Het is een aanname dat iemand die saai overkomt op andere vlakken ook saai is, natuurlijk.quote:
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 11 mei 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een aanname dat iemand die saai overkomt op andere vlakken ook saai is, natuurlijk.
Ja dat je liefje met een drakendildo in haar preut zit te breien op de bank, die types heb je juist extreem veel.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een aanname dat iemand die saai overkomt op andere vlakken ook saai is, natuurlijk.
Ik ook. Ik ben niet in de stemming om te werkenquote:Op maandag 11 mei 2020 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al weer bijna 22:00 uur![]()
Ik wil weekend
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat je liefje met een drakendildo in haar preut zit te breien op de bank, die types heb je juist extreem veel.
Wat bedoel je dan wel?quote:
Molo!quote:Op maandag 11 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
Er werd hier om saaie mensen gevraagd?
Daar ben ik dan
* FranticDJ doet het John Cena deuntjequote:Op maandag 11 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
Daar ben ik dan
Wat is daar de lol van?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat je liefje met een drakendildo in haar preut zit te breien op de bank, die types heb je juist extreem veel.
Meauleauxquote:Op maandag 11 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
Daar ben ik dan
Kom je tekort m'n jong?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
Daar ben ik dan
Dat saai op zich gewoon saai is. Of je je daar extreem senang bij voelt of niet.quote:
Daar krijg ik alleen maar kramp van.quote:
Wie is dat en wat voor deuntje is dat?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
* FranticDJ doet het John Cena deuntje
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat over drakendildo’s en Molo popt op. Vast geen toeval
Maar wie definieert wat "saai" is?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat saai op zich gewoon saai is. Of je je daar extreem senang bij voelt of niet.
Nou wat ik ermee wil zeggen, het zijn vaak van die ontzettende muffe mutsen die zo weinig klasse hebben op dat gebied juist weer.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is daar de lol van?
Overigens lijt me dat geen extreem groit aantal.
Geen idee.quote:
Ik eet ze eigenlijk nooit.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar krijg ik alleen maar kramp van.
Ik ook niet, maar aangezien ik van alles van dat soort helse kramp krijg, kan ik me niet voorstellen dat dat anders is bij deze.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Ik eet ze eigenlijk nooit.
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond die hele extraverte, wilde types vaak saai.
Dus, zoals ik zei, wat saai is voor de een, is dat niet per se voor de ander. En vice versa.quote:
Vertaling? Weinig klasse op welk gebied? En in welke "categorie" vallen ze dan?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou wat ik ermee wil zeggen, het zijn vaak van die ontzettende muffe mutsen die zo weinig klasse hebben op dat gebied juist weer.
Wellusquote:Op maandag 11 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat over drakendildo’s en Molo popt op. Vast geen toeval
Ja en nee. Sommige dingen worden gewoon universeel saai gevonden. Hoeveel mensen er ook dolgrlukkig worden van dat "saai".quote:Op maandag 11 mei 2020 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus, zoals ik zei, wat saai is voor de een, is dat niet per se voor de ander. En vice versa.
Dat stoffige saaie vrouwen helemaal los kunnen gaan in bed maar dat is dan juist extra ranzigquote:Op maandag 11 mei 2020 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertaling? Weinig klasse op welk gebied? En in welke "categorie" vallen ze dan?
Lekker gek doen met de meiden.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond die hele extraverte, wilde types vaak saai.
Ditquote:
Why?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat stoffige saaie vrouwen helemaal los kunnen gaan in bed maar dat is dan juist extra ranzig
Saai, elke dag hetzelfde doen en niks bijzonders meemaken.quote:
Koos is wel met domotica bezig, maar nee, nog nietquote:Op maandag 11 mei 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er gaat geen zoemer af bij dergelijke trefwoorden?
De restaurants zijn verbodenquote:Op maandag 11 mei 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Saai, elke dag hetzelfde doen en niks bijzonders meemaken.
Zoals altijd om 18:00 eten en nooit eens zeggen goh laat zitten we trekken iets leuks aan en gaan uit eten. Zo iets.
Meh, "saai" heeft een te negatieve connotatie om te gebruiken voor iets waar ik dolgelukkig van word. Al geloof ik best dat mijn 'lekker relaxed' voor een hoop mensen als saai ervaren wordt.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en nee. Sommige dingen worden gewoon universeel saai gevonden. Hoeveel mensen er ook dolgrlukkig worden van dat "saai".
Dat svhreef ik toch? Veel dingen worden universeel als saai gezien howel veel mensen er dolgelukkig van worden?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, "saai" heeft een te negatieve connotatie om te gebruiken voor iets waar ik dolgelukkig van word. Al geloof ik best dat mijn 'lekker relaxed' voor een hoop mensen als saai ervaren wordt.
Woorden.
Ben jij nog een beetje saai dan?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is @:bitterbal?
Ik wil een update over de surfers
Jij hebt wel erg veel vertrouwen in haar journalistieke capaciteiten.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is dan dus NIET universeel saai. Negatieve connotatie yo.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat svhreef ik toch. Veel dingen worden universeel als saai gezien howel veel mensen er dolgelukkig van worden?
Een avond thuis op de bank word ik dolgelukkig van. En ik zou ongelukkig worden als ik elke avond sociale verplichtingen had.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, "saai" heeft een te negatieve connotatie om te gebruiken voor iets waar ik dolgelukkig van word. Al geloof ik best dat mijn 'lekker relaxed' voor een hoop mensen als saai ervaren wordt.
Woorden.
Ik heb echt geen flauw idee waar ik deze man van zou moeten kennenquote:
Zucht. We begrijpen elkaar nietquote:Op maandag 11 mei 2020 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is dan dus NIET universeel saai. Negatieve connotatie yo.
Doodquote:Op maandag 11 mei 2020 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, 'lekker relaxed'. "Saai" roept heel andere gevoelens op.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een avond thuis op de bank word ik dolgelukkig van. En ik zou ongelukkig worden als ik elke avond sociale verplichtingen had.
WWEquote:Op maandag 11 mei 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar ik deze man van zou moeten kennen
Je weet wat negatieve connotatie inhoudt?quote:
Altijd avonds op de bank is dan weer wel saai.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, 'lekker relaxed'. "Saai" roept heel andere gevoelens op.
Neequote:
Rare vergelijking dit.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een avond thuis op de bank word ik dolgelukkig van. En ik zou ongelukkig worden als ik elke avond sociale verplichtingen had.
Yups.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet wat negatieve connotatie inhoudt?
Dat is toch niks voor mij johquote:Op maandag 11 mei 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
WWEis een beetje een internet Hero geworden met z'n deuntje en z'n acties buiten het worstelen om
Ja, oké heb je gelijk in. Maar ik heb meer avonden thuis op de bank nodig dan avonden met sociale verplichtingen.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare vergelijking dit.
Elke avond thuis op de bank word ik dolgelukkig van. En ik zou ongelukkig worden als ik elke avond sociale verplichtingen had.
Zo kun je hem zelf ook wel invullen lijkt me.
Voor jou. Ander referentiekader yo.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd avonds op de bank is dan weer wel saai.
Yes!quote:
klopt, de ergste zijn diegenen die zich er tegen afzetten vaakquote:Op maandag 11 mei 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Tevens: iedereen wordt geboren, leeft in grote lijnen echt gewoon hetzelfde domme leven en gaat dan dood.
Klaar
Ja ok maar na bijna drie maanden lockdown lijkt het me vrij ongezond als je nog niet bijgetankt bent op de bank.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, oké heb je gelijk in. Maar ik heb meer avonden thuis op de bank nodig dan avonden met sociale verplichtingen.
Tsja, ik gebruik geen woorden die een negatief gevoel oproepen voor iets waar ik dolgelukkig van word, maar misschien ben ik de rare.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups.
Kan het een tandje minder denigrerend?
Bijna 2 mndquote:Op maandag 11 mei 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok maar na bijna drie maanden lockdown lijkt het me vrij ongezond als je nog niet bijgetankt bent op de bank.
Algemeen gesprokenquote:Op maandag 11 mei 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok maar na bijna drie maanden lockdown lijkt het me vrij ongezond als je nog niet bijgetankt bent op de bank.
Ik ook nietquote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, ik gebruik geen woorden die een negatief gevoel oproepen voor iets waar ik dolgelukkig van word, maar misschien ben ik de rare.
Jij noemt jezelf saai, dus kweenie.quote:
Denk dat ik snap wat je bedoeld. Er zijn op FOK iets teveel mensen die echt helemaal nergens komen omdat ze denken dat dat niet leuk is ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich sluit het één het ander niet uit natuurlijk in jouw gevalquote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, ik gebruik geen woorden die een negatief gevoel oproepen voor iets waar ik dolgelukkig van word, maar misschien ben ik de rare.
Waar doe ik dat?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf saai, dus kweenie.
Najaaa zeg.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zich sluit het één het ander niet uit natuurlijk in jouw geval![]()
![]()
![]()
Dat is allemaal vrij voorspelbaar een saai.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Universeel saai? Dat is dus al een rare aanname imo.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en nee. Sommige dingen worden gewoon universeel saai gevonden. Hoeveel mensen er ook dolgrlukkig worden van dat "saai".
Let's agree to disagreequote:Op maandag 11 mei 2020 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Universeel saai? Dat is dus al een rare aanname imo.
Ik beweer niet dat een ander dat niet saai mag vinden he, ik vind het vooral zelf niet saai.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is allemaal vrij voorspelbaar een saai.
Ja de wereld is groter dan de plaatselijke ANWB fietsroute maar ik betwijfel of die zelfs niet te avontuurlijk is voor de meesten hier.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat ik snap wat je bedoeld. Er zijn op FOK iets teveel mensen die echt helemaal nergens komen omdat ze denken dat dat niet leuk is ofzo.
Het is wel erg belangrijk als sociaal wezen om andere sociale wezens op te zoeken.
Denk aan de mooiste herinneringen die je hebt.
Als dat allemaal momenten op de bank of voor de pleestation waren heb je wel wat gemist.
Nou, nou, nouquote:Op maandag 11 mei 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de wereld is groter dan de plaatselijke ANWB fietsroute maar ik betwijfel of die zelfs niet te avontuurlijk is voor de meesten hier.
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de wereld is groter dan de plaatselijke ANWB fietsroute maar ik betwijfel of die zelfs niet te avontuurlijk is voor de meesten hier.
Zooooo. Ik zit al met mijn vinger aan de note-knopquote:Op maandag 11 mei 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit escaleert helemaal de pan uit he?
Ja nu is het wel avontuurlijk hoorquote:
ban ban banquote:Op maandag 11 mei 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit escaleert helemaal de pan uit he?
O zeker. Ik zit onder normale omstandigheden gemiddeld elke zes weken in een vliegtuig Greta Thunberg een tantrum te bezorgenquote:Op maandag 11 mei 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nu is het wel avontuurlijk hoor![]()
Maar ik bedoel onder normale omstandigheden, jij gaat toch ook liever de straatjes van Sofia af dan iedere dag een computerspelletje spelen of Netflix kijken op de bank?
BAM JONGE. Zo heurt het.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O zeker. Ik zit onder normale omstandigheden gemiddeld elke zes weken in een vliegtuig Greta Thunberg een tantrum te bezorgen
Ik had vandaag van die Unox hamburgers (restantje van mijn hamstervoorraad). Die reken ik ook als vegetarisch. Zit vast geen echt dier in.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:26 schreef Molo het volgende:
Ik heb vrijdag velen vlees gegeten. Vandaag vegetarisch, dus dan mag het
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet van die vervuilertjes op de wereld geschopt, dus dan mag dat.
Wellicht een schubdier.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vandaag van die Unox hamburgers (restantje van mijn hamstervoorraad). Die reken ik ook als vegetarisch. Zit vast geen echt dier in.
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vandaag van die Unox hamburgers (restantje van mijn hamstervoorraad). Die reken ik ook als vegetarisch. Zit vast geen echt dier in.
Nerm.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het smaakt naar kartonpulp. Dat zal het vast ook zijn
Tuurlijk niet, onze kinderen worden de nieuwe Greenpeace en Greta opvolgers.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Zonder kind mag je gewoon een olietanker in je leven laten zinken en dan ben je nog gezonder bezig voor onze planeet.
Bij twee kinderen mag je Tsjernobyl nogmaals plof laten doen
Ik heb geen groot gezin met 13 kinderen. Mag ik nu een vervuilende, rokende diesel kopen?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Zonder kind mag je gewoon een olietanker in je leven laten zinken en dan ben je nog gezonder bezig voor onze planeet.
Bij twee kinderen mag je Tsjernobyl nogmaals plof laten doen
Smaakt aardig naar karton met gelatine iigquote:Op maandag 11 mei 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die moet je ook afblussen met Corona.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heb ik ook geen idee waar schubdier naar smaakt, misschien naar karton.
Alleen als je m bij Koen kooptquote:Op maandag 11 mei 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen groot gezin met 13 kinderen. Mag ik nu een vervuilende, rokende diesel kopen?
Schijnt gruwelijk te stinken in de pan als je hem kookt of bakt.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heb ik ook geen idee waar schubdier naar smaakt, misschien naar karton.
Mja, da's ook niet lekker. Ik pas wel gewoon.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die moet je ook afblussen met Corona.
Maar die burgers zijn zo doorbehandeld en chemisch, alle smaak of geur is er wel uit dan.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt gruwelijk te stinken in de pan als je hem kookt of bakt.
Lijkt me teringveel moeite om klaar te maken en ziet er ook nog eens gewoon echt totaal niet lekker uitquote:Op maandag 11 mei 2020 22:35 schreef UitStraling het volgende:
https://www.vice.com/en_u(...)ly-trafficked-animal
Chloorbehandelingquote:Op maandag 11 mei 2020 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die burgers zijn zo doorbehandeld en chemisch, alle smaak of geur is er wel uit dan.
Oh maar ik bedoelde voor op de kist.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever van die worstendingetjes, mocht ik het overleven
Mag je daar ook de weg mee op, dan is het ook primaquote:Op maandag 11 mei 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verkoop hooguit vervuilende graafmachines
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Het anti-eelt-voetenmasker van vorige week blijkt toch zijn werk te doen. Alles velletjes.
Dit heb ik een tijdje terug ook gedaan en pff ik werd echt gek na een tijdje ervan.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Het anti-eelt-voetenmasker van vorige week blijkt toch zijn werk te doen. Alles velletjes.
Doet me denken aan kipnuggets, die worden behandeld met allerlei chemicaliën om de bacteriën te doden want bedorven kippenafval maar ja niemand lust een stukje witte blubber dat naar ammoniak smaakt dus bellen ze Givaudan en die gooit er een flesje kippensmaak doorheen.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die burgers zijn zo doorbehandeld en chemisch, alle smaak of geur is er wel uit dan.
Doen suri's serieus hč. Kip thuis in de chloor spoelen voor ze het bakkenquote:
Hmmm kipnuggetsquote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan kipnuggets, die worden behandeld met allerlei chemicaliën om de bacteriën te doden want bedorven kippenafval maar ja niemand lust een stukje witte blubber dat naar ammoniak smaakt dus bellen ze Givaudan en die gooit er een flesje kippensmaak doorheen.
O ja, worstendingetjes op de kist zou wel raar zijnquote:Op maandag 11 mei 2020 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoelde voor op de kist.
Een wolk van droge vlokken als je je omdraaitquote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker man allemaal op je hoeslaken enz.
Ik heb mijn oude sokken opgezocht en die blijven aan (wel een vers paar per dag/nacht) tot ik uitgeveld ben.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit heb ik een tijdje terug ook gedaan en pff ik werd echt gek na een tijdje ervan.
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, worstendingetjes op de kist zou wel raar zijn
Ja en het smaakt dan ook nog kut, mensen zijn raaarrrrr.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me teringveel moeite om klaar te maken en ziet er ook nog eens gewoon echt totaal niet lekker uit
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja walgelijk hahaquote:Op maandag 11 mei 2020 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Een wolk van droge vlokken als je je omdraait
Maar niet saaiquote:Op maandag 11 mei 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, worstendingetjes op de kist zou wel raar zijn
Echt hequote:Op maandag 11 mei 2020 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Yep, ik weet het.
Ik doe het nooit meer.
Ik vind raspen echt zo'n kutgevoel.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Yep, ik weet het.
Ik doe het nooit meer.
Vond op zich het velletjes trekken eerst wel leuk. Maar toen het vervellen klaar was had ik best pijnlijke voeten.quote:
Héérlijk! Reconstructievoedselquote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan kipnuggets, die worden behandeld met allerlei chemicaliën om de bacteriën te doden want bedorven kippenafval maar ja niemand lust een stukje witte blubber dat naar ammoniak smaakt dus bellen ze Givaudan en die gooit er een flesje kippensmaak doorheen.
Een worstendingetje op een kist?quote:
Ook. Ik probeer wel mijn voeten een klein beetje eeltvrij te houden maar eelt heeft ook een functie.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind raspen echt zo'n kutgevoel.
Wat?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Doen suri's serieus hč. Kip thuis in de chloor spoelen voor ze het bakken
Het was nu echt te erg, dikke plak op mijn hiel enzo.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook. Ik probeer wel mijn voeten een klein beetje eeltvrij te houden maar eelt heeft ook een functie.
Lekker eeltvoeten in bed tegen elkaar aan wrijven als voorspelquote:Op maandag 11 mei 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook. Ik probeer wel mijn voeten een klein beetje eeltvrij te houden maar eelt heeft ook een functie.
Allesbehalve saai.quote:
Of zorgen dat je lenig genoeg bent en met je voeten masturberen. Voelt ongetwijfeld compleet anders.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker eeltvoeten in bed tegen elkaar aan wrijven als voorspel
Schuurblokje van Kruidvat, ideaalquote:Op maandag 11 mei 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind raspen echt zo'n kutgevoel.
Dit zie ik wel eens in films, zou doodsbang zijn dat ze uitschiet en dat je achterblijft met een ontveld knakworstjequote:Op maandag 11 mei 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of zorgen dat je lenig genoeg bent en met je voeten masturberen. Voelt ongetwijfeld compleet anders.
Daarna even met je teennagels in je rug krassen. Net of je hete seks hebt gehadquote:Op maandag 11 mei 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of zorgen dat je lenig genoeg bent en met je voeten masturberen. Voelt ongetwijfeld compleet anders.
Hardop gelachenquote:Op maandag 11 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.facebook.com/632213855/posts/10158546389203856/
![]()
@:bitterbal kan dit waarderen.
In scene gezet, mis alleen het lachbandje of het Benny Hill deuntje.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Dat zal best, maar dat gevoel.quote:
Kan, wel kans dat je door het spetteren wat onvermijdelijk is, rauwe kip en diens bacteriën daarmee flink door je keuken verspreidt en zo meer kans hebt om ziek te worden ervan dan zonder wassenquote:Op maandag 11 mei 2020 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik kip wil marineren was ik het vaak ook wel even met water. Zit toch altijd soort van een laagje iets op en heb het idee dat de marinade beter in trekt op schone kip. Maar misschien is dat alleen in mijn hoofd zo.
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarna even met je teennagels in je rug krassen. Net of je hete seks hebt gehad
Stranger idee, omdat nul gevoel door eeltquote:Op maandag 11 mei 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact!quote:Op maandag 11 mei 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Stranger idee, omdat nul gevoel door eelt
I-de-aal
Jezusquote:Op maandag 11 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
HSPquote:Op maandag 11 mei 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat gevoel.Ik heb serieus moeite met hoe sommige dingen aanvoelen.
Rillingen over mijn rug enzo.
Als het goed is niet.quote:
Die zag ik laatst op tv en toen heb ik em gezocht om hem hier te delen maar kon hem niet vindenquote:Op maandag 11 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
GMTAquote:Op maandag 11 mei 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zag ik laatst op tv en toen heb ik em gezocht om hem hier te delen maar kon hem niet vinden
Het komt net iets te gemaakt over, ook dat bordje nog even verplaatsen net voor het moment supreme.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Ik heb echt iets tegen (NL) kip, dat zou niemand moeten eten eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan, wel kans dat je door het spetteren wat onvermijdelijk is, rauwe kip en diens bacteriën daarmee flink door je keuken verspreidt en zo meer kans hebt om ziek te worden ervan dan zonder wassen
"iets" te gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het komt net iets te gemaakt over, ook dat bordje nog even verplaatsen net voor het moment supreme.
Ligt er aan waar je het haalt, in de supermarkt is het vrij matig ja, maar kip van de slager is heerlijkquote:Op maandag 11 mei 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb echt iets tegen (NL) kip, dat zou niemand moeten eten eigenlijk.
Er zijn echt nog wel goede poeliers hoor, weet je niet wat je proeftquote:Op maandag 11 mei 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb echt iets tegen (NL) kip, dat zou niemand moeten eten eigenlijk.
Mja, kan. Maar dan heeft het frutselen aan het deeg en het draaien aan die handgrepen ook niet veel zin.quote:Op maandag 11 mei 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het komt net iets te gemaakt over, ook dat bordje nog even verplaatsen net voor het moment supreme.
hoe vaak ik wel niet het dienblad half opde bar had of een tafel en dan aan de verkeerde kant glazen er af paktequote:Op maandag 11 mei 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, kan. Maar dan heeft het frutselen aan het deeg en het draaien aan die handgrepen ook niet veel zin.
Ja dat klopt, hier zit ook een hele goeie, toch moet je het niet vreten, puistenkwekende hormonen bommen.quote:Op maandag 11 mei 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn echt nog wel goede poeliers hoor, weet je niet wat je proeft
Wij haalden het vroeger altijd bij de poelier in de Molenstraat. Heerlijke kipquote:Op maandag 11 mei 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je het haalt, in de supermarkt is het vrij matig ja, maar kip van de slager is heerlijk
quote:Op maandag 11 mei 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe vaak ik wel niet het dienblad half opde bar had of een tafel en dan aan de verkeerde kant glazen er af pakte
Dit is een een op een correlatie met je drang naar Badr zaad.quote:Op maandag 11 mei 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe vaak ik wel niet het dienblad half opde bar had of een tafel en dan aan de verkeerde kant glazen er af pakte
zie ik toch niet zo hoorquote:Op maandag 11 mei 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een een op een correlatie met je drang naar Badr zaad.
Ja dat is met alles tegenwoordig toch, denk dat je van kipnuggets ook wel een enorme clitoris krijgt als je dat te vaak eet als vrouw.quote:Op maandag 11 mei 2020 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt, hier zit ook een hele goeie, toch moet je het niet vreten, puistenkwekende hormonen bommen.
Denk dat je het denken beter kan overlaten aan andere danquote:Op maandag 11 mei 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is met alles tegenwoordig toch, denk dat je van kipnuggets ook wel een enorme clitoris krijgt als je dat te vaak eet als vrouw.
Is dat die waar altijd dat ronddraaiende rek met kippen buiten stond wat altijd zo verdomd lekker rookquote:Op maandag 11 mei 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij haalden het vroeger altijd bij de poelier in de Molenstraat. Heerlijke kip
quote:Op maandag 11 mei 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat snap ik dat je dat niet snapt
quote:Op maandag 11 mei 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat die waar altijd dat ronddraaiende rek met kippen buiten stond wat altijd zo verdomd lekker rook
Bij de slager hier hebben ze van die ongepaneerde kipschnitzels die heel licht zijn gekruid, wat zijn die fucking lekkerquote:Op maandag 11 mei 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jup! En kip van die poelier had structuur, in tegenstelling tot die rare uniforme massa van supermarktkip
quote:Op maandag 11 mei 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de slager hier hebben ze van die ongepaneerde kipschnitzels die heel licht zijn gekruid, wat zijn die fucking lekker
En die kippen maar rondjes lopenquote:Op maandag 11 mei 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat die waar altijd dat ronddraaiende rek met kippen buiten stond wat altijd zo verdomd lekker rook
wat zou ik anders willen opeten?quote:Op maandag 11 mei 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het nu niet over een vogel, geloof ik?
Enorme clitoris?quote:Op maandag 11 mei 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Doet me ook een beetje denken aan een neefje van mij, die eet al 10 jaar elke dag een stukje kipfilet, twee aardappels en 35 erwtjes, ziet eruit als Mister Universe maar goed wat saai
Nou deze kippen hadden een stok in hun gat en een marinade en werden warm gehoudenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
We hadden ooit in Frankrijk kipspiesen op de bbq, toen had ik ineen enorme teennagel in mijn mond
Van de kip of van de slager?quote:Op maandag 11 mei 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
We hadden ooit in Frankrijk kipspiesen op de bbq, toen had ik ineen enorme teennagel in mijn mond
In Frankrijk hebben de kipfiletjes toch ook altijd nog een stuk bot er in zitten?quote:Op maandag 11 mei 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
In Hongarije eens hertengoulash gegeten. Beest was slecht geslacht, waardoor in sommige stukken vlees grote, blauwe aderen zatenquote:Op maandag 11 mei 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kip of kalkoen denk ik aan de grote te zien.
Mogen we niet over kip praten?quote:
voor hetzelfde geld had je er een oog in gehadquote:Op maandag 11 mei 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije eens hertengoulash gegeten. Beest was slecht geslacht, waardoor in sommige stukken vlees grote, blauwe aderen zaten
Niet doorheen te komen
Oooh Bambi met spataderen.quote:Op maandag 11 mei 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije eens hertengoulash gegeten. Beest was slecht geslacht, waardoor in sommige stukken vlees grote, blauwe aderen zaten
Niet doorheen te komen
Zo slecht geslacht was het dan net niet. Maar ook wel regelmatig botsplinters uit mijn mond gevistquote:Op maandag 11 mei 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld had je er een oog in gehad
quote:Op maandag 11 mei 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet doorheen te komen
Ghehequote:Op maandag 11 mei 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
In Japan hadden ze ook geslachte kippen met enorme poten, die had ik eentje meegenomen om op te peuzelen in ons huisje maar toen dacht ik tja als ze die enorme nagels zien lust niemand het meer dus die heb ik afgeknipt maar een van die nagels heb ik in de douche gelegd, zo eens in de twee maanden hebben ze het nog over die nagel maar ik weet van niks
Naast de kreeft in het bad?quote:Op maandag 11 mei 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
In Japan hadden ze ook geslachte kippen met enorme poten, die had ik eentje meegenomen om op te peuzelen in ons huisje maar toen dacht ik tja als ze die enorme nagels zien lust niemand het meer dus die heb ik afgeknipt maar een van die nagels heb ik in de douche gelegd, zo eens in de twee maanden hebben ze het nog over die nagel maar ik weet van niks
Watquote:Op maandag 11 mei 2020 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Kent iemand het verhaal van de hells angels en de tandenborstels?
Met die foto's?quote:Op maandag 11 mei 2020 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Kent iemand het verhaal van de hells angels en de tandenborstels?
Nog even lekker een kippetje grillen voor het slapengaan danquote:
Niemand weet of het waar is maar het gaat zo:quote:
Dat doek? :pquote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:16 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zo’n dyson.
14 meter diep,17 breed en 62 lang.
Lekker groen plekje ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:20 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/280722/(...)anse-oregon-zoo.html
Heet zo’n ding niet een (op z’n Nederlands uitgesproken) elevator?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:16 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zo’n dyson.
14 meter diep,17 breed en 62 lang.
Knettergek.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.theguardian.c(...)o-worked-up-about-it
Die vent is echt ziek
Een nieuwe Koude Oorlog is een prima recept om een natie vol gekkies achter de president te scharenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knettergek.
Ik las van de week ergens dat een Amerikaanse legerbasis in Europa zich aan het voorbereiden was om de aandacht op China te verleggen.
BUDAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een nieuwe Koude Oorlog is een prima recept om een natie vol gekkies achter de president te scharen
Ik denk dat Frantic een grapje maakte. Dit is wel een heul heul groot uitgevallen Dyson andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |