abonnement Unibet Coolblue
pi_193208884
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar dan weet je wel dat het gewoon klopt. Ik bedoel, zo werkt dat nu eenmaal hier.
Onderzoeken die niet via YT gepubliceerd worden zijn een complot van de MSM denk ik.
pi_193209022
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:23 schreef Chia het volgende:

[..]

Onderzoeken die niet via YT gepubliceerd worden zijn een complot van de MSM denk ik.
:')
Vakman pur sang
pi_193209091
Adolf Hitler also wanted to go outside and do things

https://babylonbee.com/ne(...)utside-and-do-things

U.S.—Many Americans are growing tired of the lockdown and want to once again leave their homes and go do things. As many historians note, this is similar to the attitude of genocidal maniac Adolf Hitler.
“If there is one thing Hitler was known for,” says historian Eric Reese, “it’s that he would leave his house and do things -- such as go to a restaurant, go to the store, or give a speech to a large crowd. It’s interesting -- and maybe scary -- that so many Americans want to do some of those same things.”
There are many photos of Hitler outside, providing ironclad proof that Hitler also liked to leave his house. It’s not certain, though, what the connection is between hateful bigotry and not wanting to be trapped in one’s own home. “We can’t know what’s motivating these people who want to get out of their houses,” said California Governor Gavin Newsom, “but is genocide next? History says yes.”
In Hitler’s final days, though, he did dutifully shelter in place -- living in a bunker -- despite wanting to go outside, so historians note that people who actually do go outside are in fact “worse than Hitler.”
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_193209143
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

:')
Denk wat je wilt want dat doet men sowieso toch al. Het maakt me niet uit wat sheeple van me denken en de meesten in bnw hebben toch al een vooroordeel klaar " complotgekkie " dus dat boeit me niet meer .
pi_193209349
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:38 schreef Chia het volgende:

[..]

Denk wat je wilt want dat doet men sowieso toch al. Het maakt me niet uit wat sheeple van me denken en de meesten in bnw hebben toch al een vooroordeel klaar " complotgekkie " dus dat boeit me niet meer .
Oh, je bent serieus? Waarom zouden onderzoeken die niet op YouTube staan een complot zijn? :?
pi_193215255
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:38 schreef Chia het volgende:

[..]

Denk wat je wilt want dat doet men sowieso toch al. Het maakt me niet uit wat sheeple van me denken en de meesten in bnw hebben toch al een vooroordeel klaar " complotgekkie " dus dat boeit me niet meer .
Je zit te trollen. Toch?
Wat is nu precies je standpunt?

Las even terug en :')
Vakman pur sang
pi_193220418
Vanaf morgen zijn gezichtsmaskers verplicht in Spanje waar je geen 2 meter afstand kunt bewaren, zoals buiten op straat en in het openbaar vervoer. Provincie Alicante zal pas 1 juni de 2e fase ingaan (week later dan verwacht) wanneer de regels iets soepeler zullen worden (bijeenkomsten van max. 50 man, 50% bezetting van restaurants, interieur van restaurants en bars nu ook open, etc.)

Denk dat ik nog een tijdje in NL blijf..
pi_193220471
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:44 schreef illusions het volgende:
Vanaf morgen zijn gezichtsmaskers verplicht in Spanje waar je geen 2 meter afstand kunt bewaren, zoals buiten op straat en in het openbaar vervoer. Provincie Alicante zal pas 1 juni de 2e fase ingaan (week later dan verwacht) wanneer de regels iets soepeler zullen worden (bijeenkomsten van max. 50 man, 50% bezetting van restaurants, interieur van restaurants en bars nu ook open, etc.)

Denk dat ik nog een tijdje in NL blijf..
Ik heb er voor de gein even met 1 gelopen net buiten. Afgrijselijk man. Bedompt ademen, geen zon op je bek, geen frisse lucht, elastieken aan je oren te trekken, het zit irritant op je neus.

Ik ga dit echt niet doen :{
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_193220563
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik heb er voor de gein even met 1 gelopen net buiten. Afgrijselijk man. Bedompt ademen, geen zon op je bek, geen frisse lucht, elastieken aan je oren te trekken, het zit irritant op je neus.

Ik ga dit echt niet doen :{
Is het eigenlijk niet ongezond om je eigen CO2 constant in te ademen? Ik weet dat dit in het geval van de gezichtsbedekking door moslims een argument was van rechtse politici om het te willen verbieden.

Grappig trouwens hoe dat hele debat over gezichtsbedekking wat jarenlang actueel was zo zonder het ook maar te benoemen genegeerd wordt door de politiek. Terwijl de algehele tendens was dat het erg onwenselijk is moeten we nu zelfs verplicht gemaskerd ons in de openbare ruimte begeven :D
blablablabla
pi_193220571
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik heb er voor de gein even met 1 gelopen net buiten. Afgrijselijk man. Bedompt ademen, geen zon op je bek, geen frisse lucht, elastieken aan je oren te trekken, het zit irritant op je neus.

Ik ga dit echt niet doen :{
Ik ook niet, dat is ook de reden dat ik al een tijdje in Nederland zit - ik vind de regels in Spanje veel te streng voor mijn smaak. Ze zijn wel zwaar getroffen, maarja shit happens, als het mij ergens niet bevalt ga ik moven.

Tot 2 weken geleden mocht je niet eens de straat op (behalve 1x per week voor boodschappen), deed je dat wel kwam je binnen no-time een wegversperring tegen met agenten met automatische wapens. Bij het minste geringste krijg je met de wapenstok op je benen (naja, figuren zoals ik wel, oude vrouwtjes niet).
pi_193220593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ook niet, dat is ook de reden dat ik al een tijdje in Nederland zit - ik vind de regels in Spanje veel te streng voor mijn smaak. Ze zijn wel zwaar getroffen, maarja shit happens, als het mij ergens niet bevalt ga ik moven.

Tot 2 weken geleden mocht je niet eens de straat op (behalve 1x per week voor boodschappen), deed je dat wel kwam je binnen no-time een wegversperring tegen met agenten met automatische wapens. Bij het minste geringste krijg je met de wapenstok op je benen (naja, figuren zoals ik wel, oude vrouwtjes niet).
Kon je wel terugkomen dan?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_193220638
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:01 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Kon je wel terugkomen dan?
Tuurlijk, ik woon daar. Kon ten allen tijde repatriëren en voor op de weg naar Nederland had ik een brief van de ambassade waarop iets in die trant stond.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:58 schreef Elan het volgende:
Is het eigenlijk niet ongezond om je eigen CO2 constant in te ademen?
Volgens mij is dat te verwaarlozen.
pi_193220676
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Is het eigenlijk niet ongezond om je eigen CO2 constant in te ademen? Ik weet dat dit in het geval van de gezichtsbedekking door moslims een argument was van rechtse politici om het te willen verbieden.

Grappig trouwens hoe dat hele debat over gezichtsbedekking wat jarenlang actueel was zo zonder het ook maar te benoemen genegeerd wordt door de politiek. Terwijl de algehele tendens was dat het erg onwenselijk is moeten we nu zelfs verplicht gemaskerd ons in de openbare ruimte begeven :D
Het is gewoon smerig om de hele tijd je eigen adem te recirculeren, wordt ook snel vochtig en zo, het is benauwd. Bah :{
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_193220690
Vanaf 1 juni mag je dus weer de kroeg in (momenteel alleen terras en op 50% bezetting), maar dan moet iedereen een mondkapje dragen. Dat zal makkelijk eten en drinken. _O-
pi_193220807
De reden dat de versoepeling van de regels in Spanje voor het gebied Alicante wordt uitgesteld is omdat er niet genoeg "rastreadores" zijn - dit zijn overheidsfunctionarissen die fungeren als "trackers" om mensen te zoeken die in contact zijn geweest met besmette personen, om deze zo te kunnen laten checken en in quarantaine te stoppen.
pi_193221637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:10 schreef illusions het volgende:
Vanaf 1 juni mag je dus weer de kroeg in (momenteel alleen terras en op 50% bezetting), maar dan moet iedereen een mondkapje dragen. Dat zal makkelijk eten en drinken. _O-
:|W
Zeg dat dit een grap is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_193221834
quote:
15s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:23 schreef Morrigan het volgende:

[..]

:|W
Zeg dat dit een grap is.
In Spanje. Vanaf morgen mondkapje verplicht op plekken waar je de 2m afstand niet kan garanderen, zoals het OV, een winkelstraat, of op het terras of in de kroeg. Momenteel terras open op 50%, vanaf 1 juni mag het interieur van kroegen en restaurants ook open op 40% capaciteit.
  woensdag 20 mei 2020 @ 11:46:53 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193221907
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:41 schreef illusions het volgende:

[..]

In Spanje. Vanaf morgen mondkapje verplicht op plekken waar je de 2m afstand niet kan garanderen, zoals het OV, een winkelstraat, of op het terras of in de kroeg. Momenteel terras open op 50%, vanaf 1 juni mag het interieur van kroegen en restaurants ook open op 40% capaciteit.
Stel je gaat met gezin er heen, en je straks lootjes moet gaan trekken wie wel of niet mee mag uit eten, omdat met je gezin er bij je over de 40% grens gaat!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193221939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Stel je gaat met gezin er heen, en je straks lootjes moet gaan trekken wie wel of niet mee mag uit eten, omdat met je gezin er bij je over de 40% grens gaat!
Dat zal niet zo snel gebeuren tenzij jij een halve kroeg met je gezin kunt vullen en overigens is het voor families wat soepeler. Die mogen samen aan een tafel zitten, jij mag in de kroeg bijv. niet aan een tafel zitten met iemand die geen familie of huisgenoot is. 8)7

Tja, verzin het maar eens. Altijd al één grote rotzooi geweest hoor in Spanje, qua regelgeving.
  woensdag 20 mei 2020 @ 12:12:18 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193222263
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zal niet zo snel gebeuren tenzij jij een halve kroeg met je gezin kunt vullen en overigens is het voor families wat soepeler. Die mogen samen aan een tafel zitten, jij mag in de kroeg bijv. niet aan een tafel zitten met iemand die geen familie of huisgenoot is. 8)7

Tja, verzin het maar eens. Altijd al één grote rotzooi geweest hoor in Spanje, qua regelgeving.
Vond wel behoorlijk mee vallen, ben er geregeld op vakantie geweest.
Maar het zal natuurlijk heel wat anders zijn als je er woont.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193222586
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 12:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vond wel behoorlijk mee vallen, ben er geregeld op vakantie geweest.
Maar het zal natuurlijk heel wat anders zijn als je er woont.
Op vakantie merk je de bureaucratische puinhoop die Spanje heet niet echt. ;)

Als je er een bedrijf hebt wordt het een andere zaak. Vaak ook wel lekker hoor, corruptie viert hoogtij en cash is king. Dat geeft je toch een bepaalde vrijheid.
  woensdag 20 mei 2020 @ 15:03:52 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193224637
Btw ik geloof dat de OP wel even een opfrisbeurt mag krijgen.
Wat er in de OP staat is hier gewoon niet besproken.
En eerlijk gezegd ben ik zelf ook het spoor beetje bijster wat de theorie nu eigenlijk is.

- Is het om ons op te sluiten?
- Het is een grote geld zwendel?
- Het is veel erger dan men zegt?
- Het stelt niks voor!
- captain trips?
- Het bestaat helemaal niet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 mei 2020 @ 16:21:55 #98
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193225567
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:09 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is gewoon smerig om de hele tijd je eigen adem te recirculeren, wordt ook snel vochtig en zo, het is benauwd. Bah :{
Smerig inderdaad. Ik las deze week dat het dragen van zo'n kapje mensen klagen over benauwdheid, hoofdpijn en het verergert hyperventilatie. Ook geeft zo'n kapje het gevoel van gevaar op de loer wat onbewust een stressreactie kan geven en men daardoor kan gaan overademen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193225641
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Smerig inderdaad. Ik las deze week dat het dragen van zo'n kapje mensen klagen over benauwdheid, hoofdpijn en het verergert hyperventilatie. Ook geeft zo'n kapje het gevoel van gevaar op de loer wat onbewust een stressreactie kan geven en men daardoor kan gaan overademen.
Het is gewoon fucked up. Kom op jongens je laat je toch niet dwingen een lap voor je bek te douwen zodat je niet eens normaal kan ademen? Hoe gek zijn we geworden?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 20 mei 2020 @ 16:36:53 #100
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193225841
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:25 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is gewoon fucked up. Kom op jongens je laat je toch niet dwingen een lap voor je bek te douwen zodat je niet eens normaal kan ademen? Hoe gek zijn we geworden?
Jup het slaat nergens op inderdaad, zo'n ding heeft totaal geen nut en al helemaal niet die zelfgemaakte.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')