Als je voorhoede er volgend jaar 15 minder maakt is dat wel een duur offer hoor. De voorhoede van Feyenoord stond dit jaar ondanks Berghuis al niet bepaald bekend om zijn ongekende doelpuntenproductie. (50 goals maar, in 25 wedstrijden)quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:23 schreef fetX het volgende:
[..]
In deze tijd vind ik het heel verstandig dat ze niet al te ver gaan voor een toekomstig bankzitter van 30.
Ja, ik denk ook dat ze na deze afzegging van Linssen gewoon helemaal niemand meer halen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je voorhoede er volgend jaar 15 minder maakt is dat wel een duur offer hoor. De voorhoede van Feyenoord stond dit jaar ondanks Berghuis al niet bepaald bekend om zijn ongekende doelpuntenproductie. (50 goals maar, in 25 wedstrijden)
Dat gaat volgend jaar zonder Sinisterra er niet beter op worden natuurlijk. Linssen was eigenlijk wel een must.
Wie stel jij voor?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat ze na deze afzegging van Linssen gewoon helemaal niemand meer halen.
Zonder Linssen heeft het leven geen zin meer.
Ik ben helaas niet fulltime in dienst als scout bij Feyenoordquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wie stel jij voor?Heb nog geen enkele andere serieuze optie gehoord.
Normaal gesproken geef ik je gelijk maar de Feyenoordvoorhoede heeft echt wel goals nodig en Linssen toont al jaren aan veel goals te kunnen maken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet fulltime in dienst als scout bij Feyenoord
Maar van nog meer eredivisiemiddelmaat werd ik bij voorbaat al niet heel blij.
Bron?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Er is momenteel geen cent in huis voor een transfersom dus veel alternatieven zijn er niet.
lijkt me toch echt een subtop speler, wel intelligent, vindt goed de ruimtes maar die zijn natuurlijk ook meestal weer wat kleiner voor de top.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wie stel jij voor?Heb nog geen enkele andere serieuze optie gehoord.
Zeker waar, maar het is Corona-tijd. Noem me 1 gratis speler die beter is dan Linssen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me toch echt een subtop speler, wel intelligent, vindt goed de ruimtes maar die zijn natuurlijk ook meestal weer wat kleiner voor de top.
Sturridgequote:Op woensdag 13 mei 2020 09:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zeker waar, maar het is Corona-tijd. Noem me 1 gratis speler die beter is dan Linssen.
wat is gratis als hij een onevenredig groot salaris verlangt met eventueel nog tekengeld?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zeker waar, maar het is Corona-tijd. Noem me 1 gratis speler die beter is dan Linssen.
Linssen is desondanks een hele goede kopper. Dus dan heeft ie verder geen nadelen ten opzichte van iemand die iets langer is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me toch echt een subtop speler, wel intelligent, vindt goed de ruimtes maar die zijn natuurlijk ook meestal weer wat kleiner voor de top.
Kan je de financiële begroting ook met ons delen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Normaal gesproken geef ik je gelijk maar de Feyenoordvoorhoede heeft echt wel goals nodig en Linssen toont al jaren aan veel goals te kunnen maken.
Er is momenteel geen cent in huis voor een transfersom dus veel alternatieven zijn er niet.
Volgens mij lees je verkeerdquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Linssen is desondanks een hele goede kopper. Dus dan heeft ie verder geen nadelen ten opzichte van iemand die iets langer is.
Dus moet je maar voldoen aan hele hoge looneisen, terwijl Feyenoord al een behoorlijke salarisdruk heeft? Dat is gewoon dom beleid. Al helemaal als het gaat om een speler die op termijn gewoon op de bank komt te zitten en 0 restwaarde heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je voorhoede er volgend jaar 15 minder maakt is dat wel een duur offer hoor. De voorhoede van Feyenoord stond dit jaar ondanks Berghuis al niet bepaald bekend om zijn ongekende doelpuntenproductie. (50 goals maar, in 25 wedstrijden)
Dat gaat volgend jaar zonder Sinisterra er niet beter op worden natuurlijk. Linssen was eigenlijk wel een must.
Was laatst wel een artikeltje met die nieuwe Deense scout die lekker bezig is in Scandinavië. Klonk erg goed.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet fulltime in dienst als scout bij Feyenoord
Maar van nog meer eredivisiemiddelmaat werd ik bij voorbaat al niet heel blij.
Je weet dus niet of hij op de bank komt te zitten, het is maar zeer de vraag of Sinisterra weer zo goed terugkomt als hij was.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus moet je maar voldoen aan hele hoge looneisen, terwijl Feyenoord al een behoorlijke salarisdruk heeft? Dat is gewoon dom beleid. Al helemaal als het gaat om een speler die op termijn gewoon op de bank komt te zitten en 0 restwaarde heeft.
Die kans is vrij groot, want Sinisterra heeft potentie en was voor zijn blessure heel goed op weg.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je weet dus niet of hij op de bank komt te zitten, het is maar zeer de vraag of Sinisterra weer zo goed terugkomt als hij was.
Wat inderdaad wel zo is, is dat Linssen Sinisterra potentieel voor de voeten zou kunnen gaan lopen ja.
Ben heel benieuwd met voor elftal Feyenoord volgend jaar ten strijde gaat trekken eerlijk gezegd. Arnesen komt inderdaad een stuk slimmer over dan Troost en heeft de steun van de fans, dat scheelt veel.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot, want Sinisterra heeft potentie en was voor zijn blessure heel goed op weg.
Daarnaast weet je net zo goed niet of Linssen gaat presteren. Ik denk dat zo ongeveer 80% van de spelers van subtopclubs het bij Feyenoord gewoon niet redt. Dus om daar een heel hoog salaris voor neer te leggen (zeker in deze tijden) met de wetenschap dat je er niets van geld voor terug zou krijgen, is gewoon geen goed beleid. Ben blij dat Arnesen daar ook zo over denkt.
Realistisch gezien heeft op Ajax na geen enkele club geld, dus het is vooral belangrijk wie blijft imo.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd met voor elftal Feyenoord volgend jaar ten strijde gaat trekken eerlijk gezegd. Arnesen komt inderdaad een stuk slimmer over dan Troost en heeft de steun van de fans, dat scheelt veel.
Maar realistisch gezien is er echt geen geld, en met een lege portemonnee winkelen is nooit lekker.
Iedereen blijft denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Realistisch gezien heeft op Ajax na geen enkele club geld, dus het is vooral belangrijk wie blijft imo.
Denk dat het aantal mutaties wel beperkt blijft. Zal lastig zat worden voor Arnesen, want we hebben wel iets nodig (en niet voor een heel hoog salaris/transfersom).quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Realistisch gezien heeft op Ajax na geen enkele club geld, dus het is vooral belangrijk wie blijft imo.
Er zou wel salaris vrijkomen als Van der Heijden en Tapia vertrekkenquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat het aantal mutaties wel beperkt blijft. Zal lastig zat worden voor Arnesen, want we hebben wel iets nodig (en niet voor een heel hoog salaris/transfersom).
Klopt, maar ik las dat Arnesen niet zomaar weer hoge salarissen wil geven.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zou wel salaris vrijkomen als Van der Heijden en Tapia vertrekken
Ik denk dat er een paar goedkope talenten worden gehaald, die kosten net zoveel als een goede transfervrije speler aan tekengeld vraagtquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar ik las dat Arnesen niet zomaar weer hoge salarissen wil geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |