Begrijpelijk dat je er dan wel klaar mee bentquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was allemaal niet zo spannend. Beide kanten wilde een nieuwe schutting, dus die hebben we laten plaatsen. Alleen voor het plaatsen moest de oude schutting en heg er wel uit. Dat hebben wij helemaal gedaan, met mijn zwanger een heel weekend bezig geweest.
Achteraf de rekening gedeeld, inclusief de stort en de graafmachine. En toen kregen we op hetzelfde moment een mooi afgestemde brief van beide buren dat ze alleen voor de schuttingdelen wilde betalen. Want het had wel zonder graafmachine gedaan kunnen worden en de bak was ook niet nodig, want we hadden ook gewoon een aanhangwagen kunnen lenen.
Dat viel niet zo lekker bij mij. Van het geld lig ik niet zo wakker, we hebben alles maar zelf betaald. Maar een afgestemde brief en opmerkingen als 'het was peanuts' terwijl wij een heel weekend bezig zijn geweest en zij geen ene flikker hebben gedaan, vielen niet zo lekker. Dan ben ik wel klaar met mensen.
Oh ja, de hele manier waarop is natuurlijk treurigquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:14 schreef Myraela het volgende:
Was besproken dat het weghalen van de oude schutting extra kosten mee zou brengen en dat de nieuwe schuttingplaatser dat niet zou doen. De ene kant was op vakantie, de andere kant gewoon een oude zeur die we heus niet aan het werk zouden zetten.
Maar dat is allemaal niet erg. Ik vind het niet erg om het te moeten betalen en ik vind het ook niet erg om het te doen. Maar ga niet met elkaar over ons praten, want dat heb je gedaan als je vervolgens tegelijk een brief in onze bus doet, terwijl je dus niet even met ons komt praten. Dat geeft nogal een kutgevoel.
En verder lijkt het me een kleine moeite als je ons bezig ziet, om een keer dankjewel te zeggen of een kopje koffie aan te bieden. In plaats van achteraf te zeggen schrijven dat het allemaal niets voorstelde omdat zij haar heg kort hield. Ja, dat heeft veel invloed op de wortels, inderdaad.
Er zijn weken dat ik er meer draai hoor. Vooral in de zomermaanden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
6,5 jaar levensduur bij 2x/pd. Wie doet nou 14x per week de was
Die nu net overleden is was een indesit, dat was 10 jaar geleden mijn budgetrange. Maar dus wel 10 jaar volgehouden en het was ook een prima ding.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:25 schreef golfer het volgende:
Onze goedkope, kleineTurk (Beko) met beperkt laadvermogen voldoet hier al vele jaren prima voor 2 personen en 2x wassen per week (1x kleding/donker, 1x beddengoed/handdoeken).
Geen fancy merk en geen ingewikkelde programma's.
Dat dacht ik ook, maar meteen daarna bedacht ik dat ik nooit iets vergeet erin te gooien. Eenpersoons huishouden FTWquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel eens een reclame gezien van een wasmachine met een luikje waardoor je vergeten was er nog bij kon gooien tijdens het draaien. Dat was eigenlijk het enige waarvan ik op wasmachinegebied ooit heb gedacht "hmmm, lijkt me handig"
O ik ben nu 2, maar ook toen ik heel lang 1persoons was, vond ik regelmatig nog iets achter de bank of in een hoekje ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar meteen daarna bedacht ik dat ik nooit iets vergeet erin te gooien. Eenpersoons huishouden FTW
Ja, dat gaat heel prima. Het is gewoon exact hetzelfde programma maar dan 2x 20 minuten korter. Hetzelfde toerental voor centrifugeren ook. We hebben ook zo'n 30 minuten opfrisprogramma en die was echt minder goed. Nou zijn wij ook geen grote viespeuken. Zand- en modderkleren laat ik wel eens voorweken en soms doe ik eens een wat langere was voor (sport)shirts die naar oksels blijven ruiken, maar het meeste wordt gewoon schoon.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is het resultaat dan net zo goed? In mijn vorige huis had ik ook een optie om de was met een korter programma te doen, maar dan werd het lang niet zo schoon en het werd ook niet goed gecentrifugeerd.
[..]
Dat die dingen het nog gewoon doen
Tja, dan moet je wel zoeen hippe met een kleppiequote:Op woensdag 13 mei 2020 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ik ben nu 2, maar ook toen ik heel lang 1persoons was, vond ik regelmatig nog iets achter de bank of in een hoekje ofzo
quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
10 machines halen we hier sommige weken wel hoor
Nope, 55 minuten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar met beperkte vulling, volgens mij maximaal 4kg ofzo? Als je hem vol hebt duurt het langer.
Achter de bank??? Wattan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ik ben nu 2, maar ook toen ik heel lang 1persoons was, vond ik regelmatig nog iets achter de bank of in een hoekje ofzo
Op de bank zitten, delayeren, desbetreffende layer op de leuning mikken, zodat je die straks mee kan nemen naar de badkamer, compleet vergeten.quote:
Dewattus?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Op de bank zitten, delayeren, desbetreffende layer op de leuning mikken, zodat je die straks mee kan nemen naar de badkamer, compleet vergeten.
Layering layering fietsie! Klaar voor alle omstandigheden. Warm? Laagie uit! Koud? Laagje drbij! Meestal naar mate ik langer thuis ben gaan er meer laagjes uit, want het liefst leef ik in een hempjequote:
Jaja, je flikkert dus gewoon je vieze onderbroek onder de bank voor het ranzen, en vergeet m de hele week in de was te doen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Layering layering fietsie! Klaar voor alle omstandigheden. Warm? Laagie uit! Koud? Laagje drbij! Meestal naar mate ik langer thuis ben gaan er meer laagjes uit, want het liefst leef ik in een hempje
Ik doe niet aan laagjes.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef Clubsoda het volgende:
Kom fiets, je kan heus Engels.
Ik heb de vriezer schoongemaakt. Driehonderd kilo ijs losgebiktEn de olifantgrijze klamboe opgehangen, mooi
Nu soep koken.
Dankjewel.quote:
Nee ik hou niet van goor ranzen. Ik ben een luxepopje en mijn undies zijn zelden ranzig, want op een cream cheese dag trek ik gewoon wat vaker een schone aan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jaja, je flikkert dus gewoon je vieze onderbroek onder de bank voor het ranzen, en vergeet m de hele week in de was te doen?
Ik welquote:
Een cream cheese dag?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van goor ranzen. Ik ben een luxepopje en mijn undies zijn zelden ranzig, want op een cream cheese dag trek ik gewoon wat vaker een schone aan.
Ik kan mijn Bosch gewoon pauzeren en dan gaat na een paar seconden de deur open. Ik vergeet regelmatig iets er in te doen. Dan kom ik een sok tegen die ik onderweg naar de wasmachine ben verloren ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel eens een reclame gezien van een wasmachine met een luikje waardoor je vergeten was er nog bij kon gooien tijdens het draaien. Dat was eigenlijk het enige waarvan ik op wasmachinegebied ooit heb gedacht "hmmm, lijkt me handig"
De welbekende pruttelkut.quote:
Brr. Bekend?quote:
Zit jij nou niet te doen of je dit niet kent kut.quote:
Wel best lekkerequote:Op woensdag 13 mei 2020 13:32 schreef Myraela het volgende:
Precies op de dag dat ik alles opeet wat los en vast in mijn huis zit, krijg ik een reep chocolade van m'n werk.
Ik zou stukkies overslaan, brokstukkies.quote:
Ja die sla ik liever ook over. Moet je weer een capsule/zalf halen, kun je weer een aantal dagen geen sex met condoom hebben....gedoequote:Op woensdag 13 mei 2020 15:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou stukkies overslaan, brokstukkies.
En het is te fris om gewoon ff buiten te gaan zitten...quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Werken, tuinieren of de douchecabine schoonmaken. Werken heb ik zin in maar levert hoofdpijn op. Naar buiten gaan is gezond en moet gebeuren maar daar heb ik geen zin in. En die douchecabine kan nog wel een dag wachten.
Zo, nu is er weer 1,5 minuut voorbij.
En dit zo nog 100x doen..mak an jij!quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Werken, tuinieren of de douchecabine schoonmaken. Werken heb ik zin in maar levert hoofdpijn op. Naar buiten gaan is gezond en moet gebeuren maar daar heb ik geen zin in. En die douchecabine kan nog wel een dag wachten.
Wel sex zonder condoom?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja die sla ik liever ook over. Moet je weer een capsule/zalf halen, kun je weer een aantal dagen geen sex met condoom hebben....gedoe
Eerst werken en dat de hoofdpijn wegtuinieren?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mag je geen sex met condoom na die capsules?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja die sla ik liever ook over. Moet je weer een capsule/zalf halen, kun je weer een aantal dagen geen sex met condoom hebben....gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |