Zie dat je je tijd nuttig besteedtquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:45 schreef dud0r het volgende:
Alleen nog de speedrun en de multiplayer trophies en uc4 is ook platinum
Kind naar school gebracht, wat werk verricht, heel even tijd om wat te gamen dus even de losse trophies gehaald en nu nog maar een paar te gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie dat je je tijd nuttig besteedt
Speedrun trophies, walgelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kind naar school gebracht, wat werk verricht, heel even tijd om wat te gamen dus even de losse trophies gehaald en nu nog maar een paar te gaan.
Hopelijk lukt die speedrun in 1 keer.
Ach de speedrun trophies in de andere delen waren ook te doen en als ik PS trophies kijk doen ze het in 5 uur dus het is te doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Speedrun trophies, walgelijk.
Ken het wel hoor. Vanmorgen vriendin naar werk. Eventjes klein stukje LiS: BtS gespeeld en daarna werken. Ben nu op 2/3. Nu weer nakijken.
Gameplaytrailer Genotquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:39 schreef Aurelius het volgende:
Hopelijk vanavond wel echte gameplaybeelden van Ghost of Tsushima.
Resident Evilquote:Op donderdag 14 mei 2020 12:08 schreef KennyPowers het volgende:
Welke games hebben speedrun trophies naast Uncharted?
Oja Kingdom Hearts 1, 15 uur.
4quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:46 schreef DKUp het volgende:
Hoeveel driehoeken gaan we in de volgende aankondiging zien?
NBA 2k20 is nu 5 euro ...quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker keer een miljard of heb je het over een Indie?
![]()
![]()
och man breek me de bek niet open over al het corona gezeikquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
gezellig.
Kan je gelijk al je pakketten ophalen die hier liggen
[..]
ik ben gestopt met nioh 1 bij de eerste echt boss. ik ben echt te n00b voor die game
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:17 schreef KennyPowers het volgende:
Videodumpeen anouncement trailerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En MK11 DLC gameplay maar dat is natuurlijk hetzelfde als de base gameplay ...
anyhow, mafia 1/2 awesome maar 3 was echt pure aids
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dit kan best nog wel eens een klapper worden. Nog nooit de eerste Mafia gespeeld, alleen de de demo van Mafia 2 en Mafia 3 een stuk gespeeld en daarna niet meer opgepakt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit idd maar ook zwaar photoshopgenot. Misschien valt 't mee. Zou 'm voor een tientje of 2 nog wel een keer weer spelen (mits het ook daadwerkelijk een remake is).quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit kan best nog wel eens een klapper worden. Nog nooit de eerste Mafia gespeeld, alleen de de demo van Mafia 2 en Mafia 3 een stuk gespeeld en daarna niet meer opgepakt.
Eerst maar de gameplay ervan zien want dit lijkt te mooi om waar te zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit idd maar ook zwaar photoshopgenot. Misschien valt 't mee. Zou 'm voor een tientje of 2 nog wel een keer weer spelen (mits het ook daadwerkelijk een remake is).
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:53 schreef Kaizen_ het volgende:
Kingdom Hearts Re:Chain of Memories.... Om te huilen gewoon. Het leek me tof om alle Kingdom Hearts spellen te spelen, maar na een half uur weet ik wel zeker dat ik deze oversla.
Ben nu al op Youtube een movie-complicatie aan het kijken om het verhaal mee te krijgen.
twitter:ZhugeEX twitterde op donderdag 14-05-2020 om 18:45:35Three of the AAA titles including Assassin's Creed Valhalla will release in the October to December quarter.
Two of the AAA titles will release in the January 2021 to March 2021 quarter.
More info on these titles + other at Ubisoft Forward in July. https://t.co/sEfxGUpswI reageer retweet
twitter:ZhugeEX twitterde op donderdag 14-05-2020 om 18:01:49Assassin's Creed Valhalla set new records for a Ubisoft game announcement.
100m views of trailer in 10 days
200m views of trailer + user generated content in total.
Top trending hashtag on twitter
Increased engagement in Odyssey and Origins https://t.co/Vdvycc7zwQ reageer retweet
twitter:ZhugeEX twitterde op donderdag 14-05-2020 om 18:00:29Ubisoft lineup for this fiscal year (Apr 1, 2020 - Mar 31, 2021) includes:
Assassin's Creed Valhalla
Watch Dogs Legion
Rainbow Six Quarantine
Gods & Monsters
Unannounced AAA
+
Roller Champions
Brawhalla
Tom Clancy's Elite Squad (Mobile)
& more reageer retweet
Cult Classicquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow Six wordt gegarandeerd een hit met die titel.
Ga ik eindelijk aan beginnen na de uc4 plat. Lig op schema met de speedrunquote:
Ik zou wachten op Valhalla tbh.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef dud0r het volgende:
Daar
[..]
Ga ik eindelijk aan beginnen na de uc4 plat. Lig op schema met de speedrun
Echte een leuke game, vooral na Origins.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef dud0r het volgende:
Daar
[..]
Neuh het is al erg genoeg dat ik de collectors edition gekocht heb en dat die nog steeds in de doos zit. Wordt hoog dat die open gaatquote:
Kassandra genotquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef dud0r het volgende:
Daar
[..]
Ben er nu mee bezig... snap de hype niet zo goedquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Echte een leuke game, vooral na Origins.
Ik ook, ben na 25 uur gestopt omdat ik niet zo goed wist waarom ik het nog speelde.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben er nu mee bezig... snap de hype niet zo goed
Dit was ook mijn reden, maar dan na 30 uur.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ook, ben na 25 uur gestopt omdat ik niet zo goed wist waarom ik het nog speelde.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben er nu mee bezig... snap de hype niet zo goed
Relatief leuke dialogen, toffe main character, prachtige omgeving, genoeg te doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ook, ben na 25 uur gestopt omdat ik niet zo goed wist waarom ik het nog speelde.
Maar heb je die niet allemaal nodig voor de platinumquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Relatief leuke dialogen, toffe main character, prachtige omgeving, genoeg te doen.
Tip: doe geen quests van de standbeelden in de steden. Die zijn veel te herhalend. Alleen in het begin kan het nodig zijn om wat te levelen.
Andere tip: niet elk vraagteken is interessant.
Dat was Origins.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar heb je die niet allemaal nodig voor de platinum
Daar was vooral die trophy in de woestijn irritant.quote:
Oh die hallucinaties zeker?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar was vooral die trophy in de woestijn irritant.
Je hebt alles nodig, inc. onder water uit m’n hoofd.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar heb je die niet allemaal nodig voor de platinum
In Origins jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je hebt alles nodig, inc. onder water uit m’n hoofd.
Schijnt dat Valhalla wel redelijk anders zal zijn dan origins of odyssey thoquote:
Ja. En dat je er eentje specifiek moet hebben.quote:
Onderwatermissies in Black Flagquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
In Origins ja![]()
In Odyssey alleen de onderwaterlocaties.
Black Flag was genieten, de muziek en de sfeer van die game bohhhh.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Onderwatermissies in Black Flag![]()
Waren daadwerkelijk spannend met die haaien + jaws-muziek.
Je moet je zwaard in de lucht houden met R1of L1, de wereld is niet groot en paardrijden is een genot.quote:
Nee dat ging over Ghost.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je moet je zwaard in de lucht houden met R1of L1, de wereld is niet groot en paardrijden is een genot.
Joe! 🙋🏻♂️quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:27 schreef KennyPowers het volgende:
Beetje samurai's voor casuals (itt Sekiro en Nioh)
5 tegen 1
gezellig wachten tot je 1 voor 1 afgeslacht wordt
Wanneer komt de dlc?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:39 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Level 300![]()
Helemaal klaar voor de dlc.
Er is nog geen datum bekend voor de dlc. De hoop was dat ergens in de komende 2 maanden de eerste dlc gaat uit komen. Maar vorige week gaf de developer aan dat het werk rond de eerste dlc bijna klaar is, op het motion capture en voice over gedeelte na. Dat zou moeilijk te doen zijn nu ze voornamelijk van thuis uit moeten werken. Dus is het nu voor iedereen afwachten wanneer het er gaat komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wanneer komt de dlc?
En moet je persé NG+ gedaan hebben (of max level zijn) voor de dlc?
Zo speciaal zijn die wapens met corruption en purity niet, gebruik het wapen met de hoogste damage dat je kan vinden. Je kan daar altijd via temperen een element op zetten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst eindelijk een wapen gevonden die met iets anders imbued is dan met Corruption: Kintaro's Axe, met Lightning. En een Holy Axe.
Het is om eerlijk te zijn allemaal verloren moeite. de epic (paarse) wapens en armor zijn waardeloos zodra je aan ng+ begint en sowieso level je nu zo snel dat je ze snel vervangt door hoger level materiaal. Je armor soulmatchen naar een hoger level word al snel onmogelijk duur.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leuke missie om voor Amrita te farmen trouwens, The Unmoving Mountain (Dojo Mission).
Na een stuk of 10 keer had ik alle paarse gear, behalve de paarse Kintaro's Gauntlets.
Ik denk dat ik straks nog wel even ga farmen voor sowieso de paarse Gauntlets, en om nog wat te levelen totdat ik de hele Kintaro set aan kan.
Ondanks dat mijn Stamina nu iets van 85 of 88 is (of zoiets) geeft ie 70,4% aan als ik de hele set aan heb, dus dat moet met levelen nog onder de 70 komen..
Je bent er nog niet helemaal maar bijna. Ik zou je aanraden al je plannen om amrita en gear te farmen even uit te stellen en door te zetten naar ng+.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Regio 5 de laatste is.
Een element op je wapen is inderdaad niet altijd nodig. Tenzij je build er rond gebouwd is of je een vijand bevecht die zwak is bij een bepaald element.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb tot nu toe in die 100 uur nog geen enkel ander wapen gevonden met een Elemental imbued, die ik als Inheritable kan overzetten. Wel een paar met Water, maar het symbooltje op die wapens geven aan dat dat niet overdraagbaar is.
Met Temperen heb ik tot nu toe ook nog geen geluk gehad.
Lijkt echt volledig random te zijn.
Het is ook niet persé nodig, maar gewoon cool![]()
Ik heb me tot nu toe goed weten te redden met base weapons.
Vanmiddag weer verder
Overbodige loot disassemble ik altijd en daarna forge ik altijd meteen de materialenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:25 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Een element op je wapen is inderdaad niet altijd nodig. Tenzij je build er rond gebouwd is of je een vijand bevecht die zwak is bij een bepaald element.
Een wapen met een imbue element als inheritable heb ik ook nog niet vaak gezien. Met temperen is het gemakkelijkste op je wapen te krijgen, maar je hebt gelijk dat is compleet random.
Wat doe je met je loot? Als je het allemaal disassembled bij de blacksmith krijg je er umbracite fragmenten voor die je per 10 kan samenvoegen tot umbracite. Voor de 2 (4 in NG+) twilight missies per dag krijg je ook umbracite. In NG+ krijg je de eerste keer dat je een missie doet umbracite en als je andere spelers helpt als visitor kan je er ook verdienen en zelfs vinden als loot.
Ben je bijna op het einde van de 5de regio? Focus je even op de main missies je bent er bijna.
Mutant Year Zero: Road to Eden is nu van ¤34,99 naar ¤17,49.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Twijfel om alsnog Red Dead Redemption 2 te kopen
Grafisch en story wise prima, maar de gameplay zelf
Zin in een game als Xcom 2 of divinity, maar die zijn zo schaars op de PS4.
Die had ik ook al gekocht en uitgespeeld ja, enige wat er in de buurt kwam.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mutant Year Zero: Road to Eden is nu van ¤34,99 naar ¤17,49.
Alright, er is nog DLC uitgekomen vorig jaar. Verder kan ik alleen nog Wasteland 2 aanraden maar die zal je ook wel kennen denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die had ik ook al gekocht en uitgespeeld ja, enige wat er in de buurt kwam.
Is Yakuza 7 die met turned based combat? Ik ben van plan Kiwami te gaan spelen na Bloodborne, m’n eerste Yakuza.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:54 schreef Aurelius het volgende:
Hoop dat we binnenkort een releasedatum krijgen voor de westerse release van Yakuza 7 en Persona 5 Scramble. Dat zijn eigenlijk mijn enige must buys voor de rest van dit jaar.
Ja klopt, die blijft alleen zo achterlijk duur.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alright, er is nog DLC uitgekomen vorig jaar. Verder kan ik alleen nog Wasteland 2 aanraden maar die zal je ook wel kennen denk ik.
Valkyria Chronicles al geprobeerd? Begin met de remaster van deel 1.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:30 schreef Kickinalfa het volgende:Zin in een game als Xcom 2 of divinity, maar die zijn zo schaars op de PS4.
Yep, maar nog belangrijker is dat dit het begin is van een nieuwe verhaallijn na de saga van Kiryu (Yakuza 1-6).quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:49 schreef Drankster het volgende:
Is Yakuza 7 die met turned based combat? Ik ben van plan Kiwami te gaan spelen na Bloodborne, m’n eerste Yakuza.
Storen die posts je? Er word hier constant over games gesproken, die posts over Nioh zijn er maar een heel klein aantal van.quote:
Als.je gta dol.vind zal de gameplay in rdr2.je niet.moeten storenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Twijfel om alsnog Red Dead Redemption 2 te kopen
Grafisch en story wise prima, maar de gameplay zelf
Zin in een game als Xcom 2 of divinity, maar die zijn zo schaars op de PS4.
Ja ook al gedaanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Valkyria Chronicles al geprobeerd? Begin met de remaster van deel 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |