Lammers kan nog wel aardig wat waard worden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Schmidt heeft Ibi wel de laan uitgestuurd dus hij heeft inzicht, zal ook wel meevallen wat er weggaat en er is eerlijk gezegd ook niet zoveel wat echt interessant is voor internationale kopers, Ihattaren uiteraard, Malen (mits fit) en Dumfries, dan houdt het wel op toch?
Daar twijfel ik over.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lammers kan nog wel aardig wat waard worden.
Lekker man, zo'n donderdagmiddagborrel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar ik heb er ook nog wel vertrouwen in dat het met een Bruma goed gaat komen.
Deze bewaar ik even.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n donderdagmiddagborrel.
Proost maat.
Nee, niet per se.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in Bruma dan Lammers ja?
Het zou een ideale Ajax-spits zijn. Tweebenig, kan koppen, technisch vaardig. Mist alleen snelheid.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lammers 40 miljoen gaat opleveren maar 10 tot 15 moet nog wel kunnen.
dat hoop ik ook wel, benieuwd wat hij gaat brengen wat dat betreftquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Waar ik vooral op hoop is dat het weer een beetje leuk wordt om naar PSV te kijken
Valt ook steeds op dezelfde manier lol . Verder doet dit filmpje me denken aan dit :quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:02 schreef Generationalpha het volgende:
@:Powerloungen, in deze compilatie nog even bevestigd wat jij al zei. Lag meer op de grond dan dat hij voetbalde.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Valt ook steeds op dezelfde manier lol . Verder doet dit filmpje me denken aan dit :
Als bewijs dat je voor iedere gek zo'n video kan makenquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Een keer in de zoveel tijd tover je hem weer tevoorschijn.
Objectief gezien valt het ook allemaal vies tegen met Afellay. 38 goaltjes in 214 wedstrijden in zijn eerste periode bij PSV, dat zijn ronduit magere statistieken. Alles bij elkaar 55 goals in 15 jaar tijd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als bewijs dat je voor iedere gek zo'n video kan maken
Ik vind het al heel wat voor hem dat die tot 214 wedstrijden kwam lol . En je ziet het vaker met dat soort spelers, ziet er allemaal dreigend uit maar het heeft verder niet veel om het lijf . Snap ook wel waarom ze in het buitenland het niet zagen zitten in hem buiten zijn blessures en gedrag om : Hij heeft geen randement.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Objectief gezien valt het ook allemaal vies tegen met Afellay. 38 goaltjes in 214 wedstrijden in zijn eerste periode bij PSV, dat zijn ronduit magere statistieken. Alles bij elkaar 55 goals in 15 jaar tijd.![]()
Sikora heeft er zelfs nog een stuk meer gemaakt.
Daarom dus zwaar overschat.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat voor hem dat die tot 214 wedstrijden kwam lol . En je ziet het vaker met dat soort spelers, ziet er allemaal dreigend uit maar het heeft verder niet veel om het lijf . Snap ook wel waarom ze in het buitenland het niet zagen zitten in hem buiten zijn blessures en gedrag om : Hij heeft geen randement.
Aissati was een nog groter talent uit die parodie op een jeugdopleiding.quote:
@FonsSpoorenquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Sow, er zijn een aantal niet-PSV'ers die het nogal druk hebben met Afellay.
Het lijkt persoonlijk te zijn ook. Ik ben benieuwd naar de verhalen hier achter.
Die kneus is pas 31 jaar, bizar eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aissati was een nog groter talent uit die parodie op een jeugdopleiding.
(Maar die speelt nog steeds volgens mij)
Maakte trouwens nog wel een prachtige goal tegen PSV voor Ajax . Maar iets teveel dribbelaar , teveel dribbelen om het dribbelen .quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die kneus is pas 31 jaar, bizar eigenlijk.Lijkt al eeuwen geleden dat hij zijn debuut maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |