. Je moet het toch doen met wat je hebt haha.
Ik was ooit nog veel meer niet skinnyquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook niet gvdMaar ben wel tevreden met mezelf hoor. Je moet het toch doen met wat je hebt haha.
Ach als ik straks weer minder thuis zit dan vreet ik ook wel weer minder en val ik vast wel weer af. Was wel goed bezig tot corona kwam en toen ging ik weer veel vreten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wel wat over hier en daar
Ik minder en ik heb teveel tijd nu om de voorraadkast leeg te eten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik beweeg juist veel meer dankzij corona
Zie je het al terug in je gewicht? Of doe je het daar niet voor?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik beweeg juist veel meer dankzij corona
nou ik heb nog niet op de weegschaal gestaan eigenlijkquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie je het al terug in je gewicht? Of doe je het daar niet voor?
Doe ik elke ochtend even. Maar ik kan tegenwoordig ook zonder weegschaal mijn gewicht raden op basis van wat ik eet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ik heb nog niet op de weegschaal gestaan eigenlijk
O, ja ik las hetquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:45 schreef Bos81 het volgende:
Die Dolfijn die vorige week in NL was gespot.
Ooooooooohquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:45 schreef Bos81 het volgende:
Die Dolfijn die vorige week in NL was gespot.
Ga ik zo ook doen, Eerst Sjefke uitlaten nogquote:
En de Frantic-factor natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik elke ochtend even. Maar ik kan tegenwoordig ook zonder weegschaal mijn gewicht raden op basis van wat ik eet.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
En dag @:buda en @:haags! En @:tt niet te vergeten.
Nu even niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe nou gezellig mee @:haags_mopperkontje
Ochtenden ben je op z'n lichtst, gewoon 's avonds voor het slapengaan metenquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik elke ochtend even. Maar ik kan tegenwoordig ook zonder weegschaal mijn gewicht raden op basis van wat ik eet.
Dat maakt niet uit. Het gaat niet om het concrete gewicht, maar om de trend.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ochtenden ben je op z'n lichtst, gewoon 's avonds voor het slapengaan meten
Ja dan ben je het zwaarst.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ochtenden ben je op z'n lichtst, gewoon 's avonds voor het slapengaan meten
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat niet om het concrete gewicht, maar om de trend.
Dat kun je beter aan je vrouw vragen.quote:
Spinazie is lekker johquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had spinazie op de planning staan. Maar ik weet niet of ik daar trek in heb.
je koopt niet erg slim in he?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer zelfgemaakte pasta-ovenschotel klussen. Omdat het op moet
Nee allemaal verse shit die ik lekker vind. Maar ja dat moet dus ALLEMAAL tegelijk opquote:
Oh jawel hoor. Maar een beetje vezelarm. Dus daar moet ik dan weer wat bij verzinnen etc.quote:
Jankerdquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
Poah powernapje gedaan.
Klaar voor een nachtje doorhalen en morgen nog een dagje
Als jij straks 2x 62x17m gaat aanvegen, zeeklaar maken, stabiliteit ff uitrekenen, 5u naar buiten varen en daarna nog eens 2x 62x17x13,5m gaat wassenquote:
heb je daar geen flippo's voor?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als jij straks 2x 62x17m gaat aanvegen, zeeklaar maken, stabiliteit ff uitrekenen, 5u naar buiten varen en daarna nog eens 2x 62x17x13,5m gaat wassenBest
ETA bed: morgen eind van de middag ergens
we zijn met 14 man aan boord.quote:
De rest ook doenquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nu dat zo wit is zie je hoe geel de rest is
door het roken, ik heb het grijs en groen geverfdquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker man, zo'n sigaretquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja net te vroegquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En net de definitieve bevestiging dat mijn vakantie niet doorgaat.
Waar had je anders heen gewild dan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
www.buff.comquote:
Waar zou je heen gaan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
oh die heb ik nog wel eentje uit Groenland. Ideale dingen welquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
nog een zootje buffjes besteld trouwens
Ik ben wel bereid om heel ver te gaan om geld terug te krijgen. Kan nog leuk worden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar had je anders heen gewild dan?
Volgens mij kun je deze zomer nog beter in een gevangenis zitten dan ergens op een strand met honderden regeltjes maar goed.
Oh dat had ik al lang geleden gecanceld dan, zelfquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh die heb ik nog wel eentje uit Groenland. Ideale dingen wel
Dan ben ik een aanzienlijke aanbetaling kwijt. Nee dankje.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat had ik al lang geleden gecanceld dan, zelf
Bleek bij navraag mee te vallen bij mijquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben ik een aanzienlijke aanbetaling kwijt. Nee dankje.
De volledige reissom moet nog betaald worden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bleek bij navraag mee te vallen bij mijEn na 6 weken had ik ook mijn geld terug. Benieuwd hoe lang dat bij jou gaat duren
quote:
En hoezo heet dat Ferrari dan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die portaal kraan
kan je wel eens een paar uur lang onbeschermd op staan met -oehoe
ruim 20 meter boven de bodem van het ruim
Omg is dit een foto van nu? Mooooiquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die portaal kraan
kan je wel eens een paar uur lang onbeschermd op staan met -oehoe
ruim 20 meter boven de bodem van het ruim
omdat je daarmee op john Deere snelheden over het dek tuftquote:
Dat is dan wel netjes. Daar wacht ik in het vervolg ook gewoon tot de laatste dag meequote:Op woensdag 13 mei 2020 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De volledige reissom moet nog betaald worden.
Lekker man. En ik maar lulpraatjes verzinnen bij managementgrafiekjesquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
o
[..]
omdat je daarmee op john Deere snelheden over het dek tuft
als je al onze luiken open gooit ben je 3u aan het klooien met dat ding.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dan wel netjes. Daar wacht ik in het vervolg ook gewoon tot de laatste dag mee
Nu snapje mijn lichte afkeer dus van kantoorbanenquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man. En ik maar lulpraatjes verzinnen bij managementgrafiekjes
Gewoon overal covid-19 de schuld geven.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man. En ik maar lulpraatjes verzinnen bij managementgrafiekjes
Wie?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
wat overarticuleert die Nicolette van dam zeg
heeft katja schuurman ook, beetje fake gaat het klinken danquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
wat overarticuleert die Nicolette van dam zeg
d maar ze kunnen 'm allebei krijgenquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
heeft katja schuurman ook, beetje fake gaat het klinken dan
Je hopperzuiger?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
id
[..]
d maar ze kunnen 'm allebei krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |