Prima toch? Houd je hem nog tot de zomer van 2021, EK'tje meepakken en dan verkopenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets meer dan een habbekrats dan.
Maar never geen 20 mil. Verlengen gaat ie niet.
Kelly grootverdiener 2021
Doe dit nou nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kokcu meer dan 20 mil?
Krijg jij een kratje bier.
Gewaagd hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kokcu meer dan 20 mil?
Krijg jij een kratje bier.
Inderdaad, één kratje bier maar, daar drink jij er iedere dag minimaal drie van voordat je op Fok begint te postenquote:
Niet die troll uit 020 voeren gozertquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, één kratje bier maar, daar drink jij er iedere dag minimaal drie van voordat je op Fok begint te posten
Zoveel is dat toch ook weer niet. Wellicht door corona dat zoiets nu niet betaald wordt. Dat kleine denken moeten we echt achter ons laten hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:38 schreef avotar het volgende:
20+ miljoen?
Iemand het adres? Ik denk dat we hem nu die kant op moeten brengen voordat ze zich bedenken.
Remember Jorgensen
Ja fuck, in principe is onze weddenschap ongeldig verklaard natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jorgensen had er nog makkelijk 20 gemaakt.
Maarja, helaas.
Of Linssen geeft wat meer om het geld. En dat is zijn goed recht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Feyenoord moet wel echt een belachelijk laag salarisbod hebben gedaan.
Hij geeft aan "echt geen miljoenen" te hebben gevraagd.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Of Linssen geeft wat meer om het geld. En dat is zijn goed recht.
Nee, dat zou ook disproportioneel zijn om hem te geven. Een miljoen is al achterlijk veel voor een toekomstig bankzitter. Vind het nogal makkelijk om zoveel waarde te hechten aan zijn woorden en te zeggen dat Feyenoord een 'belachelijk laag salarisaanbod' heeft gedaan. Weten we toch niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:00 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hij geeft aan "echt geen miljoenen" te hebben gevraagd.
Nee, dat lijkt me nogal logischquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:00 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hij geeft aan "echt geen miljoenen" te hebben gevraagd.
Ik vind 6 ton ook een mooi salaris maar ik heb niet de indruk dat Feyenoord dat geboden heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, dat zou ook disproportioneel zijn om hem te geven. Een miljoen is al achterlijk veel voor een toekomstig bankzitter. Vind het nogal makkelijk om zoveel waarde te hechten aan zijn woorden en te zeggen dat Feyenoord een 'belachelijk laag salarisaanbod' heeft gedaan. Weten we toch niet?
Het helpt ook niet mee dat het salaris van Kelly (6 ton) inmiddels op straat ligt. Dan krijg je dus scheve gezichten. Dat was een mooi salaris voor Linssen geweest.
Het zal sowieso een doodvermoeiende transferzomer worden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:27 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk vooral dat de onderhandelingen te vroeg zijn gestart. Feyenoord weet amper waar het financieel aan toe is en kan zomaar 35% van begroting moeten gaan inleveren.
Spelers zitten wellicht nog met de oude situatie in hun achterhoofd en denken dat er meer mogelijk is.
Het zou mij niet eens verbazen als Linssen uiteindelijk alsnog komt.
Inderdaad. Aan de andere kant snap ik wel dat spelers nu nog hoog inzetten, zelfs als ze weten hoe zwaar clubs het hebben. Het is pas mei en nu zijn er misschien nog clubs die de ernst niet goed inschatten. Waarschijnlijk wordt de positie van transfervrije spelers steeds slechter de komende maanden, je wil ook niet riskeren dat je helemaal zonder club komt te zitten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:27 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk vooral dat de onderhandelingen te vroeg zijn gestart. Feyenoord weet amper waar het financieel aan toe is en kan zomaar 35% van begroting moeten gaan inleveren.
Spelers zitten wellicht nog met de oude situatie in hun achterhoofd en denken dat er meer mogelijk is.
Het zou mij niet eens verbazen als Linssen uiteindelijk alsnog komt.
Gaatie natuurlijk niet doen, die tering kale.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:15 schreef aTypisch het volgende:
Stam neemt Bakkati mee naar Murica.
Hopelijk Kelly ook
Is dat je nieuwe stokpaardje waar je ons dagelijks mee lastig gaat vallen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:36 schreef Generationalpha het volgende:
Ozyakup gaat weer terug naar Turkije. Brede selectie zo.
Of je reageert een keer inhoudelijk op mijn heerlijke kwaliteitsposts.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe stokpaardje waar je ons dagelijks mee lastig gaat vallen?
ga gewoon wegquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:36 schreef Generationalpha het volgende:
ga zelf ook maar meequote:Op donderdag 21 mei 2020 11:36 schreef Generationalpha het volgende:
is goed, als jij ook uit het feyenoordtopic blijft doe ik dat ookquote:
Goed verhaal inderdaad. Goeie gozer, die Melvin.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:28 schreef Caland het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)rainer-bij-Feyenoord
Leestip
Jammer wel denk ik.quote:Said Bakkati gaat vertrekken bij Feyenoord. De assistent-trainer volgt Jaap Stam naar FC Cincinnati in de Major League Soccer. Volgens De Telegraaf gaf Feyenoord Bakkati toestemming om in het kielzog van Stam mee te gaan naar Amerika.
Dick Advocaat baalt van het vertrek, maar gunt Bakkati een avontuur in het buitenland. Stam is de opvolger van Ron Jans bij FC Cincinnati en tekent voor anderhalf jaar met optie voor extra jaar.
Goede schakel tussen spelers en trainers. Verder is het een assistent, dus zo belangrijk is het ook weer niet, maar hij schijnt tactisch aardig te zijn en ook qua corners wel wat toe te voegen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat heeft hij toegevoegd dit jaar denk je?
Vond het wel opvallend dat Dick hem liet zitten ja. Maar wat verwacht jij (in alle serieusheid) van deze transferzomer?quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Goede schakel tussen spelers en trainers. Verder is het een assistent, dus zo belangrijk is het ook weer niet, maar hij schijnt tactisch aardig te zijn en ook qua corners wel wat toe te voegen.
Ik heb geen flauw idee hoe de transferzomer eruit gaat zien. Ik verwacht vrij weinig actie eigenlijk, misschien alleen zodra het bekend is wanneer we überhaupt weer gaan starten, niet alleen hier maar ook andere competities. Tot die tijd zal het op transfervrije spelertjes aankomen, want dat we geen geld hebben lijkt me duidelijk, en dat zal voor 75% van de clubs gelden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vond het wel opvallend dat Dick hem liet zitten ja. Maar wat verwacht jij (in alle serieusheid) van deze transferzomer?
Wil niet te negatief doen, maar de berichten van de laatste weken zijn nou niet bepaald goed.
Verwacht jij nog spectaculaire verkopen van Kokcu bijvoorbeeld? Binnen het huidige Feyenoordbudget lijkt de situatie me toch vrij problematisch. Linssen die minder krijgt aangeboden dan bij Vitesse, Fer die niet binnenboord gehouden kan worden door salariseisen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tot die tijd zal het op transfervrije spelertjes aankomen, want dat we geen geld hebben lijkt me duidelijk, en dat zal voor 75% van de clubs gelden.
Gewoon afwachten dus, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat we het met de spelers gaan doen die er nog zijn.
Dit is allemaal heel erg voorbarig. Het is 21 mei.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Verwacht jij nog spectaculaire verkopen van Kokcu bijvoorbeeld? Binnen het huidige Feyenoordbudget lijkt de situatie me toch vrij problematisch. Linssen die minder krijgt aangeboden dan bij Vitesse, Fer die niet binnenboord gehouden kan worden door salariseisen.
Het lijkt erop dat er op dit moment inderdaad echt alleen jeugdspelertjes door kunnen stromen, maar dan heb je straks 7 of 8 jeugdspelers op de bank zitten die eigenlijk niet goed genoeg zijn.
Kokcu misschien, geen idee. De geruchten zijn er genoeg, maar of het daadwerkelijk zo ver gaat komen is gewoon afwachten. Je kan er simpelweg niets overzeggen. Linssen tja, boeiend, en Fer gaat gewoon goed komen. Ik lees zojuist dat ze nog een paar weken gaan trainen, dan vakantie krijgen en dan pas beginnen aan de voorbereiding van het nieuwe seizoen. Kortom, het is nog veel te vroeg voor welke conclusie dan ook.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Verwacht jij nog spectaculaire verkopen van Kokcu bijvoorbeeld? Binnen het huidige Feyenoordbudget lijkt de situatie me toch vrij problematisch. Linssen die minder krijgt aangeboden dan bij Vitesse, Fer die niet binnenboord gehouden kan worden door salariseisen.
Zou kunnen. Geen idee. Ook geen idee of ze goed genoeg zijn. Waarom heb jij zo'n moeite met afwachten? Wekenlang zit je te drammen over die bekerfinale terwijl ook dat gewoon afwachten is zoals elke keer maar weer blijkt, en nu loop je conclusies te trekken over een transferzomer die nog niet eens begonnen is.quote:Het lijkt erop dat er op dit moment inderdaad echt alleen jeugdspelertjes door kunnen stromen, maar dan heb je straks 7 of 8 jeugdspelers op de bank zitten die eigenlijk niet goed genoeg zijn.
daarom en NL hobbelt traditiegetrouw al achteraan, dat dat zal nu nog erger zijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is allemaal heel erg voorbarig. Het is 21 mei.
Dat ik er zo'n moeite mee heb is omdat ik me kapot verveel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kokcu misschien, geen idee. De geruchten zijn er genoeg, maar of het daadwerkelijk zo ver gaat komen is gewoon afwachten. Je kan er simpelweg niets overzeggen. Linssen tja, boeiend, en Fer gaat gewoon goed komen. Ik lees zojuist dat ze nog een paar weken gaan trainen, dan vakantie krijgen en dan pas beginnen aan de voorbereiding van het nieuwe seizoen. Kortom, het is nog veel te vroeg voor welke conclusie dan ook.
[..]
Zou kunnen. Geen idee. Ook geen idee of ze goed genoeg zijn. Waarom heb jij zo'n moeite met afwachten? Wekenlang zit je te drammen over die bekerfinale terwijl ook dat gewoon afwachten is zoals elke keer maar weer blijkt, en nu loop je conclusies te trekken over een transferzomer die nog niet eens begonnen is.
Soms heb ik oprecht het idee dat je geen idee hebt wat er allemaal aan de hand is in de wereld
Ga lekker onkruid wieden buiten danquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat ik er zo'n moeite mee heb is omdat ik me kapot verveel.
Dan is speculeren prima, maar jij wil gelijk conclusies. Dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat weet je goed te verbergen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Te warm voor.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker onkruid wieden buiten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |