Dat hoort ook bij servicequote:Op woensdag 13 mei 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Coolblue bezorgt hem binnen en neemt de oude mee maar staat niets over aansluiten
Het zķu kunnen dat een moderner machientje het beter droog krijgt. Of je gooit 'm te vol, want ik herken deze problemen echt niet.quote:
Hebben nog ruimte over.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
hoeveel doden willen ze daar ?
https://www.dailymail.co.(...)ack-Tube-trains.html
Geen dank!quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik stond net even de broodjes in de oven te doen. Maar dank voor de service!
Ik nam de taak over van budaquote:
Hij doet het nog prima op zich hoor. Alleen indicatie resttijd heeft ie niet, dat is wel lastig. Maar dat had ie dus sowieso al nooit. En een nieuwe kost kei duur.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zķu kunnen dat een moderner machientje het beter droog krijgt. Of je gooit 'm te vol, want ik herken deze problemen echt niet.
Een mannelijke panini?quote:
Een kaal knakworstje gaat mijn honger niet stillen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe mijn broek wel weer omlaag.
Bockworstquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kaal knakworstje gaat mijn honger niet stillen.
*noteertquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het enkelvoud van panini. Het is 1 panino en 2 panini, zo is mij in Italië geleerd.
quote:
Ik leer dingen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het enkelvoud van panini. Het is 1 panino en 2 panini, zo is mij in Italië geleerd.
Sorry grote Geitenbrijerquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He bah Ome Willem IJsdraakje, dat lusten die kinderen toch niet?
gemeente Foquevillequote:Op woensdag 13 mei 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met dank aan een vriendelijke bakker in het pittoreske stadje Riva del Garda
Kwiwi! We hebben een Comomeer nodig. Ga eens makenquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen verkeerde locatie. Alleen dan nog liever het Comomeer.
Heb ik ook een keer gehad ja. Een paar politiek incorrecte antwoorden wist mooi te voorkomen dat ik op TV kwamquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
Vriend komt vanavond op tv![]()
. Je kunt ook niet meer rustig boodschappen doen. Kregen een microfoon onder onze snufferd geduwd. Ik wilde niet en liep weg maar hij liet zich interviewen
.
JE MOEDER!!!quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad ja. Een paar politiek incorrecte antwoorden wist mooi te voorkomen dat ik op TV kwam
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANKquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad ja. Een paar politiek incorrecte antwoorden wist mooi te voorkomen dat ik op TV kwam
Je kans om ontdekt te worden...quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was de derde kans in m'n leven op tv te komen geloof ik en ik ben alle keren weggelopen of op de achtergrond gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |