Nee, mijn frikandel is wel heetquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verstandig. Heb je rosbief op de bbq?
Dit klinkt enorm foutquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, mijn frikandel is wel heetTelt dat ook denk je?
bepaalde sc's zijn nogal ongezellig geworden, vandaar de vraagquote:
Moet je dat plaatje eens bekijken. Instant rigor mortis in je frikandelquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, mijn frikandel is wel heetTelt dat ook denk je?
Hier is het leukquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bepaalde sc's zijn nogal ongezellig geworden, vandaar de vraag
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je dat plaatje eens bekijken. Instant rigor mortis in je frikandel
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja... lijkt een beetje KLB te worden
Etto stilettoquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haags. De Man, de Mythe... de LEGENDE...
Ja iedereen zijn ding he, dat jouw frikandel daar wel van opgewonden raakt is gewoon je eigen voorkeur, daar zullen wij niet over oordelen.quote:
Hmmm bedenkelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja... lijkt een beetje KLB te worden
altijd zo agressief de laatste tijd...quote:
haags heeft echt veel fansquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ware woordenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent meer dan welkom hierquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
altijd zo agressief de laatste tijd...
Heulemaal geen zin in...
Nee, ik geloof dat ik het maar terugneem.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja iedereen zijn ding he, dat jouw frikandel daar wel van opgewonden raakt is gewoon je eigen voorkeur, daar zullen wij niet over oordelen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent meer dan welkom hier
Er is ook geen hoekje op Fok te vinden waar ie niet komtquote:
IK BELOOF HET!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar geen GET OUT..... praktijken ok?
jij?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
trekken jullie het nog een beetje in quarantaine c.q. thuiswerk?
knettergek van dat beeldscherm... maar iig blij dat ik nog werk heb.quote:
wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
knettergek van dat beeldscherm... maar iig blij dat ik nog werk heb.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dankje. Ik werk hier hard aan mijn vernieuwde imago.
Nice.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ummm en dat isquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zijn grootste fanMaar dat is vooral omdat ik 2 meter lang ben hoor.
[..]
Met jou kan je echt alle kanten op.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
woon je alleen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
archivering, onderzoek... en dat kan dus ook thuis
Koekoek.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met jou kan je echt alle kanten op.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags die meer dan 1 woord zegt in een postquote:
3x zelfsquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met jou kan je echt alle kanten op.
oeeeeh ga je samenwonen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
semi, maar straks niet meer.. hihi
bug in je bot?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wacht dit gaat niet helemaal goed
Ik weet niet of dat een compliment isquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan duurt het nog wel ff tot het miljoenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Haags die meer dan 1 woord zegt in een post
Stoffig zeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
archivering, onderzoek... en dat kan dus ook thuis
echt wel.. together forever enzoquote:
leukquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt wel.. together forever enzogaan de hele boel verbouwen
Die ga ik sowieso niet halen dit jaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel ff tot het miljoen
Hmm ja... dat klopt... hoewel mijn werkkamer nog nooit zo schoon is geweest. Ik zie alles, elke stofje, en dus is het ELKE DAG schoonmaak...quote:
Zit nu de Skynet bot op je account?quote:
Die ga ik sowieso niet halen dit jaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel ff tot het miljoen
quote:
Ja, alleen jammer dat ik geen trema heb gebruikt... Dacht dat dat niet kon...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:14 schreef Gruj0 het volgende:
EttovanBelgie is een mooie usernaam trouwens.
waar komt jouw username vandaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:14 schreef Gruj0 het volgende:
EttovanBelgie is een mooie usernaam trouwens.
obscure Ierse heiligman uit de 8e eeuw geloof ik die kwam prediken in onze gewesten... vond de naam erg mooi. En ben erg fan van Brabant, Ardennen, Bels... nja, het wijst vanzelf.quote:
Sabbatical van FOK! ook?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ga ik sowieso niet halen dit jaar.
En eind van het jaar komt er een sabbatical
[..]
Waaromquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ga ik sowieso niet halen dit jaar.
En eind van het jaar komt er een sabbatical
quote:
Jazeker. Maar corona kan nog roet in het eten gooien. Maar ik laat het weten.quote:
KOFFIEquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
Morgen net even 't water afsluiten en 2 leidingen ombouwen. Dan kan dat pauper koffie apparaat bij 't afval.
geslachtsveranderingquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom zo rigoreus? Wat ga je dat jaar doen dan?
Dat waar ik goed in ben.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom zo rigoreus? Wat ga je dat jaar doen dan?
Vreemd dat je nog steeds thuis zit wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm ja... dat klopt... hoewel mijn werkkamer nog nooit zo schoon is geweest. Ik zie alles, elke stofje, en dus is het ELKE DAG schoonmaak...
Swiffer heeft goudgeld aan me verdiend.
Ik ga er vanuit dat die rosbief ook fout bedoeld wasquote:
Oh niet continu... sinds vorige week is er wat speling. Maar de grote archieven blijven dicht.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vreemd dat je nog steeds thuis zit wel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat waar ik goed in ben.
Vakantie vieren en verder geen ene reet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die rosbief ook fout bedoeld was
Lijkt me stiekem best leuk werk, archieven uitzoeken en de geschiedenis induikenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh niet continu... sinds vorige week is er wat speling. Maar de grote archieven blijven dicht.
Lastig verhaal...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Heuj een Belg![]()
Hoi
![]()
Mag jij wel op een Nederlands forum komen van de Overheid?
Dat is idd jammer. Zou er nog beter hebben uitgezien. Elke keer dat ik een post van jou zie denk ik altijd, wat is dit een mooie usernaam.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ik geen trema heb gebruikt... Dacht dat dat niet kon...
Is een term en zelf wat toegevoegd.quote:
Gaat dit echt over een museum.of een stadsarchief?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh niet continu... sinds vorige week is er wat speling. Maar de grote archieven blijven dicht.
Universiteitsbibliotheken zijn het mooist, vooral in België en La Francequote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me stiekem best leuk werk, archieven uitzoeken en de geschiedenis induiken
BELG = Ben Eerst Limburger Geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lastig verhaal...
Ben eigenlijk Noord-Brabander, dus geen Belg. En toch ook wel...
Regionaal, vooral... Brabant, Limburg, land van Maas en Waal, tot zeg maar Mechelen in het zuiden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat dit echt over een museum.of een stadsarchief?
Vandaar je (on)wijsheid over vele zaken.
Ja maar Brabant is HEUL anders...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BELG = Ben Eerst Limburger Geweest![]()
Zo, hebben we dat maar weer gehad
Hey Flash!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die rosbief ook fout bedoeld was
Etto van Bralgië.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lastig verhaal...
Ben eigenlijk Noord-Brabander, dus geen Belg. En toch ook wel...
Ja weet ikquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar Brabant is HEUL anders...
Oh, waar?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ikheb er 20 jaar gewoond (en ik mis er niks van).
Hmmja, da's een beetje richting de polder... grefo-country... Sprang capelle enzo... Ik heb meer met Helmond e.o.quote:
klopt ja, net aan het randje van tot waar het water kwam in 1953quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, da's een beetje richting de polder... grefo-country... Sprang capelle enzo... Ik heb meer met Helmond e.o.
KATTENMEPPERSquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, da's een beetje richting de polder... grefo-country... Sprang capelle enzo... Ik heb meer met Helmond e.o.
Zeelandquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:26 schreef Gruj0 het volgende:
Zeeland, Brabant lijken mij wel leuke provincies. Mss wat aan de rustige kant, maar toch.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een topic stil krijgen is aan mij wel besteed
Gaat best wel lekker hoor, genoeg te doenquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat best wel lekker hoor, genoeg te doen
Waar zit jij momenteel?
Je mag zeker nergens aan land?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mooi zo
Noorwegenmorgen avond laat of overmorgen in de ochtend weg op naar Svalbard.
in Spanje mochten we 2 km van 't schip. Maar dan ben je de terminal niet af.quote:
Wanneer weer in NL?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in Spanje mochten we 2 km van 't schip. Maar dan ben je de terminal niet af.
Noorwegen/Svalbard niet.. De rest is nog ff zien/afwachten. Weten de vervolghavens nog niet.
Geen flauw idee..quote:
Wat heb je als lading?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen flauw idee..
Planning is nog een week of 7 aan boord zitten. Beetje kijken waar we dan zijn.
Heyyyyy een nieuwelingquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:57 schreef Dity het volgende:
Hai, na weken, maanden lurken maar ff een welgemeende Hai
Hallo, welkomquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:57 schreef Dity het volgende:
Welkom! Maar je hebt hier één keer eerder gepostquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:57 schreef Dity het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:57 schreef Dity het volgende:
al die tijd stiekem meegelezen ?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:57 schreef Dity het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen maar lurken en nooit iets posten? Wat is daar nou aan?
Ditquote:
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu de plannen voor den haag centrum. Oeeeeeh dat wordt mooi![]()
Dacht dat het vrij snel zou gaan gebeuren. ' voor de komende 20 jaar'
![]()
Of VBL hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dit R&P waarin alle mannen direct op de nieuwe vrouwen af gaan?
Nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dit R&P waarin alle mannen direct op de nieuwe vrouwen af gaan?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.denhaag.nl/nl(...)ine&utm_campaign=cid
Je moet je aanmelden
quote:
Post eensquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag net plaatje van rijswijkse plein. Super mooi
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:08 schreef Dity het volgende:
Nee, geen onderzoek gedaan en ik weet niet hoe ik moet quoten. Maar ik voel me thuis hier na zoveel tijd meelezen
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:30 schreef Koen66 het volgende:
@:brabant altijd een leuke provincie om heen te gaan
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:08 schreef Dity het volgende:
Nee, geen onderzoek gedaan en ik weet niet hoe ik moet quoten. Maar ik voel me thuis hier na zoveel tijd meelezen
Beter komt daar ook een tunnelquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar het zijn inspiratie afbeeldingen dus niets permanent
Meh, eigenlijk alleen het westen, ten oosten van Breda wordt het heel snel matig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:30 schreef Koen66 het volgende:
@:brabant altijd een leuke provincie om heen te gaan
waar?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter komt daar ook een tunnel
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uiteraard anders kan ik je niet warm houden.
En dekentje is groot genoeg
Ja maar jij hebt altijd een beetje moeite met vreemden en nieuwe mensen, gewoon even de tijd nemen.quote:
als je met je muis op de post gaat hangen komt er een paar dingetjes rechts bovenin. O.a. quotequote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:13 schreef Dity het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik moet quoten? Kan ik tenminste reageren🤪
ze willen het zoveel mogelijk autovrij te maken. maar hebben het niet over een tunnel. maar dat je er om heen moetquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gebied, richting de stad.
Ik denk dat je mobiel zit? Klik ik op het knopje met " erop om een bericht te quoten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:13 schreef Dity het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik moet quoten? Kan ik tenminste reageren🤪
Maar ook voor al die trams daar joh. Wat een bende.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze willen het zoveel mogelijk autovrij te maken. maar hebben het niet over een tunnel. maar dat je er om heen moet
ze gaan voor:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gebied, richting de stad.
ja kut kruispuntquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar ook voor al die trams daar joh. Wat een bende.
Nee alleen als ik dronken benquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt altijd een beetje moeite met vreemden en nieuwe mensen, gewoon even de tijd nemen.
Ja het is een openbaar forum, dus niet zo heel verrassend dat er mensen mee kunnen lezen tochquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen als ik dronken ben
Een nieuwe heb ik op zich geen moeite mee, ga ik gewoon met een schone lei op af zeg maar. (nou ja "op af" niet, maar you get the point) maar als dan blijkt dat iemand al jaren stilletjes alles heeft zitten meelezen voel ik me behoorlijk bespied ja.
Ik heb ook heel lang alleen maar gelezen voordat ik begon te posten. Niet raar toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een nieuwe heb ik op zich geen moeite mee, ga ik gewoon met een schone lei op af zeg maar. (nou ja "op af" niet, maar you get the point) maar als dan blijkt dat iemand al jaren stilletjes alles heeft zitten meelezen voel ik me behoorlijk bespied ja.
ja maar die zal wel grondig worden aangepaktquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En als er een wind staat dan heb je daar een tornado categorie F5
?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat je mobiel zit? Klik ik op het knopje met " erop om een bericht te quoten.
Staat rechtsboven ergens bij berichtjes.
Nee op zich niet. Maar ik sta er nooit bij stil dat dat kan gebeuren. Word je ook zo paranoīde vanquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een openbaar forum, dus niet zo heel verrassend dat er mensen mee kunnen lezen toch
heb een screen gemaaktquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En als er een wind staat dan heb je daar een tornado categorie F5
?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat je mobiel zit? Klik ik op het knopje met " erop om een bericht te quoten.
Staat rechtsboven ergens bij berichtjes.
Sorry, maar ik heb jou nooit bespiedtquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet er nice uit jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb een screen gemaakt
[ afbeelding ]
vlakbij dat kut kruispuntquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Waat zit jij ergens, dat is toch ook hartje centrum?
De AIVD leest ook altijd gezellig meequote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee op zich niet. Maar ik sta er nooit bij stil dat dat kan gebeuren. Word je ook zo paranoīde van
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AIVD leest ook altijd gezellig mee
Even zwaaien naar ze
Ik hoop wel dat ze over 20 jaar ook IETS modernere trams hebben rijden daarquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb een screen gemaakt
[ afbeelding ]
Oh daar ben ik niet zo bang voor eigenlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AIVD leest ook altijd gezellig mee
Even zwaaien naar ze
ja die gaan wegquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan de hoeren daar ook weg?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze over 20 jaar ook IETS modernere trams hebben rijden daar
Zijn er al grotendeels. Op de meeste lijnen rijdt de rampstadrail met moderne trams.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze over 20 jaar ook IETS modernere trams hebben rijden daar
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn er al grotendeels. Op de meeste lijnen rijdt de rampstadrail met moderne trams.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gaan weg
die gozer die nu spreekt is echt haags; Voetgangah hoor ik de hele tijd![]()
maar de doublet en geleen gaan ergens richting binckhorst
Leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vlakbij dat kut kruispuntZit rechts van de afbeelding hierboven :p
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet zo bang voor eigenlijk
Oh die witte ja dat is natuurlijk ook zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn er al grotendeels. Op de meeste lijnen rijdt de rampstadrail met moderne trams.
En jouw dakterrasabalkon wordt het centrum van hipte. Het bounty-eiland van Den Haag.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar denk dat ik hier moet blijven wonen. Wordt hip and happening :p
ik heb een keer in duitsland in zon tram gezeten die was omgebouwd tot discotheek. Dat was echt te grappig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die witte ja dat is natuurlijk ook zo.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jouw dakterrasabalkon wordt het centrum van hipte. Het bounty-eiland van Den Haag.
Oh ken ik. Lachen indersaadquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een keer in duitsland in zon tram gezeten die was omgebouwd tot discotheek. Dat was echt te grappig.
Was geen toilet aan boord dus soms stopte we zodat mensen in de bosjes konden
Waarde van je huis stijgt meteenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar denk dat ik hier moet blijven wonen. Wordt hip and happening :p
Ook ja maar ook al een nieuwe variant die is donkergrijs met rood.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die witte ja dat is natuurlijk ook zo.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:26 schreef Dity het volgende:
Ik vond vooral het planten en bloemen gebeuren erg vermakelijk van Bitterbal en Liesje. Heb er een boel van opgestoken voor mijn eigen balkonia
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Raar volk, die DuitsersZe hebben daar ook trams die op het spoornet mogen, en zelfs trams met een restauratie aan boord. Die hebben ze een keer ingezet voor eoa reli-meeting in het Ruhrgebiet. Vanuit Karlsruhe met de tram naar het Ruhrgebiet. 360 km, hebben ze 5 uur over gedaan. En 's avonds weer terug. Al die geitenwollensokkenbejaarden zullen wel dood geweest zijn toen ze terug kwamen
![]()
Karlsruhe, die trams heb ik wel eens gezienquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Raar volk, die DuitsersZe hebben daar ook trams die op het spoornet mogen, en zelfs trams met een restauratie aan boord. Die hebben ze een keer ingezet voor eoa reli-meeting in het Ruhrgebiet. Vanuit Karlsruhe met de tram naar het Ruhrgebiet. 360 km, hebben ze 5 uur over gedaan. En 's avonds weer terug. Al die geitenwollensokkenbejaarden zullen wel dood geweest zijn toen ze terug kwamen
![]()
Wil ik ook een keer doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]is toch leuk
Hier in den haag hebben we de hoftram. ook restaurant onder leiding van pierre wind. Heb ik ook een keer gedaan. erg leuk
Pierre Wind, da's toch die drukke kerel?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]is toch leuk
Hier in den haag hebben we de hoftram. ook restaurant onder leiding van pierre wind. Heb ik ook een keer gedaan. erg leuk
ja in zo'n oude hermelijn of zo he? Of een PCC?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]is toch leuk
Ja die kale met die krullenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pierre Wind, da's toch die drukke kerel?
jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja in zo'n oude hermelijn of zo he? Of een PCC?
Lust je koffie?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Dity het volgende:
Maar ik zal me even voorstellen voor de wantrouwige onder jullie. Ik ben dus Dity. Ik noemde mezelf Dity (volgens mijn mama) vanaf dat ik kon praten. Het lijkt in de verste verte niet op mijn eigen naam, maar daar maken 3-jarigen niet om blijkbaar. Ik woon in het wonderschone Drenthe, werk bij een gemeente en verkoop paspoorten en rijbewijzen en zulks... That's it. Verder nog vragen voordat ik hier geaccepteerd word?
Nice nog iemand uit Drenthequote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Dity het volgende:
Maar ik zal me even voorstellen voor de wantrouwige onder jullie. Ik ben dus Dity. Ik noemde mezelf Dity (volgens mijn mama) vanaf dat ik kon praten. Het lijkt in de verste verte niet op mijn eigen naam, maar daar maken 3-jarigen niet om blijkbaar. Ik woon in het wonderschone Drenthe, werk bij een gemeente en verkoop paspoorten en rijbewijzen en zulks... That's it. Verder nog vragen voordat ik hier geaccepteerd word?
Staat op het lijstjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je doen. is echt leuk. Leuke bediening. goeie sfeer en aparte maar smakelijk eten
Ja, die zijn neus in je oor steekt als hij praat.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja in zo'n oude hermelijn of zo he? Of een PCC?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, die zijn neus in je oor steekt als hij praat.
Ja, wat kost een paspoort van Noord-Korea?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Dity het volgende:
Valt mee. Thanks!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat het 70 euro pp was, ruim van te voren reserveren
Dat dacht ik op de foto al te zien ja. Al heb ik geen idee van het verschil tussne types 1 en 2, maar okeequote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah
Het is een rijdende Haagse tram (model GTL8-1, nummer 3035
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Dity het volgende:
Trambestuurders zijn eigenlijk mislukte buschauffeurs die teveel van hun lijn afweken.quote:
ja en nu 300 want iedereen moet aan een eigen tafeltje dus betalen voor 4quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat het 70 euro pp was, ruim van te voren reserveren
Ja, ik las het al....Emmenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice nog iemand uit DrentheHier nog een Drent.
Buiten Emmen gebeurt er niet veel in Drenthe wel?quote:
TT Assenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buiten Emmen gebeurt er niet veel in Drenthe wel?Ja Jan Mastwijk die wil dat intercities in Hoogeveen gaan stoppen
![]()
That's about it
Ja, ik las het al....Emmenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice nog iemand uit DrentheHier nog een Drent.
Ja hallo, daar ga ik niet over hčquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wat kost een paspoort van Noord-Korea?
Dit klinkt echt kut.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Assen heb ik nog een blauwe maandag gewerkt. Bij Univé. 8000 muizen en toetsenborden uitpakken en opstapelen
🤪quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai had je toch beter in Emmen kunnen wonen.
Nou ga dan maar weer weg, we hebben niks aan jequote:
Ik voelde me net zo'n gele zetpil met zo'n tuinbroekquote:
Lolquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voelde me net zo'n gele zetpil met zo'n tuinbroek
🤪quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai had je toch beter in Emmen kunnen wonen.
Bedankt voor je vriendelijke hartelijke welkom, ik ook van jouquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ga dan maar weer weg, we hebben niks aan je
Geen idee, maar ze zei laatst dat ze fit wilde zijn voor als de cafés daar 11 mei weer open zouden gaan, want dates.quote:
Oh dan ben je wel op oorlogspad jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze zei laatst dat ze fit wilde zijn voor als de cafés daar 11 mei weer open zouden gaan, want dates.
regen morgen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
gelukkig, de kou is over een paar dagen weer voorbij![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
gelukkig, de kou is over een paar dagen weer voorbij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier wel, een beetje. Denken ze. Kwam vandaag ook niks van terechtquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:41 schreef Dity het volgende:
[..]
🤪
[..]
Bedankt voor je vriendelijke hartelijke welkom, ik ook van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |