Waar heeft die gek het over joh? Een soort galawedstrijd? Wtf?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:55 schreef Generationalpha het volgende:
Voor een topic waarin de bekerfinale ongelofelijk leeft is dit geweldig nieuws.
[..]
Zo’n hele bekerfinale boeit mij gewoon niet zoveel als ik toch niet naar het stadion kan.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Snap ik inderdaad, maar toch denk ik dat het relativeringsvermogen van die prijs komt doordat er de afgelopen jaren 5 prijzen zijn binnen gehengeld.
Dan is zo'n beker ineens niet zoveel meer waard. Vandaar dat je nu vooral Utrecht hoort.
Ja snapte ik ook niet. Het is heel simpel, iedereen wil dat die wedstrijd gespeeld wordt als seizoensopener dus doe dat gewoon.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waar heeft die gek het over joh? Een soort galawedstrijd? Wtf?
Ik snap het ook niet. De winnaar krijgt wel gewoon die dennenappel? Of niet?quote:Op zondag 17 mei 2020 20:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja snapte ik ook niet. Het is heel simpel, iedereen wil dat die wedstrijd gespeeld wordt als seizoensopener dus doe dat gewoon.
Allemaal nog niet duidelijk. Eerst gaat Utrecht nog (tevergeefs) aanvechten bij de UEFA dat ze die wedstrijd willen spelen om een Europees ticket.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. De winnaar krijgt wel gewoon die dennenappel? Of niet?
Ik vind het oprecht fijn maar je hebt het zo erg heel de tijd als een complete mongool herhaald dat we er niet meer serieus op in gaan.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]Niemand zal ooit nog kunnen zeggen dat ze bekers in Rotterdam vieren alsof ze de Champions League hebben gewonnen.
Deze post heb ik gerapporteerd vanwege de term "complete mongool".quote:Op zondag 17 mei 2020 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht fijn maar je hebt het zo erg heel de tijd als een complete mongool herhaald dat we er niet meer serieus op in gaan.
Note gegeven. Afgehandeld.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Deze post heb ik gerapporteerd vanwege de term "complete mongool".
Gudde heeft een spraakgebrek, volgens mij bedoelde hij het als serieuze wedstrijd.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waar heeft die gek het over joh? Een soort galawedstrijd? Wtf?
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik had van mijn vriendin voor kerst gehad voor deze wedstrijd. Laatste van het seizoen, meestal een soort relaxte uitzwaaiwedstrijd. Was voor haar de eerste keer een wedstrijd in De Kuip van Feyenoord, en tot nu toe ook de enige keerquote:Op donderdag 14 mei 2020 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zat recht in de baan van het schot op vak K. Denk dat wij als 1 van de eersten zagen dat de bal erin ging. Wat een fantastisch moment
Had geen seizoenkaart maar had al in december het gevoel dat dit een hele speciale wedstrijd kon worden. Toen waren er nog genoeg kaarten
vast niet de eerste keer dat je dat gehoord hebtquote:Op zondag 17 mei 2020 22:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Elk denneappeltje is er een hoor, zelfs al zou deze worden gehaald in een wedstrijd zonder publiek. Zou er blij mee zijn.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Allemaal nog niet duidelijk. Eerst gaat Utrecht nog (tevergeefs) aanvechten bij de UEFA dat ze die wedstrijd willen spelen om een Europees ticket.
Als dat allemaal voorbij is zal het uiteindelijk wel om die dennenappel gaan ja. Maar het blijft de KNVB.
Mooi gesproken.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:26 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Elk denneappeltje is er een hoor, zelfs al zou deze worden gehaald in een wedstrijd zonder publiek. Zou er blij mee zijn.
Dat geldt voor alles. Gudde moet gewoon niet praten.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:01 schreef Generationalpha het volgende:
@:Tarado, waarom vond je het dom van Gudde om er iets over te zeggen?
nou hieromquote:Op maandag 18 mei 2020 11:01 schreef Generationalpha het volgende:
@:Tarado, waarom vond je het dom van Gudde om er iets over te zeggen?
quote:Voor Utrecht werken de woorden van Gudde juist bemoedigend. De Domstedelingen willen juist wel dat de bekerfinale ook om Europees voetbal gaat en zien de uitlatingen juist als een opening. Een delegatie van Utrecht praat morgen in Zeist met Gudde en KNVB-voorzitter Just Spee. Utrecht wil inhaken op de lobby van de KNVB voor oefenduels in augustus. "Als daar ruimte ontstaat, waarom kun je dan geen bekerfinale spelen?", aldus advocaat Frans de Weger.
quote:Tapia kondigt transfervrij vertrek bij Feyenoord aan
Renato Tapia heeft zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. Dat bevestigt hij in gesprek met een Peruviaanse journalist.
Jammer idd jaquote:
Hij heeft z'n waarde alsnog bewezen als belangrijke schakel in het gewenningsproces van Sinisterra en Senesiquote:Op maandag 18 mei 2020 17:05 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jammer idd ja
Aan andere kant heeft hij nooit de potentie behaald die hij bij FC Twente liet zien (wat dus de reden van aanschaf was).
Hij past gewoon niet echt in een 4-3-3quote:Op maandag 18 mei 2020 17:05 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jammer idd ja
Aan andere kant heeft hij nooit de potentie behaald die hij bij FC Twente liet zien (wat dus de reden van aanschaf was).
dure tolkquote:Op maandag 18 mei 2020 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft z'n waarde alsnog bewezen als belangrijke schakel in het gewenningsproces van Sinisterra en Senesi
Nou héquote:Op maandag 18 mei 2020 17:26 schreef Generationalpha het volgende:
Sjaak 10 maanden geleden:
Resultaat: Transfervrij de deur uit.
Nope. Zijn goeie presteren bij het Peruaanse elftal tijdens de laatste Copa America is wel het ultieme bewijs.quote:
Die wedstrijden die ik heb gezien van Peru speelde hij eigenlijk gewoon als vijfde verdediger.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:42 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nope. Zijn goeie presteren bij het Peruaanse elftal tijdens de laatste Copa America is wel het ultieme bewijs.
Dat kan ook best in een 433, maar dan een heel verdedigend ingestelde variant. Dus nog steeds niet hoe je bij Feyenoord wil spelen.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijden die ik heb gezien van Peru speelde hij eigenlijk gewoon als vijfde verdediger.
Alleen maar zo veel mogelijk spelers neerbeuken omdat ie één van de grootsten/sterksten is bij Peru, genotquote:Op maandag 18 mei 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijden die ik heb gezien van Peru speelde hij eigenlijk gewoon als vijfde verdediger.
Eens, nu Kelly nog en een paar van die andere koekenbakkers. Zoals Nieuwkoop en Van Beek.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:27 schreef Haringkop het volgende:
Gelukkig van die prutser verlost. Geen wisselspeler waar zoveel over geouwehoerd werd als Tapia. Kan er gewoon geen reet van.
Perfect voor de subtop. Maar hij zal wel naar het buitenland gaanquote:Op maandag 18 mei 2020 19:27 schreef Haringkop het volgende:
Gelukkig van die prutser verlost. Geen wisselspeler waar zoveel over geouwehoerd werd als Tapia. Kan er gewoon geen reet van.
Van Beek komen we nooit vanaf.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Eens, nu Kelly nog en een paar van die andere koekenbakkers. Zoals Nieuwkoop en Van Beek.
Voor 8 miljoen naar Monaco kunnen. Alle scouts positief daar, het contract ligt al klaar. De top komt nog even een laatste kijkje nemen. En wat gebeurt er? Je speelt de slechtste wedstrijd van je leven ..quote:
Özyakup nog een jaar huren zal het wel wordenquote:Op maandag 18 mei 2020 21:36 schreef fetX het volgende:
Is het inderdaad niet echt geworden nee. Dat is wel duidelijk.
Hopelijk kunnen we die Veerman halen (hele andere middenvelder, I know), maar daar zullen we het geld wel niet voor hebben.
Is geen verkeerde, Veerman weet ik niet hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Özyakup nog een jaar huren zal het wel worden
Veerman is een groot talent. Ozyakup heeft ook nog niet zoveel laten zien bij ons hequote:Op maandag 18 mei 2020 21:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is geen verkeerde, Veerman weet ik niet hoor.
Nee maar dat is wel een etterbak. Veerman is een beetje een softie. Bij fox zei hij liever niet te koppen.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Veerman is een groot talent. Ozyakup heeft ook nog niet zoveel laten zien bij ons he
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel een etterbak. Veerman is een beetje een softie. Bij fox zei hij liever niet te koppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |