abonnement Unibet Coolblue
pi_193133626
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Joe! 🙋🏻‍♂️
Of als je gewoon wilt chillen in een mooie wereld
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193133888
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193136884
quote:
@vosss
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193136916
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:39 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Level 300 *O*

Helemaal klaar voor de dlc.
Wanneer komt de dlc?
En moet je persé NG+ gedaan hebben (of max level zijn) voor de dlc?

Gisteren voor het eerst eindelijk een wapen gevonden die met iets anders imbued is dan met Corruption: Kintaro's Axe, met Lightning. En een Holy Axe.

Leuke missie om voor Amrita te farmen trouwens, The Unmoving Mountain (Dojo Mission).
Na een stuk of 10 keer had ik alle paarse gear, behalve de paarse Kintaro's Gauntlets.

Ik denk dat ik straks nog wel even ga farmen voor sowieso de paarse Gauntlets, en om nog wat te levelen totdat ik de hele Kintaro set aan kan.
Ondanks dat mijn Stamina nu iets van 85 of 88 is (of zoiets) geeft ie 70,4% aan als ik de hele set aan heb, dus dat moet met levelen nog onder de 70 komen..

Ik heb het gevoel dat Regio 5 de laatste is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 07:56:44 #180
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_193137158
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 07:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wanneer komt de dlc?
En moet je persé NG+ gedaan hebben (of max level zijn) voor de dlc?
Er is nog geen datum bekend voor de dlc. De hoop was dat ergens in de komende 2 maanden de eerste dlc gaat uit komen. Maar vorige week gaf de developer aan dat het werk rond de eerste dlc bijna klaar is, op het motion capture en voice over gedeelte na. Dat zou moeilijk te doen zijn nu ze voornamelijk van thuis uit moeten werken. Dus is het nu voor iedereen afwachten wanneer het er gaat komen.

Je moet niet max level zijn voor de dlc, en het is ook niet nodig dat je ng+ af hebt. Maar de dlc is wat betreft moeilijkheid wel afgestemd op mensen die ng+ af hebben en veel tijd gestoken hebben in hun wapens en armor. Als je dat dus niet hebt maak je het jezelf alleen maar moeilijker.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 07:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Gisteren voor het eerst eindelijk een wapen gevonden die met iets anders imbued is dan met Corruption: Kintaro's Axe, met Lightning. En een Holy Axe.

Zo speciaal zijn die wapens met corruption en purity niet, gebruik het wapen met de hoogste damage dat je kan vinden. Je kan daar altijd via temperen een element op zetten.
De talismans/scrolls waar je een element tijdelijk mee op je wapen kan zetten zijn sowieso krachtiger dan imbue (element) op je wapen. En je kan dan ook nog eens kiezen welk element je op je wapen zet afhankelijk van wat je gaat bevechten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 07:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Leuke missie om voor Amrita te farmen trouwens, The Unmoving Mountain (Dojo Mission).
Na een stuk of 10 keer had ik alle paarse gear, behalve de paarse Kintaro's Gauntlets.

Ik denk dat ik straks nog wel even ga farmen voor sowieso de paarse Gauntlets, en om nog wat te levelen totdat ik de hele Kintaro set aan kan.
Ondanks dat mijn Stamina nu iets van 85 of 88 is (of zoiets) geeft ie 70,4% aan als ik de hele set aan heb, dus dat moet met levelen nog onder de 70 komen..
Het is om eerlijk te zijn allemaal verloren moeite. de epic (paarse) wapens en armor zijn waardeloos zodra je aan ng+ begint en sowieso level je nu zo snel dat je ze snel vervangt door hoger level materiaal. Je armor soulmatchen naar een hoger level word al snel onmogelijk duur.

Hetzelfde geld voor amrita farmen. De amrita die je nu in 10 missies verzamelt, haal je in NG+ op 1 missie zonder er moeite voor te doen.

Zoals je zelf al merkt is het moeilijk om heavy armor te dragen in je eerste playthrough. Tegen de tijd dat je genoeg stats hebt om het te kunnen dragen ben je al door bijna door het spel heen.
Naast stamina helpt strength ook een beetje om dat gewicht naar beneden te krijgen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 07:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat Regio 5 de laatste is.
Je bent er nog niet helemaal maar bijna. Ik zou je aanraden al je plannen om amrita en gear te farmen even uit te stellen en door te zetten naar ng+.
pi_193137235
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 07:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

@:Vosss
_O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193137309
Ik heb tot nu toe in die 100 uur nog geen enkel ander wapen gevonden met een Elemental imbued, die ik als Inheritable kan overzetten. Wel een paar met Water, maar het symbooltje op die wapens geven aan dat dat niet overdraagbaar is.
Met Temperen heb ik tot nu toe ook nog geen geluk gehad.
Lijkt echt volledig random te zijn.

Het is ook niet persé nodig, maar gewoon cool 8-)
Ik heb me tot nu toe goed weten te redden met base weapons.

Vanmiddag weer verder *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 08:25:52 #183
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_193137405
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb tot nu toe in die 100 uur nog geen enkel ander wapen gevonden met een Elemental imbued, die ik als Inheritable kan overzetten. Wel een paar met Water, maar het symbooltje op die wapens geven aan dat dat niet overdraagbaar is.
Met Temperen heb ik tot nu toe ook nog geen geluk gehad.
Lijkt echt volledig random te zijn.

Het is ook niet persé nodig, maar gewoon cool 8-)
Ik heb me tot nu toe goed weten te redden met base weapons.

Vanmiddag weer verder *O*
Een element op je wapen is inderdaad niet altijd nodig. Tenzij je build er rond gebouwd is of je een vijand bevecht die zwak is bij een bepaald element.

Een wapen met een imbue element als inheritable heb ik ook nog niet vaak gezien. Met temperen is het gemakkelijkste op je wapen te krijgen, maar je hebt gelijk dat is compleet random.
Wat doe je met je loot? Als je het allemaal disassembled bij de blacksmith krijg je er umbracite fragmenten voor die je per 10 kan samenvoegen tot umbracite. Voor de 2 (4 in NG+) twilight missies per dag krijg je ook umbracite. In NG+ krijg je de eerste keer dat je een missie doet umbracite en als je andere spelers helpt als visitor kan je er ook verdienen en zelfs vinden als loot.

Ben je bijna op het einde van de 5de regio? Focus je even op de main missies je bent er bijna.
pi_193137788
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:25 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Een element op je wapen is inderdaad niet altijd nodig. Tenzij je build er rond gebouwd is of je een vijand bevecht die zwak is bij een bepaald element.

Een wapen met een imbue element als inheritable heb ik ook nog niet vaak gezien. Met temperen is het gemakkelijkste op je wapen te krijgen, maar je hebt gelijk dat is compleet random.
Wat doe je met je loot? Als je het allemaal disassembled bij de blacksmith krijg je er umbracite fragmenten voor die je per 10 kan samenvoegen tot umbracite. Voor de 2 (4 in NG+) twilight missies per dag krijg je ook umbracite. In NG+ krijg je de eerste keer dat je een missie doet umbracite en als je andere spelers helpt als visitor kan je er ook verdienen en zelfs vinden als loot.

Ben je bijna op het einde van de 5de regio? Focus je even op de main missies je bent er bijna.
Overbodige loot disassemble ik altijd en daarna forge ik altijd meteen de materialen :Y

Ik ben gisteren toen ik in de 5e regio aankwam met de 1e Main Mission begonnen, en meteenh daarna aan de 2e Main Mission, daar ga ik straks mee verder.
Verder nog niks gedaan in die regio.

Twilight heb ik nog geen enkele keer gedaan.

Anderen helpen kan alleen als je een Righteous Jesper achter laat toch?
Dat heb ik ook nog nooit gedaan, en volgens mij zijn er daar ook niet heel veel van, van die Jespers.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 09:10:52 #185
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_193137909
Je kan een righteous jasper gebruiken om een blauw graf achter te laten dat andere spelers dan als hulp kunnen gebruiken. Dat kan je op 3 locaties doen. bij de 4de moet je 1 van de eerste 3 vervangen.
Maar je kan ook andere spelers helpen via de torii gate als visitor. Dan ga je spelers helpen die vast zitten op een level dat jij al gedaan hebt.

Update 1.09 is trouwens net uit. Heel wat nieuwe missies.
pi_193138424
Hoop dat we binnenkort een releasedatum krijgen voor de westerse release van Yakuza 7 en Persona 5 Scramble. Dat zijn eigenlijk mijn enige must buys voor de rest van dit jaar.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 10:16:54 #187
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193138704
Shit, 1 collectible gemist. Hopelijk kan ik chapter select doen straks.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 15 mei 2020 @ 10:18:29 #188
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_193138733
Waarom is er geen Nioh 2 topique?
pi_193138897
Twijfel om alsnog Red Dead Redemption 2 te kopen
Grafisch en story wise prima, maar de gameplay zelf :(

Zin in een game als Xcom 2 of divinity, maar die zijn zo schaars op de PS4.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 10:42:57 #190
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_193139050
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Twijfel om alsnog Red Dead Redemption 2 te kopen
Grafisch en story wise prima, maar de gameplay zelf :(

Zin in een game als Xcom 2 of divinity, maar die zijn zo schaars op de PS4.
Mutant Year Zero: Road to Eden is nu van ¤34,99 naar ¤17,49.

pi_193139080
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:42 schreef Drankster het volgende:

[..]

Mutant Year Zero: Road to Eden is nu van ¤34,99 naar ¤17,49.

Die had ik ook al gekocht en uitgespeeld ja, enige wat er in de buurt kwam.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 10:47:15 #192
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_193139100
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:45 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Die had ik ook al gekocht en uitgespeeld ja, enige wat er in de buurt kwam.
Alright, er is nog DLC uitgekomen vorig jaar. Verder kan ik alleen nog Wasteland 2 aanraden maar die zal je ook wel kennen denk ik.

  vrijdag 15 mei 2020 @ 10:49:18 #193
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_193139130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:54 schreef Aurelius het volgende:
Hoop dat we binnenkort een releasedatum krijgen voor de westerse release van Yakuza 7 en Persona 5 Scramble. Dat zijn eigenlijk mijn enige must buys voor de rest van dit jaar.
Is Yakuza 7 die met turned based combat? Ik ben van plan Kiwami te gaan spelen na Bloodborne, m’n eerste Yakuza.
pi_193139170
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:47 schreef Drankster het volgende:

[..]

Alright, er is nog DLC uitgekomen vorig jaar. Verder kan ik alleen nog Wasteland 2 aanraden maar die zal je ook wel kennen denk ik.

Ja klopt, die blijft alleen zo achterlijk duur.
Missschien toch age of wonders proberen.
pi_193139530
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:30 schreef Kickinalfa het volgende:Zin in een game als Xcom 2 of divinity, maar die zijn zo schaars op de PS4.
Valkyria Chronicles al geprobeerd? Begin met de remaster van deel 1.
pi_193139569
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:49 schreef Drankster het volgende:
Is Yakuza 7 die met turned based combat? Ik ben van plan Kiwami te gaan spelen na Bloodborne, m’n eerste Yakuza.
Yep, maar nog belangrijker is dat dit het begin is van een nieuwe verhaallijn na de saga van Kiryu (Yakuza 1-6).

Yakuza 0 is eigenlijk de beste game om in de reeks in te stappen. Losstand verhaal en een heel goed vechtsysteem. :)
pi_193139723
LEGO The Ninjago Movie game (nooit van gehoord) is gratis in de US store (ook bij Xbox dus geen fout).

Even afwachten of het ook in de EU store komt. Hier ga ik nog steeds geen US account voor maken, het is geen Tifa theme of zo. :P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 15 mei 2020 @ 11:28:15 #198
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_193139757
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:18 schreef RickoKun het volgende:
Waarom is er geen Nioh 2 topique?
Storen die posts je? Er word hier constant over games gesproken, die posts over Nioh zijn er maar een heel klein aantal van.

Ik heb bijvoorbeeld niks met Assassin's Creed, maar kan het mij wat schelen als er hier 100 posts over voorbij komen. Die hoef ik niet allemaal te lezen, meer tijd om te gamen.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 11:32:07 #199
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193139832
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Twijfel om alsnog Red Dead Redemption 2 te kopen
Grafisch en story wise prima, maar de gameplay zelf :(

Zin in een game als Xcom 2 of divinity, maar die zijn zo schaars op de PS4.
Als.je gta dol.vind zal de gameplay in rdr2.je niet.moeten storen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193139846
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:14 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Valkyria Chronicles al geprobeerd? Begin met de remaster van deel 1.
Ja ook al gedaan :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')