Wel sex zonder condoom?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja die sla ik liever ook over. Moet je weer een capsule/zalf halen, kun je weer een aantal dagen geen sex met condoom hebben....gedoe
Eerst werken en dat de hoofdpijn wegtuinieren?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Werken, tuinieren of de douchecabine schoonmaken. Werken heb ik zin in maar levert hoofdpijn op. Naar buiten gaan is gezond en moet gebeuren maar daar heb ik geen zin in. En die douchecabine kan nog wel een dag wachten.
Zo, nu is er weer 1,5 minuut voorbij.
Mag je geen sex met condoom na die capsules?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja die sla ik liever ook over. Moet je weer een capsule/zalf halen, kun je weer een aantal dagen geen sex met condoom hebben....gedoe
Had ie een stijve nek?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:20 schreef Clubsoda het volgende:
Ik masseerde net rode kool en nou ziet mijn hand eruit als het voorhoofd van Gorbatsjov![]()
Hier ligt er nog steeds regenwater op het zeil waaronder het hout voor de nieuwe loungebank ligt opgeslagen; droogt nog voor geen meter.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga tuinieren. Is beter. Ik kan stenen rapen, onkruid trekken op plaats 1, 2 of 3, wat zaaien en plaatsen markeren voor waar aardappels en pompoenen moeten komen. Ik denk er nog even een kwartiertje over na.
Nu nog aardappels poten? Het kan, maar is wel redelijk laatquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga tuinieren. Is beter. Ik kan stenen rapen, onkruid trekken op plaats 1, 2 of 3, wat zaaien en plaatsen markeren voor waar aardappels en pompoenen moeten komen. Ik denk er nog even een kwartiertje over na.
O ja die moet ik ook nog even testen of die nou echt kapot is, maar het zou zomaar kunnen dat deze de verhuizing OOK niet overleefd heeftquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:27 schreef golfer het volgende:
Ik ben in blijde (ver)afwachting van een nieuwe magnetron.
Als PostNL een beetje wil meewerken komt die vandaag nog voor 20:15.
De brokken en sliertjes-onderwerpen sla ik verder maar over.
Komt mij niet heel bekend voor. Verklaar u nader.....quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt mij niet heel bekend voor. Verklaar u nader.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had ie een stijve nek?
Sinds jouw bionische oordopjespost is mijn grootste wens je live tegenkomen in het dorp.
die onderbroek kan ook in de wasmand tot de volgende was dan lijkt mequote:Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jaja, je flikkert dus gewoon je vieze onderbroek onder de bank voor het ranzen, en vergeet m de hele week in de was te doen?
Hie doet nog al wat aannames. Een totale lockdown van 5 of misschien 4 weken en je bent er zo goed als vanaf. Echter hoeft er maar 1 besmetting ergens te overleven en het hele circus begint weer van voor af aan. Echter zal je dit keer niet nog een keer alles en iedereen binnen kunnen houden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
Als je dit leest ontgaat je toch langzaam iedere grip op hoop...
https://www.groene.nl/art(...)ie-in-de-loser-group
als je dat nou bij voorbaat niet had gedaan.. was de kans op benodigde capsule/zalf ook een stuk kleinerquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het enige tuinieren vandaag was de eitjes van vlinders uit de appelbomen knippen. Hopelijk dit jaar er wel op tijd bij.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |