abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 14:08:29 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102459
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:07 schreef z80 het volgende:

[..]

Bij een 7Kg bovenlader afhankelijk van het programma 1.5 of 3 Kg max volgens de specificaties.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe, ik dacht dat er hier 9kg in gaat en op het eco programma 4 of 5. en dan nog 3-3-3 ofzo. 3kg, 30 graden, 30 minuten ofzo
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 14:12:21 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102511
Onze buren begonnen vorige week zelf over een nieuwe schutting :o Nu had wat ons betreft die schutting 10 jaar geleden al vervangen moeten worden, maar ja, we spreken ze niet veel en als ze iets zeggen is dat het "Drentenieren" een beetje tegenvalt. Dus ja, hoopvol dat hij er nu zelf over begon.

Maar goed, die vent zegt al tien jaar dat hij de kozijnen wil verven maar er is altijd wel iets. Nu wil hij zelf zo'n hout/betonschutting gaan plaatsen. Want hij had een adresje gevonden in Amersfoort waar je dat goedkoop kon kopen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193102547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap je, maar je had ook kunnen overleggen over het inhuren van een graafmachine en het werk. Als ze dan geen graafmachine wilden dan hadden ze ook mee kunnen helpen met het peanuts klusje.
Was besproken dat het weghalen van de oude schutting extra kosten mee zou brengen en dat de nieuwe schuttingplaatser dat niet zou doen. De ene kant was op vakantie, de andere kant gewoon een oude zeur die we heus niet aan het werk zouden zetten.

Maar dat is allemaal niet erg. Ik vind het niet erg om het te moeten betalen en ik vind het ook niet erg om het te doen. Maar ga niet met elkaar over ons praten, want dat heb je gedaan als je vervolgens tegelijk een brief in onze bus doet, terwijl je dus niet even met ons komt praten. Dat geeft nogal een kutgevoel.

En verder lijkt het me een kleine moeite als je ons bezig ziet, om een keer dankjewel te zeggen of een kopje koffie aan te bieden. In plaats van achteraf te zeggen schrijven dat het allemaal niets voorstelde omdat zij haar heg kort hield. Ja, dat heeft veel invloed op de wortels, inderdaad.
  woensdag 13 mei 2020 @ 14:16:25 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193102568
Wij moeten ook nog een nieuwe schutting. Maar dat zal de buurman wel regelen. Die raakt van slag als hij niets te klussen heeft.

Ik ben nog steeds erg blij met de Bosch wasmachine. Ik gebruik altijd de eco-stand die iets langer duurt dan normaal. Dan is een 30 graden-was in 1:09 klaar.
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 14:18:01 #155
63722 z80
I fink you freaky
pi_193102586
Mijn nieuwe achterburen zijn de tuin aan het inrichten. En ivm corona had hij teveel tijd.
Hij heeft de laurier uit mijn tuin omgezaagd ^O^ . Anders had hij moeten wachten tot ik een keer tijd,zin en fatsoenlijk weer zou hebben.
Grootste deel is inmiddels versnipperd. De rest komt wel een keertje. Mogelijk volgende week vrijdag, als het weer en zin mee zit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193102604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Was allemaal niet zo spannend. Beide kanten wilde een nieuwe schutting, dus die hebben we laten plaatsen. Alleen voor het plaatsen moest de oude schutting en heg er wel uit. Dat hebben wij helemaal gedaan, met mijn zwanger een heel weekend bezig geweest.

Achteraf de rekening gedeeld, inclusief de stort en de graafmachine. En toen kregen we op hetzelfde moment een mooi afgestemde brief van beide buren dat ze alleen voor de schuttingdelen wilde betalen. Want het had wel zonder graafmachine gedaan kunnen worden en de bak was ook niet nodig, want we hadden ook gewoon een aanhangwagen kunnen lenen.

Dat viel niet zo lekker bij mij. Van het geld lig ik niet zo wakker, we hebben alles maar zelf betaald. Maar een afgestemde brief en opmerkingen als 'het was peanuts' terwijl wij een heel weekend bezig zijn geweest en zij geen ene flikker hebben gedaan, vielen niet zo lekker. Dan ben ik wel klaar met mensen.
Begrijpelijk dat je er dan wel klaar mee bent :Y
pi_193102685
Ik ben begonnen met opruimen en schoonmaken, maar ondertussen lijkt het alleen maar een grotere rotzooi te worden. Hoe doe ik dat toch altijd.
  woensdag 13 mei 2020 @ 14:25:11 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193102694
Onze goedkope, kleineTurk (Beko) met beperkt laadvermogen voldoet hier al vele jaren prima voor 2 personen en 2x wassen per week (1x kleding/donker, 1x beddengoed/handdoeken).
Geen fancy merk en geen ingewikkelde programma's.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193102734
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:14 schreef Myraela het volgende:

Was besproken dat het weghalen van de oude schutting extra kosten mee zou brengen en dat de nieuwe schuttingplaatser dat niet zou doen. De ene kant was op vakantie, de andere kant gewoon een oude zeur die we heus niet aan het werk zouden zetten.

Maar dat is allemaal niet erg. Ik vind het niet erg om het te moeten betalen en ik vind het ook niet erg om het te doen. Maar ga niet met elkaar over ons praten, want dat heb je gedaan als je vervolgens tegelijk een brief in onze bus doet, terwijl je dus niet even met ons komt praten. Dat geeft nogal een kutgevoel.

En verder lijkt het me een kleine moeite als je ons bezig ziet, om een keer dankjewel te zeggen of een kopje koffie aan te bieden. In plaats van achteraf te zeggen schrijven dat het allemaal niets voorstelde omdat zij haar heg kort hield. Ja, dat heeft veel invloed op de wortels, inderdaad.
Oh ja, de hele manier waarop is natuurlijk treurig :X En als je de kosten van te voren besproken hebt, dan is het stijlloos om dan zo'n brief in de bus te doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193102753
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

6,5 jaar levensduur bij 2x/pd. Wie doet nou 14x per week de was 8)7
Er zijn weken dat ik er meer draai hoor. Vooral in de zomermaanden.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193102787
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:25 schreef golfer het volgende:
Onze goedkope, kleineTurk (Beko) met beperkt laadvermogen voldoet hier al vele jaren prima voor 2 personen en 2x wassen per week (1x kleding/donker, 1x beddengoed/handdoeken).
Geen fancy merk en geen ingewikkelde programma's.
Die nu net overleden is was een indesit, dat was 10 jaar geleden mijn budgetrange. Maar dus wel 10 jaar volgehouden en het was ook een prima ding.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193102891
Ik heb een vriendin die bij haar eerste woning meteen alles van dure merken moest hebben, want die hadden haar ouders nou eenmaal ook. En ik gun het haar wel, maar ik gun het haar eigenlijk nog veel meer dat ze wat rustiger was opgestart. Dat ze tussen thuis wonen en haar huidige huis, ook gewoon een periode wat kleiner wonen en niet overal geld voor hebben, had gehad. Ik vond dat wel een leerzame periode.
pi_193102998
Ach, ik heb dat gehad na mijn eerste keer samenwonen. Ik kwam direct uit mijn kamertje in een gespreid bedje terecht. Niet alles het beste van het beste (mijn ouders waren met name toen ik jonger was echt niet rijk en ook bij mijn nu-ex was het niet allemaal het beste van het beste, maar wel alles netjes voor elkaar) maar wel een gespreid bedje. En toen moest ik ineens alles alleen betalen van minder dan de helft van het geld :D

Was ook leerzaam :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 13 mei 2020 @ 14:52:07 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103065
Als je dit leest ontgaat je toch langzaam iedere grip op hoop...

https://www.groene.nl/art(...)ie-in-de-loser-group
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 13 mei 2020 @ 14:56:35 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193103141
Ik wist precies wat ik wel en niet wilde toen ik van Indesit naar een niet-budget apparaat ging. Goedkope dingen uitproberen is hartstikke leerzaam. Ik ben wel heel blij dat ik in de periode zit waarin ik dus gewoon de apparatuur kan kopen die ik wil.
Spoilers!
pi_193103308
Ik heb wel eens een reclame gezien van een wasmachine met een luikje waardoor je vergeten was er nog bij kon gooien tijdens het draaien. Dat was eigenlijk het enige waarvan ik op wasmachinegebied ooit heb gedacht "hmmm, lijkt me handig" :D
pi_193103327
Wasmachine wetenschap :D

De mijne ging stuk, ik ging op bol kijken welke me leuk leek, reviews lezen, wat reviews op andere sites, loeren of ik hem ergens goedkoper kon krijgen en welke service ze dan boden en toen was ik klaar.
Heeft me misschien anderhalf uur gekost.

Het is maar een wasmachine....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193103335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel eens een reclame gezien van een wasmachine met een luikje waardoor je vergeten was er nog bij kon gooien tijdens het draaien. Dat was eigenlijk het enige waarvan ik op wasmachinegebied ooit heb gedacht "hmmm, lijkt me handig" :D
Dat dacht ik ook, maar meteen daarna bedacht ik dat ik nooit iets vergeet erin te gooien. Eenpersoons huishouden FTW 8-)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193103350
Mijn god :D Fucking boomers ook :D

Net bij de AH -echt nog zo'n kleine/medium stads AH ook- zo'n ouwe rukker met resting rich face begint uit het niets tegen me te praten op een vrij pedant toontje "MEVROUW WAAR LIGT HIER DE SCHOENSMEER" met zo'n vervelende resting rich face :(

Dat toontje was al storend geweest als ik WEL een medewerker van die winkel was geweest, maar nu was het helemaal ridicuul. Dan ben je toch niet helemaal goed bij je kersepit?
pi_193103358
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar meteen daarna bedacht ik dat ik nooit iets vergeet erin te gooien. Eenpersoons huishouden FTW 8-)
O ik ben nu 2, maar ook toen ik heel lang 1persoons was, vond ik regelmatig nog iets achter de bank of in een hoekje ofzo :@
pi_193103373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Is het resultaat dan net zo goed? In mijn vorige huis had ik ook een optie om de was met een korter programma te doen, maar dan werd het lang niet zo schoon en het werd ook niet goed gecentrifugeerd.
[..]

O+
Dat die dingen het nog gewoon doen O+
Ja, dat gaat heel prima. Het is gewoon exact hetzelfde programma maar dan 2x 20 minuten korter. Hetzelfde toerental voor centrifugeren ook. We hebben ook zo'n 30 minuten opfrisprogramma en die was echt minder goed. Nou zijn wij ook geen grote viespeuken. Zand- en modderkleren laat ik wel eens voorweken en soms doe ik eens een wat langere was voor (sport)shirts die naar oksels blijven ruiken, maar het meeste wordt gewoon schoon.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193103388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O ik ben nu 2, maar ook toen ik heel lang 1persoons was, vond ik regelmatig nog iets achter de bank of in een hoekje ofzo :@
Tja, dan moet je wel zoeen hippe met een kleppie :Y
pi_193103397
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

10 machines halen we hier sommige weken wel hoor
:Y 1-2 wit, 2x 60 graden, 1x beddengoed en 3-4x donker is vrij standaard.
pi_193103406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Maar met beperkte vulling, volgens mij maximaal 4kg ofzo? Als je hem vol hebt duurt het langer.
Nope, 55 minuten.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:17:54 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103423
quote:

[..]

Achter de bank??? Wattan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193103440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Achter de bank??? Wattan?
Op de bank zitten, delayeren, desbetreffende layer op de leuning mikken, zodat je die straks mee kan nemen naar de badkamer, compleet vergeten.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:20:31 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Op de bank zitten, delayeren, desbetreffende layer op de leuning mikken, zodat je die straks mee kan nemen naar de badkamer, compleet vergeten.
Dewattus?
pi_193103491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dewattus?
Layering layering fietsie! Klaar voor alle omstandigheden. Warm? Laagie uit! Koud? Laagje drbij! Meestal naar mate ik langer thuis ben gaan er meer laagjes uit, want het liefst leef ik in een hempje
pi_193103498
Kom fiets, je kan heus Engels.

Ik heb de vriezer schoongemaakt. Driehonderd kilo ijs losgebikt *O* En de olifantgrijze klamboe opgehangen, mooi O+ Nu soep koken.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:23:53 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103500
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Layering layering fietsie! Klaar voor alle omstandigheden. Warm? Laagie uit! Koud? Laagje drbij! Meestal naar mate ik langer thuis ben gaan er meer laagjes uit, want het liefst leef ik in een hempje
Jaja, je flikkert dus gewoon je vieze onderbroek onder de bank voor het ranzen, en vergeet m de hele week in de was te doen?
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:24:11 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103506
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef Clubsoda het volgende:
Kom fiets, je kan heus Engels.

Ik heb de vriezer schoongemaakt. Driehonderd kilo ijs losgebikt *O* En de olifantgrijze klamboe opgehangen, mooi O+ Nu soep koken.
Ik doe niet aan laagjes.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:24:56 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193103519
quote:
Mijn god :D Fucking boomers ook :D

Dankjewel. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193103525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jaja, je flikkert dus gewoon je vieze onderbroek onder de bank voor het ranzen, en vergeet m de hele week in de was te doen?
Nee ik hou niet van goor ranzen. Ik ben een luxepopje en mijn undies zijn zelden ranzig, want op een cream cheese dag trek ik gewoon wat vaker een schone aan.
pi_193103554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik doe niet aan laagjes.
Ik wel *O* Sowieso een bh en een hemp en shirt en afhankelijk van het weer een vest of trui of jasje.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:31:59 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103633
Nu moet ik wel toegeven dat er hier een wasmand voor vuile was in de hoek woonkamer-keuken staat.

Waar ook de theedoeken zo in kunnen, en zooi van huisgenoten die met bv natte sokken binnenlopen enzo.

Wat met een 11 jarige nog wel eens gebeurt.
pi_193103752
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee ik hou niet van goor ranzen. Ik ben een luxepopje en mijn undies zijn zelden ranzig, want op een cream cheese dag trek ik gewoon wat vaker een schone aan.
Een cream cheese dag?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:40:01 #187
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193103759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan mijn Bosch gewoon pauzeren en dan gaat na een paar seconden de deur open. Ik vergeet regelmatig iets er in te doen. Dan kom ik een sok tegen die ik onderweg naar de wasmachine ben verloren ofzo.
Spoilers!
pi_193103776
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een cream cheese dag?
De welbekende pruttelkut.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:53:02 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103977
Topickill :P
pi_193104003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De welbekende pruttelkut.
Brr. Bekend?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_193104007
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Brr. Bekend?
Zit jij nou niet te doen of je dit niet kent kut.
pi_193104022
Ik lees straks wel weer bij geloof ik :')
pi_193104026
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:32 schreef Myraela het volgende:
Precies op de dag dat ik alles opeet wat los en vast in mijn huis zit, krijg ik een reep chocolade van m'n werk.
Wel best lekkere
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:56:56 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193104030
:D
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:59:59 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193104073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:56 schreef Candaasje het volgende:
Ik lees straks wel weer bij geloof ik :')
Ik zou stukkies overslaan, brokstukkies.
pi_193104185
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zou stukkies overslaan, brokstukkies.
Ja die sla ik liever ook over. Moet je weer een capsule/zalf halen, kun je weer een aantal dagen geen sex met condoom hebben....gedoe :{w
pi_193104329
Goed onderwerp wel :D
  woensdag 13 mei 2020 @ 16:15:59 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193104378
Ik weet niet wat ik moet doen. Werken, tuinieren of de douchecabine schoonmaken. Werken heb ik zin in maar levert hoofdpijn op. Naar buiten gaan is gezond en moet gebeuren maar daar heb ik geen zin in. En die douchecabine kan nog wel een dag wachten.

Zo, nu is er weer 1,5 minuut voorbij.
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 16:18:10 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193104443
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Werken, tuinieren of de douchecabine schoonmaken. Werken heb ik zin in maar levert hoofdpijn op. Naar buiten gaan is gezond en moet gebeuren maar daar heb ik geen zin in. En die douchecabine kan nog wel een dag wachten.

En het is te fris om gewoon ff buiten te gaan zitten...
pi_193104448
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

En dit zo nog 100x doen..mak an jij!
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')