SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Ik ken nog een wijk die ook wel een grote boem kan gebruiken..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
Je bedoelt destijds? Ik heb geen idee of dat gebeurd is. Niemand in mijn omgeving in ieder geval. De wijk is er nu wel een stuk beter op geworden... dat was anders niet op deze manier gebeurd.
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken nog een wijk die ook wel een grote boem kan gebruiken..
Dat duurt niet lang meer, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet voor de zomer van 2022.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Zijn de schoolexamens inmiddels helemaal klaar trouwens?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Cindy Lauper - Girls just wanna have fun
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja voor haar is het heel zwaar. Sws om geen contact te mogen hebben met ons of de kleinkinderen. Ze is nogal van het knuffelen met de (klein)kinderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
Lijkt me echt zo'n moeilijke situatie, Diaan. Ik kan me voorstellen dat het voor je moeder ook ontzettend zwaar is.
Je nichtje die net 16 was geworden?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn nichtje moet sowieso vrijdag nog.
Twan moet ook nog vrijdag één schoolexamen doen. 4 juni uitslag!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Zijn de schoolexamens inmiddels helemaal klaar trouwens?
Wij hebben het vandaag netjes gedaan, Junior bleef op afstand en ik heb met de kabouter wel geknuffeld. Maar het voelt onnatuurlijk aan om Junior niet een knuffel te geven... maar het is niet anders ik ben al blij dat ik ze kan zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja voor haar is het heel zwaar. Sws om geen contact te mogen hebben met ons of de kleinkinderen. Ze is nogal van het knuffelen met de (klein)kinderen.
Ja, ze is natuurlijk ook alleen nu. Mijn ouders hebben elkaar in ieder geval nog.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja voor haar is het heel zwaar. Sws om geen contact te mogen hebben met ons of de kleinkinderen. Ze is nogal van het knuffelen met de (klein)kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |