Op de bank zitten, delayeren, desbetreffende layer op de leuning mikken, zodat je die straks mee kan nemen naar de badkamer, compleet vergeten.quote:
Dewattus?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Op de bank zitten, delayeren, desbetreffende layer op de leuning mikken, zodat je die straks mee kan nemen naar de badkamer, compleet vergeten.
Layering layering fietsie! Klaar voor alle omstandigheden. Warm? Laagie uit! Koud? Laagje drbij! Meestal naar mate ik langer thuis ben gaan er meer laagjes uit, want het liefst leef ik in een hempjequote:
Jaja, je flikkert dus gewoon je vieze onderbroek onder de bank voor het ranzen, en vergeet m de hele week in de was te doen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Layering layering fietsie! Klaar voor alle omstandigheden. Warm? Laagie uit! Koud? Laagje drbij! Meestal naar mate ik langer thuis ben gaan er meer laagjes uit, want het liefst leef ik in een hempje
Ik doe niet aan laagjes.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef Clubsoda het volgende:
Kom fiets, je kan heus Engels.
Ik heb de vriezer schoongemaakt. Driehonderd kilo ijs losgebiktEn de olifantgrijze klamboe opgehangen, mooi
Nu soep koken.
Dankjewel.quote:
Nee ik hou niet van goor ranzen. Ik ben een luxepopje en mijn undies zijn zelden ranzig, want op een cream cheese dag trek ik gewoon wat vaker een schone aan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jaja, je flikkert dus gewoon je vieze onderbroek onder de bank voor het ranzen, en vergeet m de hele week in de was te doen?
Ik welquote:
Een cream cheese dag?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van goor ranzen. Ik ben een luxepopje en mijn undies zijn zelden ranzig, want op een cream cheese dag trek ik gewoon wat vaker een schone aan.
Ik kan mijn Bosch gewoon pauzeren en dan gaat na een paar seconden de deur open. Ik vergeet regelmatig iets er in te doen. Dan kom ik een sok tegen die ik onderweg naar de wasmachine ben verloren ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel eens een reclame gezien van een wasmachine met een luikje waardoor je vergeten was er nog bij kon gooien tijdens het draaien. Dat was eigenlijk het enige waarvan ik op wasmachinegebied ooit heb gedacht "hmmm, lijkt me handig"
De welbekende pruttelkut.quote:
Brr. Bekend?quote:
Zit jij nou niet te doen of je dit niet kent kut.quote:
Wel best lekkerequote:Op woensdag 13 mei 2020 13:32 schreef Myraela het volgende:
Precies op de dag dat ik alles opeet wat los en vast in mijn huis zit, krijg ik een reep chocolade van m'n werk.
Ik zou stukkies overslaan, brokstukkies.quote:
Ja die sla ik liever ook over. Moet je weer een capsule/zalf halen, kun je weer een aantal dagen geen sex met condoom hebben....gedoequote:Op woensdag 13 mei 2020 15:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou stukkies overslaan, brokstukkies.
En het is te fris om gewoon ff buiten te gaan zitten...quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Werken, tuinieren of de douchecabine schoonmaken. Werken heb ik zin in maar levert hoofdpijn op. Naar buiten gaan is gezond en moet gebeuren maar daar heb ik geen zin in. En die douchecabine kan nog wel een dag wachten.
Zo, nu is er weer 1,5 minuut voorbij.
En dit zo nog 100x doen..mak an jij!quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Werken, tuinieren of de douchecabine schoonmaken. Werken heb ik zin in maar levert hoofdpijn op. Naar buiten gaan is gezond en moet gebeuren maar daar heb ik geen zin in. En die douchecabine kan nog wel een dag wachten.
Zo, nu is er weer 1,5 minuut voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |