Voordat ie naar Barca vertrok hoorde PSV bij de subtop van Europa (halve en kwartfinale CL in in die periode)..heeft het een niveau onder Barca toch wel laten zien dusquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Barcelona vond ik toen wel te hoog gegrepen maar dat hij ook op de niveaus eronder er weinig van gebakken heeft verbaast me toch wel
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voordat ie naar Barca vertrok hoorde PSV bij de subtop van Europa (halve en kwartfinale CL in in die periode)..heeft het een niveau onder Barca toch wel laten zien dus
Nooit iets laten zien buiten de kneuzencompetitie hierquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voordat ie naar Barca vertrok hoorde PSV bij de subtop van Europa (halve en kwartfinale CL in in die periode)..heeft het een niveau onder Barca toch wel laten zien dus
Rotte knieën en volgens mij is het ook geen makkelijk mannetje.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Barcelona vond ik toen wel te hoog gegrepen maar dat hij ook op de niveaus eronder er weinig van gebakken heeft verbaast me toch wel
bron?quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt wel weer een miljoen aan salariskosten
speelde veel in zijn eerste half jaar bij Barcaquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt,ook te maken met de blessures.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit iets laten zien buiten de kneuzencompetitie hier
Dat was gewoon een regelrechte ramp ja. Zoals er wel wat meer rampen op technisch vlak zich hebben voltrokken. Ben benieuwd wat er nog komt van het evalueren van de prestaties van de de directie nu met de coronacrisis...quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:45 schreef Generationalpha het volgende:
PSV-fans zijn verrassend mild hier voor Ibi. Totaal geflopte buitenlandse carrière, kutmentaliteit, lachwekkende terugkeer.
En (wat iedereen blijkbaar alweer vergeten is) destijds voor een fooi weggegaan omdat meneer weigerde bij te tekenen.
Kutmentaliteit? Racism much?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:45 schreef Generationalpha het volgende:
PSV-fans zijn verrassend mild hier voor Ibi. Totaal geflopte buitenlandse carrière, kutmentaliteit, lachwekkende terugkeer.
En (wat iedereen blijkbaar alweer vergeten is) destijds voor een fooi weggegaan omdat meneer weigerde bij te tekenen.
Hier heb ik het al vaker (onderbouwd en wel) over gehad. Zowel bij Schalke, Olympiakos als Stoke verschenen berichten in de media dat hij mentaliteitsproblemen had. Lijkt me dan geen toeval meer.quote:
Wat vind jij op technisch vlak nog meer grote rampen dan?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was gewoon een regelrechte ramp ja. Zoals er wel wat meer rampen op technisch vlak zich hebben voltrokken. Ben benieuwd wat er nog komt van het evalueren van de prestaties van de de directie nu met de coronacrisis...
Veel méér zou me ook niet eens verbazen. Hij is natuurlijk niet voor niks aanvoerder gemaakt. Dan heb je als trainer toch behoorlijk grootse plannen met zo'n gast dunkt me.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
natte vinger maar voor veel minder zal hij niet op de loonlijst hebben gestaan
De kwaliteit van de aankopen en de onbalans in de selectie. Daar is gewoon volledig maar dan ook volledig de plank mis geslagen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat vind jij op technisch vlak nog meer grote rampen dan?
Ik vind het vooral gewoon opvallend dat Afellay nog zo populair is onder de fans.
Dat ben ik zeker met je eens maar opzich is er qua transfers best een prima jaar gedraaid.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De kwaliteit van de aankopen en de onbalans in de selectie. Daar is gewoon volledig maar dan ook volledig de plank mis geslagen.
Het was inderdaad een enorme afgang. Leek het voetballen bijna wel verleerd te zijn in de paar minuten dat hij nog speelde. Die invalbeurt tegen Fortuna (met die grijnzende kop van Van Bommel) was ook gênant.quote:Dat Ibi populariteit geniet vind ik niet zo gek. Hij is toch een jongen van de club. Ik had hem ook meer gegund dan zo'n afgang als dit seizoen. Dat was zelfs nog erger dan waar ik al bang voor was
Nu het in de media stond ben ik wel om. Alles wat daar staat klopt namelijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hier heb ik het al vaker (onderbouwd en wel) over gehad. Zowel bij Schalke, Olympiakos als Stoke verschenen berichten in de media dat hij mentaliteitsproblemen had. Lijkt me dan geen toeval meer.
Er is sowieso geen Marokkaan te vinden die langdurig bij de absolute top heeft gespeeld. Terwijl er meestal toch talent genoeg isquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hier heb ik het al vaker (onderbouwd en wel) over gehad. Zowel bij Schalke, Olympiakos als Stoke verschenen berichten in de media dat hij mentaliteitsproblemen had. Lijkt me dan geen toeval meer.
Is het ook zeker niet, maar in dit geval is hij gewoon meerdere keren negatief in het nieuws geweest en is het dus ook onderbouwd. Als je in 9 jaar tijd nauwelijks een wedstrijd meer speelt kun je het niet alleen op blessures gooien natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is sowieso geen Marokkaan te vinden die langdurig bij de absolute top heeft gespeeld. Terwijl er meestal toch talent genoeg is
Niet alles, maar dat toevallig wel.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nu het in de media stond ben ik wel om. Alles wat daar staat klopt namelijk
Bron : Johan Derksenquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |