Hoe dan ook, naar verhaal. Ben benieuwd of we nog te horen krijgen wat er nou gebeurd is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ja de berichten wisselen. Op de nos spreken ze niet over een soort training maar dat ze het water in waren met alleen flippers zonder board
Ja dat las ik ook met.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
ah nu wel
Gewaarschuwd
Ook golvenkenner Tobias van Tellingen noemt het vele schuim op het strand. Maar dat was volgens hem niet de eens de gevaarlijkste factor. "Ik waarschuw altijd dat je met deze wind niet in het water moet gaan daar'' zegt hij. Volgens hem waarschuwden de slachtoffers daar zelf ook altijd voor. Ze zouden het water ingegaan zijn om te trainen, om juist anderen te kunnen redden die niet afweten van deze waarschuwingen. "Niet iedereen neemt surfles, of leest mijn weerberichten", zegt Van Tellingen. Hij is eigenaar van de website surfweer.nl en voorziet daarmee duizenden surfsporters in Nederland van weeradvies.
https://nos.nl/artikel/23(...)en-in-problemen.html
Denk aan je hart vriendquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kon mijn irritatie weer nauwelijk binnenhouden tijdens de videocall net
Waarom zeg je niet gewoon wat je dwars zitquote:
Dan issie zijn baan kwijt denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon wat je dwars zit
Breek los van deze ketenen
Dat heb ik ook. Maar ik kreeg het er niet uit zonder geīrriteerd te klinken. Dat vind ik dan weer jammer van mezelf.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon wat je dwars zit
Breek los van deze ketenen
Neuh.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan issie zijn baan kwijt denk ik.
Maak van je hart geen moordkuilquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik kreeg het er niet uit zonder geīrriteerd te klinken. Dat vind ik dan weer jammer van mezelf.
Zit je daar met 20 man in een videocall te debatteren over iets wat mijn pakkie aan is. Echt, flikker op allemaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je daar met 20 man in een videocall te debatteren over iets wat mijn pakkie aan is. Echt, flikker op allemaal.
Als je een paar vragen stelt of kritische geluiden laat horen? Welnee johquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan issie zijn baan kwijt denk ik.
Vaker doen, dan went hetquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik kreeg het er niet uit zonder geīrriteerd te klinken. Dat vind ik dan weer jammer van mezelf.
Wel beetje hopeloos ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je een paar vragen stelt of kritische geluiden laat horen? Welnee joh
En zo ja, dagggg, dat is echt niet houdbaar bij een rechter
Yesquote:
Leuke werkethiek daar ja, ook nu met conf calls, iedereen heeft een verklaring moeten ondertekenen dat het ok is dat er vrouwen in conf calls bij zitten en dat we akkoord gaan met hun kleding en andersom hebben ze instructies gekregen welk knoopje ze dicht moeten latenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes
Met dit soort dingen voelt het wel als zegen om in Nederland te wonen en niet in de VS ofzo
Ik las soixante neuf.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, afspeellijst gemaakt die nét wat langer is dan mijn 7,2km hardloopstreeftijd. Ben benieuwd of ik in stilte ga finishen of tijdens Noisuf-X.
World's gone madquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke werkethiek daar ja, ook nu met conf calls, iedereen heeft een verklaring moeten ondertekenen dat het ok is dat er vrouwen in conf calls bij zitten en dat we akkoord gaan met hun kleding en andersom hebben ze instructies gekregen welk knoopje ze dicht moeten laten![]()
En dan ik erbij
Heb je het nou over de VS of over Saudi-Arabië?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke werkethiek daar ja, ook nu met conf calls, iedereen heeft een verklaring moeten ondertekenen dat het ok is dat er vrouwen in conf calls bij zitten en dat we akkoord gaan met hun kleding en andersom hebben ze instructies gekregen welk knoopje ze dicht moeten laten![]()
En dan ik erbij
Whutquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Net als de liftethiek op ons hoofdkantoor in Denver, de grootste fout die je kunt maken daar is met een vrouw in een lift gaan staan, lig je op staande voet nabloedende buiten, maakt niet uit wie![]()
Joehoe
Ja, dat doe ik vaak genoeg hoor. Ik sta er wel om bekend dat ik redelijk direct mijn mening geef. Alleen als ik geīrriteerd ben, klink ik geīrriteerd. Ik zou liever een pokerface en -stem hebben.quote:
Doodsbang voor rechtszaken hč, kan zelfs een enorm bedrijf de kop kosten, sterker nog het is daar verboden om een vergadering samen te houden in een ruimte zonder doorzichtige muren.quote:
Welkom in de sneeuwvlokken wereldquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Net als de liftethiek op ons hoofdkantoor in Denver, de grootste fout die je kunt maken daar is met een vrouw in een lift gaan staan, lig je op staande voet nabloedende buiten, maakt niet uit wie![]()
Joehoe
Bizar. Maar aangezien die trends allemaal de plas overwaaien kun je dat hier over pak 'm beet tien jaar verwachten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodsbang voor rechtszaken hč, kan zelfs een enorm bedrijf de kop kosten, sterker nog het is daar verboden om een vergadering samen te houden in een ruimte zonder doorzichtige muren.
Niet zo snel, die aanklaagcultuur en enorme schadevergoedingen hebben we hier niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar. Maar aangezien die trends allemaal de plas overwaaien kun je dat hier over pak 'm beet tien jaar verwachten.
14:54:37 12-05-20 -StNUM- 3301quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vloog vanmorgen rond 05.00 ook boven Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |