Ik heb er gelukkig niet zoveel last van, maar het moet wel even opgelost wordenquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, dát was de bijwerking van 30 (oud) worden waar je laatst over mopperde![]()
Ik had toen geen idee waar je het over had.
Maar irritant hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah wat tof!quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:28 schreef Tele6 het volgende:
Oh en: ik ben weer wezen survivallen!
Nu zitten mijn handen vol bijna-blaren en de rest van mij zit vol schrammen, maar ik heb het toch maar mooi gedaan.
Je gaat zoveel harder als je met mensen samen traint. En als je niet halverwege een hindernis op kan houden, want hoe houd je op als je 4 m boven de grond hangt![]()
Nu proberen dit iedere week te doen, kijken hoe snel mijn spieren en mijn eelt terugkomen
quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig niet zoveel last van, maar het moet wel even opgelost worden.
Ik vind wel dat zorgverleners in staat zouden moeten zijn om daar enigszins soepel over te praten hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt de stagaire gewoon getraind
Ik heb datzelfde gehad toen ik een jaar of 14 was of zo. Ik had echt geen idee wat me overkwam![]()
We hebben bij onze club genoeg mensen gehad met hoogtevrees, die na een paar weken alsnog gewoon over een hindernis van 4 m heen klommen. Met knikkende knietjes weliswaar, maar ze deden het toch.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah wat tof!
Ik ben een beetje te mieterig ervoor denk ik, lijkt me wel heel gaaf! (maar dus ook doodeng...)
quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die naam is wel toepasselijk:Och jeetje, arme poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berucht mogelijk gevolg van de poezenpil, en daarom wordt deze ook sterk afgeraden om te gebruiken bij kattenIk krijg acuut flashbacks naar
stuwing
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
En ik duim voor goede verdere uitslagen voor Sally!
Nee, nee, is oke. Echt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh jeetje, die was wel heel domSorry
quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig niet zoveel last van, maar het moet wel even opgelost worden.
Echte schaamte in het ziekenhuis heb ik ook niet meer dankzij de iui en ivf behandelingen in het ziekenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Gelukkig. Ja, inderdaad, in mijn hoofd hoort Sally zo bij jou dat ze er onnadenkend tussendoor glipte. Mooie manier om ernaar te kijken welquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, nee, is oke. Echt.Gebeurt mij ook wel eens. En vrienden En 1 van de assistentes een tijd geleden ook.
Ik vind het mooi dat ze er af en toe nog 'is' en blijkbaar toch vrij veel indruk gemaakt heeft op mensen.
Awesome.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:32 schreef Kreator het volgende:
Kapper geweest. Eent vd weinig dingen die ik echt gemist had. En de kapper mij, zei hij..
Hij mistte gewoon zn knaken!quote:
Je bent ook echt goed bezig geweestquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:58 schreef fietsie het volgende:
Ik scoorde gewoon een buigend poppetje in de woensdag kook uitdaging
Nee ik heb echt wel een goede relatie met mijn kapper.quote:
ftfy.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee ik heb echt wel een goede relatie met mijn kapper..
Zelfde soort auto, allebei F1 fan, allebei vapen. Hij vraagt me ook altijd de oren vd kop over alles.
Homos
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zelfde soort auto, allebei F1 fan, allebei vapen. Hij vraagt me ook altijd de oren vd kop over alles.
Homies
Ook groen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Homies
Na corona wil ik wel eens een poging komen wagen dan! Kan dat?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We hebben bij onze club genoeg mensen gehad met hoogtevrees, die na een paar weken alsnog gewoon over een hindernis van 4 m heen klommen. Met knikkende knietjes weliswaar, maar ze deden het toch.
Ik geef als trainer het liefst training aan beginners, want ik vind het erg leuk om de basis uit te leggen en om de enorme vooruitgang te zien. We hebben best wat manieren om mensen dicht bij de grond genoeg zelfvertrouwen te geven dat ze daarna de wat hogere hindernissen aandurven
Of je bent een gek zoals ik en je hangt op je allereerste training op een dikke hoge wiebelbalk (4 m van de grond dus) en realiseert je dat niemand je nog verteld heeft hoe je naar beneden moet
Zeker! We hadden voor de corona altijd op maandagavond vrije training: dan mag je na de warming-up een uur zelf bedenken wat je doet op het terrein, en je mag introducés meenemen. Wel even aankondigen dat er iemand meekomt ivm verzekering, en dan is het gewoon prima. Ik mag je dan gewoon zelf rondleiden en helpenquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Na corona wil ik wel eens een poging komen wagen dan! Kan dat?
Wat zit je haar mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:32 schreef Kreator het volgende:
Kapper geweest. Eent vd weinig dingen die ik echt gemist had. En de kapper mij, zei hij..
Geen zorgen, kan nog prima, en het kan ook nog veel later.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, soms lopen de dingen zo. Ik had geen tijd en ruimte om ze allemaal te poten. Er is elk weekend te weinig tijd. Ik probeer het gewoon.
Ik spreid het planten tegenwoordig enorm, omdat we hier _altijd_ phytophtera krijgen. De piepers zijn prima eetbaar, maar niet houdbaar. Dus wil ik ze gespreid oogstbaar hebben.quote:1) Pootaardappels
Terwijl wij al enkele jaren met succes experimenteren met het zeer laat planten van aardappels (als een soort nateelt) merk ik dat de Engelsen dit al gewoon in hun teeltplan aan het zetten zijn! Een extra bewijs dat het de meeste jaren prima lukt: aardappels poten in juni of juli levert net vóór de herfst een heerlijk jong geoogst piepertje op.
https://www.vreeken.nl/nwb/1654
Hoe kom je daar nou bij danquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
Er wordt hier gesmoesd in de keuken en ik moest TV gaan kijken. Iets zegt me dat er een verrassing wordt bereid voor me omdat ik morgen jarig ben :’)
Geen ideequote:
in Zweden hadden we ook communale wasmachines, daar moesten we altijd naar buiten en minstens 100 meter lopen. In de winter best kut...Verder wel een prima systeem!quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, daar begin ik niet aan
Ik moet ook door het (koude) trappenhuis 3 verdiepingen omhoog voor m'n wasmachine.
Wat dat betreft heb ik het wel getroffen. Toen ik in Kopenhagen woonde, zat ik bovenin het gebouw (4e verdieping) en de wasmachines waren in de kelder. Nu zit ik onderin het gebouw en zitten de wasmachines boven
Stimuleert wel om voor ik naar de wasmachine loop even goed te checken of ik al het wasgoed heb
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in Zweden hadden we ook communale wasmachines, daar moesten we altijd naar buiten en minstens 100 meter lopen. In de winter best kut...Verder wel een prima systeem!
Pff, nieuwe versoepeling van de maatregelen hier. Maar nog steeds, speeltuinen niet open en geen zicht op wanneer kleuter weer naar school mag. Ik zit er vandaag echt even doorheen.
Thanks, dat is lief!quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die onduidelijkheid is zo naar. Het is makkelijker om het vol te houden als je weet wanneer het ophoudt.
Als ik bij je in de buurt had gewoond, had ik me als oppas opgeworpen. Maar ja
Moet hij dan ook naar school of kan je m ook, voor die 3 weken thuishouden? Om de onrust te voorkomen? Al is het voor hem misschien wel erg leuk om z’n vrienden weer te zienquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Thanks, dat is lief!
We gaan ervan uit dat kleuter niet voor september weer naar school gaat. Toch hou ik wat hoop. Al is het nu duidelijk dat hij niet voor 9 juni zal beginnen, en dan vraag ik me af of het nog wel zin heeft, de laatste 3 weekjes school voor de vakantie. Het zal echt moeilijk worden voor hem om weer te wennen, en dat voor zo'n korte periode, don't know!
Bij vlagen is het gewoon echt moeilijk, de combinatie telewerken en kinderen. Het idee dat je beide nooit goed doet, en het werk nooit achter je laat....
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
Met mondkap kan het geen kwaad hier hoor Kreat.
Ik kom in de buurtquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
6,5 jaar levensduur bij 2x/pd. Wie doet nou 14x per week de was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |