Het is een aanname dat iemand die saai overkomt op andere vlakken ook saai is, natuurlijk.quote:
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 11 mei 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een aanname dat iemand die saai overkomt op andere vlakken ook saai is, natuurlijk.
Ja dat je liefje met een drakendildo in haar preut zit te breien op de bank, die types heb je juist extreem veel.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een aanname dat iemand die saai overkomt op andere vlakken ook saai is, natuurlijk.
Ik ook. Ik ben niet in de stemming om te werkenquote:Op maandag 11 mei 2020 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al weer bijna 22:00 uur![]()
Ik wil weekend
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat je liefje met een drakendildo in haar preut zit te breien op de bank, die types heb je juist extreem veel.
Wat bedoel je dan wel?quote:
Molo!quote:Op maandag 11 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
Er werd hier om saaie mensen gevraagd?
Daar ben ik dan
* FranticDJ doet het John Cena deuntjequote:Op maandag 11 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
Daar ben ik dan
Wat is daar de lol van?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat je liefje met een drakendildo in haar preut zit te breien op de bank, die types heb je juist extreem veel.
Meauleauxquote:Op maandag 11 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
Daar ben ik dan
Kom je tekort m'n jong?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
Daar ben ik dan
Dat saai op zich gewoon saai is. Of je je daar extreem senang bij voelt of niet.quote:
Daar krijg ik alleen maar kramp van.quote:
Wie is dat en wat voor deuntje is dat?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
* FranticDJ doet het John Cena deuntje
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat over drakendildo’s en Molo popt op. Vast geen toeval
Maar wie definieert wat "saai" is?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat saai op zich gewoon saai is. Of je je daar extreem senang bij voelt of niet.
Nou wat ik ermee wil zeggen, het zijn vaak van die ontzettende muffe mutsen die zo weinig klasse hebben op dat gebied juist weer.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is daar de lol van?
Overigens lijt me dat geen extreem groit aantal.
Geen idee.quote:
Ik eet ze eigenlijk nooit.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar krijg ik alleen maar kramp van.
Ik ook niet, maar aangezien ik van alles van dat soort helse kramp krijg, kan ik me niet voorstellen dat dat anders is bij deze.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Ik eet ze eigenlijk nooit.
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond die hele extraverte, wilde types vaak saai.
Dus, zoals ik zei, wat saai is voor de een, is dat niet per se voor de ander. En vice versa.quote:
Vertaling? Weinig klasse op welk gebied? En in welke "categorie" vallen ze dan?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou wat ik ermee wil zeggen, het zijn vaak van die ontzettende muffe mutsen die zo weinig klasse hebben op dat gebied juist weer.
Wellusquote:Op maandag 11 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat over drakendildo’s en Molo popt op. Vast geen toeval
Ja en nee. Sommige dingen worden gewoon universeel saai gevonden. Hoeveel mensen er ook dolgrlukkig worden van dat "saai".quote:Op maandag 11 mei 2020 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus, zoals ik zei, wat saai is voor de een, is dat niet per se voor de ander. En vice versa.
Dat stoffige saaie vrouwen helemaal los kunnen gaan in bed maar dat is dan juist extra ranzigquote:Op maandag 11 mei 2020 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertaling? Weinig klasse op welk gebied? En in welke "categorie" vallen ze dan?
Lekker gek doen met de meiden.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond die hele extraverte, wilde types vaak saai.
Ditquote:
Why?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat stoffige saaie vrouwen helemaal los kunnen gaan in bed maar dat is dan juist extra ranzig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |