Hoe dan ook, naar verhaal. Ben benieuwd of we nog te horen krijgen wat er nou gebeurd is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ja de berichten wisselen. Op de nos spreken ze niet over een soort training maar dat ze het water in waren met alleen flippers zonder board
Ja dat las ik ook met.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
ah nu wel
Gewaarschuwd
Ook golvenkenner Tobias van Tellingen noemt het vele schuim op het strand. Maar dat was volgens hem niet de eens de gevaarlijkste factor. "Ik waarschuw altijd dat je met deze wind niet in het water moet gaan daar'' zegt hij. Volgens hem waarschuwden de slachtoffers daar zelf ook altijd voor. Ze zouden het water ingegaan zijn om te trainen, om juist anderen te kunnen redden die niet afweten van deze waarschuwingen. "Niet iedereen neemt surfles, of leest mijn weerberichten", zegt Van Tellingen. Hij is eigenaar van de website surfweer.nl en voorziet daarmee duizenden surfsporters in Nederland van weeradvies.
https://nos.nl/artikel/23(...)en-in-problemen.html
Denk aan je hart vriendquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kon mijn irritatie weer nauwelijk binnenhouden tijdens de videocall net
Waarom zeg je niet gewoon wat je dwars zitquote:
Dan issie zijn baan kwijt denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon wat je dwars zit
Breek los van deze ketenen
Dat heb ik ook. Maar ik kreeg het er niet uit zonder geīrriteerd te klinken. Dat vind ik dan weer jammer van mezelf.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon wat je dwars zit
Breek los van deze ketenen
Neuh.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan issie zijn baan kwijt denk ik.
Maak van je hart geen moordkuilquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik kreeg het er niet uit zonder geīrriteerd te klinken. Dat vind ik dan weer jammer van mezelf.
Zit je daar met 20 man in een videocall te debatteren over iets wat mijn pakkie aan is. Echt, flikker op allemaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je daar met 20 man in een videocall te debatteren over iets wat mijn pakkie aan is. Echt, flikker op allemaal.
Als je een paar vragen stelt of kritische geluiden laat horen? Welnee johquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan issie zijn baan kwijt denk ik.
Vaker doen, dan went hetquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik kreeg het er niet uit zonder geīrriteerd te klinken. Dat vind ik dan weer jammer van mezelf.
Wel beetje hopeloos ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je een paar vragen stelt of kritische geluiden laat horen? Welnee joh
En zo ja, dagggg, dat is echt niet houdbaar bij een rechter
Yesquote:
Leuke werkethiek daar ja, ook nu met conf calls, iedereen heeft een verklaring moeten ondertekenen dat het ok is dat er vrouwen in conf calls bij zitten en dat we akkoord gaan met hun kleding en andersom hebben ze instructies gekregen welk knoopje ze dicht moeten latenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes
Met dit soort dingen voelt het wel als zegen om in Nederland te wonen en niet in de VS ofzo
Ik las soixante neuf.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, afspeellijst gemaakt die nét wat langer is dan mijn 7,2km hardloopstreeftijd. Ben benieuwd of ik in stilte ga finishen of tijdens Noisuf-X.
World's gone madquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke werkethiek daar ja, ook nu met conf calls, iedereen heeft een verklaring moeten ondertekenen dat het ok is dat er vrouwen in conf calls bij zitten en dat we akkoord gaan met hun kleding en andersom hebben ze instructies gekregen welk knoopje ze dicht moeten laten![]()
En dan ik erbij
Heb je het nou over de VS of over Saudi-Arabië?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke werkethiek daar ja, ook nu met conf calls, iedereen heeft een verklaring moeten ondertekenen dat het ok is dat er vrouwen in conf calls bij zitten en dat we akkoord gaan met hun kleding en andersom hebben ze instructies gekregen welk knoopje ze dicht moeten laten![]()
En dan ik erbij
Whutquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Net als de liftethiek op ons hoofdkantoor in Denver, de grootste fout die je kunt maken daar is met een vrouw in een lift gaan staan, lig je op staande voet nabloedende buiten, maakt niet uit wie![]()
Joehoe
Ja, dat doe ik vaak genoeg hoor. Ik sta er wel om bekend dat ik redelijk direct mijn mening geef. Alleen als ik geīrriteerd ben, klink ik geīrriteerd. Ik zou liever een pokerface en -stem hebben.quote:
Doodsbang voor rechtszaken hč, kan zelfs een enorm bedrijf de kop kosten, sterker nog het is daar verboden om een vergadering samen te houden in een ruimte zonder doorzichtige muren.quote:
Welkom in de sneeuwvlokken wereldquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Net als de liftethiek op ons hoofdkantoor in Denver, de grootste fout die je kunt maken daar is met een vrouw in een lift gaan staan, lig je op staande voet nabloedende buiten, maakt niet uit wie![]()
Joehoe
Bizar. Maar aangezien die trends allemaal de plas overwaaien kun je dat hier over pak 'm beet tien jaar verwachten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodsbang voor rechtszaken hč, kan zelfs een enorm bedrijf de kop kosten, sterker nog het is daar verboden om een vergadering samen te houden in een ruimte zonder doorzichtige muren.
Niet zo snel, die aanklaagcultuur en enorme schadevergoedingen hebben we hier niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar. Maar aangezien die trends allemaal de plas overwaaien kun je dat hier over pak 'm beet tien jaar verwachten.
14:54:37 12-05-20 -StNUM- 3301quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vloog vanmorgen rond 05.00 ook boven Den Haag
Uh okquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
14:54:37 12-05-20 -StNUM- 3301
1530617 Politie Eenheid Den Haag (Haaglanden) (Wapens Munitie en Explosieven)
?
Die was zeker op zoek naar lichamen in zee...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vloog vanmorgen rond 05.00 ook boven Den Haag
leukquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:22 schreef Bos81 het volgende:
Eindelijk een keer mijn pa weer gezien (sinds de lockdown). Ik had toch post voor hem. dus maar even geappt of ie thuis was....
Zo vroeg? Was nog niet heel erg licht buiten..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die was zeker op zoek naar lichamen in zee...
Ja, ook even een kop koffie genuttigd en mijn blaas geleegd.quote:
Onze wet- en regelgeving faciliteert die Amerikaanse toestanden (nog) niet. Maar ook hier stijgt het aantal schadeclaims sinds jaar en dag.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo snel, die aanklaagcultuur en enorme schadevergoedingen hebben we hier niet.
Enige wat wij merken is af en toe rare blikken en opmerkingen als er wat collega's over zijn en hier de Nederlandse bedrijfscultuur meemaken.
En al die tijd hebben jullie elkaar niet gezien?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ook even een kop koffie genuttigd en mijn blaas geleegd.
Kan ook... Wel een hele impact volgens mij. Net al live de persco op tv..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo vroeg? Was nog niet heel erg licht buiten..
Ja de zeikerdjes en lichtgeraakten hebben de laatste jaren wel een mond gekregen en een deel van de macht maar goed ik krijg mijn centen om mijn bek open te trekken tegen wie dan ook dus ze houden hun snavel wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze wet- en regelgeving faciliteert die Amerikaanse toestanden (nog) niet. Maar ook hier stijgt het aantal schadeclaims sinds jaar en dag.
En hier moet je ook steeds meer oppassen wat je zegt, want sommige mensen nemen overal aanstoot aan.
Nog wel even iets voor de lockdown zelfs. We zouden elkaar 15 maart gezien hebben, maar Pa had toen nog voor de lockdown al besloten het te cancelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En al die tijd hebben jullie elkaar niet gezien?
leuk dat je hem weer gezien hebtquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog wel even iets voor de lockdown zelfs. We zouden elkaar 15 maart gezien hebben, maar Pa had toen nog voor de lockdown al besloten het te cancelen.
Uiteraard hebben we nog wel telefonisch contact gehad hoor..
ja zoveel mensen ookquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ook... Wel een hele impact volgens mij. Net al live de persco op tv..
Ja burgemeester stelt een onderzoek in.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ook... Wel een hele impact volgens mij. Net al live de persco op tv..
De politie niet volgens mij, want geen misdrijf. Of ik moet het verkeerd hebben begrepen..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja burgemeester stelt een onderzoek in.
Ik houd van openheid. Dat wil niet zeggen dat je maar ongegeneerd alles kunt roepen. Maar alles moet wel bespreekbaar zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de zeikerdjes en lichtgeraakten hebben de laatste jaren wel een mond gekregen en een deel van de macht maar goed ik krijg mijn centen om mijn bek open te trekken tegen wie dan ook dus ze houden hun snavel wel.
Nee lijkt mij niet nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De politie niet volgens mij, want geen misdrijf. Of ik moet het verkeerd hebben begrepen..
Mijn baas is zowat de wereldwijde frontman van het Libertarisme dus hij is vrij blij met me en ik met hem maar goed er is ook nog zoiets als gezond verstand dus af en toe moet hij zich ook aanpassen aan de lokale mores helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik houd van openheid. Dat wil niet zeggen dat je maar ongegeneerd alles kunt roepen. Maar alles moet wel bespreekbaar zijn.
Voor mij wel hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag niet eens een bakje koffie voor haar betalen....
Verpest het nou nietquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat je dus niet om koffie maar om tieten?
Hoop maar dat hij een goede grasmaaier heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik las net dat mijn baas bijna een miljoen aan hectares grond bezit, dat is ruwweg even groot als 1/4e deel van Nederland als ik het goed heb berekend
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop maar dat hij een goede grasmaaier heeft.
O, proficiat, join the club.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij heb ik last van hyperventilatie
Haags is van de broodjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een beetje honger en hoorde dat ik hier een lekker broodje aap kon krijgen.
Dit slaat nergens opquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lunchroom HaagsBekend van het broodje Nice
Tragischquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Gestikt in schuim.
https://www.trouw.nl/binn(...)cino-coast~bf679133/
wowquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Gestikt in schuim.
https://www.trouw.nl/binn(...)cino-coast~bf679133/
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
![]()
jullie goedkeuring doet goed![]()
De deuren moeten nog. En dan natuurlijk de muren. En dat plafond moet er uit maar dat laat ik maar aan iemand over :p
Flink projectquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
![]()
De deuren moeten nog. En dan natuurlijk de muren. En dat plafond moet er uit maar dat laat ik maar aan iemand over :p
nog niet ;pquote:
Maakt niet uit, je doet alles zelf en dat alleen al geeft voldoeningquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet ;p
straks als de crisis voorbij is begin ik klusbedrijf bitterbal.
Wel voor mensen met een klein budget want de kwaliteit laat nog wat te wensen over
Nog een laagje anti-tomatensoepcoating en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
![]()
In lingeriequote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet ;p
straks als de crisis voorbij is begin ik klusbedrijf bitterbal.
Wel voor mensen met een klein budget want de kwaliteit laat nog wat te wensen over
En een FFP2-kutmaskertje. Finger Friendly Pussy. Twee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een veiligheids-BH dan. Moet wel volgens de Arbo-regels.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een FFP2-kutmaskertje. Finger Friendly Pussy. Twee.
De eerstvolgende klus die jij aanpakt ga jij aan dit gesprek denkenquote:
Tijd om even te relaxen dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
weet nie het kan maar mijn rug is echt verrot nu
US is een proefritje in zijn nieuwe speeltje aan het maken.quote:
Nou dat is niet wat ik begrijp uit "beëindigd"quote:
ja ik ook niet. maar kan mij niet voorstellen dat e het laten gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is niet wat ik begrijp uit "beëindigd"
Bij hoeren denk ik meestal een rode lampen, maar dat zal wel aan mij liggenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij hoeren denk ik meestal een rode lampen, maar dat zal wel aan mij liggen
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
sprak net stiefmonster. ze vond de dood van de surfers verschrikkelijk omdat ze zo vaak is wezen kijken in scheveningen. Het kwam er dichtbij zo.
Die weet serieus alles op zichzelf te betrekken
Mooi idd zegquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
Kijk nu een serie de ridder op belgie, ook een knap rood meisje in hoofdrol
[ afbeelding ]
Is het wat?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
Kijk nu een serie de ridder op belgie, ook een knap rood meisje in hoofdrol
[ afbeelding ]
Spoelt vanzelf aan, ergens, dat ideequote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook niet. maar kan mij niet voorstellen dat e het laten gaan
Ik surf weleens op internet. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
sprak net stiefmonster. ze vond de dood van de surfers verschrikkelijk omdat ze zo vaak is wezen kijken in scheveningen. Het kwam er dichtbij zo.
Die weet serieus alles op zichzelf te betrekken
Ze zullen er echt wel van alles aan gedaan hebben denk ik. Voor een redder is dit het allerlaatste wat je wilt. Zelfs als iemand overleden is, wil je op z'n minst het stoffelijk overschot bergenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook niet. maar kan mij niet voorstellen dat e het laten gaan
oh dat geloof ik zeker.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zullen er echt wel van alles aan gedaan hebben denk ik. Voor een redder is dit het allerlaatste wat je wilt. Zelfs als iemand overleden is, wil je op z'n minst het stoffelijk overschot bergen
Kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zullen er echt wel van alles aan gedaan hebben denk ik. Voor een redder is dit het allerlaatste wat je wilt. Zelfs als iemand overleden is, wil je op z'n minst het stoffelijk overschot bergen
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik surf weleens op internet. Komt wel dichtbij zo.
nee ga je misschien blocken voor dm.quote:
Nou wat een feeks is het he die Moloquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga je misschien blocken voor dm.
Met het etnisch profileren in die toeslag voor kinderopvang
Hahahaha, ok, begrijp ikquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga je misschien blocken voor dm.
Met het etnisch profileren in die toeslag voor kinderopvang
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat een feeks is het he die MoloVerschrikkelijk
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
amenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kijk nu nieuwsuur van gisteren., daar hebben ze het over de belastingdienst waar ze zo verneukt hebben met die toeslagen. Mensen met een dubbele nationaliteit zijn blijkbaar harder aangepaktquote:
Ja wat moet je met een dubbele nationaliteit. Dan moet je wel een crimineel zijn. Of een Marokkaan. Wat op zich gewoon hetzelfde is natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kijk nu nieuwsuur van gisteren., daar hebben ze het over de belastingdienst waar ze zo verneukt hebben met die toeslagen. Mensen met een dubbele nationaliteit zijn blijkbaar harder aangepakt
Vind je mij ook een crimi dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat moet je met een dubbele nationaliteit. Dan moet je wel een crimineel zijn. Of een Marokkaan. Wat op zich gewoon hetzelfde is natuurlijk
Ah, ja kan me iets van een extra controle voorstellen. Omdat profileren.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kijk nu nieuwsuur van gisteren., daar hebben ze het over de belastingdienst waar ze zo verneukt hebben met die toeslagen. Mensen met een dubbele nationaliteit zijn blijkbaar harder aangepakt
ja echt verschrikkelijk voor die mensenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, ja kan me iets van een extra controle voorstellen. Omdat profileren.
Ze hadden geëxperimenteerd met logaritmes enzo toch?
Niks mis mee...
Maar die buttfuckers hadden de uitkomsten ervan moeten checken, handmatig of iig zorgvuldig
Daar is zo ongelooflijk veel fout gegaan, en dom gewoon ook. Zoveel schade bij mensen berokkend
ja maar dat is na jaar 4 ofzo niet echt vreemd. Toen zijn ze langzaam gaan ontsporen en steeds verder van een beetje realistische serie afgeweken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
best een goede serie, vind em beter dan flikken maastricht
egyptischquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is jouw tweede nationaliteit dan?
Oh vast welquote:
hmm das wel een lijstje jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vast welWaarom ook weer? Tomatensoepovertredingen bij de vleet, steun trekken zonder te solliciteren, niet met mij willen daten, deugt echt helemaal niks van jou
![]()
![]()
ah eerste reactiequote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks mis mee...
Maar die buttfuckers hadden de uitkomsten ervan moeten checken, handmatig of iig zorgvuldig
Daar is zo ongelooflijk veel fout gegaan, en dom gewoon ook. Zoveel schade bij mensen berokkend
Algoritmes.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks mis mee...
Waarom weet ik gelijk waar dit over gaat en ging ik toch tegen beter weten in kijkenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom weet ik gelijk waar dit over gaat en ging ik toch tegen beter weten in kijken
Ja, kutmolo.quote:
بله سلامquote:
nee zeg je gedag ;Pquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is toch geen schuttingtaal he?
Ja en dat ze dan ook gelijk jou gaat dm'en is wel een tikkeltje verontrustendquote:
Engquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-melding-gaslek.html
Kijk, zo ziet een gasexplosie eruit
Denk dat ze me haatquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat ze dan ook gelijk jou gaat dm'en is wel een tikkeltje verontrustend
Op de manier hoe ze dat ruitje intikte hadden ze er zo te zien wel rekening mee gehouden. Beetje irritant dat er gelijk weer zo'n hysterisch wijf doorheen jengelt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-melding-gaslek.html
Kijk, zo ziet een gasexplosie eruit
Ja precies, dat vond ik ook raar. Staat ook in het stuk dat ze al op hun hoede waren etc. Ik zou dan reageren van "quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de manier hoe ze dat ruitje intikte hadden ze er zo te zien wel rekening mee gehouden. Beetje irritant dat er gelijk weer zo'n hysterisch wijf doorheen jengelt.
Ja bedoelde ik, faalde beetje in multitaskingquote:
Ja sorry, zo denk ik er wel overquote:
Gedeelde smart is halve smart?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat ze dan ook gelijk jou gaat dm'en is wel een tikkeltje verontrustend
Is het ook niet. Gaat van dms naar belastingdienst naar niet zichtbare fotos naar geile koen.quote:
Molo is vieze KPD foto's aan het doorsturen naar bitterbal.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Molo is vieze KPD foto's aan het doorsturen naar bitterbal.
Dacht al dat ik Molo daar pas onder een kloon zagquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het over de jicht van AIquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik ben eigenlijk een man met overgewicht en een platte kont 🤭🤭🤭quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dacht al dat ik Molo daar pas onder een kloon zag
Dat weet je wel maar je hoofd blokkeert het om mentaal enigszins stabiel te blijvenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
durf nu niet meer te slapen vannacht. Weet nog steeds niet welk lichaamsdeel ik op de foto zie
nee ik weet het nietquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat weet je wel maar je hoofd blokkeert het om mentaal enigszins stabiel te blijven
Vooral die paar plukjes haar zijn wat verontrustendquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat weet je wel maar je hoofd blokkeert het om mentaal enigszins stabiel te blijven
O, is het weer zover?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oké, ik ga even wat anders doen anders verdwijnt mijn eetlustquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral die paar plukjes haar zijn wat verontrustend
zo random ook hequote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral die paar plukjes haar zijn wat verontrustend
Ja alsof er in het midden van nature niks groeitquote:
ik weetnog steeds niet welk lichaamsdeel het is?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alsof er in het midden van nature niks groeit
Gadver Fles!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Al rook de rucola niet zo goed meer. Maar ja, honger maakt rotte sla zoet. Of zo.
Ik stuurde je geen foto's door manquote:
Dat is wat andersquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je attendeerde mij er wel op
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is wat anders
En niet eens heel specifiek ook
G E N O Tquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:48 schreef Molo het volgende:
Zalm grillen nu, asperges erbij en gekookte krieltjes
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik weet nu prrrrecies waar het over gaat.
Ja dit wilde ik ook niet zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Prima anti-conceptiemiddelquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dit wilde ik ook niet zien.
Ik klik toch nietquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
weeeeeeerrrrrrrquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verstandig. Heb je rosbief op de bbq?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |